Zadejte hledaný výraz...

Co říkáte na slevové portály?

koprivaj
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 6. 2014 17:03:23
Ahoj,
poslední týdny přemýšlím o tom, že investuji nějaké vydělané peníze do slevového portálu, který bych se pokusil rozjet. Vím, že jich je poměrně hodně, slevomat vládne a bude asi hodně těžké se prosadit. Ale na druhou stranu bych to neměl jako hlavní práci, spíše takový přivýdělek a starala by se o to hlavně přítelkyně na mateřské.
Co si o slevových portálech myslíte? Nakupujete na nich? Nebo jich je už tolik, že rozjet další je naprostá blbost? :)
Díky za každý rozumný názor.
12. 6. 2014 17:03:23
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031545
conelius
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 6. 2014 17:22:35
Tak to je hodne o tom jestli najdes poskytovatele slev co obnasi vecne uhaneni prodejcu a obchodniku
12. 6. 2014 17:22:35
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031544
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
12. 6. 2014 17:30:48
Odcituji ti pár mých odpovědí na dotazy, které jsem poskytoval v říjnu roku 2012, kdy jsem dělal v KuponPlus. A teď si myslím, že je situace ještě o něco tragičtější.
...pracoval jsi v kuponplus, muselo být zajímavé nahlédnout pod pokličku jednomu z větších hráčů…
To určitě bylo, člověk najednou zjistí, že provoz slevového portálu je mnohem náročnější, než se na první pohled zdá. Podobnou práci by si měli vyzkoušet hlavně všichni ti, kteří si pohrávají s myslšenkou založit vlastní slevový server.
Prozradíš něco ze zákulisí? Něco určitě není tajné :) …
...Bohužel ze strany klientů byli často problémy s jejich komunikací – u některých trvalo i 14 dní, než se na náhled podívali a schválili ho. Byli i takoví, kteří si vše nakonec rozmysleli, a přestali komunikovat úplně – nebrali telefony, při osobní návštěvě tvrdili, že teď nemají čas, že už email dávno posílali a podobné výmluvy.
...Co na tebe jako na obchodního zástupce nejčastěji zkoušeli „za fórky“?
Mnoho podniků si kladlo naprosto neakceptovatelné podmínky. Jednalo se například o to, že kupon nesmějí využít stávající zákaznice jednoho kadeřnictví, nebo že kupon do restaurace je možné využít pouze v čase 14 – 17 hodin, rezervace do restaurace 3 dny předem a v případě následného zrušení kupon propadá.
Častým nešvarem byla i snaha o nabalování dalších zbytečných služeb. K manikúře drahá masáž rukou, k prodlužování řas i jakýsi ozdobný kamínek na řasy. To vše pouze z důvodu, aby salon „vnutil“ zákazníkovi i službu, kterou by jinak nikdy nechtěl, a následně na něm mohl více vydělat. Je to stejné, jako by si ke každé krabičce cigaret musel člověk koupit i zapalovač za 20Kč.
Prozradíš nějakou perličku?
Největším zážitkem byl majitel restaurace v Brně, který chtěl udělat akci na tatarák z pravé svíčkové. Při domlouvání slevy podotkl, že sleva 50% není problém, protože ho bude dělat ze zadního – jinak by nevydělal. V nabídce však chtěl mít uvedenu pravou svíčkovou. Shodou okolností jsem nedávno nabídku na tatarák z do této restaurace na jednom ze slevových portálů zahlédl.
Ve slevách se pohybuješ denně, teď už trochu jako nezaujatý divák. Co tě na nich nejvíc baví?
Mám rád zajímavé, férové a neotřelé slevové nabídky. Bohužel je jich poslední dobou stále méně, ale dají se najít. Perfektní ukázkou může být jedna z prvních akcí Slevomatu: 199 Kč za 4 rumpsteaky i s přílohou a dezertem... Když ale potom každý den vidíte stále dokola tatarský biftek, pečené koleno, pečená žebra a kriolipolýzu, za téměř standardní cenu, s podivnými podmínkami uplatnění voucheru, začíná vás to nudit.
A z čeho je ti naopak smutno?
Vadí mi, že úplně vymizela původní myšlenka slevových portálů – tedy jedna skvělá nabídka denně. Místo toho se všichni předhánějí, aby měli co nejvíce vystavených nabídek. Když slevové portály začínali, bylo denně cca. 100 nabídek. Dnes je jich 4000. Velká část z nich je právě zboží. Nevadí mi koupit si voucher určité hodnoty na nákup v internetovém obchodě, vadí mi kupovat si konkrétní zboží na slevovém portálu. Obchodníci jednoduše začali slevové servery využívat jako svůj prodejní kanál...
12. 6. 2014 17:30:48
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031543
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 6. 2014 17:47:41
Hele to jsme delali spolu. Jj, tak to bylo a bude hur. Na druhou stranu slevovy portal se proste a jednoduse stane eshopem, akorat misto PPC inzeruje na agregatorech.
12. 6. 2014 17:47:41
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031542
Zaspal jste tak 2 roky. Ale pokud se vám podaří vyjednat dobrý podmínky s firmama a najít si hodně zákazníků, tak proč ne? Pořizovací náklady jsou minimální.
12. 6. 2014 18:20:48
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031541
ponda1986
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 6. 2014 22:42:33
Nemyslím si, že by to byl v dnešní době "lukrativní byznys". Samotné pořízení slevového portálu je otázkou nižších desetitisíců. Ale náklady na propagaci, stále nové a čerstvé nabídky atd atd.. A podmínky, za jakých se dá inzerovat na největších agregátorech si myslím, že jsou hodně, ale opravdu hodně predátorské. Do toho neustále řešíš dodání např. zboží ze strany prodejce- lidi nezajímá že ty jsi zprostředkovatel- oni koupili u tebe- tak to ty zařiď:-))
To jsou jen mé postřehy z provozování jednoho menšího portálu.
Pokud můžu doporučit, tak přivýdělek k mateřské je super jednoproduktový eshop. Např.http://exitshop.cz je super řešení. Sám tam provozuji několik shopů a jsem nad míru spokojen
12. 6. 2014 22:42:33
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031540
koprivaj
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
13. 6. 2014 16:43:27
Ponda1986: O jednoproduktovém eshopu slyším poprvé, ale vypadá to zajímavé. Mohu požádat o odkaz na vaše eshopy, docela bych se podíval na konkrétní příklad. Děkuji
13. 6. 2014 16:43:27
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031539
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 6. 2014 17:52:57
jestli o něčem takovém přemýšlíš, tak spíše kup nějaký zavedený portál. Na agregátory od rivalu či paylo se nedostaneš, dříve to byl měsíc, teď tuším až po půl roce a pokud nebudeš vidět, tak u tebe nikdo nenakoupí. Navíc ty slevové portály už trošku lidi omrzely, ale pokud si myslíš, že to dokážeš, tak do toho...
13. 6. 2014 17:52:57
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031538
asd
verified
rating uzivatele
13. 6. 2014 18:07:48
Nemyslím, že už se v tom dá udělat byznys. Rok 2012 je pryč a lidi už to omrzelo.
Problém je totiž v tom, že kdo má solidní, kvalitní a fungující byznys, at už prodejnu, provozovnu čehokoliv nebo restauraci/hotel, nepotřebuje se podbízet cenami pod náklady a ještě z toho platit nějakého zprostředkovatele. Proto si myslím, že dvě třetiny nabídek na sleváčích jsou prostě odpad - hlavně nekvalitní čínské zboží a nekvalitní víkendové zájezdy do penzionů, které jsou kromě slevoakcí prázdné. Určitě se sem tam najdou vyjímky (např. potřeba vyprodat sezónní zásoby, naplnit kapacity ubytování v hluché době, atd.), ale vesměs co jsem slyšel, málokdo byl někdy s něčím spokojen. Já sám jsem si po první a jediné zkušenosti zezačátku slevomatí mánie (koupil jsem si kupon na odporné a seschlé sushi v jedné brněnské restauraci) na "slevomatech" pak už nikdy nic nekoupil a dát tam věci z pozice obchodníka, připadal bych si docela poraženecky...
Jako obchodní model je to bomba - 20-30% provize za cizí práci, ale boom je podle mě pryč a už není důvod, aby se zase vrátil.
13. 6. 2014 18:07:48
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031537
ponda1986
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 6. 2014 09:40:28
proseco: Je to tuším pořád měsíc, ono asi nebude problém se na ty agregátory dostat, skrz.cz sice vytruboval, že nemá potřebu přijímat nové portály, ale kšeft je kšeft, ještě k tomu, když i větší portály na skrz nenajdete (amplion.cz např.). Spíš je otázka- vyplatí se to? Počítejte MIN. cenu prokliku 1,80 CZK - to je opravdu minimum, aby tak člověk jakože "byl" . a !!! + !!! min. 3% z případné konverze. Už nikoho nezajímá, jestli já prodám, nebo neprodám. V začátcích, kdy tyto agregátory začínaly budiž- klasický affil za % což mi přijde férové- ne však dnes.
asd: Ono je to asi obchodník od obchodníka a portál od portálu. Osobně jsem byl na několika víkendových pobytech přes sl.portály a pokaždé super. Asi jsem měl ale štěstí. Jinak co se prodeje zboží přes s.portály týče - měl jsem na skladě zboží, které jsem potřeboval prodat- na s.portálech se běžně prodává. Po komunikaci s obch. zástupkyní jsem jí byl nucen napsat, že za těchto podmínek "to raději vyhodím z okna". 30% provize, poštovné v ceně- z toho taky provize (wtf), nabídku si můžu sestavit sám (super :-)), diktovaná, hrubě podkopaná cena a ještě to posílat někomu na schválení :-)) Za co je tedy těch 30%?? Krom uveřejnění na jejich stránkách žádná podpora..
koprivaj: JP shopy mě hodně baví. repelentni-naramky.cz (to je teď jeden sezonní) klidny-spanek.cz (ten je tedy "viceproduktovy" ale s jedním konkrétním sortimentem. Je super, že jich můžeš mít opravdu hodně a vše z jedné administrace. To mě baví :-))
14. 6. 2014 09:40:28
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031536
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 6. 2014 12:01:47
Agregátory sou normální ppc, u skliku taky platíš za prokliky a pokud u zboží velká konkurence, tak taky platíš velké sumy. Amplion je centrumu a ti moc nepotřebují inzerovat, navíc dle známého ty jejich zisky nejsou nic moc.
30% to tě dobře někdo natáhl :-) na vykupto byla dosud provize 20% a na slevomatu 25%, ale vše je o jednání :-)
14. 6. 2014 12:01:47
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031535
ponda1986
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 6. 2014 12:17:35
Agregátory nejsou "normální" PPC- u skliku, GA atd se zobrazujes jen na své KW, tzn větší možnost nákupu, než na agregátoru, který zobrazuje všechny slevy na jednom místě. Věř mi, není to jen moje zkušenost.
A co se týče té provize- samozřejmě jsem na to nekývl. Nebudu podporovat někoho, kdo mi bude diktovat za kolik mám prodávat, jak mám dávat velkou slevu atd..
14. 6. 2014 12:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031534
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 6. 2014 12:34:43
Napsal Metaxa;1097989
Agregátory sou normální ppc, u skliku taky platíš za prokliky a pokud u zboží velká konkurence, tak taky platíš velké sumy. Amplion je centrumu a ti moc nepotřebují inzerovat, navíc dle známého ty jejich zisky nejsou nic moc.
30% to tě dobře někdo natáhl :-) na vykupto byla dosud provize 20% a na slevomatu 25%, ale vše je o jednání :-)
30% je dneska docela normálka...vykupto má nejžnižší 25% za to tě však nehodí ani do newsletteru pak 30% 2x newsletter a agregátory a pak 35% 3x newsletter. Slevomat má i 40% provizi. Amplion23% ale jen tu základní pokud se chceš dostat ke schválení akce musíš dát tak 30-35%. Je to džungle, ale dá se prosadit když se to umí.
14. 6. 2014 12:34:43
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031533
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
14. 6. 2014 12:41:32
Pepa.cz nám nabízel po všech možný dohodách a slevách i 18 % provizi pro ně. Minimální sleva 30 %.
14. 6. 2014 12:41:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031532
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 6. 2014 12:53:31
Napsal Caesar;1098002
Pepa.cz nám nabízel po všech možný dohodách a slevách i 18 % provizi pro ně. Minimální sleva 30 %.
Záleží na co to je samozřejmě i když to se divim, že pepa který staví PRko na tom drsném trvání na svých provizích které začínají na 26%.
14. 6. 2014 12:53:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-slevove-portaly/#reply1031531
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit