Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Sklik.jak se dostat na horní pozice

Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 3. 2014 19:20:37
Ahoj,potřeboval bych na skliku se dostat na horní lištu na seznamu na slovo "skútry" .nyní jsem si dobil účet nastavil 4kč/klik ale nikde se to nezobrazuje.Již jsou to 2 dny a z kreditu mě ani nic neubylo...Nevíte kde by mohl byt problém?
25. 3. 2014 19:20:37
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009555
ir0n
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
25. 3. 2014 19:26:54
Větší cena za proklik + relevance inzerátu + kvalita inzerátu = větší viditelnost = více prokliků = lepší CTR = ještě lepší viditelnost = ještě více prokliků atd atd atd
Samozřejmě nejdůležitější je sledovat co se děje po kliknutí, od toho je Google Analytics. K čemu vám je dávat prachy za návštěvy co odejdou, protože web je na h***o, atp..
Good luck.
25. 3. 2014 19:26:54
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009554
Napsal ir0n;1072005
Větší cena za proklik + relevance inzerátu + kvalita inzerátu = větší viditelnost = více prokliků = lepší CTR = ještě lepší viditelnost = ještě více prokliků atd atd atd
Samozřejmě nejdůležitější je sledovat co se děje po kliknutí, od toho je Google Analytics. K čemu vám je dávat prachy za návštěvy co odejdou, protože web je na h***o, atp..
Good luck.
To si mu teda poradil...
25. 3. 2014 22:48:15
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009553
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2014 23:27:41
záleží taky jaká je v tvém oboru konkurence a taky na tvých zvolených klíčových slovech aj (docela dobře to popsal ir0n), když si tam dáš 4Kč tak tam vidíš nějakou pozici ne? V mém oboru bych se 4 koruna moc slávy neudělal, tak možná zkus nějakou kačku přihodit..
25. 3. 2014 23:27:41
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009552
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 3. 2014 00:03:25
no zadej slovo skutr a nahoře jsou 2 odkazy a po straně taky cca 2.takže asi o to není moc velký zájem nebo tomu nerozumím.Já myslím ,že 4kč nejsou málo.Využíval jsem sklik pred rokem a to jsem měl nastaveno 1kč na čtyřkolky a byl jsem na hlavní straně skoro pořád....nebo on sklik změnil pravidla ,že už tam není tolik odkazu?
26. 3. 2014 00:03:25
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009551
Matej Slavik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2014 07:32:56
no zadej slovo skutr a nahoře jsou 2 odkazy a po straně taky cca 2
Já teď na slovo Skútry vidím cca 8 inzerátů.
Ahoj,potřeboval bych na skliku se dostat na horní lištu na seznamu na slovo "skútry" .nyní jsem si dobil účet nastavil 4kč/klik ale nikde se to nezobrazuje.Již jsou to 2 dny a z kreditu mě ani nic neubylo...Nevíte kde by mohl byt problém?
Abyste se dostal na přední pozice, tak musíte mít dobré CTR, což u obecných slov je těžší. Ono hlavně záleží co prodáváte. Slovo skútr je hodně obecné, takže jestli třeba děláte jen servis, tak na Váš inzerát lidi moc klikat nebudou. Je třeba klíčová slova co nejvíce zúžit.
Pokud se nezobrazujete vůbec, tak tam může být i jiný problém - ale to už by se Vám musel někdo na ty kampaně kouknout. Takhle "od boku" Vám asi nikdo neporadí.
26. 3. 2014 07:32:56
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009550
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 3. 2014 11:21:59
je zajímavé ,že se stejně moc nezobrazuji.Když obnovuji stranku tak na 5-7 stisknutí klavesy F5.Limit na klik mám nastavený na 4kč ale prumerná cena za klik je 1,85kč .takže možná to chce asi čas až se mě zvýší CTR.nyní mám 3,56%. Máte někdo nějaké rady ,jak bych reklamu dostal na přední pozice a aby byla vidět neustále?
27. 3. 2014 11:21:59
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009549
BoostAds
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2014 13:45:46
Dobrý deň,
ono je skutočne veľmi ťažko obecne odpovedať na položenú otázku bez možnosti nakuknúť do "zákulisia" nastavenia vášho Sklik účtu. Ale pokúsim sa aspoň vysvetliť základné princípy fungovania PPC reklamy na Skliku.
Pri zadaní dopytu do vyhľadávania na Sezname beží na pozadí elektronická aukcia výsledkom ktorej je poradie zobrazenia platených inzerátov inzerentov v systéme Sklik, kde sa v SERP-e rzolišujú dve pozície. Top pozícia, čo sú najčastejšie 3 pozície nad organicými výsledkami a potom bočné pozície vpravo odo oragnických výsledkov.
Hlavné faktory ktoré ovplyvňujú toto poradie sú:
  • cenová ponuka za preklik, ktorú ponúkate max. CPC
  • relevancia zadaného vyhľadávacieho dopytu k textu inzerátu
  • CTR inzerátu
No a v neposlednom rade má na to celé vpliv história účtu čo je logické pretože pri štarte nemáte žiadne štatistiky na výpočet CTR.
Nad tým celým ešte funguje denný rozpočet, ktorý možete nastaviť na úrovni kampane, kde máte možnosť nastavenia rovnomerne, alebo optimalizovane. Takže systém sa snaží míňať vaše prostriedky efektívne tak aby nedošlo k vyčerpaniu rozpočtu v krátkom čase - čo može byť váš prípad vzhľadom k tej frekvencii.
Treba si uvedomiť že CTR ktoré je na Top pozíciách ďaleko vyžšie + vysoké max CPC + navýšenie rozpočtu kampane je pre vás stále len náklad. Pokiaľ vediete kampaň zameranú na výkon predaja a nie na brand je to o čo sa snažíte na tak obecný dopyt s najvačšou pravdepodobnosťou len plytvanie prostriedkami na kampaň.
27. 3. 2014 13:45:46
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009548
Napsal motoshop;1072645
je zajímavé ,že se stejně moc nezobrazuji.Když obnovuji stranku tak na 5-7 stisknutí klavesy F5.Limit na klik mám nastavený na 4kč ale prumerná cena za klik je 1,85kč .takže možná to chce asi čas až se mě zvýší CTR.nyní mám 3,56%. Máte někdo nějaké rady ,jak bych reklamu dostal na přední pozice a aby byla vidět neustále?
Jaký máte nastaven denní limit?
1. 4. 2014 14:34:00
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009547
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 4. 2014 12:26:41
Denní limit mám nastaven na 300kč.Jinak jsem se chtěl zeptat,co je výhodnější pro inzerenta?CPC nebo CPT Jde mě o to abych byl co nejvíce vidět k poměru k ceně....
2. 4. 2014 12:26:41
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009546
Michal Škach
verified
rating uzivatele
2. 4. 2014 12:38:07
BoostAds to krásně všechno popsal. Zjednodušeně. Nelze zkoušet pozici tak, že budete reloadovat stránku a sledovat, jestil se objevíte. Představte si pro zjednodušení, že je na Seznamu jen jedna Sklik pozice. Roli hraje max. cena, ale i denní limit. Např. pokud dáte cenu 5,- Kč, je dost možné, že je tam spoustu jiných, kteří mají taky 5,- Pak se budete střídat.
Představte si ale, že budete v aukci o pozici na jedno slovo dva. Vy s 5,- a druhý s 10,- Logicky si řeknete, že se bude pořád objevovat ten s tou vyšší nabídkou, dokud mu nedojde denní limit. Jenže Sklik, resp. Adwords na google nemaji standartně nastaveno, aby se reklamy zobrazovali pořád, dokud nedojde kredit. Oni teoreticky vědí, kolik lidí denně to slovo bude hledat a kolik lidí na nějakou reklamu klikne. Takže dokáže odhadnout, že např. tomu s dražší nabídkou by došel kredit už v 11 hodin dopoledne, pak by se rychle vyčerpal ten s 5 Kč a po zbytek dne by bylo prázdno. To by pro večerní návštěvníky vypadalo divně, navíc je třeba možné, že seznam ví, že večerní zákazníci klikají víc (např. že na jedno načtení stránky kliknou na dva inzeráty místo na jeden) Proto reklamy umisťuje tak, aby on - Seznam - nejvíce vydělal, zároveň na weby svých lidí přivedl co nejvíce zákazníků. Dokáže např. i odhadnout, že vy jste reklamu při reloadování už 2x viděl a nereagoval na ní. Takže raději zveřejní novou reklamu někoho s nižší cenou, aby se pokusil získat na vaše vyhledávání jinou reklamu, která vás třeba zaujme.
Pokud byste chtěl více poradit s nastavením kampaně, rád se na to podívám, je ale nutné mít přístup do nastavení vaší sklik kampaně.
Michal Škach
SEO&Marketing analytik
---------------------------------------------------------------
Micheldesign www.micheldesign.net
SEO Kontrola www.seo-kontrola.cz
Fotostudio Kladno www.fotostudio-kladno.cz
Pronájem ateliéru www.pronajematelierukladno.cz
Fotografická škola www.fotoskola-kladno.cz
---------- Příspěvek doplněn 02.04.2014 v 13:25 ----------
Ještě poznámka: vždy zákazníkům doporučuji, pokud mají omezené finance na rozpočet, aby se snažili cílit na klíčová slova s nižší konkurencí. Lze totiž dosáhnout stejného počtu kliků za mnohem nižší cenu. Např. slovo skútr určitě bude mnoho konkurentů, na slova taška na skútr, přilba na skútr, brýle na skútr, polepy na skútr, mohou být a budou ceny mnohem nižší a sečtením třeba 20 levných slov získáte za desetinu ceny stejnou návštěvnost, jako z jednoho drahého a hodně hledaného slova. Je to ale samozřejmě pracnější.
2. 4. 2014 12:38:07
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009545
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 4. 2014 19:58:38
tak jasně...ale ja potřebuju cílit na lidi co si chtějí koupit nový skutr a né na lidi ,co chtějí brýle na skutr kde mám provizi z prodeje 60korun.Je zajímavé že dnes mám třeba jen 37 kliknutí utraceno 60kč a stejně se nezobrazuji....a ještě kredit 240kč pro dnešek....
2. 4. 2014 19:58:38
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009544
Michal Škach
verified
rating uzivatele
2. 4. 2014 23:20:56
Je prostě pravděpodobné, že jiní inzerenti jsou pro něj zajímavější. Druhá věc je, že pokud cílíte pouze na jediné slovo skútr, není to dost relevantní. Ve skutečnosti totiž samotné slovo skútr nikdo nevyhledává. Vždy toto slovo vyhledává s nějakým dalším slovem. Dle statistik seznamu na prvni miste je "125 skutr" a pak "skutr bazar". Následují jendotlivé značky, vede "Honda skutr" Jednoznacne se ale vyplácí udělat samostatné reklamy pro jednotlivé značky. Tzn. pro klíčové slovo "skutry Honda" udelat kampan - Shániš Honda skútr? Nejlevnější skútry na trhu, ihned k odběru, 3 roky záruka. A podobně na jendotlivé značky. Pokud totiž někdo hledá klíčové slovo Honda skútr a ty cílíš jen na skútr, je tvoje reklama méně relevantní.
Nevim jak na Skliku, ale na googlu lze udelat kampan ve stylu zameny keywords. To znamena udelas kampan ve stylu:
Prodavame KEYWORK
Nabizime nejlevnejsi KEYWORD na trhu. Ihned k odberu za skvele ceny.
Do seznamu klicovych slov si pak das: skutry Honda, skutry Piagio, Skutry Kentoya atd. A on automaticky podle toho co hledas vytvari dynamickou reklamu cilenou presne na to, co zakaznik hleda. Tzn. mnohem vetsi klikovatelnost a tim padem i relevance a tudis i vice zobrazeni.
2. 4. 2014 23:20:56
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009543
Pokud prodáváte skútry, zkuste si přidat i další klíčová slova jako je koupit skútr, kde sehnat skutr, prodejna skutr apod. a taky přidejte tzv. negativní klíčová slova (pokud třeba neprodáváte bazarové skútry, zadejte do vylučujících bazar, staré, aukro, bazarové...Nápověda zde: http://napoveda.sklik.cz/cz/vytvarime-kampan/klicova-slova/vylucujici-slova/). Můžete si i udělat dynamické inzeráty - podívejte se do nápovědy Skliku. http://napoveda.sklik.cz/cz/vytvarime-kampan/inzeraty/ Možností je opravdu dost a dá se s tím vyhrát :), rozhodně jsem všechny nevypsala.
11. 5. 2014 00:34:44
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009542
4 koruny za klik je fakt směšně málo, prostě přidávej, přidávej a jestli chceš být první tak musíš nabídnout z celé konkurence nejvíc, což se často nevyplatí.
11. 5. 2014 07:18:50
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-jak-se-dostat-na-horni-pozice/#reply1009541
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit