Web pro horních 10 000 www.koncier.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Telemarketing - zkušenosti

  1. Předběžně uvažuji, že zkusím využít telemarketingu pro svůj webový produkt. Chci oslovovat firmy z určité oblasti, kteří o mé službě ještě neví. Mám vlasntní databázi skoro 3000 kontaktů. Máte zkušenost s nějakým dobrým call centrem?

    Zatím jsem se jen informoval u AMAX, tam mi řekli, že se platí 45 Kč za úspěšnou, ovšem ale i neúspěšnou konverzi, pokud se dovolají kompetentní osobě. Jestli jsem to pochopil dobře, mohlo by to vyjít docela draho, pokud tam zaúčtují ty odmítnutí...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Známá dělá na dohodu pro pojišťováky. Dostala čísla ve svém kraji, SIMku s neomezeným paušálem a za domluvenou návštěvu pojišťováka u klienta bere 85 Kč, za neúspěšné telefonáty nic. A co vím, tak je schopná ukecat dosti vysoké procento lidí, až jsem jí to nevěřil. Kdybys měl zájem a vše jí vysvětlil aby věděla o čem mluví, tak myslím, že bys byl spokojenej. V případě zájmu se jí zkus poptat na mailu (hrazdirova.iva@seznam.cz)

    tak jsem se jí ptal a prý tvých 3000 kontaktů zvládne za měsíc maximálně.
    Naposledy upravil PitiPitiPa : 19.03.2015 v 15:20

  4. Díky za kontakt, rád využiju.

  5. Taky uvažuju, že si vezmu na navolávání nějakou posilu. Počítal jsem, že bych dával 20 kč za zpracovaný kontakt a 500 Kč za prodej (což si myslim, že je tak standard na callcentrech jako povinne ruceni apod.) - je s tím spojená celkem dost velká administrativa, ale úspěšnost prodeje cca 10%

    85Kč/0 Kč - tedy dost obdivuju :-)

Hostujeme u Server powered by TELE3