Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Copywriteři a textaři, zviditelněte se zdarma a vydělejte si více

Zdravím celý Webtrh!
Doufám, že mě neukamenujete za reklamu, ale náš nový web je určen snad pro všechny lidi, co se tu pohybují, a kterým by dokázal pomoci. Chtěl bych Vás tedy tímto pozvat na web Copywriteři.cz, který je katalogem copywriterů a textařů z celého Česka.
Katalog má základní výhody pro ty, co hledají copywritery nebo textaře:
  • registrace je zcela zdarma,
  • neplatí se žádné provize z uskutečněných obchodů,
  • copywritery a textaře oslovujete přímo na jejich soukromý email / telefon,
  • povinně vyžadujeme uvedení telefonu pro rychlejší a efektivnější komunikaci,
  • povinně vyžadujeme uvedení lokality působení, tedy, kde se s nimi můžete sejít,
  • velmi snadno můžete všechny filtrovat podle:
    • ceny,
    • tématu, o kterém píšou (na výběr je opravdu hodně),
    • lokality, kde působí,
    • podle toho, zda jsou živnostníci,
    • podle doporučení, ověření a dalších parametrů,
  • při registraci si copywriter musí vyplnit popisek o délce min 600 znaků, tudíž si o něm předem můžete něco přečíst a "nekupujete zajíce v pytli",
  • umožňujeme jim vložení odkazu na jejich web, nabídku služeb a reference,
  • reference lze vkládat i prostřednictvím systému rovnou k profilu copywritera,
  • pokud si copywriter nahraje fotku, je zvýrazněn nad ostatními,
  • nové účty schvalujeme a nepustíme je, pokud nebudou řádně vyplněné.
Připravili jsme pro Vás i řadu výhod pro samotné copywritery a textaře:
  • registrace je zcela zdarma,
  • neplatí se žádné provize z uskutečněných obchodů,
  • s klientem se můžete seznámit přímo, nepracujete v žádném rozhraní, ale tak, jak jste zvyklí,
  • můžete si předplatit zvýraznění v katalogu,
  • máte dostatečný prostor pro specifikaci vaší nabídky a uvedení důvodů, proč oslovit zrovna vás,
  • nesoutěžíte s bezejmennými účty, všichni vystupují pod pravým jménem a vidíte jejich nabídku.
K dispozici je i Tržiště textů. To kombinuje klasický prodej nevyužitých textů a guestblogging. Copywriter totiž může na web vložit část nebo celé texty, jež se rozhodl prodat. Následně může vyplnit jejich cenu, datum napsání, zdroje a vložit je do příslušných tematických rubrik. Zájemce o článek následně kontaktuje opět přímo jejich autora, prodej neprobíhá skrze náš web.
Náš katalog může využít každý, kdo dokáže specifikovat svou nabídku a prezentovat se profesionálně. Nechceme další katalogy, kde budou lidé vystupovat pod přezdívkami a uvedou pouze email a cenu. Chceme, aby náš návštěvník viděl vše důležité, tedy téma, o němž textař píše, přibližnou cenu, kompletní kontaktní údaje, jako je adresa, email a telefon, odkazy na důležité informace a aktuální dostupnost copywritera.
Toto všechno samozřejmě neděláme zadarmo. Neúčtujeme si žádné registrační poplatky, dokonce ani žádné provize z prodeje textů prostřednictvím webu. Pokud ale budete chtít, můžete využít i druhé možnosti, kterou je objednávka textů od našich textařů, kteří jsou prověření a jejichž práci můžeme klientovi garantovat jak po kvalitativní stránce, tak i stránce časové. Využití této funkce je ale zcela na Vás a je dobrovolné, nijak využívání katalogu neomezuje a nemělo by Vás ani otravovat.
Doufám, že se Vám náš katalog bude líbit a využijete jej. Rádi bychom vytvořili komplexní katalog copywriterů a textařů z Česka, kde si každý bude moci vybrat, a kde každý bude moci získat nové uživatele. Samozřejmě moc rádi uvítáme i Vaše připomínky a návrhy na vylepšení, katalog nepovažujeme za dokonalý a rádi jej přizpůsobíme Vašim přáním!
Děkujeme Vám!
S pozdravem
Jiří Rostecký
iParťák s.r.o.
7. 11. 2013 13:23:09
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963231
Skvělý nápad, držím palce :).
7. 11. 2013 13:32:05
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963230
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
7. 11. 2013 13:35:37
Doufám, že mě neukamenujete za reklamu, ale náš nový web je určen snad pro všechny lidi, co se tu pohybují, a kterým by dokázal pomoci.
Alibistický kecy, jakej je problém dát to jako nabídku a ještě to švihnout do diskuze - to by bylo zřejmě každýmu fuk, tohle mi přijde celkem nefér k ostatním, kteří si podporu svého byznysu platí...
7. 11. 2013 13:35:37
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963229
Alibistický kecy, jakej je problém dát to jako nabídku a ještě to švihnout do diskuze - to by bylo zřejmě každýmu fuk, tohle mi přijde celkem nefér k ostatním, kteří si podporu svého byznysu platí...
Musíme souhlasit. Nemělo by docházet k diverzifikaci forem propagace na bezplatné a placené na místě, kde primárně má být užita forma placená. Jednoznačně patří do nabídek. Ještě bych zavřel oko, pokud by se jednalo o projekt ke kritice, ale tohle je reklama.
Ale co už, v poptávkách se běžně objevují i nabídky atd.
7. 11. 2013 13:38:57
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963228
Napsal intehos;1018701
Alibistický kecy, jakej je problém dát to jako nabídku a ještě to švihnout do diskuze - to by bylo zřejmě každýmu fuk, tohle mi přijde celkem nefér k ostatním, kteří si podporu svého byznysu platí...
Já na Webtrhu pár desítek tisíc ročně utratím. :-) Ale nevím, zda v Nabídkách lze reagovat, což je cílem tohoto vlákna, a proto jsem využil tematicky shodnou rubriku. Pokud reagovat lze i v Nabídkách, mohou mi to admini klidně přesunou a strhnout z účtu, není problém.
---------- Příspěvek doplněn 07.11.2013 v 13:40 ----------
Napsal Prachy;1018699
Skvělý nápad, držím palce :).
Díky moc! Za zpětnou vazbu budeme rádi!
7. 11. 2013 13:39:19
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963227
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
7. 11. 2013 13:43:41
Sorry, není tam jediná otázka, na kterou bych měl reagovat :)
Tohle si měl dát do nabídek a sem hodit do diskuze vlákno, co říkáte na náš nový projekt atd...
Jinak si myslím, že je to super projekt, vzhledem k oboru co děláš, o tom žádná...
7. 11. 2013 13:43:41
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963226
Napsal intehos;1018710
Sorry, není tam jediná otázka, na kterou bych měl reagovat :)
Tohle si měl dát do nabídek a sem hodit do diskuze vlákno, co říkáte na náš nový projekt atd...
Jinak si myslím, že je to super projekt, vzhledem k oboru co děláš, o tom žádná...
Co poslední věta? "Samozřejmě moc rádi uvítáme i Vaše připomínky a návrhy na vylepšení, katalog nepovažujeme za dokonalý a rádi jej přizpůsobíme Vašim přáním!"
Na Webtrhu je těžké něco představit. Schválně jsem to dal sem, protože jsem chtěl o projektu diskutovat. Místo toho zde budeme řešit, zda to je nabídka nebo není. Pokud to tedy nebylo zřejmé, uvedu to na pravou míru - pište mi kritiku na tento web, nápady, jak jej vylepšit, případně chyby, pokud nějaké najdete. :-)
7. 11. 2013 13:45:46
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963225
R. Němec
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
7. 11. 2013 14:38:27
Pominu nesmyslný katalog copywriterů, z nichž jediný skutečný tam je teď jen Martin a je jasný, že tento web bude primárně sloužit jako rychloobjednávka levných textů za 250 Kč od studentů a žen na RD, které "zaměstnává" majitel webu za pár korun. Žádná novinka, žádná změna, žádný významný přínos ostatním, jak se web snaží tvářit.
7. 11. 2013 14:38:27
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963224
Napsal NeRo;1018742
Pominu nesmyslný katalog copywriterů, z nichž jediný skutečný tam je teď jen Martin a je jasný, že tento web bude primárně sloužit jako rychloobjednávka levných textů za 250 Kč od studentů a žen na RD, které "zaměstnává" majitel webu za pár korun. Žádná novinka, žádná změna, žádný významný přínos ostatním, jak se web snaží tvářit.
Díky za komentář, skvěle jste popsal situaci na českém trhu, mimochodem i na Webtrhu, kde textaři stále inzerují a lidé je stále poptávají. My dáváme prostor tyto lidi jednoduše najít a vyfiltrovat, ať už hledáte ty levné, nebo ty profesionální.
---------- Příspěvek doplněn 07.11.2013 v 14:41 ----------
Mimochodem, Martina jsem osobně kontaktoval a poděkoval mu za registraci, protože si ho tam rovněž velmi cením.
7. 11. 2013 14:40:56
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963223
Smazany ucet 226
verified
rating uzivatele
7. 11. 2013 19:06:03
Napsal NeRo;1018742
Pominu nesmyslný katalog copywriterů, z nichž jediný skutečný tam je teď jen Martin a je jasný, že tento web bude primárně sloužit jako rychloobjednávka levných textů za 250 Kč od studentů a žen na RD, které "zaměstnává" majitel webu za pár korun. Žádná novinka, žádná změna, žádný významný přínos ostatním, jak se web snaží tvářit.
Jsem vždy fascinován, když zjistím, jak málo toho vím o světě a životě vůbec. Měl jsem možnost spolupracovat s desítkami textařů (copywriterů chceme-li) a jestli něco opravdu neukazovalo na jejich kvality, tak to byla cena. Iracionální hejt vůči studentům a ženám na RD (nebo i mužům, abychom byly genderově korektní) zde nemá reálný podklad.
Je pouze jedno hledisko, které má smysl a to je nabídka a poptávka. Pokud systém umožní nalézt efektivní střet, který je výhodný pro kupce i prodávajícího, tak je jeho koncept dobrý.
7. 11. 2013 19:06:03
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963222
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
7. 11. 2013 19:13:45
respex: "...iracionální hejt vůči studentům a ženám na RD (nebo i mužům, abychom byly genderově korektní) zde nemá reálný podklad..." - jsem jineho nazoru, ale me si nevsimej, venuju se psani jen asi 12 let. :)
Jinak souhlas s NeRem, taky mi podobne projekty prijdou tak nejak zbytecne. Ale mozna je to i tim, ze sam jsem se takhle prezentovat nikdy nepotreboval.
7. 11. 2013 19:13:45
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963221
Smazany ucet 226
verified
rating uzivatele
7. 11. 2013 19:47:41
Napsal _Nightmare_;1018886
respex: "...iracionální hejt vůči studentům a ženám na RD (nebo i mužům, abychom byly genderově korektní) zde nemá reálný podklad..." - jsem jineho nazoru, ale me si nevsimej, venuju se psani jen asi 12 let. :)
Po dvanácti letech praxe jistě víte, že hlavní je klient. Pokud lidem vyhovují texty, které napíše student doma na koleni za 30 Kč za deset stran, tak je to v pořádku. Samozřejmě za předpokladu, že student píše dobrovolně a není k tomu tlačen násilím :) Ve výsledku je úplně jedno, kdo text píše, pokud je spokojen pisatel i zákazník. Plakat nad tím, že vysokoškoláci berou práci ,,odborníkům,, je k ničemu. Co když jednoduše píšou dobře, rychle a levně?
Je nesmysl odsoudit nějaký systém jen z toho důvodu, že ho nepoužívám. Nejezdím hromadnou dopravou, ale chápu její význam a nerušil bych ji.
Katalog má jednoduchý cíl. Spojit ideálního textaře s jeho potencionálním klientem. Na jaké ceně se domluví, je úplně jedno, ale klient má dostat maximum informací o člověku, které pro něj píše. Proto jsou v katalogu doporučovány fotografie, je vyžadován telefon a email… Člověk, který zde má profil jako textař, to má myslet vážně, a pokud to myslí vážně, tak to je v mých očích krok k tomu být profíkem a ať je to klidně muž na trojnásobné rodičovské dovolené.
Obhajuji zde něco, co jsem sám pomáhal vytvořit, takže na to prosím tak koukejte :)
7. 11. 2013 19:47:41
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963220
stephan
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
7. 11. 2013 20:04:43
Já podobné weby vítám, protože mi usnadní hledání copywritera. Ať se to někomu líbí nebo ne, tak hledání na webtrhu není zrovna nejvhodnější.
Zde jsem napsal článek Copywriting.cz versus Copywriteri.cz
7. 11. 2013 20:04:43
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963219
R. Němec
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
7. 11. 2013 22:07:14
Napsal respex;1018899
Po dvanácti letech praxe jistě víte, že hlavní je klient. Pokud lidem vyhovují texty, které napíše student doma na koleni za 30 Kč za deset stran, tak je to v pořádku. Samozřejmě za předpokladu, že student píše dobrovolně a není k tomu tlačen násilím :) Ve výsledku je úplně jedno, kdo text píše, pokud je spokojen pisatel i zákazník. Plakat nad tím, že vysokoškoláci berou práci ,,odborníkům,, je k ničemu. Co když jednoduše píšou dobře, rychle a levně?
Je nesmysl odsoudit nějaký systém jen z toho důvodu, že ho nepoužívám. Nejezdím hromadnou dopravou, ale chápu její význam a nerušil bych ji.
Katalog má jednoduchý cíl. Spojit ideálního textaře s jeho potencionálním klientem. Na jaké ceně se domluví, je úplně jedno, ale klient má dostat maximum informací o člověku, které pro něj píše. Proto jsou v katalogu doporučovány fotografie, je vyžadován telefon a email… Člověk, který zde má profil jako textař, to má myslet vážně, a pokud to myslí vážně, tak to je v mých očích krok k tomu být profíkem a ať je to klidně muž na trojnásobné rodičovské dovolené.
Obhajuji zde něco, co jsem sám pomáhal vytvořit, takže na to prosím tak koukejte :)
1) Ani já, ani Nightmare nebrečíme kvůli kdejakým cenám kdekoho... Když někdo dovede napsat za 30 Kč / NS profesionální texty, je prostě vyšinutej. Nic víc já osobně v tom nevidím, nikomu to nezávidím. Já i Nightmare máme svou cenu, lidé nám rádi za kvalitu platí a nemáme problém s těmi, co píší za almužnu. To je jejich problém. Pouze střídmě komentujeme tuto situaci a ten web tak, jak to jako profíci vnímáme my. Tedy mluvím za sebe, ale Nightmare je také profík a vím, že to cítí podobně.
2) Žena na RD ani student, co sedne k PC, aby něco narychlo ze sebe "vyblili" za pár korun, prostě nejsou copywriteři. Copywriter je obchoďák, psycholog a k tomu navíc, jako bonus, celkem schopný textař. Jsou v tom leta praxe a zkušeností, nemůže být copywriter ten, kdo sám sebe prodává za pár korun. Není schopen si sám na sebe vydělat, jak by tedy vydělal svým zákazníkům? To NENÍ copywriting. Nicméně, nikomu neberu jeho ceny. Žena na RD je ráda za každou korunu, stejně jako student, to chápu. Ale sakra, nenazývejme je copywritery, to prostě nezkousnu :)
7. 11. 2013 22:07:14
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963218
Napsal NeRo;1018949
1) Ani já, ani Nightmare nebrečíme kvůli kdejakým cenám kdekoho... Když někdo dovede napsat za 30 Kč / NS profesionální texty, je prostě vyšinutej. Nic víc já osobně v tom nevidím, nikomu to nezávidím. Já i Nightmare máme svou cenu, lidé nám rádi za kvalitu platí a nemáme problém s těmi, co píší za almužnu. To je jejich problém. Pouze střídmě komentujeme tuto situaci a ten web tak, jak to jako profíci vnímáme my. Tedy mluvím za sebe, ale Nightmare je také profík a vím, že to cítí podobně.
2) Žena na RD ani student, co sedne k PC, aby něco narychlo ze sebe "vyblili" za pár korun, prostě nejsou copywriteři. Copywriter je obchoďák, psycholog a k tomu navíc, jako bonus, celkem schopný textař. Jsou v tom leta praxe a zkušeností, nemůže být copywriter ten, kdo sám sebe prodává za pár korun. Není schopen si sám na sebe vydělat, jak by tedy vydělal svým zákazníkům? To NENÍ copywriting. Nicméně, nikomu neberu jeho ceny. Žena na RD je ráda za každou korunu, stejně jako student, to chápu. Ale sakra, nenazývejme je copywritery, to prostě nezkousnu :)
Já s Vámi rovněž souhlasím, napsal jste to přesně. Nicméně vnímat jeden projekt na základě toho, že někdo jiný pracuje za almužnu? To je docela škoda. Na jednu stranu říkáte, že Vám to je jedno, na druhou stranu se zcela zbytečně ochuzujete o možnost zviditelnění zadarmo i se svou cenou. Jasně, nepotřebujete takovou inzerci, to v konečném důsledku nikdo. Ale principem webu není sdružovat low-cost "copywritery", ale všechny, kdo píší. Návštěvník si pak sám určí, koho z nich chce. A už tam máme jednoho za 1500, druhého za 3000 Kč. Z 11 uživatelů. Za kolik píšete Vy?
Věřte mi, že i my pracujeme s copywritery a tento obor známe. Známe rozdíl mezi studentem, co to dělá po škole, a profesionálním copywriterem. Rovněž jsme snad jasně napsali, že web je pro copywritery a textaře. Bojím se, že zde dochází ke zcela zbytečnému nepochopení, nebo ke snaze prostě co nejvíce projekt pohanit, abychom měli špatné spaní. :-) Doufám, že jde o to první.
Zatím jsme se z řad textařů a copywriterů setkali s pozitivní kritikou. Stejně tak jsme dostali mnoho návrhů, jak web nadále posouvat. Věřím, že zde na jedné straně mohou být "ti drazí" i "ti levní". Nechme to na návštěvnících, koho si vyfiltrují a koho se rozhodnou oslovit. :-)
7. 11. 2013 22:20:39
https://webtrh.cz/diskuse/copywriteri-a-textari-zviditelnete-se-zdarma-a-vydelejte-si-vice/#reply963217
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit