Freelancer s výsledky - GoogleAds - Sklik - Facebook
Stránka 3 z 25 PrvníPrvní 1234567891011121314 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 61 až 90 z 723

Notino.cz (ex Parfums.cz) - trochu informací ze zákulisí

  1. Ahoj, můžu praktický dotaz?

    jak motivujete kolegy v expedici a balení a případně jak systémově máte ošetřenou expedici? Proti vám máme pidi a dost specifický obchod, ale bojuji s tím, že při expedici se dost chybuje v položkách, počtu kusů a nekompletně odeslané objednávce. Není to nic zásadního, je to kolem 1%, ale kazí mi to jinak radost :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. 1 % mi u složitějších (10 a víc položek, podobné zboží) objednávek přijde jako normální (nízké) číslo. Pokud vím, tak spolehlivost lidského činitele bez dalších kontrol je okolo 97 %, takže to je v podstatě nevyhnutelné, pokud tedy nemáte v plánu zavádět dvojitou kontrolu ap. Jinak samozřejmě pomáhá mít třeba papír pro každou objednávku, na kterém se odškrtává, co všechno už je uděláno a podobné "obyčejné" věci.

  4. Citace Původně odeslal Vlada2 Zobrazit příspěvek
    Ahoj, můžu praktický dotaz?

    jak motivujete kolegy v expedici a balení a případně jak systémově máte ošetřenou expedici? Proti vám máme pidi a dost specifický obchod, ale bojuji s tím, že při expedici se dost chybuje v položkách, počtu kusů a nekompletně odeslané objednávce. Není to nic zásadního, je to kolem 1%, ale kazí mi to jinak radost :)
    Jeste pred tremi lety to bylo tak, ze v regalech bylo zbozi ulozeno dle abecedy a kdyz jsme nahodou zavedli znacku, ktera se nevmestnala na spravnou pozici, dala se mimo. Nicmene to clovek ten sklad znal a vedel kde je a neni jake zbozi, poznal vse dle vzhledu apod. Nicmene i tam byla chybovost velmi mala, protoze jiz tehdy fungovala jednoducha ochrana napr. pipani carovych kodu, ktere musely sedet vuci fakture, ktera se balila. Ale zase skladnik to mohl dat nekde do jineho boxu a byl problem. Ale i tak byla chybovost vyrazne pod 1 %.
    Nyni bude chybovost opravdu extremne mala. System je uz velmi pokrocily. Kazdy kus zbozi ma svou pozici, sve umisteni. U zbozi, kde to ma smysl resit se resi kdy bylo prijato, kdy ma expirace apod. a dle toho se resi kdy pujde a nepujde do objednavky. Je tam kontrola jiz pri priprave baleni, pak v prubehu a taky po zabaleni. Kontroly jsou ruzne, pres ony carove kody, vahy, rozmery, barvy, sazre apod. to vse musi sedet presne, kdyz ne, vse se kontroluje apod.
    On uz lidsky cinitel by nestacil a to ani pri X-kontrolach. Mate produkt, ktery ma X-odstinu je uplne stejny jen se lisi mikro cislem na sobe apod. Navic ono mit pri nasem poctu objednavek 1 % chyb, tak by to byl extremni naklad a hlavne to by byly mesicne tisice nastvanych zakazniku.

  5. Radku díky. je to přesně jak říkáš, byť to 1% je u nás měsíčně třeba 10 zákazníků (byť se zatím vždy vše řešilo omluvou a dárkem a zákazník byl spokojený) tak to prostě nedělá dobrou reklamu. Čárové kódy jsou asi řešení, bohužel naše zboží je nemá na sobě, takže se to bude muset psát na boxy, život je boj.

    Jak se snažíte přesvědčit zákazníky, že nákup u vás je lepší než na letišti (ne pražském), případně jde o tak malou skupinu, že nemá smysl ji řešit? A etický dotaz, je asi jasné, že zákazník si velmi často dojde do kamenné prodejny napřed načuchat co chce a pak to koupí levněji od vás. Setkáváte se s nějakými reakcemi od majitelů kamenných prodejen?

  6. Citace Původně odeslal Vlada2 Zobrazit příspěvek
    Radku díky. je to přesně jak říkáš, byť to 1% je u nás měsíčně třeba 10 zákazníků (byť se zatím vždy vše řešilo omluvou a dárkem a zákazník byl spokojený) tak to prostě nedělá dobrou reklamu. Čárové kódy jsou asi řešení, bohužel naše zboží je nemá na sobě, takže se to bude muset psát na boxy, život je boj.

    Jak se snažíte přesvědčit zákazníky, že nákup u vás je lepší než na letišti (ne pražském), případně jde o tak malou skupinu, že nemá smysl ji řešit? A etický dotaz, je asi jasné, že zákazník si velmi často dojde do kamenné prodejny napřed načuchat co chce a pak to koupí levněji od vás. Setkáváte se s nějakými reakcemi od majitelů kamenných prodejen?
    tak si to polepte svymi carovymi kody ;)

    nakup na letisti, pokud nelitate pravidelne je dost slozity, takze s timto nijak nebojujeme. kazdopadne jsou to stale ceny, v drtive vetsine pripadu je internet levnejsi. pak je to vyber, kazdodenni dostupnost a sirka sortimentu od parfemu po holeni.

    jinaj k tem obchodum. to neni jen u naseho sortimentu ale s tim bojuje retail komplexne. chytri se rizpusobi jako treba datart a jini ne. my k takovemu.chovani nevybizime naopak delame vse aby si zakaznik mohl tu vuni vybrat u nas. mame vlastni obchody, v nabidce vzorky apod.

  7. Citace Původně odeslal Vlada2 Zobrazit příspěvek
    zákazníky, že nákup u vás je lepší než na letišti (ne pražském)
    Nakup na letiskach je v sucasnosti uz v absolutnej vacsine pripadov menej vyhodny ako nakup cez internet. V podstate sa niet co divit - najomne na letiskach (zaujimavych) je neuveritelne (svojho casu od nas chceli za stanok 3x4m v Bangkoku 1mil Sk mesacne)

  8. ... inspirativní a přídám se rovněž s otázkami.

    Spadl Vám objednávkový systém, nebo byl web jinak odstaven na delší dobu, tím pádem měl sklad chvíli volno ? /při pohledu třeba 3 roky zpětně

    Druhá otázka: V začátcích jste měli 7-9 objednávek denně, a teď když už patříte v ČR mezi špičku eshopů, tak jestli to není tajné - Jak vypadal Váš nejhorší den v letošním roce v českém eshopu parfums.cz v počtu objednávek ?

  9. Citace Původně odeslal SD Zobrazit příspěvek
    ... inspirativní a přídám se rovněž s otázkami.

    Spadl Vám objednávkový systém, nebo byl web jinak odstaven na delší dobu, tím pádem měl sklad chvíli volno ? /při pohledu třeba 3 roky zpětně

    Druhá otázka: V začátcích jste měli 7-9 objednávek denně, a teď když už patříte v ČR mezi špičku eshopů, tak jestli to není tajné - Jak vypadal Váš nejhorší den v letošním roce v českém eshopu parfums.cz v počtu objednávek ?
    maximalni vypadky byly jednotky hodin webu. system spadk mnohokrat a i nyni se to nekdy stane ze je vypadek a to i skladu. ale jsou to desitky minut, max hodina.

    nejhorsi dny mely letos okolo 500 objednavek. ale bylo to jen par. letosni maximum je okolo 3500.

  10. Přidám se s otázkou:

    Kolik lidí zaměstnáváte? ( na začátku / teď / kolik plánujete například do roka)

  11. Když se dívám na web, tak mě napadá ještě jedna otázka.
    Kdo vám doporučil udělat patičku (na hlavní stránce), která je přibližně stejně vysoká, jako obsah? :-)
    To je fakt hrozný ty texty tam :)

    Jinak je to musím říct docela pěkný (vzhled) a použitelný. Vždycky si říkám, že musí bejt radost (z pohledu kodéra) na takovým webu pracovat :-)

  12. Taky mě ta patička překvapila když porovnám ucelený a dobrý vzhled webu a najednou bum a patička velká jak ... :-)

  13. Citace Původně odeslal RK Zobrazit příspěvek
    Přidám se s otázkou:

    Kolik lidí zaměstnáváte? ( na začátku / teď / kolik plánujete například do roka)
    na pocatku asi pet, nyni neco pres 150 a do roka asi vice jak.20 lidi nepribyde.

    ---------- Příspěvek doplněn 28.09.2013 v 14:10 ----------

    Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Když se dívám na web, tak mě napadá ještě jedna otázka.
    Kdo vám doporučil udělat patičku (na hlavní stránce), která je přibližně stejně vysoká, jako obsah? :-)
    To je fakt hrozný ty texty tam :)

    Jinak je to musím říct docela pěkný (vzhled) a použitelný. Vždycky si říkám, že musí bejt radost (z pohledu kodéra) na takovým webu pracovat :-)
    weby mivaji nasobne vetsi delky pod tim hlavnim. jinak.duvod je jasny ;)

  14. V tom případě jsem význam té patičky pochopil správně :-) Jinak tedy dík za odpověď a přeji hodně zdaru...

  15. Takovou podporu má málokdo
    odvážné - po-pá 8-22 hod, so-ne 10-22 ta večerní doba - to má někdo home office, nebo operátorky již nyní večer vyřizují telefony v nové hale.

  16. Citace Původně odeslal SD Zobrazit příspěvek
    Takovou podporu má málokdo
    odvážné - po-pá 8-22 hod, so-ne 10-22 ta večerní doba - to má někdo home office, nebo operátorky již nyní večer vyřizují telefony v nové hale.
    hala je jen hala, tan nejsou pracovnici zakaznicke podpory, je jinde nez zbytek firmy. jinak pracovni dobu o vikendu a vecer mohou resit z domu, mame na to vybaveni, aby to pro nase kolegy bylo prijemnejsi, nicmene az tak moc to nevyuzivaji.

  17. Vždy mne zajímalo jak u velkých firem probíhá expedice zboží, příklad, když máte skladem x desítek tisíc položek na ploše x tisíc m2, tak jak zaměstnanec v expedici objednávku vyřizuje? Mám na mysli když v objednávce je x položek a každá položka je rozmístěna po celém skladu, i v určitých regálových výškových pozicích a atd. To každý zaměstnanec z expedice zodpovídá za přidělenou objednávku, sedne na VZV a jede si najít své zboží, nebo čeká třeba jen u pásu, než mu jeho kolegové (VZV) zboží najdou a pošlou třeba po páse na druhou stranu haly, kde zásilka projde x kontrolami a poté se již jen zabalí?

  18. Citace Původně odeslal Krasomil Zobrazit příspěvek
    Vždy mne zajímalo jak u velkých firem probíhá expedice zboží, příklad, když máte skladem x desítek tisíc položek na ploše x tisíc m2, tak jak zaměstnanec v expedici objednávku vyřizuje? Mám na mysli když v objednávce je x položek a každá položka je rozmístěna po celém skladu, i v určitých regálových výškových pozicích a atd. To každý zaměstnanec z expedice zodpovídá za přidělenou objednávku, sedne na VZV a jede si najít své zboží, nebo čeká třeba jen u pásu, než mu jeho kolegové (VZV) zboží najdou a pošlou třeba po páse na druhou stranu haly, kde zásilka projde x kontrolami a poté se již jen zabalí?
    Ono je to hlavne rozdeleno. Jedni lide zbozi prijimaji, druzi zaskladnuji do regalu, dalsi jej pripravuji k baleni, dalsi jej bali, dalsi jej skladaji pro dopravce apod. Ono timto systemem jsme fungovali ne uplne od pocatku, ale pomerne brzy jsme presli na "ulohy" ve skladu, protoze jinak to poradne nejde. Nyni se uz navic vubec neresi baleni apod. po zakazkach, to by bylo velmi neefektivni, resp. to chystani produktu. Navic jeden produkt nemusite mit jen na jedne pozici ve skladu, jen tim, ze bude treba na deseti dosahnete toho, ze dotycny clovek nemusi litat vzdy na jedno misto. No a pak si to uz ridi pan software, aby dodal tem, co zbozi chystaji efektivni listy co maji pripravit, aby nemuseli nikam moc chodit ;)

  19. Mě by zase zajímalo jak řešíte např. Ukrajinu a Slovinsko a ty vzdálenější země. Zboží expedujete z ČR - logistického centra ? Nebo tam máte přímo pobočky ? Resp. jde to vůbec bez poboček , vzhledem k možnosti vrácení zboží, reklamací apod. ?

  20. Kedze posobite medzinarodne a mate aj slusne obraty, ako riesite danovu optimalizaciu? Mate sidlo v Gibraltari alebo nieco podobne?
    A ako riesite medzinarodne bankove prevody? Mate tip na dobru banku?

  21. Citace Původně odeslal JarkaII Zobrazit příspěvek
    Mě by zase zajímalo jak řešíte např. Ukrajinu a Slovinsko a ty vzdálenější země. Zboží expedujete z ČR - logistického centra ? Nebo tam máte přímo pobočky ? Resp. jde to vůbec bez poboček , vzhledem k možnosti vrácení zboží, reklamací apod. ?
    Pobocky primo nemame a neni to ani dulezite, jde to resit jinymi zpusoby. Samozrejme na spoustu veci clovek prijde v case a tim, jak narazi na problemy, tak je pak resi. Logistika je jednim z know-how jak obslouzit tyto staty, proto ji nebudu blize specifikovat. Dane logisticke centrum je hlavni, to ano.

    ---------- Příspěvek doplněn 30.09.2013 v 10:30 ----------

    Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    Kedze posobite medzinarodne a mate aj slusne obraty, ako riesite danovu optimalizaciu? Mate sidlo v Gibraltari alebo nieco podobne?
    A ako riesite medzinarodne bankove prevody? Mate tip na dobru banku?
    S bankami je to problematicke, protoze v drtive vetsine pripadu funguji naprosto oddelene, byt funguji pod jednou znackou. Casto i v ramci jedne zeme pobocka od pobocky funguje formou fransizy a jejich kompaktibilita je slozita. Globalne funguje zajimave UniCredit, jelikoz ti jsou schopni udelat i nejakou podopru z Ceska v dane zemi a pomoci s otevrenim. Jinak mame v kazde zemi ty banky, ktere jsou v dane zemi zname, oblibene a nabizi sluzby a reseni, ktere potrebujeme na pozadi. Coz je opet problematicke. Takze v kazde zemi je nejaka jina banka, byt jsme meli zajem vyresit vse jednou, ale neni to realne.
    Vyber banky je dan taky tim, co ocekavate a co potrebujete. Proste pokud je cilem mit nulove poplatky, pak jsou na trhu ustavy, co to nabidnou. Ale problem je, kdyz potrebujete treba provozni uvery apod. tam uz jednate s jinymi ustavy, protoze ty free toto nejsou schopne efektivne resit.

  22. Děkuji, a ještě jeden dotaz. Na kolik vyjde takový schopný marketingový ředitel :-) ???

  23. Citace Původně odeslal JarkaII Zobrazit příspěvek
    Děkuji, a ještě jeden dotaz. Na kolik vyjde takový schopný marketingový ředitel :-) ???
    Vyborny dotaz :)) To bude spise na odpoved pres SZ nez zde verejne.
    I kdyz, zajimalo by mne to.
    Muj odhad od 80k cisteho mesicne.

  24. To je otazka hodne do tela a hodne osobni :) mozna pouziji slogan od MasterCard "jsou věci, které si za peníze nekoupíte" a tento marketak patri do skupiny techto veci ;)

  25. Tušila jsem že nedostanu odpověď, ale zkusit jsem to musela :) Takže pěkný den, a hodně dalších úspěchů !

  26. Oleg Obecně asi jo, ale v tomto případě jsi to podle mě podstřelil :-)

  27. Citace Původně odeslal 365solutions Zobrazit příspěvek
    Oleg Obecně asi jo, ale v tomto případě jsi to podle mě podstřelil :-)
    za mě to podstřelil hooodně :)

  28. Já bych tak optimistický nebyl. Platit někomu 160 tis superhrubého každý měsíc je už opravdu slušný závazek.

  29. Citace Původně odeslal rouballik Zobrazit příspěvek
    Já bych tak optimistický nebyl. Platit někomu 160 tis superhrubého každý měsíc je už opravdu slušný závazek.
    ale zase, podle čísel bych to viděl reálně ... stačí to srovnat s platem senior programátora a porovnat obě pozice

  30. Myslím, že práce člověka na této pozici je hodně důležitá a pokud ji zvládá bravurně, tak proč by nemohl mít klidně 500 tisíc? Spíš mě zajímá k čemu Vám to bude. To chcete vědět orientačně až budete žádat o obdobnou pozici, tak ať víte kolik si říct? :-)

  31. Pokud bych mohl pozadat, resil bych radeji veci ohledne parfums, nez toto. Ferrari ani vilu nemam a za minimalni mzdu taky nepracuji.

    Navic to opravdu neni o penezich, ale o te praci jako takove. Samozrejme potrebuji se uzivit. Delam ve firme, na kterou jsem pysny, jsem s ni ztotozneny a mam ji rad a hlavne i to, jak funguje uvnitr. Kolem jsou super lidi s jasnym a spolecnym cilem.

Hostujeme u Server powered by TELE3