Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 25 z 25

Jiné ceny na e-shopu a na zbozi.cz

  1. Zdravím,

    všiml jsem si dnes zajímavé věci. Když jdu napřímo na www.megaknihy.cz a hledám knihu Miloš Havel. Tak stojí 406,- Kč. (obrázek naprimo.png) Ovšem když jdu na Zbozi.cz u stejného prodejce ji vidím za 386,- Kč (obrázek nazbozi.png) a když se přes zboží překliknu na e-shop ejhle je i tam za 386,- Kč. (obrázek preszbozi.png) Považujete tuto strageii za správnou a je to vůbec právně v pořádku ?
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  preszbozi.png Zobrazení: 128 Velikost:  266,7 KB   Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  nazbozi.png Zobrazení: 105 Velikost:  163,2 KB  

    Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  naprimo.png Zobrazení: 101 Velikost:  275,2 KB  

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. To je mazanej způsob. :D

  4. To jsem si taky říkal :-)

  5. proč by to nemělo být právně správně?

  6. No co vim, tak se toto pouziva uz dlouhe roky, ze shopy maji ruzne ceny dle toho odkud k nim clovek prijde, pripadne jaky clovek k nim prijde.

  7. Samozrejme bezna praktika. Ti co se v teto oblasti pohybuji, tak vedi, ze upravu cen dle potrebne logiky obsahuje kazdy lepsi eshop na miru.

  8. V našem systému to máme již nekolik let (prodáváme systém, neprovozujeme eshop), ač tuto techniku neschvaluji, klient ji kdysi vyžadoval tak jsme ji doprogramovali.

  9. na tomto nevidím vubec nic špatného....heureka ,zboží, prostě srovnávače ,kde je velmi konkurenční prostředí ale na druhou stranu velká efektivita prodeje když mate nižší cenu před konkurencí...na druhou stranu přivést zákazníka na webové stranky přes jinak zvolenou reklamu je mnohem dražší (tedy když hovořím ze svojí zkušenosti) Výstavy ,sklik inzerce,tisk inzerce promo akce ...a to se musí i pak zohlednit i v konečné ceně...Zákazník by určitě rád kdyby všechno na světě bylo co nejlevnější a nejlépe zadarmo...

  10. Otázka je, jestli to neporušuje pravidla zboží.cz. Ti mají v podmínkách, že v případě rozdílných cen na zboží.cz a v e-shopu udělují penalizace.

  11. ale to je když nabízíš na zboží něco levnějš než to máš v reálu na webových strankách...to je uplně jiný případ

  12. Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    Otázka je, jestli to neporušuje pravidla zboží.cz. Ti mají v podmínkách, že v případě rozdílných cen na zboží.cz a v e-shopu udělují penalizace.
    Je to jiny pripad. Jsem na Zbozi.cz, najdu si produkt a vidim cenu 532 Kc. Jdu na eshop pres nabidnuty odkaz a cena souhlasi, je 532 Kc. Podminka Zbozi.cz je splnena.

    Kdyz jdu na eshop primo zadanim URL, vyhledam potrebny produkt, muze byt jeho cena treba 599 Kc i kdyz na Zbozi.cz vyjizdi stale za tech 532 Kc. Jsou to dva rozdilne pripadny a nejedna se o poruseni podminek, ktere mas na mysli :)

  13. Toho jsem si všiml už loni :) najdu knihu pro máti k Vánocům...posílám kamarádce na schválení a ta vidí úplně jinou cenu...až jsem si myslel, že mi hrabe :))

  14. Je to cesta, kterou kopou e-shopy, který nepřemýšlí nebo jdou po aktuálním zisku nehledí do budoucna.

    V první fázi e-shop naučí zákazníka chodit přes zbožový vyhledávač (= v tomto případě pro zákazníka nižší cena), za zákazníka tak zaplatí víc než kdyby přišel přímo, tím si odbourá e-shop jiné kanály, v druhé fázi vyhledávač zdraží prokliky, protože bude pro e-shop více důležitý a ve třetí fázi začne zprostředkovávat prodej sám (Heureka Košík). A ve čtvrté fázi začne sám prodávat zboží, protože má silnou uživatelskou základnu (Amazon) a e-shop je někde daleko v pozadí bez zájmu zákazníků.

    Samozřejmě záleží na odvětví, některé je aktuálně mezi 1. a 2. fází, jiná jsou však už mezi 2. a 3. fází. Sám si ale pod sebou řezat větev je to nejhorší co někdo může udělat.

  15. ahoj, zeptám se tak co táto praktika v dnešní době jak se ji vede a jaké eshopy je pozivaji kromě megaknihy.cz?

  16. Nebo nevíte jaké eshop resíni to umuznuje nebo programy? diky

  17. Není to tak dávno, řešil jsem to samé u Notina. Někdy je i rozdíl když se přihlásím jako registrovaný zákazník a pak třeba odjinud jako "anonym".
    Těch shopů bude daleko více.

  18. Citace Původně odeslal TDS Zobrazit příspěvek
    Není to tak dávno, řešil jsem to samé u Notina. Někdy je i rozdíl když se přihlásím jako registrovaný zákazník a pak třeba odjinud jako "anonym".
    Těch shopů bude daleko více.
    To asi tak úplně ne :)

  19. Toto máme v našem e-shop systému už několik let. Jsou to různé ceny podle zdroje návštěvnosti. Pokud sedí cena, kterou prezentujete s cenou, za kterou prodáváte pak je to právně v pořádku a neodporuje to ani pravidlům srovnávačů.

    ---------- Příspěvek doplněn 07.11.2018 v 11:50 ----------

    Citace Původně odeslal Venturi Zobrazit příspěvek
    Nebo nevíte jaké eshop resíni to umuznuje nebo programy? diky
    http://www.webczech.cz Toto mají naši zákazníci k dispozici cca 3 roky.

  20. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    To asi tak úplně ne :)
    Nevím, tak asi nevidím dobře, ale z Heuréky je cena 100ml 766 Kč (50 ml 563 Kč). Po přihlášení cena stejná (766) po vložení do košíku.
    Když přijdu na web přímo, tak 797 Kč (599 Kč). Po přihlášení cena stejná (797) po vložení do košíku.

    Předpokládám že to nebude jediný případ, dal jsem tam toaletní vodu, co manželka kupuje.

    V principu je mi to jedno, ten rozdíl cca 30 Kč neřeším, ale štve mě to z principu jako zákaznika. Jakkoliv to neodporuje pravidlům srovnávačů a je to asi i právně v pořádku (když si tu nižší cenu někde "vyhrabu", tak mi to eshop dodá za tu cenu). Zákazník už je chycen, chodí sám, tak na něm vydělám o něco více. To ostatně dělá i spousta kamenných firem ;)

  21. Citace Původně odeslal TDS Zobrazit příspěvek
    Nevím, tak asi nevidím dobře, ale z Heuréky je cena 100ml 766 Kč (50 ml 563 Kč). Po přihlášení cena stejná (766) po vložení do košíku.
    Když přijdu na web přímo, tak 797 Kč (599 Kč). Po přihlášení cena stejná (797) po vložení do košíku.

    Předpokládám že to nebude jediný případ, dal jsem tam toaletní vodu, co manželka kupuje.

    V principu je mi to jedno, ten rozdíl cca 30 Kč neřeším, ale štve mě to z principu jako zákaznika. Jakkoliv to neodporuje pravidlům srovnávačů a je to asi i právně v pořádku (když si tu nižší cenu někde "vyhrabu", tak mi to eshop dodá za tu cenu). Zákazník už je chycen, chodí sám, tak na něm vydělám o něco více. To ostatně dělá i spousta kamenných firem ;)
    Tak já to zase naopak u řady produktů dělám obráceně a zákazníci ze srovnávačů to mají dražší. Tato funkce mi spíše slouží na to, že pokrývám náklady na přivedení. Čím dražší zdroj tím dražší produkt.

  22. Je to na ukor povesti eshopu. Pokud si nechces vybudovat jmeno a ziskat vracejici se zakazniky, tak to klidne pouzivej. Lidi to preoste nasere kdyz se o tom dozvi.

    Amazon apologizes for price-testing program that angered customers…

  23. Citace Původně odeslal Pavel Cibulka Zobrazit příspěvek
    Je to na ukor povesti eshopu. Pokud si nechces vybudovat jmeno a ziskat vracejici se zakazniky, tak to klidne pouzivej. Lidi to preoste nasere kdyz se o tom dozvi.

    Amazon apologizes for price-testing program that angered customers…
    Dynamicky pricing je stara disciplina, ktera se pouzivala dle meho stovky let pred nastupem digitalu. Jen to nemelo tak hodnosne jmeno a jen to probihalo napr. ustne a v hlave prodejce a obchodnika.
    V ruzne forme jej potkavame vsichni kolem sebe, byt casto v primitivnim provedeni. Stastne hodinky v restauraci se snizenou cenou. Lepsi ceny pro nove zakazniky, aby je nalakali. Cenove benefity pro nejlepsi zakazniky, aby si jeste ukotvili loajalitu apod. to vse jsou formy dynamickeho pricingu. A holt nekdy se to posune trochu dal a vyuziji se dalsi informace, aby se cena upravila.

    Jinak operovat s timto pripadem mi pripada, jako v tom porekadle o tom krizku po funuse.

  24. Z pohledu prodejce je to stejna skupina. Ale zakznik to v ruznych podobach vnima ruzne. A jina cena, kdyz prijdes pres srovnavac, fakt lidi nasere. Kdezto napr happy hours jsou vnimany vesmes pozitivne.

  25. děje se to furt, před nedávnem levneucebnice napřimo dražší než přes proklik z heuréky. Podle mě hloupost trestat lidi za to, že přijdou napřímo, ale jejich volba.
    za únosnou hranou kreténismu je, když jsem hledal jeden kurz na udemy, byl inzerovanej za 10 USD no a po přihlášení cena vyskočila na 20. to už je na přesdržku

  26. a prosim nevite jake programy extreni to umoznuji (kromě cenovyautomat.cz) , popripade jen levně monitoruje ceny , kdyz nahraji XML ale nemám heureka overný zakaznik. tedy že bych jen videl u mich produktu jak jaké ceny maji 1 a 2 nejlevnějsí?

Hostujeme u Server powered by TELE3