Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kritika e-shopu MetrPiva.cz

pampa04
verified
rating uzivatele
21. 3. 2015 01:27:14
Prosím o kritiku e-shopu www.metrpiva.cz.
Jedná se o klasický prodejní e-shop.
21. 3. 2015 01:27:14
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-metrpiva-cz/#reply1100131
Zizala935
verified
rating uzivatele
21. 3. 2015 09:01:27
Myslel jsem, že obrázek přes celé pozadí už je pasé. Dělá to celý eshop nepřehledný. Bylo by lepší, kdyby na pozadí byla nějaká barva a ta textura obrázku by jen mírně prosvítala.
Proč u kontaktu není mapka s odběrným místem?
Proč při zobrazení nějaké položky se menu s kategoriemi přesune doprava?
Jinak menu na hlavní stránce (vlevo) se mi nezdá zas tak obře čitelné na té limetkové barvě. Možná bych to písmo dal alespoň tučně, aby trochu vyniklo.
21. 3. 2015 09:01:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-metrpiva-cz/#reply1100130
Půjčovna Lodí
verified
rating uzivatele
9. 4. 2015 11:39:27
Mně se to docela líbí. Není to nějaká extraliga v grafice, ale má to svůj xicht a je to přehledné.
9. 4. 2015 11:39:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-metrpiva-cz/#reply1100129
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
13. 4. 2015 21:43:07
Zbytečný důraz na grafiku pozadí, což je na e-shopu nepochopitelný krok. Prvotní dojem je, že jsem přišel na nějaký blog, ne na e-shop. Nepřehledné, dělá jiný dojem, špatná volba šablony. Tohle není klasický prodejní e-shop, u e-shopu má být nejvíc vidět zboží. Jsou e-shopy, které jsou graficky bohaté, ale obvykle to má nějaký význam a hlavně je to vhodně zapracované, že to nekazí dojem a neodvádí pozornost od obsahu. A bílá na limetkové se špatně čte, levé menu bych ztmavil.
Ještě jeden návrh k grafickému směru obecně - proč prezentovat e-shop s pivem jako zelinářství? Opravdu lidé, kteří pivo pijí, touží po tom vidět všude zeleň, pomáhá to nějak budovat atmosféru? Protože v některých případech může vhodně umístěný obrázek na pozadí dodat webu potřebný šmrnc a skutečně lidem ukázat, kam přišli. A tady to nevidím.
Ještě jeden nápad - nakupují lidé piva po jednom? Protože to si vzhledem k poštovnému nedokážu představit, zamýšlel bych se nad většími balíčky, jestli někde na e-shopu jsou, tak by měly být lépe vidět, třeba nabídnout pivo nakupovat po šesti (příklad) apod.
13. 4. 2015 21:43:07
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-metrpiva-cz/#reply1100128
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
13. 4. 2015 21:50:27
názor na e-shop od pivaře: Svijanský máz kupuju nejvíc za 11.90 v každým Lidlu, když je akce, tak za 7.90. Můj oblíbený Nakouřený švihák se dá přes léto sehnat v potravinách v okrese Břeclav, tedy dost daleko od pivovaru, za nějakých 10 Kč, proč bych tedy měl u tebe objednávat toto pivo za 24?
V Brně mám u domu pivotéku. Tak drahá piva jsem neviděl, jen tam. Taky tam nikdo nenakupuje, musí si přivydělávat jako pobočka zásilkovny.
Já bych tento model shopu směroval spíše na tvoje okolí, kde je výhodou rychlý závoz. Osobně nevidím důvod tady nakupovat a ještě si platit přepravu.
13. 4. 2015 21:50:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-metrpiva-cz/#reply1100127
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit