Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Systém pro správu a přehlednost objednávek

Jakub
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 1. 2015 14:44:47
Ahoj webtržníci,
tak jak se postupně naše firma vyvíjí a roste, tak v předvánočním období jsme měli opravdu veliký nárůst objednávek a to ze všech našich prodejních kanálů a nestíhalo se absolutně vyřizovat objednávky a to z důvodu, že byl na emailu chaos v objednávkách. Nicméně předpokládáme nárůst i mimo období vánočních svátků, ale tenhle nárůst by šel ruku v ruce s chaosem ve vyřízování.
Abych to objasnil, máme několik prodejních kanálů ( eshop, obchody, pridružene weby, distributory v zahraničí apod...) a používáme gmail, kde chodí všechny objednávky, nicméně když už jich je třeba 30-40 denně tak je ve všem strašný chaos. Plánujeme přejít na outlook, ale nemyslím si, že se tím všechno vyřeší.
Existuje nebo jde vytvořit nějaký systém jak např. všechny tyto kanály sjednotit na jednu rovinu, tak abych si jen vytiskl 30-40 štítků najednou 30-40 faktur najednou, k tomu přiřadil vyrobek zabalil a poslal? Nebo mohli by jste mi někdo poradit co nebo jak by se dal tento problém řešit?
Takový mall.cz nebo jiný podobný portál taky přece nemá člověka co od rána do večera sedi za pc a dohledava platby od lidi zda jim to převodem přišlo a netiskne štitky po jednom...
Ideální stav by byl systém kde se importuje z webu objednávka přesně se vytříbí a načte do štítku pro kuryra, faktura, ktera se označi když se platba sparuje v bance, a zaroven system kde obchody a distributoři sami zadají co si chtějí objednat na sklad... Máte někdo s něčím podobným zkušenosti?
Děkuji za jakékoliv rady.
3. 1. 2015 14:44:47
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-a-prehlednost-objednavek/#reply1079875
Nedávno jsem podobný systém programoval pro jednu nejmenovanou firmu. Pokud máte zájem, napište mi PM, a určitě se domluvíme :)
3. 1. 2015 15:30:13
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-a-prehlednost-objednavek/#reply1079874
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 1. 2015 15:36:07
Čo sa týka kontroly platieb - dá sa to automatizovať (párovanie objednávky s platbou na základe variabilného symbolu), automaticky následne generuje faktúru, vačšinou firmy ako mall, alza a im podobné využívajú riešenia zhotovené na mieru podla ich potrieb.
3. 1. 2015 15:36:07
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-a-prehlednost-objednavek/#reply1079873
Ahoj, to co řešíš tak je informační systém... jeden systém musíš mít jako hlavní - centrální, tam se ti vše stíká, tam řešíš celý proces. Je to jediná rozumná cesta a něco, co už je vytvořené, informační systémy implementujeme, děláme celou řadu Money, řeší se tam celý business proces, skladové zásoby, objednávky, fakturace, expedice, úhrady, atd. atd. Proč v jednom? Když to dostaneš do jednoho systému, vidíš ihned stav zásoby, včetně nevyexpedovaných objednávek, a když někdo volá, víš ihned, zda máš skladem potřebné množství, nebo už to blokují objednávky z shopu nebo partnerů, nebo máš zboží na cestě a kdy bude apod. Ty systémy jsou už dá se říct hotové, jediné co se řeší import objednávek z shopu a od partnerů. Z shopu to některé shopy už umí přímo pro Money, někdy se tomu pomůže na obou stranách a partnery lze řešit taky přes shop, nebo přes XLS objednávku, kterou lze zase načíst poměrně rychle, nebo na základě mailu někdo vytvoří objednávku uživatelsky a pak to žije procesy, které jsou nastavené... atd. atd. o tom by se dalo psát a povídat dlouho. Děláme to, a když na tom fungují velké firmy, může i menší rostoucí. Mall i ostatní velcí to nedělají jinak, jen mají vyšší řady systému s možností customizací, kde se dodělávají specifika, která oni pro svůj business potřebují. Někteří řeší na shopech i fakturaci a do IS pak už jde přímo faktura, ale je to o tom, jak se vše procesně udělá a nastaví.
Pokusy si něco napsat na řízení objednávek jsem taky zažil, ale vždy se firma dostane do stavu, že ono jim stačí toto... ale vlastně časem zjistí, že rozsah je daleko větší než si mysleli že jim bude stačit jen toto a píše to co už je vytvořené, akorát to píše za jiné peníze, než kdyby to koupila už hotové a jen se to naimplementovalo tak jak má s pomocí někoho kdo to umí. To nemluvím o tom, jak je možné už pomocí základních nástrojů těch informačních systémů vyhodnotit vše, co může v podnikání jen pomoct.
3. 1. 2015 15:52:50
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-a-prehlednost-objednavek/#reply1079872
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
3. 1. 2015 17:10:37
Od určitě výše objednávek se ti nějaký IS určitě vyplatí a do něj si nechat naprogramovat importy z dalších kanálů. Pravděpodobně zároveň budeš potřebovat nějaké řešení pro řízení komunikace se zákazníky a to třeba už Money dost dobře neumí (přestože je to jinak dobrý kus softu). Já osobně to vyřešil ticketovacím systémem.
3. 1. 2015 17:10:37
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-a-prehlednost-objednavek/#reply1079871
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 1. 2015 02:06:33
Sháníme podobnou aplikaci. Nabídky prosím do soukromých zpráv. Děkuji
4. 1. 2015 02:06:33
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-a-prehlednost-objednavek/#reply1079870
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit