Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zásilka zničená spediční službou

novotnamich
verified
rating uzivatele
17. 4. 2014 19:28:14
Zdravím,
standartně posílám balíky poštou a spediční společností IN TIME.
Momentálně však řeším problém se zničenou zásilkou. Zásilku mi zaslal dodavatel. Byla v naprostém pořádku. Druhý den jsem zásilku přeposlala k zákaznici, která si zboží ale nepřevzala. Balík byl rozbitý a roztrhaný a zboží z něj lezlo a bylo poškrábané a špinavé. Když jsem pak vyžádala fotky od spedičky, zásilka je poslepovaná páskou. Z fotek se poškození nedozvím a když mi nějaké fotky příjdou, tak nejsou ze všech úhlů.
Jedná se o houpačku na kovové konstrukci, která je expedovaná v demontu. Balík obsahuje vak s houpačkou a tyčky konstrukce. Balíky jsou takto běžně zasíláné a bez problémů, jak uvádí i dodavatel. Posílá je stejnou službou.
Spedička se brání, že poškozenou zásilku neuhradí, že nebyla dostatečně zajištěná nebo že zboží není poškozené ale pouze krabice. Pak mi ale zašlou fotku, kde vak je rozržený. To je ale prý stále moje chyba.
Poraďte, prosím! Nemáte někdo zkušenost?
17. 4. 2014 19:28:14
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016286
Jancikus
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
17. 4. 2014 19:37:30
Akú má hodnotu tá houpačka? Ak to nie je v radoch tisíciek, tak by som sa na to vykašľal. Naozaj, tá energia za to nestojí. Vyžiadaj si tovar naspäť a napíš im niečo v zmysle, že pre ich prístup radšej využiješ služby inej spoločnosti. Sám si ale musíš najprv uvážiť či chyba nebola na tvojej strane s dostatočným zaistením tovaru, ak nie tak potom to rieš ako píšem.
17. 4. 2014 19:37:30
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016285
novotnamich
verified
rating uzivatele
17. 4. 2014 19:42:31
Hodnota zásilky je 10 500Kč. Kdyby to bylo méně, tak bych to tolik neřešila.
17. 4. 2014 19:42:31
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016284
Jancikus
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
17. 4. 2014 19:43:59
Preto som sa hneď v úvode pýtal. Ďakujem.
Balík bol poistený?
17. 4. 2014 19:43:59
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016283
novotnamich
verified
rating uzivatele
17. 4. 2014 19:46:12
Zásilka byla pojištěná na 12 000Kč.
17. 4. 2014 19:46:12
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016282
xjohn
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 4. 2014 19:47:59
Bohužel firma IN TIME je naprosto katastrofální a nejvyšší ukázka amatérizmu a snahy vymlouvat se jakékoli odpovědnosti. My s nimi řešíme ztrátu 12 zásilek zasílaných do zahraničí (již loni v říjnu) a stále odmítají zaplatit jejich hodnotu. Nyní to již řeší výhradně právník (který komunikuje s jejich právním zástupcem) a vypadá to, že se mimosoudně nedohodneme, ale uvidíme, ještě jim zbývá pár dní, než podáme žalobu. Takže hodně štěstí - určitě bych jim nenechal nic a nenechal se jimi odbýt, což se snaží. Jen dodám, že hodnota zásilek je v součtu zhruba 150 000 Kč bez DPH.
Poznámka pod čarou - posíláme s nimi zásilky okolo 0,5 - 1 kg (případně větší 10-20kg) a v prosinci nám vyfakturovali 300kg paletu (bylo to mimochodem do Itálie a ve skutečnosti měla zásilka 300g - zjištěno dle spočítání váhy v našem systému). Taktéž naprostá nemožnost jim vysvětlit, že opravdu paletu jsme nikdy neposílali a naposíláme. Plus navíc tvrdí, že to odvážel řidič, který k nám jezdí pro zásilky. To jsem říkal, žep pokud toho jednoho ztrahaného chudáka nutí tahat 300kg palety (u nás ještě po schodech), tak teda potěž... Řidič jasně potvrdil, že od nás opravdu paletu nikdy nevezl. Oni tvrdí, že si to určitě už nemůže pamatovat, když to bylo před několika měsíci. Osobně si myslím, že táhnout sám tuhle paletu by si opravdu pamatoval. Ukrutná firma a totální amatérizmus. Když není problém, tak to jde, ale jak se cokoli objeví, je to tragédie.
17. 4. 2014 19:47:59
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016281
conelius
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 4. 2014 20:56:22
no ja se bojim ze s tim neudelas nic prepravky mas takove podminky ze jsi nedorzela baleni napriklad zasilka ma vydrzet pad s 1,5 metru zasilky musi byt balena v tvrdem katronu atd takze jen ze to je v krabici je v rozporu s jejich pozadevkem na obal staci kdyz se podivas na jejich podminky baleni to mas smulu proste
17. 4. 2014 20:56:22
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016280
ehw
verified
rating uzivatele
17. 4. 2014 22:38:19
Buď je zásilka totálně poškozené (rozemletá) a potom vždy proplácí zboží (trochu sebou škubají a jsou neradi, ale proplatí) a nebo je to horší situace, že je trochu poškozeno trochu trošilinku a to neproplatí. Osobně teď pracuji nad vylepšením procesu zdokumentování balení (fotky video) a zkusím propočítat, jestli se vyplatí líp balit nebo zůstat u horších krabic. Zdálo se mi, že logistika je jednoduchá jako pohádka, ale když to počítám tak se cítím jako věděc v CERNu. :D
17. 4. 2014 22:38:19
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016279
Standardní zápis o škodě, a uplatnit reklamaci tak jako u každého jiného přepravce. Fotky přiložte jak ty od IN TIME, tak ty, když se Vám to vrátilo...
Doporučuji se zamyslet nad změnou přepravce...
18. 4. 2014 08:45:07
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016278
novotnamich
verified
rating uzivatele
29. 4. 2014 19:41:14
Bohužel boj o vyřešení náhrady škody za zničenou zásilku a především zboží je šílený. Nechtějí uznat to, že balík byl poškozen při přepravě a stále dokola argumentují tím, že jsem zboží špatně zabalila. Zboží však bylo v originální krabici od výrobce, který takto zboží běžně posílá a nikdy stejný nebo podobný problém neřešil. Když jsem tímto argumentovala, doporučili mi, abych se ozvala výrobci, že nejspíš mají zboží špatně balené. Zajímavé, že balíky chodí v pořádku od Holanďanů k nám. Neprofesionální jednání - pouze přes e-mail. Když se o problému chci pobavit po telefonu jsem odkázaná, že mi pošlou zprávu nebo položí telefon. Naprosto profesionální spedička.
29. 4. 2014 19:41:14
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016277
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2014 19:58:56
Já byl nedávno u Intime pracovně a dvě hodiny jsem poslouchal, jací jsou zákazníci debilové.
29. 4. 2014 19:58:56
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016276
ehw
verified
rating uzivatele
29. 4. 2014 20:31:58
V jakém smysli přesně? Můžeš to líp rozepsat?
Napsal marat;1083288
Já byl nedávno u Intime pracovně a dvě hodiny jsem poslouchal, jací jsou zákazníci debilové.
---------- Příspěvek doplněn 29.04.2014 v 20:34 ----------
Dej sem fotky
Kdysi mi bývalo řečeno, že musím dávat krabici ve které je zboží prodáváno do další krabice. Zboží v prodejné krabici nestačí.
Napsal novotnamich;1083284
Bohužel boj o vyřešení náhrady škody za zničenou zásilku a především zboží je šílený. Nechtějí uznat to, že balík byl poškozen při přepravě a stále dokola argumentují tím, že jsem zboží špatně zabalila. Zboží však bylo v originální krabici od výrobce, který takto zboží běžně posílá a nikdy stejný nebo podobný problém neřešil. Když jsem tímto argumentovala, doporučili mi, abych se ozvala výrobci, že nejspíš mají zboží špatně balené. Zajímavé, že balíky chodí v pořádku od Holanďanů k nám. Neprofesionální jednání - pouze přes e-mail. Když se o problému chci pobavit po telefonu jsem odkázaná, že mi pošlou zprávu nebo položí telefon. Naprosto profesionální spedička.
29. 4. 2014 20:31:58
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016275
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2014 20:40:31
Něco jsem dělal s chlapama na budově a v pauzách jsem vyslechl několik diskuzí na téma, že "tamta je kráva, že chce ceník", tenhle debil si stěžuje, že jsme nepřijeli k zákazníkovi, tenhle, že jsme něco nevyzvedli atp. Mě taky zákazníci někdy točí, ale tady mi bylo blbě.
Už chápu, proč mi poslali cenu za balík 150Kč...nestojí o debily. Já jsem rád, nikdy knim nepůjdu. A už chápu, proč si naně řidiči stěžovali. Jestli jsou tam na všech úrovních takové typy, tak je to tam pro normálního člověka očistec.
29. 4. 2014 20:40:31
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016274
ehw
verified
rating uzivatele
6. 5. 2014 23:58:27
Kamarád prosil o ceník a nedostal ho. Já to ani nezkoušel.
6. 5. 2014 23:58:27
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-znicena-spedicni-sluzbou/#reply1016273
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit