Zadejte hledaný výraz...

Pochybení eshopu – jiné zboží

Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
18. 11. 2013 13:47:20
Zdravím,
objednával jsem v eshopu (jméno prozatím nezveřejním), platil jsem kartou - nižší jednotky tisíc. Eshop dodal skrze Českou poštu balík. Po rozbalení jsem zjistil, že mi nebylo dodáno nic z mnou objednaného zboží, místo toho přišly pro mě bezcenné položky.
Volal jsem zákaznickou linku, tam mě odpálkovali na webový formulář. Vyplněn, zboží z balíku vyfoceno. Druhý den mi přišla odpověď, ať pošlu zboží zpět a oni mi následně zašlou moji objednávku, nebo peníze. Toto řešení jsem odmítl - nemám čas a chuť chodit s balíkama na poštu kvůli šlendriánu jiných. Navrhl jsem řešení, kdy eshop zašle moji objednávku a zároveň si pro něj přepravce vyzvedne u mě doma tu špatnou (už jsem takovou výměnu u jiného eshopu absolvoval a nebyl problém).
Eshop tuto vyriantu odmítá a nutí mě do jím navrhovaného způsobu. Jaké mám páky na to, abych se sebou nemusel nechat vyje*ávat, protože oni jsou přece veliký a mocný eshop?
18. 11. 2013 13:47:20
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966823
Paky nemate zadne, nemaji povinnost neco k vam posilat, protoze se vam "nechce" jit to posilat zpet. Nicmene vy mate narok na nahradu nakladu spojenych s vracenim zbozi, ale jen primerene naklady, ne ze se k nim autem rozjedete pres celou CR¨...
Ciste teoreticky by se dalo uplatnit
§ 53
(9) Pokytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět.
ale jelikoz pujde o chybu, tak zrejme by toto neuspelo.
18. 11. 2013 13:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966822
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
18. 11. 2013 14:05:38
Takže má eshop právo zadržovat moje peníze, dokud mu nevrátím zpět to, co mi poslal? Má to také nějakou oporu v zákoně? Nelze např. reklamovat transakci (platba šla kartou) u banky?
Nejde mi o peníze, jde mi o princip, kdy eshop něco pohnojí a já jsem nucen tomu obětovat čas a prostředky, abych se domohl alespoň stavu nula.
18. 11. 2013 14:05:38
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966821
Chapu o co vam jde, stalo se mi neco podobneho a reakce byla podobna. Mel jsem naklady, abych byl na stavu nula. Zarzovat vam penize nemohou jako nejakou kauci vuci tomu, ze vam neco poslali spatne.
18. 11. 2013 14:08:18
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966820
Až pojedeš z jeskyně někam do města, tak to hodíš na ČP a není co řešit :-D
Dneska každý vidí všude problém. A neřikej, že ty si nikdy nic nepohnojil.
18. 11. 2013 15:05:12
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966819
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
18. 11. 2013 15:12:14
Napsal MuDY;1022719
Až pojedeš z jeskyně někam do města..
Luline
18. 11. 2013 15:12:14
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966818
Václav Zahrádka
verified
rating uzivatele
18. 11. 2013 16:40:04
Napsal Dolphi;1022688
Zdravím,
objednával jsem v eshopu (jméno prozatím nezveřejním), platil jsem kartou - nižší jednotky tisíc. Eshop dodal skrze Českou poštu balík. Po rozbalení jsem zjistil, že mi nebylo dodáno nic z mnou objednaného zboží, místo toho přišly pro mě bezcenné položky.
Volal jsem zákaznickou linku, tam mě odpálkovali na webový formulář. Vyplněn, zboží z balíku vyfoceno. Druhý den mi přišla odpověď, ať pošlu zboží zpět a oni mi následně zašlou moji objednávku, nebo peníze. Toto řešení jsem odmítl - nemám čas a chuť chodit s balíkama na poštu kvůli šlendriánu jiných. Navrhl jsem řešení, kdy eshop zašle moji objednávku a zároveň si pro něj přepravce vyzvedne u mě doma tu špatnou (už jsem takovou výměnu u jiného eshopu absolvoval a nebyl problém).
Eshop tuto vyriantu odmítá a nutí mě do jím navrhovaného způsobu. Jaké mám páky na to, abych se sebou nemusel nechat vyje*ávat, protože oni jsou přece veliký a mocný eshop?
Ono všechno jde když se chce, ale je třeba si uvědomit, že když vám obchod pošle další zásilku a pro chybnou si pošle svoz, nemá nikde jistotu, že chybně zaslané zboží skutečně vrátíte. Teoreticky se tedy může stát, že si necháte zásilky obě dvě a jde o to, jestli obchod chce toto riziko podstoupit a zachovat si dobré jméno a nebo ne. Takže tipuju, že u shopu, který si buduje brand by to šlo, ale chybu na velkém multisortimentním shopu takto nevyřešíte a budete muset na poštu.
18. 11. 2013 16:40:04
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966817
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
18. 11. 2013 16:46:16
Já to vidím tak, že vytváříš problém a zbytečné rozbroje tam, kde vůbec být nemusí. Zvedni zadek a mazej na poštu. Nemůžeš čekat vstřícnost, když ti je samotnému leccos zatěžko. Ne? ;)
18. 11. 2013 16:46:16
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966816
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
18. 11. 2013 16:57:32
Napsal Ondřej Veřtát;1022759
Já to vidím tak, že vytváříš problém a zbytečné rozbroje tam, kde vůbec být nemusí. Zvedni zadek a mazej na poštu. Nemůžeš čekat vstřícnost, když ti je samotnému leccos zatěžko. Ne? ;)
To, jestli se mi chce, nebo nechce na poštu je absolutně irelevantní k dané situaci. Třeba prostě nemůžu. Tečka.
18. 11. 2013 16:57:32
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966815
Pavla M.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 11. 2013 16:58:01
Jojo.. souhlas..:-) Fakt poslední dobou každý hnedka hledá příležitost, jak si ulevit..
Také bych asi nedopustila, aby se posílali další balíčky bez vrácení "těch špatných".
Omyl se stane, to každému. Ale dělat z toho tragédii, to je blbost..
Napsal Ondřej Veřtát;1022759
Já to vidím tak, že vytváříš problém a zbytečné rozbroje tam, kde vůbec být nemusí. Zvedni zadek a mazej na poštu. Nemůžeš čekat vstřícnost, když ti je samotnému leccos zatěžko. Ne? ;)
18. 11. 2013 16:58:01
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966814
realdeal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 11. 2013 17:02:53
Napsal Pavla M.;1022765
Jojo.. souhlas..:-) Fakt poslední dobou každý hnedka hledá příležitost, jak si ulevit..
Také bych asi nedopustila, aby se posílali další balíčky bez vrácení "těch špatných".
Omyl se stane, to každému. Ale dělat z toho tragédii, to je blbost..
Katastrofa, co vas vsechny Heureka naucila. Chapu, ze v nekterych pripadech je nutne informovat ostatni o tom, ze nekdo nejedna korektne apod. Ale jestli si zakaznik mysli, ze si bude vyjednavat podminky tak, jak se hodi jemu a ne tak, jak je nastaveno v obchodnich podminkach eshopu, tak to je trosku presprilis. Nechces to nahodou jeste s postovnym zdarma, nejnizsi cenou a darkem v hodnote pulky objednavky?
Prestan brecet, prekousni svoji urazenou jesitnost a chovej se podle nastavenych pravidel eshopu. TECKA
18. 11. 2013 17:02:53
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966813
Opravdu trapné.
18. 11. 2013 17:05:24
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966812
Pavla M.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 11. 2013 17:08:12
Já to nebyla..:-) Dolphi si stěžoval.
Ad Heureka) U nás jsme výdaje za Heureku snížili jednorázově o 50%. Poslední dobou jdou spíše proti eshopům. Tedy z našeho pohledu. Tak jim za to ještě platit, to už bylo na nás přespříliš..:-)
18. 11. 2013 17:08:12
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966811
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
18. 11. 2013 17:12:00
Napsal realdeal;1022766
Katastrofa, co vas vsechny Heureka naucila. Chapu, ze v nekterych pripadech je nutne informovat ostatni o tom, ze nekdo nejedna korektne apod. Ale jestli si zakaznik mysli, ze si bude vyjednavat podminky tak, jak se hodi jemu a ne tak, jak je nastaveno v obchodnich podminkach eshopu, tak to je trosku presprilis. Nechces to nahodou jeste s postovnym zdarma, nejnizsi cenou a darkem v hodnote pulky objednavky?
Prestan brecet, prekousni svoji urazenou jesitnost a chovej se podle nastavenych pravidel eshopu. TECKA
Heuréku nepoužívám.
Poštovné zdarma bylo - objednávka přesáhla limit pro poštovné zdarma. Nejnižší cena rozhodně nebyla, německý Amazon vycházel levněji. Dárky nevyžaduji, neb to jsou v drtivé většině krámy k ničemu.
Nebrečím. A pojem "nastavena pravidla eshopu" neznám, sorry.
18. 11. 2013 17:12:00
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966810
realdeal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 11. 2013 17:13:21
Napsal Dolphi;1022773
Heuréku nepoužívám.
Poštovné zdarma bylo - objednávka přesáhla limit pro poštovné zdarma. Nejnižší cena rozhodně nebyla, německý Amazon vycházel levněji. Dárky nevyžaduji, neb to jsou v drtivé většině krámy k ničemu.
Nebrečím. A pojem "nastavena pravidla eshopu" neznám, sorry.
Opakuju se, ale proste jen urazena jesitnost. Dal se tu nebudu vyjadrovat.
18. 11. 2013 17:13:21
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/#reply966809
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit