Prodej eshopu E-Samolepka™ + kompletní výroba • Možnost okamžitě začít s podnikáním
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

Kritika designu Paradogz.cz

  1. Dobrý den,

    prosím o hodnocení HOMEPAGE a LOGA webu www.paradogz.cz.

    Podstránky zatím nejsou.

    Už jsem to tu měl před nějakým časem, ale provedli jsme hodně změn, tak by mě to zajímalo teď.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Design nebudu bez znalosti cílové skupiny a jejich potřeb hodnotit. Pokud jde o vývojovou verzi, tak doporučuji používat noindex buď v robots.txt nebo hlavičce dokumentu. Předpokládám, že zaindexování vývojové verze webu je chyba.

  4. Jj, to je chyba, opravím.

  5. Nevidim extra zmenu oproti puvodnimu, ale zopaknu to: Fialovy button proc? Hned pod tim hneda lista, moc to k sobe nejde. Netusim, jestli uz jde o vlastni fotky (ktere jste inzerovali), ale pole pro produkt jsou zbytecne velka, kdyz fotka zabira jednu tretinu plochy. To uz neni vzdusne, ale prazdne.

  6. Hlavní slide mi přijde zbytečně vysokej. Ani na fullHD nevidim hned produkty a to je špatně, pokud v hlavičce není nic zajímavého, jakože není.

    Nikde nevidím, že by to byla zakázková výroba a pak najednou výroba a dodání do 5 dnů. To je hrozně moc, když mi nevysvětlíte, že je to na míru.

    Chybí mi hover u fotek a nějaká akce. Já to chci přece koupit, ne se jen podívat. Ani nevim, jak na to mám kliknout, až po chvíli zkusím nadpis.

  7. Horní šedivý panel - pravý menu bych zmenšil (minimálně o 2px a vycentrovat na výšku).
    Hlavní menu - hover není moc znát, na horších monitorech tedy nepůjde vůbec vidět. Asi bych přidal "underline" na hover effect.
    Button Košík - zvětšit na výšku
    Mícháš strašně moc barev do jednoho designu, tzv. žlutá a fiálová tam je nějak navíc.
    Přechod u položek eshopu - smazat, není to pěkný.
    Chybí tlačítko "přidat do košíku" u každé položky.

  8. me se to libi... jedine co tak bych otocil podtrzeni nazvu produktu. Primarne je podrzeno a po najeti se ztrati, dal bych to naopak :) po najeti se podtrhne.
    Dále bych dal tlacitko pridat do košíku u každého produktu, pokud jsou varianty, tak tlacitko treba vice variant.

  9. Citace Původně odeslal kubauhlir Zobrazit příspěvek
    me se to libi... jedine co tak bych otocil podtrzeni nazvu produktu. Primarne je podrzeno a po najeti se ztrati, dal bych to naopak :) po najeti se podtrhne.
    Dále bych dal tlacitko pridat do košíku u každého produktu, pokud jsou varianty, tak tlacitko treba vice variant.
    Trosku to pletes, odkazy byly vzdy primarne podtrzene, aby bylo poznat, co jsou odkazy...

  10. Citace Původně odeslal SGD Zobrazit příspěvek
    Trosku to pletes, odkazy byly vzdy primarne podtrzene, aby bylo poznat, co jsou odkazy...
    to ano... ale to byly odkazy v textu. Tady je odkaz každý popis produktu. Nevím no, mě se to nelíbí :) Jen ze zvedavosti jsem koukl na alzu (kdyz si nejsem jist svou teorii kontroluji velke hrace) a maji to tak jak jsem psal ja. Nicmene proti gustu zadny disputat :)

  11. A nazev produktu neni odkaz v textu? Tohle neni bitva s argumenty, chapu ze se meni zazite pravidla, ale jde o princip. Podtrzeny odkaz je voditko pro lidi, aby vedeli kam kliknout. Nic vic, nic min.

  12. Děkuji za podněty.

    1) V barevnosti tedy asi uberu.
    2) Odkazy by podle mě měly být primárně podtržené a na mouseover podtržení zmizí
    3) Přidat do košíku u produktů být nemůže, protože každý je třeba nejprve nadefinovat v detailu (je mnoho velikostí obojků, šíří, různé spony atp.)
    4) Gradienty u produktů smažu, to je fakt, že jsou tam navíc
    5) Zmenším úvodní obrázek na výšku
    6) Vyřeším responzivnost produktů

  13. 3) Pokud tam je mnoho velikostí a dalších věcí, tak bych tam místo tlačítka "přidat do košíku" přidal tlačítko "zobrazit detail" nebo něco podobného. Takhle je to strašně "chudé" a nic neříkající, skoro každý návštěvník hledá nějaké to call-to-action tlačítko.

  14. Přesně jak píše Martin Gorol, takhle jsem to taky myslel. Ne hned koupit, ale text KOUPIT, TO CHCI, UKAŽ DETAIL apod., prostě výzva k akci.

  15. Jo aha :) To je dobrej nápad, dík.

  16. Rozhodne bych pridelal moznost kliknout primo na obrazek produktu a tim se dostat na detail.

Hostujeme u Server powered by TELE3