- Webové stránky + SEO
- Internetový marketing, PPC + SEO analýza a úprava/vytvoření
- Hotová webová řešení (booking systém, video portál, newsletter systém atd.)
- Mobilní aplikace pro firmy, restaurace atd
- Statické webové stránky (statický web je vhodný pro klienty, kteří neplánují měnit obsah webu každý den, doporučuji jako portfolio pro fotografa, webová vizitka, prezentace obchodu, firemní web aj) Cena od 5.000,- do 8.000,-
- Dynamické webové stránky (dynamické webové stránky mají možnost pomocí uživatelského prostředí upravovat obsah stránek (tzv. redakční systém). Doporučuji pro firmy, magazíny, blogy, portály s denní návštěvností aj. Cena od 7.000,- do 12.000,-
- Newsletter/mail systém -
- Booking systém
- Viralní a mediální systém
- Kuponový systém
- Klientský systém
- Fakturační systém
- Webové aplikace
- a další
- Vytvoření stránek na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Dribbler, Flickr, Youtube a mnoho dalších).
- Napojení na analytické systémy, které Vás budou automatizovaně informovat o Vašich stránkách (návštěvnost, chování uživatelů, data o nich, upřednostňování ve vyhledávačích Google a Bing, atd.)
- Tvorba kvízů, her nebo videí, které na Vás upozorní.
- Tvorba newsletterů
- Navržení a realizování PPC kampaní (AdWords, Sklik, Facebook aj.)
- Navržení individuální kampaně a její realizování (To je opravdu spíše na konzultaci individuálně k projektu, jinak bych tu vyjmenoval desítky a desítky možností, u každého projektu se použije něco jiného) Cena marketingu bývá průměrně 6.000,-
- SEO se stále trochu mění, přibližně každých 6 měsíců se něco změní. To co fungovalo před pěti lety, nyní vůbec nefunguje, ba naopak vyhledávače za tyto staré praktiky udělují BAN (posunou Vás daleko dozadu).
- Pokud Vám nějaký "SEO expert" bude nabízet tisíce zpětných odkazů (tzv. Backlinks) tak to hlavně neberte. Zpětné odkazy musejí být takzvaně relevantní, takže by měly být z kvalitních webů týkající se Vaší tématiky. 30 relevantních kvalitních zpětných odkazů je mnohem efektivnější neý 10 000 nerelevantních. A nejedná se jen o zpětné odkazy, je to mnohem víc...
- Webová stránka by měla být hlavně (velmi jednoduše řečeno) VALIDNÍ (http://validator.w3.org/) a kódována v HTML5 (atraktivní pro vyhledávače a hlavně se jendá o čistý optimalizovaný kód) se stylizací CSS3 (Aby web měl pozadí z velkého obrázku případně jiné grafické prvky skládané z obrázků, je minulost CSS3 dokáže spoustu efektů, stylů, animací a vyhledávačům se to "líbí").
- Na webu by měla být interakce se sociálními sítěmi, mají vysoký rank a zlepšuje se tak Vaše pozice ve vyhledávači.
- Používají spoustu cizích slov, aby oslnili lajka a aby jejich nabídka měla 200 položek každá separátně zaúčtovaná. Přitom například 100 z nich jsou vyjmenované prvky SEO optimalizace... a jak jsem již zmínil, částečná práce se rovná nulové práci.
- Mnohdy jsou předražení, protože u toho tráví spoustu času. Člověk se zkušenostmi a znalostmi, má spousty triků jak si práci usnadnit, zefektivnit a udržet stejnou kvalitu, takže cena nemusí být nutně přímo úměrná kvalitě.
- Web by měl být responzivní, aby se rychle a korektně zobrazil i na mobilní zařízeních nebo tabletech. Když chcete zjistit zda je web responzivní na počítači, stačí když si budete zmenšovat a zvětšovat okno prohlížeče.