Zadejte hledaný výraz...

N: Šikovné tipy pro užitečný copywriting

_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
12. 3. 2014 00:05:21
Na webu sunitka.cz se objevil zajímavý článek o copywritingu. Jeho autorka - Lulu Perlíková - v něm hledá odpovědi na otázky typu:
Stačí to napsat stručně nebo je lepší se rozepsat?
Jakou délku textu zvolit?
atd.
Šikovné tipy pro užitečný copywriting
V online prostředí jde o každý znak. Každé napsané slovo může rozhodnout o tom, jestli si návštěvník vašeho webu produkt u vás koupí, nebo jestli zpochybní vaše služby a odejde ke konkurenci. Naučte se psát texty, které přesvědčí a nenechají vaši cílovou skupinu na pochybách.
Za velmi dobrý považuji například postřeh týkající se ceny produktu - "Pokud máte dražší produkt, budete potřebovat více textu, neboli více argumentů pro případné námitky. Zákazník chce znát, co přesně za své peníze získá." Jelikož jsem poměrně často psal právě pro klienty, kteří nebyli (a ani nechtěli být) nejlevnější, zcela se s tím ztotožňuji.
O jiných doporučeních by se dalo diskutovat - například bych netvrdil, že je vždy lepší vypustit nové zboží, dokud je horké a obsáhlejší popisky nechat na později.
"7 tipů, jak na krátké a efektivní texty" - tady se podle mě mj. hezky ukazuje, čím vším se liší práce copywritera od práce "pisálka", respektive co dělá copywriter navíc (kromě vlastního napsání čehokoliv).
12. 3. 2014 00:05:21
https://webtrh.cz/diskuse/n-sikovne-tipy-pro-uzitecny-copywriting/#reply1004719
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit