Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vymáhání nevyzvednutých zásilek

Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 7. 2014 18:55:08
V poslední době se množí objednávky, které nebyly vyzvednuty. Vymáhá to někdo z vás? Našel sem spousty e-shopů které mají v OP toto:
"Zákazníci, kteří si objednají zboží, které jim bude řádně doručeno a zboží nezaplatí nebo jej nepřevezmou, bude od nich požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) až ve výši 500,- Kč.
Upozorňujeme, že veškeré nezaplacené položky budou předány společnosti vymáhající pohledávky včetně všech nákladů s tím spojených."
9. 7. 2014 18:55:08
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038430
team Pressy
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
9. 7. 2014 19:04:20
Osobně to dělám také tak. Nevyzvedneš si zásilku = pokuta... alespoň mají potom snahu uhradit poštovné :)
9. 7. 2014 19:04:20
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038429
Karol Smolík
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2014 19:05:09
A ako im dokážeš, že si to objednali oni a nie niekto iný na ich meno?
9. 7. 2014 19:05:09
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038428
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
9. 7. 2014 19:09:37
Napsal orda.cz;1105423
Osobně to dělám také tak. Nevyzvedneš si zásilku = pokuta... alespoň mají potom snahu uhradit poštovné :)
S prominutím je to tedy blbost. Protože každou chvíli je tady vlákno, že někdo dělá falešné objednávky. Leckdy nestačí ani zavolání na uvedené telefonní číslo a ověření osoby, protože ten člověk Vám nakecá cokoli.
Když mi pak přijde balíček, co jsem si neobjednal, já si ho nepřevezmu, budete se se mnou soudit?
Je to blbost...
9. 7. 2014 19:09:37
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038427
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
9. 7. 2014 19:15:31
Osobně nevymáhám a nevymáhal bych..Jediné co říkám: pokud si nevyzvednete (a neoznámíte to předem třeba před odesláním), už nikdy nic nedostanete, to samé při osobních odběrech na partnerských prodejnách. nevyzvednutých je naprosto mizivé procento.
R.
9. 7. 2014 19:15:31
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038426
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 7. 2014 19:19:59
Napsal orda.cz;1105423
Osobně to dělám také tak. Nevyzvedneš si zásilku = pokuta... alespoň mají potom snahu uhradit poštovné :)
A jakou firmu na to využíváte?
9. 7. 2014 19:19:59
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038425
SEmilk
verified
rating uzivatele
9. 7. 2014 19:45:50
Nevyzvednuté zásilky se množí. Pokuty nedávám, ale vymáhám poštovné, co mě to stálo. Stačí napsat ostřejší e-mail, pohrozit vymáháním a následnou exekucí a valná většina hříšníků to poštovné zaplatí. Ať zaplatí či ne, dál to neřeším, lidi jdou na interní blacklist a nikdy víc jim nic nepošlu.
9. 7. 2014 19:45:50
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038424
A jak řešíte zásilky, které někdo objedná - v pořádku zaplatí a odešle se na jeho adresu. Posléze se vrátí zpět s tím, že adresát je na adrese neznámý a vy ani po urgencích nemáte balík komu dát?
9. 7. 2014 20:20:29
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038423
1 - A co delate, kdyz zakaznik rekne, ze ani netusil, ze mu to vezou - coz se stava? Ale uz to nechce, protoze to potreboval k urcitemu datu?
2 - Co delate, kdyz si zasilku prevezme a do 14 dnu vrati a chce po vas i nahradu postovneho, ktere zaplatil od vas k nemu?
3 - Jak prokazete, ze ten konkretni clovek si to objednal?
9. 7. 2014 21:11:28
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038422
SEmilk
verified
rating uzivatele
9. 7. 2014 21:17:37
Napsal Radek O.;1105458
1 - A co delate, kdyz zakaznik rekne, ze ani netusil, ze mu to vezou - coz se stava? Ale uz to nechce, protoze to potreboval k urcitemu datu?
Zákazník dostane od nás e-mail o odeslání a Pošta mu posílá dvě SMS, v den podání a v den rozvozu, takže zákazník tuší. Vše ostatní jsou jen výmluvy.
2 - Co delate, kdyz si zasilku prevezme a do 14 dnu vrati a chce po vas i nahradu postovneho, ktere zaplatil od vas k nemu?
Poštovné se vrací dle zákona. Nepřevzetí objednané zásilky je však z jeho strany porušením kupní smlouvy a proto chci od něj utracené poštovné proplatit.
3 - Jak prokazete, ze ten konkretni clovek si to objednal?
Většina lidí na upomínací e-mail reaguje a potvrdí tak to, že objednal. Nějaké dokazování, že si to objednal či neobjednal je mýtus, který tady na webtrhu šíříte. IP adresa z objednávky a následně e-mailu je dostatečný důkaz.
Zákazník náš pán, ale nelezte těm vysíračům pořád tak okatě do zadnice.
9. 7. 2014 21:17:37
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038421
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 7. 2014 21:20:30
Zboží doručujeme dle data, které zákazník má u každého produktu.
Při odstoupení se platí pouze pošta k zákazníkovi.
Zákazníkům píšeme a voláme. Když se stane, co píšete, tak nic nevymáháme, ale když vám zákazníci tvrdí, že si zboží vyzvednou a pak nic. Nebo nám odpoví na email s ip adresou, která je shodná s objednávkou :-)
9. 7. 2014 21:20:30
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038420
Napsal SEmilk;1105463
Zákazník náš pán, ale nelezte těm vysíračům pořád tak okatě do zadnice.
jeste k tomu bodu 2 - ale jaky je to pro vas rozdil z pohledu ekonomickeho? V obou to postovne platite. Ja chapu, ze se vam to nelibi, ale proc se tim zaobirat, kdyz mimo tu ztratu, kterou mam tak jako tak nad tim stravite cas, ktery vas opet neco stoji s vysledkem nejistym.
Mohl byste dat url vaseho eshopu, nebo to bude jako u ostatnich, kteri razi vase nazory na toto, ze ji nedaji?
9. 7. 2014 21:25:27
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038419
Neřeším, přijde zpátky balíček, tak zašlu email o storno objednávky z důvodu nepřevzetí objednávky a tím to končí, jakýkoliv další čas věnuji raději něčemu jinému.
9. 7. 2014 21:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038418
Napsal Metaxa;1105464
Zboží doručujeme dle data, které zákazník má u každého produktu.
Při odstoupení se platí pouze pošta k zákazníkovi.
Zákazníkům píšeme a voláme. Když se stane, co píšete, tak nic nevymáháme, ale když vám zákazníci tvrdí, že si zboží vyzvednou a pak nic. Nebo nám odpoví na email s ip adresou, která je shodná s objednávkou :-)
Je to jen o tom, ze ten klient pripadne couvne, kdyz by to neudelal, neprokazete nic.
9. 7. 2014 21:26:27
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038417
Maja11
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
9. 7. 2014 21:34:21
Napsal SEmilk;1105438
Nevyzvednuté zásilky se množí. Pokuty nedávám, ale vymáhám poštovné, co mě to stálo. Stačí napsat ostřejší e-mail, pohrozit vymáháním a následnou exekucí a valná většina hříšníků to poštovné zaplatí. Ať zaplatí či ne, dál to neřeším, lidi jdou na interní blacklist a nikdy víc jim nic nepošlu.
Většina hříšníků poštovné zaplatí? Jakou máte úspěšnost? U nás to nám poštovné zaplatí tak 2% z lidí, kterým email pošleme. Pravdou je, že náš email nebude tak ostrý. Je to ve smyslu, pokud došlo omylem k nepřevzetí, rádi Vám balíček znovu zdarma zašleme, v opačném případě budeme nuceni poštovné vymáhat ve spolupráci se specializovanou firmou. Když poštovné nezaplatí, dál to neřešíme, jen už jim nikdy nic nepošleme.
Všem se snažíme navíc dovolat. Perličkou jsou lidi, kteří do telefonu řeknou ať jim to znovu pošleme a pak to znovu nepřevezmou. To se pak člověku otevírá nůž v kapse :-) A ruhou perličkou jsou lidi, kteří na to nereagujou a pak skoro každý měsíc zkouší (již bez úspěchu) něco dalšího objednat:-)
9. 7. 2014 21:34:21
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-nevyzvednutych-zasilek/#reply1038416
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit