Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Adwords nizka konverzia

R0nnIe
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 11. 2014 15:41:54
Zdravim, na eshope dosahujeme nizku konverziu z Adwords, nieco okolo 0,3 percenta a to staci tak na zaplatenie nakladov na reklamu.
Dokonca aj z organickeho vyhladavania je konverzia nizsia a to cca 0,6 - 0,8 percenta.
Nemyslim si ze by boli kampane zle nastavene, alebo teda tak zle ze by mala byt konverzia nizsia ako na organickom vyhladavani. Ake su Vase skusenosti?
12. 11. 2014 15:41:54
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068298
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
12. 11. 2014 15:58:15
Jakákoliv rada bez udání adresy webu je nemožná :)
12. 11. 2014 15:58:15
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068297
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
12. 11. 2014 16:49:43
Klidně to tak může být. Z PPC typicky bývá nižší míra konverze.
12. 11. 2014 16:49:43
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068296
Pavel Horelica
verified
rating uzivatele
(54 hodnocení)
12. 11. 2014 17:10:50
Napsal onsad;1140257
Klidně to tak může být. Z PPC typicky bývá nižší míra konverze.
Vůbec to tak byt nemusí, ale zalezi zde na tolika promennych, ze dotaz je uplne nesmyslne polozeny, ze jednuduse nejde zodpovedet.. mira konverze z ppc muze byt klidne 2 i 5%, ale proste zalezi na mnoha faktorech..
12. 11. 2014 17:10:50
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068295
A návštěvníci chodí na podobně relevantní vyhledávací dotazy? Nejsou v reportu vyhledávacích dotazů nějaké nesmysly? Nesouvisející dotazy jsou obvykle příčinou nižšího konverzního poměru.
12. 11. 2014 18:53:57
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068294
R0nnIe
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 11. 2014 22:01:48
Napsal Petra;1140292
A návštěvníci chodí na podobně relevantní vyhledávací dotazy? Nejsou v reportu vyhledávacích dotazů nějaké nesmysly? Nesouvisející dotazy jsou obvykle příčinou nižšího konverzního poměru.
Nie celkom som v tejto oblasti zbehly , a nie uplne rozumiem otazku. Ale na zaklade toho co som z nej pochopil sa pokusim odpovedat.
Ked odmyslim teraz vsetky ostatne kampane. spravil som popri nich este jednu. Vybral som x produktov , vytvoril som reklamnu skupinu na kazdy osobitne , mieru prekliku som riesit nechcel nejako zasadne to nebol ciel, ale na kazdu kampan som vybral klucove slova tykajuce sa konkretne produktu. 100 kliknuti denne pri testovaciom rozpocte co je nastaveny, nasmerovane na konkretne produkty, klucove slova nasmerovane na konkretne produkty a konverzia sa nezmenila.
Miera prekliku 7%
Uvediem len priklad ako vyzera jedna skupina, samozrejme je ich podstatne viac
KÄRCHER WV 50 Plus
reklama
Kärcher WV 50 Plus
w ww.pomocnik.sk/karcher
Zjednodušte si prácu a šetrite čas.
Sme partner značky Kärcher
slova
kärcher wv 50 plus
"kärcher wv 50 plus"
12. 11. 2014 22:01:48
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068293
No takhle - když používáš volnou shodu, tak se reklama zobrazuje na spoustu dalších dotazů, které nutně nemusí být relevantní. Jestli máš jen klíčová slova konkrétních produktů, tak by to u tebe nemuselo dělat zásadní problémy, ale pro jistotu si to zkontroluj. V AdWords záložka Dimenze -> Zobrazit: vyhledávací dotazy. Tam uvidíš, na které dotazy se doopravdy reklama zobrazuje. Typicky tam může být třeba něco jako "kärcher wv 50 plus recenze" nebo "kärcher wv 50 plus oprava", což by pravděpodobně generovalo kliky, které budou hůře konvertovat.
Jinak ještě co se týká toho srovnání konverzního poměru s vyhledáváním. Jestli máš třeba v AdWords jen konkrétní produkty, ale v organicu ti chodí lidi přes brandová klíčová slova, která konvertují násobně lépe než cokoliv jiného, tak to způsobí v průměru lepší konverzní poměr organicu, ale po odfiltrování bys třeba zjistil, že na tom ta reklama zas o tolik hůř není.
12. 11. 2014 22:42:46
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068292
TerezaLop
verified
rating uzivatele
25. 11. 2014 13:33:36
Rekni profikovi, za procenta z vydaju a z profitu, se ti o to postara.
25. 11. 2014 13:33:36
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068291
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
25. 11. 2014 14:29:11
Ano, PPC profík hodně ovlivní konkurenceschopnost nabídky nebo konverzní poměr e-shopu.
25. 11. 2014 14:29:11
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-nizka-konverzia/#reply1068290
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit