Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamace v eshopu

Jakub Lopata
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
9. 2. 2015 08:26:15
Zdravím, mám jednu menší otázku, a to ohledně zboží na eshopu. Jelikož jsem tenkrát začal z nuly, a nehledal jsem hned, nebo nemohl najít, dodavatele mám na Vás otázku ohledně reklamace zboží. Ještě se mi sice nestalo (protože nemělo jak, když je eshop nefunkční, a s původním programátorem se nedá domluvit) aby bylo zboží vráceno, ale přece jen do budoucna. Jak je to s reklamacemi? To mám v případě reklamace zaslat zpět tam kde jsem zboží zakoupil? Ovšem mám u sebe zboží už rok, tudíž už ani dvou leta záruka nebude. Jak postupovat v tomto případě? Dát zboží do slevy, nebo jej označit jako výprodej?
9. 2. 2015 08:26:15
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089571
Ano. Zboží, zaslat prodejci pokud je ještě v reklamační lhůtě. Pokud Vám to zašle zákazník, a již u prodejce nemáte možnost záruky, tak zaslat nové zboží a neřešit to. Každopádně Vy jste pro zákazníka tim koncovým prodejcem a zákazníka nezajímá, že vy už nemáte na produkt u jiného prodejce záruku.
Zboží lze také prodávat jako "bazarové" a tam se vztahuje záruka jen na 6 měsíců ...
9. 2. 2015 08:47:39
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089570
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 2. 2015 09:58:32
A nie je to tak ze medzi SZCO neplati ziadna zarucna doba? Cize ty to mozes poslat akurat tak vyrobcovi, nie dodavatelovi?
9. 2. 2015 09:58:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089569
Teoreticky v případě B2B záruku dovatel poskytovat nemusí nebo ji může jinak upravit, záleží na obchodních podmínkách. V praxi jsem se s tím ale nikdy nesetkal. Maximálně jsem zažil prodlouženou lhůtu na vyřešení.
9. 2. 2015 10:08:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089568
tomas: u zboží použitého je přece záruční doba 24 měsíců, ale lze ji zkrátit na 12 a odpovědnost za vady platí jen na vady, které má věc v okamžiku prodeje. Nebo je něco nového?
9. 2. 2015 10:09:30
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089567
Napsal Radek O.;1166269
tomas: u zboží použitého je přece záruční doba 24 měsíců, ale lze ji zkrátit na 12 a odpovědnost za vady platí jen na vady, které má věc v okamžiku prodeje. Nebo je něco nového?
Mám dojem, že na "bazarové" zboží může být záruka 6 měsíců ... je možné, že se mílím a jedná se zkrácenou dobu záruky upravenou smluvně ... každopádně může jít touto cestou.
9. 2. 2015 10:48:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089566
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
9. 2. 2015 11:23:50
Dvouletá záruka je mezi tebou a koncákem, ne mezi tebou a dodavatelem.
Takže i když zboží prodáš potom co ho máš na skladě rok, tak by to měl slušný dodavatel respektovat a prostě od doby prodeje koncákovi ti na to poskytnout dva roky záruční servis. Někteří dodavatelé proto také chtějí znát termín prodeje koncákovi a třeba i doklad o koupi.
9. 2. 2015 11:23:50
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089565
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 2. 2015 12:17:09
no ti lepší velkoobchodníci dávají záruku od doby prodeje v maloobchodu. Ovšem toto si malé obchody nemají většinou šanci domluvit.
Jinak někdo jde pro zákaznicky a někdo je dě....
Třeba velkoobchod s erotikou relax cosi , záruka 6 měsíců + poštovné za 350Kč za balík. Měli jsem u nich objednávku za 150 000kč a oni nám to poslali v deseti krabicích po dvanácti kusech.
Tak to taky byla poslední objednávka co jsme u nich udělali. A zbytek už šel jen ze zahraničí, kde kupodivu takové kousky nikdo nevyváděl.
Jinak já dodávám moloobchodům taky pouze s 24měs zárukou, ale u nás se obvykle objednané zboží hned předává zákazníkovi a nikomu neleží na skladě. A reklamace si svážíme sami přímo od koncáka. Je to jednodušší a rychlejší a těch 68kč za případnou reklamaci jsem už započítali do ceny.
9. 2. 2015 12:17:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089564
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 2. 2015 16:54:52
vrácení musíš mít domluvené s dodavatelem. Pokud ti to vrací zákazník, tak musíš zboží přijmout během 24 měsíců a pak ho buď prodej dál a nebo jak říkáš do slevy - to asi bude jediná možnost, pokud to není nějaký evergreen :-)
9. 2. 2015 16:54:52
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089563
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 2. 2015 17:16:31
Napsal Metaxa;1166426
pokud to není nějaký evergreen :-)
spíš pokud to není ojetej vibrouš... ikdyž na aukru se kdysi celkem úspěšně prodávaly i použité erotické hračky.
9. 2. 2015 17:16:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-eshopu/#reply1089562
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit