Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak reklamovat zasilku Ceske posty?

Jojanka
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
18. 12. 2013 19:40:16
Zdravim,
jaky je prosim postup reklamace u Ceske posty, kdyz zakaznikovi prijde zasilka a po rozbaleni zjisti, ze je poskozena ?
A jaky je postup reklamace, kdyz je zasilka poskozena viditelne jiz na poste a zakaznik ji i pres poskozeni prevezme?
Dekuji za vsechny rady a komentare.
18. 12. 2013 19:40:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977885
Lukáš Uher
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
18. 12. 2013 19:43:42
Pokud ji zákazník převezme i přes poškození, které je viditelné již na poště, tak je podle mě trubka :)
18. 12. 2013 19:43:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977884
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
18. 12. 2013 19:48:39
do 24h má zákaznk dojít se zásilkou včetně obalového materálu a vnitřních ochranných výplní na poštu a reklamovat ji
18. 12. 2013 19:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977883
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2013 20:23:30
Napsal Jojanka;1034973
Zdravim,
jaky je prosim postup reklamace u Ceske posty, kdyz zakaznikovi prijde zasilka a po rozbaleni zjisti, ze je poskozena ?
A jaky je postup reklamace, kdyz je zasilka poskozena viditelne jiz na poste a zakaznik ji i pres poskozeni prevezme?
Dekuji za vsechny rady a komentare.
On to je trochu problém. Když je zásilka již na poště viditelně poškozená, ale není jisté, jestli je poškozené i zboží, tak to pošto odmítá otevřít i před zíkazníkem, dokud to zákazník nepřevezme.
Každopádně hned reklamovat přímo na poště.
Taktéž při rozbalení doma.
Ze zkušenosti vím, že to většinou stejně neuznají, ať to zabalíte jak chcete. Mně pomalu hrozili ještě pokutou za ohrožení dalších zásilek a že balík nebyl ani převázán. (pětivrtsvý kartonón - krabice, na dně další kartonová podložka, bublinková fólie, vycpáno, navrch bublinka, většinou ještě kus kartonu, přelepeno několikrát lepící páskou křížem, staženo páskami..) a musí to vydržet snad přejetí pošťáckým autem, aby to uznali)
Naštěstí toho není moc a řeším to mimo poštu.
18. 12. 2013 20:23:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977882
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
18. 12. 2013 21:17:22
Pokud převezme zásilku s očividně narušenym obalem, je to problém. To potom řešíme se zákazníkem individuálně ku spokojenosti obou stran. Rozhodně zákazníka nepošleme do.... s tím, že je to jeho chyba. S poštou to neřešíme.
Taky jsme měli několik reklamací, kdy zákazník převzal z venku nepoškozenou, ale samotné zboží ano. Musí do 24h na poštu se vším co balík obsahoval. Venkovní obal, vnitřní výplň, poškozené zboží, fakturu. Co se týče pošty, vždy nám všechno vyreklamovala a dostaneš zpátky cenu z faktury bez DPH a bez poštovného. Nejdůležitější je dostat zákazníka včas na poštu. Fakt se jim moc nechce ;).
18. 12. 2013 21:17:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977881
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 12. 2013 07:45:52
No nevim, nám pošta většinu reklamací uznává a narozdíl od DPD proplácí škodu v prodejní ceně...
19. 12. 2013 07:45:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977880
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2013 08:06:15
Napsal inet-creative;1035115
No nevim, nám pošta většinu reklamací uznává a narozdíl od DPD proplácí škodu v prodejní ceně...
Ono asi také docela záleží na tom, kdo to řeší a kde.
19. 12. 2013 08:06:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977879
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 12. 2013 08:40:07
Napsal JKHouba;1035119
Ono asi také docela záleží na tom, kdo to řeší a kde.
Máme smlouvu, takže jakýkoliv problém řeším přímo s obchoďačkou...
19. 12. 2013 08:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977878
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2013 08:49:31
Napsal inet-creative;1035125
Máme smlouvu, takže jakýkoliv problém řeším přímo s obchoďačkou...
:-) Tak to bych se dočkal.
Pomalu před měsícem potřebovala nutně podepsat dodatek smlouvy, mluvila s manželkou, protože jsem byl v zahraničí, že to tedy prý to pošle. Já s ní mluvil v úterý, prý to pošle i mailem, asi došlo k nějaké chybě... Dodnes to není ani poštou ani mailem....
19. 12. 2013 08:49:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977877
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 12. 2013 09:48:24
Napsal JKHouba;1035131
:-) Tak to bych se dočkal.
Pomalu před měsícem potřebovala nutně podepsat dodatek smlouvy, mluvila s manželkou, protože jsem byl v zahraničí, že to tedy prý to pošle. Já s ní mluvil v úterý, prý to pošle i mailem, asi došlo k nějaké chybě... Dodnes to není ani poštou ani mailem....
Tak to my máme obchoďačku dobrou...
19. 12. 2013 09:48:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reklamovat-zasilku-ceske-posty/#reply977876
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit