Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kritika webových stránek

kamilsmet
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 18:19:13
Dobrý den, prosím o kritiku a zhodnocení webu co se týče designu, použitenosti, přehlednosti atd. http://www.sumava-dovolena.eu
Jsem laik, proto mě zajímá Váš názor.
Děkuji
21. 11. 2013 18:19:13
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968328
Michal Prachař
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
21. 11. 2013 18:28:05
Nejspíše bych volil samovolné přepínání slideshow po nějakém intervalu. Ten Facebook vlevo se mi moc nelíbí - volil bych klasický Facebook fan box. U kalendáře není hotový překlad -> << Previous | Next >>
21. 11. 2013 18:28:05
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968327
toho FB button sem si všimnul až potom co jsem si přečetl předchozí komentář. V kalendáři by bylo fajn zvolit jinou barvu fontu. Po, ut.... vůbec není vidět. Do kontaktu bych přidal mapu z indexu.
edit:
Chybý favicon
líbí se mi ten přepočet na osobu.
21. 11. 2013 18:53:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968326
Tomáš Koťara
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 11. 2013 18:55:08
Já bych možná sladil tu barvu hlavičky s tou patičky.
21. 11. 2013 18:55:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968325
kamilsmet
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 18:59:43
Napsal clevsys;1024267
toho FB button sem si všimnul až potom co jsem si přečetl předchozí komentář. V kalendáři by bylo fajn zvolit jinou barvu fontu. Po, ut.... vůbec není vidět. Do kontaktu bych přidal mapu z indexu.
líbí se mi ten přepočet na osobu.
S tím kalendářem máte pravdu. Také mi to vadí, ale je to na wordpressu a myslím, že nejde změnit ani font, ani udělat překlad previous-next.
---------- Příspěvek doplněn 21.11.2013 v 19:00 ----------
Napsal Prachy;1024264
Nejspíše bych volil samovolné přepínání slideshow po nějakém intervalu. Ten Facebook vlevo se mi moc nelíbí - volil bych klasický Facebook fan box. U kalendáře není hotový překlad -> << Previous | Next >>
S tím kalendářem máte pravdu. Také mi to vadí, ale je to na wordpressu a myslím, že nejde změnit ani font, ani udělat překlad previous-next.
21. 11. 2013 18:59:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968324
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
21. 11. 2013 19:06:47
Jak nejde udělat překlad? Samozřejmě, že to přeložit lze. To, že je něco na Wordpressu neznamená, že to nelze měnit :).
21. 11. 2013 19:06:47
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968323
Tomáš Koťara
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 11. 2013 19:10:19
Napsal jkoci;1024276
Jak nejde udělat překlad? Samozřejmě, že to přeložit lze. To, že je něco na Wordpressu neznamená, že to nelze měnit :).
Asi tak,všechno jde,když se chce !
21. 11. 2013 19:10:19
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968322
kamilsmet
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 19:12:32
Napsal aratok1;1024278
Asi tak,všechno jde,když se chce !
Trochu bych to modifikoval. Všechno jde, když se to umí :).
21. 11. 2013 19:12:32
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968321
Tomáš Koťara
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 11. 2013 19:16:27
Napsal kamilsmet;1024279
Trochu bych to modifikoval. Všechno jde, když se to umí :).
Nicméně,když se chce,tak google může být dobrým rádcem a pomocníkem !
21. 11. 2013 19:16:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968320
Mike Acler
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
21. 11. 2013 19:19:39
Vizuální stránka:
- chladné, technické, ani zdaleka to nenavozuje atmosféru toho, co prodáváte (jedinečná dovolená v srdci Šumavy s rodinou/přáteli)
- doporučil bych se vzdát dané šablony a nechat si udělat něco na míru
- titulní stránka je zbytečně těžká, fotek je tu mnoho, jsou zdvojené (slider vs. "ilustrační" obrázky u textu)
- každá druhá stránka vypadá jako by patřila na jiný web - v hlavní obsahové části chybí nějaký jednoticí prvek
- jednotlivé stránky nemají ani jednotnou natolik základní věc jako je styl nadpisu (viz pokoje, ceník a obchodní podmínky) - tři různé stránky, tři různá písma
Použitelnost:
- už na první pohled zarazí lehce matoucí architektura webu (viz např. pořadí položek v menu nebo přítomnost obchodních podmínek tamtéž)
- slider na titulní straně je špatně použitelný, fotky se nedají přepínat jinak než klikáním na titěrné tečky, jeho přínos z informačního hlediska je velmi malý, podle různých studií podobné prvky moc nefungují (viz třeba http://www.nngroup.com/articles/auto-forwarding/), osobně bych se tomu vyhnul.
- některé stránky mají divný layout, resp. neodpovídající obsahu a jeho hierarchii (viz "moderní vybavení" vs. "o nás" na titulce).
- časté otázky na titulce mají nízký kontrast
- stránky s více sloupci a ještě navíc rozdílnou výškou se špatně čtou
- na stránkách chybí náznak nějaké práce s textem, nadpisy, vytučnění - čehokoliv, co by stránku zpřehlednilo
- použití víceúrovňového menu je na webu takto malého rozsahu zbytečné
- obrázky mají generická pojmenování (navíc s diakritikou), ochuzujete se o potenciální traffic z vyhledavačů
Zdrojový kód:
- není zrovna přehledný
- pracujete na SEO, ale chybí základní věci jako je třeba správná definice klíčových slov
- stránky nemají unikátní titulky (titulek je psán navíc pro roboty, ne pro vaše návštěvníky)
- v kódu jsou duplicity (klíčová slova, description, viewport apod.)
Další drobnosti:
- chybí call to actions - není tu žádné popostrčení návštěvníků webu k tomu, aby si objekt rezervovali (např. stále viditelné telefonní číslo či jinak viditelný odkaz na rezervaci)
- informace o počasí na Kvildě je pro vaše potenciální zákazníky irelevantní
- zamyslel bych se nad použitím hvězdiček v logu, pro některé zákazníky to může být zavádějící, protože standard u rekreačních zařízení je diametrálně odlišný od hodnocení hotelů (které většina lidí zná lépe)
Všeobecná doporučení:
- navrhnout architekturu webu tak, aby dávala větší smysl z pohledu potenciánlího zákazníka (kde se to nachází -> co to přesně je -> co mi to může nabídnout -> kolik to stojí -> jak to zarezervuju -> jak se tam dostanu)
- přepracovat stránky a nechat si udělat šablonu na míru od někoho, kdo tomu rozumí
- víc to postavit na benefitech a atmosféře daného prostředí (primárně si nechci koupit vrtačku, ale díru ve zdi)
21. 11. 2013 19:19:39
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968319
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
21. 11. 2013 22:56:11
chystate take mobilni zobrazeni?:-)
zatim je to velmi rozhazene... (opera mini)
21. 11. 2013 22:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webovych-stranek-2/#reply968318
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit