Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Názor na způsob napsání recenze

Libor
verified
rating uzivatele
13. 3. 2014 23:21:51
Zdravím :),
mám záměr, že bych zákazníky za udělení recenze odměnil.
Přiložený banner je pouze ilustrativní a tedy nápis v červeném pozadí nahradí toto:
NAKUPTE
OHODNOŤTE
A MY VÁM 5% Z RECENZOVANÉHO VÝROBKU VRÁTÍME.
Co si o tom myslíte? Berte to jen jako úvahu.... Díky za názory.
13. 3. 2014 23:21:51
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005309
Lukáš Uher
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
13. 3. 2014 23:29:01
u malých položek se na to myslím lidi vykašlou. U dražších by to už mohlo mít nějaký úspěch.
Plánujete to vracet na účet v hotovosti nebo ve formě jakéhosi kreditu na další nákup?
13. 3. 2014 23:29:01
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005308
Libor
verified
rating uzivatele
13. 3. 2014 23:33:33
Jelikož vyrábím a prodávám funkční oblečení, myslím, že kredit nemá v mém případě smysl. Lidé nakoupí a další nákup provedou cca za rok. Kdybych měl rychloobrátkové zboží, je jasná volba na kredit nebo sleva na další nákup. Já chci ovšem recenze na produkty prakticky okamžitě, proto chci volit vracení částky na účet.
13. 3. 2014 23:33:33
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005307
Kaptah
verified
rating uzivatele
14. 3. 2014 01:03:40
Myslím, že funkční oblečení nikdo hodnotit, v tak krátkém časovém intervalu od objednání, na Heurece nebude. Dále mě překvapuje, proč chcete dát někomu peníze za to, že své hodnocení napíše někam jinam, než na Váš web. Vezměte si funkční oblečení na sebe a napište o něm recenzi na svůj web.
14. 3. 2014 01:03:40
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005306
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 3. 2014 11:42:48
Napsal Kaptah;1067308
Myslím, že funkční oblečení nikdo hodnotit, v tak krátkém časovém intervalu od objednání, na Heurece nebude. Dále mě překvapuje, proč chcete dát někomu peníze za to, že své hodnocení napíše někam jinam, než na Váš web. Vezměte si funkční oblečení na sebe a napište o něm recenzi na svůj web.
Já v tom vidím smysl. Heuréka má poměrně vysoký kredit. Dále vezměme v potaz, že na svém webu má pozitivní reference každý. To je nuda, a málo důvěryhodné.
Kdežto na Heurece se to často hemží zápornou kritkou, protože z chování běžného uživatele vyplývá, že když je spokojený, nehodnotí. Když je nas*aný, hned se ozve. Takže když se někomu podaří motivovat své uživatele, aby spokojenost vyjádřili na Heurece, jsou to daleko více plusové body ve vnímání uživatele, než na vlastním webu.
Souhlasím, že u funkčního oblečení nemá smysl chtít okamžitou recenzi zboží, protože je třeba jej nejdříve zátěžově odzkoušet. Chápu však, že tady jde obchodníkovi o recenzi obchodu, jak rychle vše bylo vyřízeno a tak dále. To znamená ,že chtít rychlou recenzi smysl má.
14. 3. 2014 11:42:48
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005305
Libor
verified
rating uzivatele
14. 3. 2014 12:35:18
Ano, okamžitá recenze není úplně ideální, ovšem nedokážu si představit, že bych někomu peníze vracel třeba za rok apod.
Je to ovšem to úskalí okamžité recenze- nikdo nemůže okamžitě napsat pravdivou recenzi, jelikož každý bude chtít peníze co nejdříve.... Pak samozřejmě záleží na každém, zda-li to ohodnotí za měsíc nebo na druhý den.....
Navíc trochu vidím problém vtom, že někteří zákazníci si můžou říct, že si prakticky recenze kupuji a tedy to bude celé vypadat jako nereálné recenze a původní záměr se může obrátit proti mně.... Samozřejmostí by bylo, že ikdyž člověk napíše špatnou recenzi, tak mu peníze vrátím jako každému... Jak to ovšem udělat, aby to na zákazníky právě nepůsobilo takto?
Jsem si říkal, že bych tu akci nechal dočasně, běžela by například 5 měsíců a uvidím, jaký vliv to bude mít na konverzi.....
14. 3. 2014 12:35:18
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005304
Michal Toma
verified
rating uzivatele
14. 3. 2014 12:46:10
Súhlasím s Kaptah-om, predsalen sú to Vaše peniaze, to ozaj nie je lepšie nechať užívateľov tvoriť obsah na Vašom webe ? A čo ak bude Vaše výrobky predávať aj iný eshop, akú máte istotu že po prečítaní recenzií klikne návštevník Heuréky práve na Váš eshop ? V podstate zo svojej marže budete platiť luďom za to, aby robili obsah na Heuréke.
14. 3. 2014 12:46:10
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005303
Libor
verified
rating uzivatele
14. 3. 2014 12:58:42
Napsal mtoma;1067422
Súhlasím s Kaptah-om, predsalen sú to Vaše peniaze, to ozaj nie je lepšie nechať užívateľov tvoriť obsah na Vašom webe ? A čo ak bude Vaše výrobky predávať aj iný eshop, akú máte istotu že po prečítaní recenzií klikne návštevník Heuréky práve na Váš eshop ? V podstate zo svojej marže budete platiť luďom za to, aby robili obsah na Heuréke.
A když pominu, kde se reneze budou pstá (heureka x e-shop )
Tak jako takový se vám to zdá dobrý nápad? nebo se vám to zdá jako blbost?
14. 3. 2014 12:58:42
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005302
Možná by to chtělo udělat průzkum, jak lidé reagují na hodnocení přímo na webu. Rozhodně ale asi ne na webtrhu, kde se pohybují lidé kteří vědí že takovouto recenzi sfalšovat je stejně jednoduché jako do eshopu přidat další produkt.
Heureka už pro mě narozdíl od recenzí přímo na webu nemá nulovou hodnotu. Často se tam koukám, pokud nakupuji z nějakého neznámého eshopu a počet hodnocení je pro mě rozhodujícím faktorem. Obzvláště pokud eshop vypadá jako by ho teprve včery vyrobyl nějaký student. Musím se však přiznat že málokdy sám recenze dávám. Né že bych přímo nechtěl, ale většinou se mi do toho nechce hned, protože musím reagovat a vyřídit nejdříve důležitější emaily, tak to odložím, no a dopadá to tak že na to zapomenu.
Pokud by mi však obchod vrátil za recenzi nějaké peníze a nebyli by to úplně drobné, tak 50,-Kč+, pravděpodobně by mě to více motivovalo a nějaké drobné na pivo nikoho rozhodně nenaštvou.
Jenom pro upřesnění, já jsem ten typ uživatele co heureku používá k tomu, aby zjistil zda je daný eshop věrohodný, nemá mega dlouhé dodací lhůty a nebude dělat problémy při reklamacích. Né na recenze jak danému člověku vyhovuje a slouží koupený produkt, protože to nemá většinou nic společného s daným eshopem, ale s výrobcem. Pokud tedy není obojí jedna a tatáž firma.
14. 3. 2014 13:29:16
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005301
Kaptah
verified
rating uzivatele
14. 3. 2014 14:23:56
Máte to, co většina eshopů nemá - příběh. Sám věci vyrábíte. Řekněte Vašim zákazníkům proč to děláte a jak to děláte. Jestliže jste ten správný srdcař, zákazníky máte jisté. Místo toho hledáte způsob, jak se jim zalíbit na Heurece. Co myslíte?
14. 3. 2014 14:23:56
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005300
Napsal Kaptah;1067457
Jestliže jste ten správný srdcař, zákazníky máte jisté. Místo toho hledáte způsob, jak se jim zalíbit na Heurece. Co myslíte?
Tohle mi příjde jako nesmysl, protože to platí možná tak u luxusního zboží (a ani tam si tím nejsem jistej :)) Většině lidem jde vždy o kvalitu a cenu, popř. poměr cena/výkon. Ještě jsem neslyšel nikoho mluvit stylem „nakonec jsem si vybral jogurt XYZ, protože měl značku KLASA“. Pokud není autor na invalidním vozíku, nebo netrpí nějakou vážnou nemocí, tak lide nebudou kupovat zboží kvůli „srdcařství“.
Je asi fakt, že v tomhle jsem docela radikál, protože když narazím na nějaký český e-shop, tak automaticky ty příběhový kecy přeskakuju a dívám se jenom na parametry a na cenu :) Ale tak věřím, že někoho to dokáže zaujmout :)
Jasně, jeden týpek tu na vesnici prodává kvalitní domácí klobásy a slušně a asi na tom slušně vydělává...ale to je tím, že ty klobásky nosí i lidé do práce a tak, takže u nich se reklama dělá sama. Těžko se ale někdo bude chlubit, že od nějakýho e-shopu pořídil „české“ (jak mám věřit tomu, že je to vážně české? :) ) termoprádlo a že je fakt dobrý. A jestli jo, tak až po dlouhý době - možná i několika letech :).
...
Já v těch recenzích vidím smysl, ale imho by nesměli byt HNED po doručení, ale až třeba po měsíci, a zdůraznit, že zaplaceno bude všem nehledě na kvalitu recenze
(A asi bych o té možnosti vrácení peněz za recenze informoval až po objednání, kdybych přišel na nějakou stránku a viděl banner "platíme za recenze", tak nevím nevím... :) )
14. 3. 2014 14:53:59
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005299
Napsal Kaptah;1067457
Máte to, co většina eshopů nemá - příběh. Sám věci vyrábíte. Řekněte Vašim zákazníkům proč to děláte a jak to děláte. Jestliže jste ten správný srdcař, zákazníky máte jisté. Místo toho hledáte způsob, jak se jim zalíbit na Heurece. Co myslíte?
S tímto názorem souhlasím, vidím to na příkladu
Originální kožené výrobky - tašky, brašny, opasky, peněženky - ruční výroba
http://www.romantlusty.cz/ . Český poctivý ruční výrobek.
15. 3. 2014 12:52:35
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005298
Libor
verified
rating uzivatele
15. 3. 2014 13:14:08
Jasný, příběh něco má do sebe. Budu rád i za další názory.
Každopádně jsem si něco z této diskuze vzal a již vím, jakým směrem se dále vydám :) .
Vím, že pokud člověk nemá zboží předražené (záleží na oboru), prodává kvalitní zboží a nevyrábí v Číně, tak v ČR je více a více poptávka po takovém zboží. To je alespoň mé dosavadní zjištění. Je hezké vidět, když si někdo objedná mé funkční oblečení a do týdne vidím dalších X objednávek ze stejného města (okolí). Když někdy zavolám zákazníkovi, jak je spokojen a mimo jiné zjišťuji ony objednávky, tak je to skoro vždy na doporučení.
Myslím si, že v budoucnu se to ještě více vyhrotí vyrobeno v..... Uvidíme, jak to bude...
15. 3. 2014 13:14:08
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005297
nechcete sem dát odkaz?Díky
16. 3. 2014 13:31:17
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005296
Libor
verified
rating uzivatele
16. 3. 2014 14:38:51
odkaz na mé stránky jsou :
http://www.metermo.cz/
Asi to již někdo tady viděl :). Právě se snažím i o příběh a řeším to s páru lidmi. Chystám videjko apod....
16. 3. 2014 14:38:51
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-zpusob-napsani-recenze/#reply1005295
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit