Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 4 z 4 PrvníPrvní 1234
Zobrazují se odpovědi 91 až 100 z 100

Centrum.cz experimentuje s e-maily

  1. Pokud máš free službu tak si úměrně své platbě stěžuj polskytovateli

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. No zrovna gmail není taky nic extra. Samozřejmě mají to vše zvládnuté asi o milion procent lépe, o tom žádná, ale na druhou stranu už se mi stalo, že některé emaily na gmail neprošly, protože se googlu zdálo, že přichází moc často (toto jsem někde skutečně četl jako vysvětlení v jejích nápovědě). A obrany není žádné. Dokonce se není ani kam obrátit na podporu.
    U Gmailu se mi to možná taky stalo, ale spadlo mi to do složky spam, což u centrumu nefunguje :-(. Tam se mi zdá tu složku mají naprosto zbytečně. U gmailu navíc docela dobře fungujou filtry zpráv a občas to napíše "tato zpráva není ve spamu, protože na ní byl použit filtr" což je fajn, oproti centrumu, kde se zpráva nedostane ani na jejich mailserver.

  4. No takto to funguje, nicméně v případě mého zákazníka byly zprávy odmítány už na úrovni SMTP. Po čase se to zase vždycky zprovoznilo samo a pak zas přestalo. Pak je to opravdu těžký zůstat na nemilost provozovatele, kterému nejde ani napsat :)

  5. 1 / Může se ti to nelíbit

    2 / Můžeš s tím nesouhlasit

    3/ Ale můžeš to jedině přestat používat.

    Jiná varianta mne nenapadá. Třeba se konečně zamyslí a dojde jim, proč jim zákazníci odcházejí.
    Třeba ani zákazníky nechtějí a toto je cílená akce ;)

  6. Tak já služby freemailů nepoužívám :) Máš samozřejmě pravdu, ale moje reakce byla čistě na to, že by všichni měli odejít ke gmailu. Jen poukazuju na to, že ani ten rozhodně není dokonalý a problémy jsou s nim podobné - i když ne tak fatální jak u centrumu.

  7. Žádný z freemailů není perfektní a každý má své klady i zápory. Každý uživatel má právo se rozhodnout, jestli přejde na GMail, Seznam nebo úplně jinam, podle toho co mu vyhovuje.

    Souhlasím s tím, že proti spamu je potřeba bojovat jak a kde se dá a možná i všemi dostupnými prostředky. Nicméně, ten problém není ani tak na straně centrum.cz, jako jednoznačně na straně fy. Excello, resp. serverů spamfree.cz, virusfree.cz a jejich rádoby antispamového řešení. Bohužel to platí také pro všechny ostatní, kteří využívají služeb vstupních smtp serverů této společnosti. Jestli známé nebo neznámé, pochybné nebo ne, je v danou chvíli v podstatě jedno.

    Bohužel technici centrum.cz (pokud to vůbec technici jsou) pravděpodobně předávají veškeré požadavky do Excello a tam se k danému problému stavějí zřejmě tak, že dělají "mrtvého brouka" nebo jak se jim to zrovna hodí. Což není zrovna "košer" přístup.

    Několik příkladů z praxe, jak to dělají jinde:

    Jeden nejmenovaný slovenský portál dokonce jeden čas nabízel uživatelům přechod na údajně novou verzi jejich e-mailu, ale ve skutečnosti to byla pouze migrace profilu na hotmail.com. Nebo se uživatel mohl rozhodnout nadále používat starý e-mail, ve kterém byl problém v html/css formátování (a stále je). :-)

    Další slovenský portál, jmenovitě azet.sk, jeden čas odmítal naše newslettery jako spam a prý "too many spaces in header". Ale problém byl jednoznačně na straně jejich antispamových filtrů, aniž by si páni programátoři uvědomili, že jak mezera tak tabelátor patří podle RFC mezi "whitespace characters" a může jich v hlavičce být v podstatě nespecifikovaný počet - pokud je např. předmět rozdělen na více řádků a na více řetězcových sekvencí, které jsou pro dekódování to podstatné a na "whitespace" okolo nich v podstatě nezáleží. No, nebudu to dále rozvádět, protože zcela jistě jako ajťáci každý z nás ty příslušné RFC znáte. ;-) Takže výsledek byl ten, že po několika e-mailech s odkazy na ty RFC ty jejich filtry páni programátoři na azet.sk opravili a od té doby tam všechno chodí jak má.

    Edit: Resp. na azet.sk to chodilo pouze do té doby, dokud také nezačali používat ty stupidní servery virusfree.cz a spamfree.cz - Excello.
    Naposledy upravil jhykys : 19.01.2015 v 12:47


  8. Podarilo sa za ten čas niekomu s týmto problémom aspoň trochu pohnúť? Riešime rovnaký problém, ako všetci v tejto téme, tak by som rád vedel, či je aspoň nejaká nádej na to, že situáciu s Centrumom vyriešime.
    Odosielame maily zo Sendgridu a na Centrum kvôli virusfree neprejdú desiatky správ.

  9. Bohužel to není záležitost ani tak Centrumu, jako Excella (VirusFree, SpamFree atd.).
    Další věcí je to, z jaké domény ze SendGridu odesíláte, protože odchozí doména by měla mít v DNS záznamy SPF a DKIM, a také nastavené povolení pro odesílání mailů z domény sendgrid.com, resp z jejich SMTP. Podotýkám, že doména sendgrid.com, jako taková, tyto záznamy v DNS nemá.
    Problémem Excella je také skutečnost, že nejsou zrovna dvakrát ochotní přidat nějakou doménu na jejich WhiteList dokud nejsou splněny jejich podmínky, které jsou v některých bodech možná až protichůdné.

  10. Řešil jsem obdobný problém jako je popsáno výše v tomto tématu. Maily nikdy nedorazily, vrátila se hláška "Connection lost". Po nějakém tom klasickém martyriu s podporou jsem se dozvěděl, že některé domény blokují kompletně na úrovni prvního řádu (TLD). Takže pokud je TLD mailserveru "špatná", ostatní se nezkoumá a server končí komunikaci. V mém případě se jednalo o doménu z té nové sady TLD, která byla uvolněna relativně nedávno. Doporučují držet se klasických TLD (CZ, EU, NET, COM atd.). No, asi bych tu politiku nechtěl komentovat. Ale třeba to někomu pomůže.

Stránka 4 z 4 PrvníPrvní 1234
Hostujeme u Server powered by TELE3