Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Adwords SKLIK – Rozdíl v inzerci

rtkstudio
verified
rating uzivatele
31. 1. 2015 13:23:04
Ahoj jsou nějaké rozdílné pravidla pro inzerci v SKLIKU a Adwords nebo ne? Myšleno u inzerátů, klíčových slov či viditelné url,
Díky
31. 1. 2015 13:23:04
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-sklik-rozdil-v-inzerci/#reply1087275
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
1. 2. 2015 00:26:30
Ne přímo pravidla, ale rozdílů je dost:
- AdWords umí modifikovanou volnou shodu a dynamické viditelné URL, Sklik ne
- v AdWords lze do reklamy psát v podstatě cokoli (zkracovat slova, používat +, & atd. bez mezer aj.), v Skliku se (přeženu-li to) musíte trefit do osobního vkusu kontrolora
- v AdWords občas slova hlásí "nízký objem zobrazení" aka "tohle zahoď, stejně ti na to reklamy neukážeme"; Sklik zdatně konkuruje neaktivním slovem (kdy vás leckdy nepochopitelně vyzývá k navýšení CPC) a nebo nízkým pokrytím (což je to samé v bledě modrém, jen schované za nižší relevanci)
- V Skliku může mít klíčové slovo s diakritikou a bez diametrálně rozdílné ceny za proklik i celkový výkon, v AdWords jsou tyhle rozdíly většinou zanedbatelné (naopak ve slovenštině to tam je také znát)
A tak dále, takhle položená otázka je dost široká.
1. 2. 2015 00:26:30
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-sklik-rozdil-v-inzerci/#reply1087274
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit