Freelancer s výsledky - GoogleAds - Sklik - Facebook
Zobrazují se odpovědi 1 až 21 z 21

Zkušenosti DPD, PPL, In Time, GLS, Gai Parcel, DHL, UPC,Top Trans,Messenger?

  1. Jaké máte zkušenosti s Zkušenosti DPD, PPL, In Time, GLS, Gai Parcel, DHL, UPS,Top Trans,Messenger ? A které asi tak doporučujete ?

    Myslím, že v dnešní době se vyplatí asi mít na eshopu pouze Českou poštu a PPL, případně ještě DPD ? + jako bonus zásikovnu nebo uloženku a tím to zabalit.

    Na druhou stranu, dkyž má člověk jen 2 dopravce tak se časem dostane na velice nízkou cenu a když k tomu má ještě zásilkovnu nebo uloženku, tak mu to docela snižuje ten počet u těchto dopravců, a proto už je místo uloženky a zásilkovny lepší využít výdejní místa PPL a DPD ? Myslím, že jich teď obě společnosti už mají opravdu hoooodně..

    Bohužel většina starších lidí ani neví co DPD znamená..takže i přes dražší cenu je možná lepší přece jen to PPL..co myslíte ? Co jsem slyšel tak PPL aspoň doručuje včas a všichni jej znají a co DPD ? Doručuje taky včas ? Tedy do druhého dne ?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. U DPD, PPL, GLS, GEIS, InTime se mi jeste nestalo, ze by mi balik nedorucili balik do druheho dne.

    U me je pak vyber dopravce i hodne o tom, kdy vim, ze prijede. Kdyz na to nespecham, tak klidne DPD, protoze obcas to privezou az odpoledne nebo k veceru. Kdyz to chci mit rano tak vim, ze je jistota PPL. Ale to uz je pak individualni podle rozvozovych tras dopravcu.

    Toptrans, DHL, UPS dle meho jsou idealni na paletovou prepravu.

    GLS je dle meho vyborne na evropskou prepravu, co jsem koukal, tak nam zasilky do lucemburska nebo finska dorucili do 48 hodin.

    Bohuzel je to obcas i o druhu zbozi, pokud jde o krehci zbozi, tak ho dopravci dost casto rozbiji a pak se resi reklamace...

  4. Tak za sebe (provozovatel eshopů) katastrofa u DPD, PPL. Nedodržování přepravních časů, navyšování ceny přepravy (o řád) a nejedná se o jednorázovou chybu.
    Nicméně netvrdím, že takové služby poskytují všem. Hodnotím jen svou zkušenost.

    Naopak DHL, a UPS spokojen vždy. GLS se mi líbí jako služba která něco doručuje k nám.

    Ostatní nemám zkušenost.

    Od UPC máme internet, když člověk nereklamuje, je to ok:-)

  5. mn: Robert asi myslí toto UPC :)

  6. Citace Původně odeslal filipsedivy Zobrazit příspěvek
    mn: Robert asi myslí toto UPC :)

    Přesně tak, při vkládání tématu jsem to změnil hned aspoň v textu, ale nadpis už bohužel změnit nešel....ale myslím, že to MN pochopil a s tím netem si dělal jen srandu :D :)

  7. Aktuálně musím přidat jednu zkušenost s InTime absolutní neschopnost vyzvednout balík na zadané adrese. Celkem 3x zadaný svoz, vždy po urgenci byl bez vysvětlení zrušený. Fakt katastrofální komunikace, problém si přehazovali z jednoho na druhého, arogantní emaily. Pro balíky si jednou přijedou v 9 ráno a druhý den v 18 večer. Spolupracuji s nimi tři roky a toto byla poslední kapka. Naštěstí je konkurence dost.
    Naposledy upravil ondra : 17.09.2014 v 09:25

  8. jako člověk, který se v tom pohybuje nejen na straně eshopu, ale i na straně zákazníka ( hojně objednávám domů co se dá, my z vesnice ani jinak nemůžeme) doporučuji :
    PPL pro platby kartou u dopravce, Českou poštu ( balík do ruky), a DPD + všechny ostatní brát jako okrajové. Zásilkovny a úloženky fungují dobře, ale myslím si, že je s tím víc práce na straně distr.firmy.
    To spíš je lepší mít nějaké slevové akce, než slevy na poštovném. Přemýšlela jsem, že by se dalo ocenit zboží na běžnou cenu ( žádné umělé stlačení ceny dolů) + rozpustilo měsíční poštovné ( vytvořit paušál na kus, př. 0,50 hal, podle obrátky) a k tomu by se dávala sleva na takovou úroveň, abych vytvořila konkurenci. Chce to ale matematický model, aby se našla ta správná cifra na různé druhy zboží.

  9. Doplnění k Uložence - když máš smlouvu s Uloženkou, tak můžeš zároveň využívat i DPD, funguje mi to spolehlivě. A myslím že je to i naopak, že u DPD jsou Uloženky vedeny jako součást těch jejich odběrným míst. Čili já jsem smlouvu s DPD vůbec neřešil, stejně bych o moc lepší cenu než u Uloženky nedostal, zase tolik balíků nemám jen přes kurýry. A mám dojem že teď už Uloženka umí i nějaké ty balíkomaty, ale nezkoušel jsem to.

    Zásilkovna to zase má nějak s In-Time, dá se přes ně posílat i expresní doručení v Praze a Brně tentýž den + to zasílání do okolních států se občas taky hodí, zejména Slovensko jak u Zásilkovny, tak u Uloženky slovenská pošta je cenově bezkonkurenční oproti tarifům ČP nebo kurýrů z ČR na Slovensko.

  10. Zdravim , mame rok 2016 co treba nejake nove osobni zkusenosti ?
    Kdo jste skym jak spokojen ?
    Diky

  11. Citace Původně odeslal Minime Zobrazit příspěvek
    Zdravim , mame rok 2016 co treba nejake nove osobni zkusenosti ?
    Kdo jste skym jak spokojen ?
    Diky
    S PPL mám dlouhodobě nejlepší zkušenosti. Skvělá možnost komunikace, jde kdýkoli cokoli změnit, máte kontakt (telefonní číslo a jméno)přímo na řidiče.
    Poslední zkušenost s DPD. Po objednání 5 dní nic ? Najednou večer SMS: balíček doručíme zítra. Dobu upřesníme během zítřka. Z možností komunikace jsem si vybral kontakt s řidičem a napsal mu, že od 12-15 jsem u lékaře a prosím doručit mimo tuto dobu. Text jsem několikrát musel krátit, neb maximální délka je 160 znaků včetně mezer. Text nakonec po zkrácení takřka nedával smysl, ale šel odeslat. Po dvou hodinách mi přišla SMS, že mi balíček doručí zítra ve12-13 hodin, tedy přesně v termínu, který jsem nechtěl. Odeslal jsem zprávu ještě jednou. Ale bez odezvy. Spousty stráveného času a výsledek nula. Druhý den jsem požádal o změnu termínu odpojení chemoterapie, protože se nedalo nikam na DPD dovolat a balíček jsem potřeboval. Řidič přijel ve 13,15. Hezké bylo jenom to, že se jeho pohyb nechá sledovat na netu a vidíte kolik má ještě před Vámi nedoručených zásilek.

  12. My z přešli z Geisu na PPL můžu fakt říct , že nejlepší , Pošta klasika ,Zásilkovna taky super.

  13. Ahojte,

    sháním někoho kdo pracuje nebo může domluvit hodně dobré ceny u zásilkových služeb jako jsou například:
    GLS, DPD, FedEx.

    Zrušili nám tady Českou poštu a udělali soukromou Pošta PARTNER a zaměstnali dva lidi s ZTP a vyzvedávat poštu je na cca 15-45 minut a poslat balíček 1-3 kusy na 45minut cca. To opravdu ne děkuji :-)

    InTime - s nimi jsem poslal něco kolem 20ti balíčku minulý měsíc a pohoda, ale na dobírku se čeká 14-30 dní.. paráda ! :-(
    GLS - poslány 4 balíčky a jeden se mi vrátil s tím že není zabalený v kartonové krabici.. automatická třídička to vyhodila zpět. Takže jeden den jsem ho poslal a další den se mi vrátil zpět! Musím reklamovat.. - zákazník naštvaný kde má zboží..

    O co jde.. týdně posílám 5-30 malých balíčků váha 1-2kg max (vím že to není nic extra) a po tom co nám kompletně předělali Českou Poštu tak je to nepoužitelné. Abych na poště trávil při poslání nebo vyzvednutí obálky cca 35-45 minut to děkuji.

    Výhody: Platba na fakturu. Byl by to příjemný bonus, ale není podmínkou.

    Pokud bude podmínka dodat IČ tak dodám.
    Etikety na balíky si klidně budu tisknout z daného systému na vlastní tiskárně.

    Pokud se tady někdo takový najde tak ať mě kontaktuje v PM zprávě.

    Zkoušel jsem Chytrybalik :Intime GLS, Balikonos GLS - Intime a zatím mám z toho rozpačité názory.

    Podle recenzí je docela super v rámci možností GLS, DPD.

    @Update: InTime, už mi cestuje balík 4 dny a pořád si ho přehazují někde na depu = špatně roztříděno. Zákaznice je logicky naštvaná a znechucená kde má zboží..
    Reakce z InTime nyní o ničem, podle obchoďáka z PPL má tato firma před krachem a tak se to snaží nějak lepit jak to jde.
    InTime u mě skončil. Zase je ale fajn, že podle zkušeností vezmou do přepravy skutečně všechno.

    GLS a DPD tam musíte mít všechny zásilky zabalené v krabicích. Takže pokud potřebujete poslat třeba wifi konzoli obalenou v hromadě bublinky s délkou 1,5m tak se vám vrátí na druhý den zásilka zpět, jako že nesplňuje standardy.

    Nakonec jsem si vybral PPL a GLS. DPD cenově totálně mimo, ale zase nabízí pro zákazníka nejluxusnější komfort ohledně možnosti změny doručení přes jejich speciální webovou aplikaci.

    Děkuji všem.
    Naposledy upravil Ondrej2005 : 02.06.2017 v 23:31

  14. Ahoj,

    neznáte nějakou spolehlivou společnost na přepravu velkého (nadměrného) nákladu? Na internetu jsem jich našel dost (Sander support apod.) ale zajímalo by mě jestli má spíš někdo konkrétní zkušenosti.

    Děkuji za odpověď.

  15. To: Roman55

    Ahoj, já jednou takhle převážel stroj se sander support a nemůžu si je vynachválit. Byli fakt pohotoví, všechno rychle zařídili :) Taky bych ti doporučil si to u nich nechat i zabalit pokud by při přepravě hrozilo nějaké poškození.

  16. To MartinN13:

    Super, mockrát děkuju :) A jak to u Sanderu vychází cenově v porovnání s konkurenci? Jde mi hlavně o nízké náklady

  17. Roman55: Hele přesnou cenu ti řeknou až u nich, co jsem si ale porovnával nabídku Sanderu a jiných společností tak v poměru s kvalitou a službami mi vycházeli nejvýhodněji.

  18. Aha... no tak já se k nim zajdu zeptat jak budu mít konktrétní informace. Ještě jednou díky :)

  19. PPL včera poslalo e-mail, že musí zdražit, nám nyní nabízí cenu 89 Kč za balík bez dobírky. Za chvilku to bude po DPD jedna z nejdražších společností.

  20. Zdravím,
    spolupracujete někdo s Intime? Zlepšilo se to po vstupu Rakouské pošty? Mám teď známého na pozici vedoucí depa a lanaří mě k nim.
    Do smlouvy mi prej dají garanci doručení do druhého dne nebo zdarma atd. Ale po velmi špatných zkušenostech před cca 5 lety
    si nejsem moc jistý, jestli se to tam tak zlepšilo.

    Díky.

  21. Přidám zážitek s GLS.
    Balíky jsme předávali dopravci zabalene do stretch folie (2 roky) Na depu asi měli slabší chvilku, balík nerozbalili a poslali dle adresy navrchu. Balíky se cestou rozpadly (stretch folie tam je opravdu jen na ozdobu a na cestu do depa) a doručen byl jen ten první, zbytek "se ztratil" Dle GLS když žádný balík nebyl na depu, tak žádný neexistuje a basta a není co reklamovat. Tak se 10 dní po emailu hádáme. Mezitím jsme samozřejmě zaslali všechny balíky znovu. Včera z ničeho nic po 13 dnech začalo GLS ztracené balíky doručovat potom co je našlo. Tak jim píšu, zda si nedělají srandu, že doručují lidem to co již mají a jak to od těch lidí dostanou zpátky (ti co platili převodem, tak to převzali). Odpověď bylo, že my jsme balíky poslali, oni doručili, takže není co reklamovat a všechno je v pořádku.

  22. Ahojte,
    najdi tady obchoďáka od PPL nebo GLS ? Pokud ano, tak pište prosím do zpráv.
    Díky

Hostujeme u Server powered by TELE3