Freelancer s výsledky - GoogleAds - Sklik - Facebook
Zobrazují se odpovědi 1 až 20 z 20

Služba Balík plus - zkušenosti

  1. Eshopy, jaké máte zkušenosti s balíkem plus - jako inzerenti i jako partneři?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. vyborne jako inzerent i jako partner

  4. Koukal jsem, že jste se účastnili, můžete to prosím rozvést, pokud to není ironie?

  5. Neni to ironie.

    Jako partner - resili jsme vklady s firmami dlouhodobe, nyni je to pro nas lepsi, jelikoz jedname s jednim subjektem, ne s dvaceti firmami. Navic funguji vazne spickove, terminy plati, vklady plati apod. Nicmene jsme parfums.cz a je asi vetsi zajem vkladat u parfums.cz nez u nekoho mensiho. Takze nemame problem mit kapacity pro vklady na plno cely rok, klidne i nekolik najednou. Neni to nic, co by nas vytahlo, ale mirni to naklady. Takze z pohledu partnera jsem spokojeny. Mame navic omezeni, ze urcite segmenty nevkladame, vse je vyborne.

    Jako inzerent - delai jsme tusim 3 vklady. Jeden byl nejaka kuponova knizka a pak jsme vkladali k eshopum z vytipovanych segmentu. Vyborna je moznost personifikace voucheru, tzn. co voucher to extra kod a nemusi byt jeden univerzalni. Vkaldyp roblemy jak mely a dostavil se i efekt. Byl docela velky pocet novych zakazniku, coz ocenuji o to vice.

    Nyni finisuje priprava na dalsi vklady u jinych eshopu. Pan Lauko, ktery to vede je proste profik a vede to dobre a spravnym smerem. Ja muzu jen doporucit.

  6. Právě mi volali a prý max. 4 letáky do balíku. Jak to balíte? Jestli to jsou 4 kačky na balík, jestli to za to stojí? Tak už jsem o něčem podobném přemýšlel, ale uvažoval jsem spíše o tom, že bych to řešil sám, ale jak vidím, všichni to řešíte přes prostředníky, asi je to pohodlnější. Také si říkám, zda to některým lidem nebude vadit. Jak dlouho to již používáte?

  7. My davame jenom jeden, protoze nebudeme lidi zasobovat letacky, pak to stejne vyhodi a efekt jde dolu. Ono zase musime zapocitat to, ze ta prace a vklad neco trva. Napr. v TOP sezone mame propocitane, ze kdybychom do kazdeho baliku vkladali letacek, museli bychom zamestnat 1,5 cloveka navic.

    Takze davame vzdy jen jeden, neni to neco na cem potrebujeme extra vydelavat, jen proste zmirnujeme naklady.

    Pouzivame to prubezne nekdy od podzimu lonskeho roku.

  8. Uvidíme, co mi přijde za nabídku mailem, třeba to také zkusím.

  9. A můžete prozradit kolik je cca odměna (kč) za ty vložené letáky do balíků pro e-shop? Zda se o tom i při nižším počtu zásilek vůbec vyplatí uvažovat...

  10. Obnovím téma - přišel mi balíček a v něm taková miniknížečka z Balík Plus s reklamou na další eshopy, většinou i se slevovým kupónem (podle často se vyskytujících znaků "BP" vytvořeným nejspíš čistě pro Balík Plus).

    Takže služba běží. Máte s ní někdo nové zkušenosti po čtyřech letech od založení této diskuse?

  11. Já ano, jak z jedné tak z druhé strany zdá se že funguje dobře. Nemá to sice takový tah na bránu jako online, ale jsou obory, kde se to dá uplatit. Jsou obory, kde vám těch 20tis. letáků zaplatí jedna zrealizovaná objednávka. Výhodu to má v tom, že lidé nemohou letáček vyhodit u schránek do krabice, ale musí to odnést domů a musí ho vzít do ruky. Takže určitě pozitiva tam jsou. Oproti tomu neadresné letáky jsou levnější, protože se tam můžete s tiskem i roznosem dostat pod korunu, ale je tam právě ten problém vyhazování už u schránek. Výkon očekávejte jako u plošné letákové kampaně a ve městech, v panelácích si myslím, že to odvede více práce. Ale to se bavíme o solo poukazu za korunu pade, ne o té knížečce.

  12. Nejsem si jist, ale z mého pohledu vzhledem k nabízeným vkladům rapidně ubývá inzerentů, ale to může být i tím, že nám možná nenabízí vše, jelikož dost často se stává, že nedostaneme ani potvrzené vkládání. Možná inzerenti přešli na přidávání příloh k emailům. Jako inzerenti jsme nikdy nevyužili a když jsme vkládání prováděli několik let před vznikem Balíku našich eshopech, tak skoro bez odezvy, tedy kromě recenzí, že otravujeme letáky. Prostě jak v letáku není sleva aspoň 30%, tak to skoro nikoho nezajímá a my tolik dávat nemůžeme jelikož nepoužíváme vylhané prodejní ceny a vylhané slevy:).

  13. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Nejsem si jist, ale z mého pohledu vzhledem k nabízeným vkladům rapidně ubývá inzerentů, ale to může být i tím, že nám možná nenabízí vše, jelikož dost často se stává, že nedostaneme ani potvrzené vkládání. Možná inzerenti přešli na přidávání příloh k emailům. Jako inzerenti jsme nikdy nevyužili a když jsme vkládání prováděli několik let před vznikem Balíku našich eshopech, tak skoro bez odezvy, tedy kromě recenzí, že otravujeme letáky. Prostě jak v letáku není sleva aspoň 30%, tak to skoro nikoho nezajímá a my tolik dávat nemůžeme jelikož nepoužíváme vylhané prodejní ceny a vylhané slevy:).
    Ano, chápete to správně. Proto také píši některé obory a pokud děláme nějaké takové akce, tak vybíráme jen nějaké produkty. Kde se dají dát velké nevylhané slevy, kde se to zaplatí jednou objednávkou. Třeba v mém oboru to také nezaplatím, prostě to nejde ani co se týče průměrné objednávky, ani marže. Ale třeba v nábytku to možné je.

  14. Vyzkoušela jsem za eshop - právě tu knížečku a žádná odezva - desetitisíce v háji....
    A přesně jak píše láďa,jen špatné recenze,jednou jsem tam dala leták,kde sleva už přestala platit a měla jsem hned špatnou recenzi....

  15. Citace Původně odeslal veronika29 Zobrazit příspěvek
    Vyzkoušela jsem za eshop - právě tu knížečku a žádná odezva - desetitisíce v háji....
    A přesně jak píše láďa,jen špatné recenze,jednou jsem tam dala leták,kde sleva už přestala platit a měla jsem hned špatnou recenzi....
    Tohle nechápu. V první větě se mi zdá, že jste byla inzerentem, ale v té poslední to píšete, jako byste letáky vkládala? Nechápu, vysvětlete.

  16. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Tohle nechápu. V první větě se mi zdá, že jste byla inzerentem, ale v té poslední to píšete, jako byste letáky vkládala? Nechápu, vysvětlete.
    Asi jsem se špatně vyjádřila-prostě jsem dělala obojí, byla jsem i inzerentem i jsem letáky vkládala do balíků.

  17. Tak jasně že by mě to taky naštvalo, kdyby tam byl leták, který je po expiraci. Ale vy si myslíte, že to fakt může lidi naštvat, sleva do jiného shopu? Mě by to asi neurazilo. To by chtělo se zeptat Radka za Parfums, kteří to dělali ve velkém a jejich data budou asi statisticky významnější.

  18. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Tak jasně že by mě to taky naštvalo, kdyby tam byl leták, který je po expiraci. Ale vy si myslíte, že to fakt může lidi naštvat, sleva do jiného shopu? Mě by to asi neurazilo. To by chtělo se zeptat Radka za Parfums, kteří to dělali ve velkém a jejich data budou asi statisticky významnější.
    Tak s tou knížečkou to moc neovlivníte,protože tam mají různé eshopy různou platnosti a pak může být problém....

  19. V SR všetko funguje, mali sme tam dva krát vklad. Objednávok bolo dosť a nebolo ani treba 30%, to neviem kto normálny môže reálne dať. Viem, že tam je kopa veľký firiem, neviem či to môžem písať. Lámali nás aj dlho, aby sme my vkladali, bránili sme sa dlho, ale dva mesiace sme to začali vkladať, nikto sa nikdy nesťažoval, väčšina to aj využije podľa odozvy. Zatiaľ čo vkladáme, tak tam neboli kraviny, ani žiadne shopy typu preposielanie sportsdirect, aliexpress, ale takmer všetko veľké mená.

  20. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Tak jasně že by mě to taky naštvalo, kdyby tam byl leták, který je po expiraci. Ale vy si myslíte, že to fakt může lidi naštvat, sleva do jiného shopu? Mě by to asi neurazilo. To by chtělo se zeptat Radka za Parfums, kteří to dělali ve velkém a jejich data budou asi statisticky významnější.
    Nevím, ale myslím že minimální počet je cca 10-20 tisíc letáků, takže to by už nějaký obraz o konverzích mohlo udělat. Samozřejmě záleží na zboží a sezoně a jakým eshopům to dali na vklad.

    ---------- Příspěvek doplněn 04.12.2018 v 14:50 ----------

    Citace Původně odeslal addamz Zobrazit příspěvek
    V SR všetko funguje, mali sme tam dva krát vklad. Objednávok bolo dosť a nebolo ani treba 30%, to neviem kto normálny môže reálne dať. Viem, že tam je kopa veľký firiem, neviem či to môžem písať. Lámali nás aj dlho, aby sme my vkladali, bránili sme sa dlho, ale dva mesiace sme to začali vkladať, nikto sa nikdy nesťažoval, väčšina to aj využije podľa odozvy. Zatiaľ čo vkladáme, tak tam neboli kraviny, ani žiadne shopy typu preposielanie sportsdirect, aliexpress, ale takmer všetko veľké mená.
    tak poměr zisku k nákladům byl?

    Samozřejmě jsou tam většinou velcí hráči a ti to mají kvůli image, ale ted třeba je v knížce slevy až 30%, na druhou stranu se vkládají hodinky a tam je jen batoh zdarma, tak by mě zajímalo jaká tam je konverze.

  21. My to vyuzivame od pocatku. Dlouho jsme jeli jako ti, co vkladaji, ale to uz nedelame. Nemeli jsme na to negativni reakce, ale proste potrebujeme si samplovat sami svymi vecmi, ale to je vedlejsi. Pro nas je fajn, ze to bezi ve vice zemich, takze to vyuzivame vsude jako inzerenti. Ted jsme jeli takovy katalog s pomerne malymi CTA a merit to bude slozite. Nicmene v minulosti co jsme jeli se silnou slevou, tak to fungovalo. Nebylo to samozrejem tak, ze by se ta kampan zaplatila z obratu te kampane, co jsme byli schopni odmerit, ale opet je to o nejake strategii. Ne vzdy se kampan stavi na to, aby se hned vratila. Pokud to neni eshop, kde je mala sance dalsich nakupu, tak ano, ale jinak proste znate sve LTV a vite, zda se vam vyplati takova kampan napr. z pohledu navratnosti za rok-dva...

Hostujeme u Server powered by TELE3