Prodej projektu Duchod.cz - cena 665 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 25 z 26 PrvníPrvní ... 14151617181920212223242526 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 721 až 750 z 752

Notino.cz (ex Parfums.cz) - trochu informací ze zákulisí

  1. Tak jsem si vsiml, ze Notino pouziva sluzbu heureka kosik. Nebojite se, ze ztratite kontakt se zakaznikem?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ty prodeje skrze kosik na heurece jsou naprosto marginalni, takze ani ne.

  4. Ahoj Radku, procitam si vlakno a divim se ze se na to jeste nikdo nezeptal :). Chtel bych se zeptat na duvod zavreni v Americe. Musel to byt velky krok. Mam pocit ze jste tam vybudovali i sklad.. muzes nam to priblizit? Na cem jste se spalili popripade v cem se poucite nez to otevrete znovu a lepe? Diky moc Radku za odpoved a at se dari!

  5. Jak Notino řeší reklamace mechanických nebo estetických závad parfému, např. zablokovaný rozprašovač nebo nekvalitní potisk flakónu, popřípadě vadný materiál uzávěru? Při výměně nebo vrácení kupní ceny si prý účtuje za spotřebovanou část parfému. Je tomu opravdu tak? Pokud ano, jaký zákon toto umožňuje?

  6. Citace Původně odeslal AntiRadary.cz Zobrazit příspěvek
    Jak Notino řeší reklamace mechanických nebo estetických závad parfému, např. zablokovaný rozprašovač nebo nekvalitní potisk flakónu, popřípadě vadný materiál uzávěru? Při výměně nebo vrácení kupní ceny si prý účtuje za spotřebovanou část parfému. Je tomu opravdu tak? Pokud ano, jaký zákon toto umožňuje?
    Proč neúčtovat za spotřebovanou část parfému? To je jako přijít do restaurace, sníst většinu porce a nezaplatit, protože Vám nechutnalo.

  7. Citace Původně odeslal AntiRadary.cz Zobrazit příspěvek
    Jak Notino řeší reklamace mechanických nebo estetických závad parfému, např. zablokovaný rozprašovač nebo nekvalitní potisk flakónu, popřípadě vadný materiál uzávěru? Při výměně nebo vrácení kupní ceny si prý účtuje za spotřebovanou část parfému. Je tomu opravdu tak? Pokud ano, jaký zákon toto umožňuje?
    Možná bych se zeptal kdo to "prý" říká....

  8. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Proč neúčtovat za spotřebovanou část parfému? To je jako přijít do restaurace, sníst většinu porce a nezaplatit, protože Vám nechutnalo.
    Když mi nechutná, tak nesním většinu porce, stejně jako když mi nevoní parfém, tak nevypotřebuji polovinu lahvičky a nejdu to reklamovat. Ovšem když po snědení CELÉ porce najdu pod lassagnemi účtenku od předchozího zákazníka (osobní zkušenost), tak nejenom že obsluha nepožaduje uhradit jídlo, ale snaží se mi udělat pomyšlení a je ráda, že z toho nedělám skandál a já jsem rád, že to nehodím zpět do talíře.

    Stejným přístupem by šlo řešit každou reklamaci, např. za rozlepené boty ochozené na 30% vrátím jenom 70% ceny nebo vyměním za nové s 30% doplatkem, proto se ptám, jakou to má oporu v zákoně.


    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Možná bych se zeptal kdo to "prý" říká....
    Reklamační oddělení Notina v emailu (1509788945) i pracovník Notina na provozovně v Praze (R011821664).

  9. Dobry den, mohl byste mi poslat email na radek.ondrasik(at)notino.com z uctu se kterym komunikujete s nami, souhlas, ze mohu verejne hovorit o vasi reklamaci a vecech s tim spojenych, protoze bez toho se nemohu proti vasemu tvrzeni jakkoli ohradit, nez obecne napsat, ze Notino si nic takoveho neuctuje, protoze tomu budou chybet souvislosti. Dekuji.

  10. Ptal jsem se obecně, tudíž lze obecně také odpovědět. Nejde mi o nějakou konfrontaci nebo tenhle konkrétní případ, ale spíše zjistit, jestli je tohle běžná praxi v podobných případech a o jaké zákonné normy se opírá. Klidně lze uvést obecné věci i z dané konkrétní reklamace nebo je mohu případně napsat i sám, ale jak jsem psal, jde mi spíše o obecný princip. Z jedné strany chápu, že část ceny výrobku se používání spotřebuje, ale dle mého názoru je něco takového problém výrobce, když udělá nekvalitní věc, byť dle naších zákonů je bit spíše prodejce, pokud mu výrobce neposkytne adekvátní záruční podmínky.

  11. Ve vasem prvnim prispevku pisete o "pry" a davate pocit, ze jste nekde neco zaslechl, zjistil, pak vlastne reknete ze to neni "pry" ale ze je to doopravdy a tyka se to vas. Mohl jste to napsat rovnou.

    Odpovidat obecne bohuzel nesmaze to "pry neco uctuje u reklamaci". U vaseho pripadu by to smysl melo, jelikoz bych na nem mohl jasne vysvetlit, ze Notino u reklamaci zadny "storno" ani jiny poplatek neuctuje.

    Jinak Notino postupuje u reklamaci, tak jak rika zakon. U podstatnych vad odstranenim vady, dodanim chybejici casti, opravou, primerenou slevou nebo odstoupenim od smlouvy bez jakychkoli poplatku. U vadneho plneni, ktere je nepodstatnym porusenim kupni smlouvy pak opet dle zakona a to odstranenim vady nebo slevou z kupni ceny. Nicmene rovnou dodam, ze vetsinou resime i u nepodstatneho poruseni kupni smlouvy reklamaci vymenou apod. nad ramec nasich povinnosti.

    Nicmene pokud byste si to rozmyslel a umoznil mi popsat vas pripad, bez jakychkoli osobnich udaju, tak by to celou vec osvetlilo a mohl bych pouzit i vsechny prislusne paragrafy a ustanoveni NOZ.

  12. Citace Původně odeslal AntiRadary.cz Zobrazit příspěvek
    Když mi nechutná, tak nesním většinu porce, stejně jako když mi nevoní parfém, tak nevypotřebuji polovinu lahvičky a nejdu to reklamovat. Ovšem když po snědení CELÉ porce najdu pod lassagnemi účtenku od předchozího zákazníka (osobní zkušenost), tak nejenom že obsluha nepožaduje uhradit jídlo, ale snaží se mi udělat pomyšlení a je ráda, že z toho nedělám skandál a já jsem rád, že to nehodím zpět do talíře.

    Stejným přístupem by šlo řešit každou reklamaci, např. za rozlepené boty ochozené na 30% vrátím jenom 70% ceny nebo vyměním za nové s 30% doplatkem, proto se ptám, jakou to má oporu v zákoně.




    Reklamační oddělení Notina v emailu (1509788945) i pracovník Notina na provozovně v Praze (R011821664).
    Pokud to skutečně "prý" někdo říká, tak je to upírání či krácení práva spotřebitele reklamovat zboží oceňované pokutou. Sice se to běžně ze strany prodavačů děje, ale je to pouze test "hlouposti" zákazníka. Ale ten email tu nikdo neviděl, takže těžko říci. Samozřejmě, ale při odstoupení od smlouvy do 14 dnů, bych si náhradu za spotřebovaný parfém klidně dovedl představit. Jinak pokud opravdu reklamuješ nekvalitní potisk, tak to se ze slušnosti reklamuje hned po zjištění.

  13. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Ve vasem prvnim prispevku pisete o "pry" a davate pocit, ze jste nekde neco zaslechl, zjistil, pak vlastne reknete ze to neni "pry" ale ze je to doopravdy a tyka se to vas. Mohl jste to napsat rovnou. Odpovidat obecne bohuzel nesmaze to "pry neco uctuje u reklamaci". U vaseho pripadu by to smysl melo, jelikoz bych na nem mohl jasne vysvetlit, ze Notino u reklamaci zadny "storno" ani jiny poplatek neuctuje.

    Nicmene pokud byste si to rozmyslel a umoznil mi popsat vas pripad, bez jakychkoli osobnich udaju, tak by to celou vec osvetlilo a mohl bych pouzit i vsechny prislusne paragrafy a ustanoveni NOZ.
    Nemohu dost dobře napsat něco jako fakt, když reklamace nebyla dosud vyřízena a při námitce proti stornopoplatku u osobní reklamace mi bylo navíc řečeno, že nemohou předjímat výsledné řešení reklamačního oddělení. Z toho důvodu jsem napsal "prý", jako reálnou, ale nepotvrzenou informaci s tím, aby se k tomu případně vyjádřil někdo z vedení. Bavíme se o částkách v řádech stokorun, takže konkrétní reklamace není až natolik důležitá, ale případná obecná rovina celého problému již důležitá je.

    PS: Požadovaný souhlas jsem zaslal na uvedený email.

    ---------- Příspěvek doplněn 14.02.2019 v 12:59 ----------

    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Pokud to skutečně "prý" někdo říká, tak je to upírání či krácení práva spotřebitele reklamovat zboží oceňované pokutou. Sice se to běžně ze strany prodavačů děje, ale je to pouze test "hlouposti" zákazníka. Ale ten email tu nikdo neviděl, takže těžko říci. Samozřejmě, ale při odstoupení od smlouvy do 14 dnů, bych si náhradu za spotřebovaný parfém klidně dovedl představit. Jinak pokud opravdu reklamuješ nekvalitní potisk, tak to se ze slušnosti reklamuje hned po zjištění.
    Samozřejmě, že pokud někdo používá parfém 14 dní a pak jej vrátí nebo zjistí nějakou vadu, vypotřebuje 1/2 parfému a pak jde reklamovat, tak je to vyčůranost a prodejce má nárok na adekvátní náhradu spotřebovaného zboží. Ovšem v případě, že se závada projeví až po spotřebování části výrobku a brání nebo výrazně zhorší další využití výrobku, tak dle mého názoru, není při výměně zboží nebo při vrácení kupní ceny možné odečítat náhradu za spotřebovanou část. Samozřejmě, další možností je je adekvátní sleva z původní ceny, na které se ovšem musí shodnout obě strany nebo oprava věci, která také není vždy možná.

    Jak jsem psal, v daném případě se jedná o pár stovek, ovšem v jiných případech může podobná náhrada dosahovat tisíce korun, např. v případě toneru do tiskáren a pod.
    Naposledy upravil AntiRadary.cz : 14.02.2019 v 13:01

  14. V tomto konkretnim pripade jde o reklamaci u parfemu, ktery je jiz z casti spotrebovany (a nebavime se o nepodstatne spotrebe). Reklamuje se vicko, ktere je praskle. Nijak nebrani funkci parfemu, ktery je, jako takovy v poradku. Nejedna se o zadnou funkcni vadu rozprasovace, uz vubec ne o to, ze by parfem mel nejake kvalitativni vady apod.

    Osobne si neumim predstavit, jak ten vrsek mohl prasknout pri beznem pouzivani, nicmene to neni ted podstatne.

    Jelikož jste odmítl slevu z kupní ceny, jako jednu za zákonných možností a chcete odstoupit od koupě věci, kterou jste už částečně spotřeboval, je nezbytné, abyste nám v souladu se zákonem uhradil náhradu za prospěch z tohoto spotřebování (§ 2110 písm. d) občanského zákoníku). Abychom Vám ušetřili čas se zasíláním této náhrady, pošleme vám rovnou kupní cenu poníženou o tuto náhradu. Nejedná se o žádný storno poplatek, ale o náhradu určenou zákonem.

    Přiznávám pochybení v tom, že operátor to napsal nevhodně a neposlal kompletní informaci. To napravíme, aby se to pro příště nestávalo. Zároveň další již velmi odborné diskuze na právní téma bych asi poté odkázal na naše právníky (mohu předat kontakt), protože to již naprosto přesahuje mou kvalifikaci.

  15. Dovolím si nesouhlasit, pokud píšete, že parfému a uzávěru víceméně nic není, je použití zmiňovaného paragrafu naprosto neúměrné víceméně vzhledové vady výrobku, takže odstoupení od smlouvy není na místě. Pokud vaše reklamační přistoupilo k tomuto v rámci prozákaznického přístupu, přijde mi zase požadavek na zaplacení spotřebovaného obsahu jako trochu vyčůrané.

  16. Prectete si co pisu jeste jednou. Ted duvod pouziti daneho paragrafu je proto, ze sleva z ceny byla odmitnuta. Nicmene neresme detail tohoto pripadu to neni podstatne. Podstatna je situace kdy je uzit dany paragraf.

  17. OK, takže napíšu svůj pohled na celou záležitost a ať ostatní posoudí, jestli je podobné vyřízení reklamace adekvátní nebo nikoliv:

    Po několikadenním až několikatýdenním používáním parfému Hugo Boss Hugo Man se z víčka uzávěru ulomil kousek plastu. Není to to moc hezké, ale není to ani věc, která by bránila používání parfému, jelikož daný uzávěr je nasazen na vnitřní uzávěr, který normálně funguje. Neřešil jsem to, ale když se po pár dnech ulomil další kousek a pak další a další, tak mě to trochu dožralo, že celkem drahý parfém má kvalitu mechanických části jak výrobek z čínské tržnice za pár korun. Nechtěl jsem to reklamovat a žádat výměnu nebo vrácení peněz, ale přišlo mi trochu nefér mít ne úplně 100% výrobek za 100% ceny.

    Výrobek s poškozeným uzávěrem jsem nafotil a poslal na email Notina s žádosti o slevu z kupní ceny ve formě poukazu/kreditu na další nákup. Obratem jsem dostal nabídku na 100 Kč slevu z dalšího nákupu, což mi vzhledem k ceně výrobku 1.079 Kč a k tomu, že Notino dává nebo dával 200 Kč poukaz jenom tak za nákup v partnerském eshopu Astratex jako vysoce neadekvátní. Také s ohledem na fakt, že uzávěr je nejspíše nevyměnitelný a při standardní reklamaci by se asi nejspíše měnil výrobek kus za kus nebo by se vracela kupní cena a vrácený výrobek s cca 60-70% obsahu by byl dost těžko dále reálně využitelný, má představa adekvátní kompenzace byla cca 20-30% z původní ceny výrobky, t.j. cca 200-300 Kč. Jelikož Notino i nadále trvalo na slevě max. 100 Kč z dalšího nákupu, přistoupil jsem k osobní reklamaci, kde mi bylo zase oznámeno, že nejspíše mi vrátí kupní cenu s odečtením stornopoplatku za spotřebovaný parfém, byť jsem přímo odstoupení od smlouvy nepožadoval. Nemám nic ani proti adekvátní slevě z původní ceny výrobku (celý nákup byl za 2.471 Kč), opravě (asi těžko proveditelná) nebo výměně za jiný bezvadný kus, popřípadě vrácení kupní ceny, ale nějaký stornopoplatek se mi v dané případě jeví jako neadekvátní. Pokud by se takový postup použil obecně, tak je možné účtovat stornopoplatek při libovolné reklamaci, kde dochází k opotřebování nebo spotřebování části výrobku.
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  Hugo_Boss.jpg Zobrazení: 120 Velikost:  33,0 KB  
    Naposledy upravil AntiRadary.cz : 14.02.2019 v 21:18

  18. Osobně bych vzal vteřinové lepidlo a normálně to zalepil..

  19. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Prectete si co pisu jeste jednou. Ted duvod pouziti daneho paragrafu je proto, ze sleva z ceny byla odmítnuta. Nicmene neresme detail tohoto pripadu to neni podstatne. Podstatna je situace kdy je uzit dany paragraf.
    Ale já si to přečetl dobře. Pokud mu nabídnu slevu, což je dle mě adekvátní vyřešení reklamace vzhledové vady a on s ní nesouhlasí, je to jeho problém a nezbývá mu než se soudit, o výsledku nechci spekulovat víme v jakém státě žijeme. Ty způsoby vyřešení reklamace (sleva, oprava, výměna, zrušení) byly stanoveny proto, aby se zohlednil druh vady/nemožnost užívat výrobek a náklady na její odstranění byly úměrné vadě.

    Samozřejmě i chápu vaši snahu to vyřešit smírnou cestou.

    ---------- Příspěvek doplněn 14.02.2019 v 22:11 ----------

    Citace Původně odeslal AntiRadary.cz Zobrazit příspěvek
    OK, takže napíšu svůj pohled na celou záležitost a ať ostatní posoudí, jestli je podobné vyřízení reklamace adekvátní nebo nikoliv:

    Po několikadenním až několikatýdenním používáním parfému Hugo Boss Hugo Man se z víčka uzávěru ulomil kousek plastu. Není to to moc hezké, ale není to ani věc, která by bránila používání parfému, jelikož daný uzávěr je nasazen na vnitřní uzávěr, který normálně funguje. Neřešil jsem to, ale když se po pár dnech ulomil další kousek a pak další a další, tak mě to trochu dožralo, že celkem drahý parfém má kvalitu mechanických části jak výrobek z čínské tržnice za pár korun. Nechtěl jsem to reklamovat a žádat výměnu nebo vrácení peněz, ale přišlo mi trochu nefér mít ne úplně 100% výrobek za 100% ceny.

    Výrobek s poškozeným uzávěrem jsem nafotil a poslal na email Notina s žádosti o slevu z kupní ceny ve formě poukazu/kreditu na další nákup. Obratem jsem dostal nabídku na 100 Kč slevu z dalšího nákupu, což mi vzhledem k ceně výrobku 1.079 Kč a k tomu, že Notino dává nebo dával 200 Kč poukaz jenom tak za nákup v partnerském eshopu Astratex jako vysoce neadekvátní. Také s ohledem na fakt, že uzávěr je nejspíše nevyměnitelný a při standardní reklamaci by se asi nejspíše měnil výrobek kus za kus nebo by se vracela kupní cena a vrácený výrobek s cca 60-70% obsahu by byl dost těžko dále reálně využitelný, má představa adekvátní kompenzace byla cca 20-30% z původní ceny výrobky, t.j. cca 200-300 Kč. Jelikož Notino i nadále trvalo na slevě max. 100 Kč z dalšího nákupu, přistoupil jsem k osobní reklamaci, kde mi bylo zase oznámeno, že nejspíše mi vrátí kupní cenu s odečtením stornopoplatku za spotřebovaný parfém, byť jsem přímo odstoupení od smlouvy nepožadoval. Nemám nic ani proti adekvátní slevě z původní ceny výrobku (celý nákup byl za 2.471 Kč), opravě (asi těžko proveditelná) nebo výměně za jiný bezvadný kus, popřípadě vrácení kupní ceny, ale nějaký stornopoplatek se mi v dané případě jeví jako neadekvátní. Pokud by se takový postup použil obecně, tak je možné účtovat stornopoplatek při libovolné reklamaci, kde dochází k opotřebování nebo spotřebování části výrobku.
    Toto je pouze můj názor - vzal bych 100 Kč a zalepil to nebo přelil. Tvá představa je trošku nadsazená, 20-30% u vzhledové vady se dává třeba na sběratelské zboží či zboží dlouhodobé spotřeby, kdy se na to budeš muset dívat celé roky, což v tomto případě nehrozí. Dle mého ti nabídli více než museli. Na druhou stranu asi jsi ještě v šesti měsíční lhůtě od koupi a tak můžeš prudit, že vada byla při koupi a obrátit se na soud pokud na to máš čas a chuť. Ale nejdřív si přeber, zřejmě taky prodáváš, jak by ses u sebe k podobné reklamaci postavil sám, třeba u prasklého krytu.

  20. Citace Původně odeslal Michal Mojzis Zobrazit příspěvek
    Osobně bych vzal vteřinové lepidlo a normálně to zalepil..
    To nejde, těch úlomku tam bylo víc a taky to není jádro pudla. Pokud by to nebylo k té lahvičce napevno připevněno, tak ten ozdobný kryt jednoduše vyhodím, jelikož pod ním je ještě jeden zelený, bohužel jej jenom tak odstranit nelze.

    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Toto je pouze můj názor - vzal bych 100 Kč a zalepil to nebo přelil. Tvá představa je trošku nadsazená, 20-30% u vzhledové vady se dává třeba na sběratelské zboží či zboží dlouhodobé spotřeby, kdy se na to budeš muset dívat celé roky, což v tomto případě nehrozí. Dle mého ti nabídli více než museli. Na druhou stranu asi jsi ještě v šesti měsíční lhůtě od koupi a tak můžeš prudit, že vada byla při koupi a obrátit se na soud pokud na to máš čas a chuť. Ale nejdřív si přeber, zřejmě taky prodáváš, jak by ses u sebe k podobné reklamaci postavil sám, třeba u prasklého krytu.
    Ono nejde ani tak o ten kryt ani o tu stovku, ale jednoho to dožere, že vcelku luxusní zboží se láme jak levný šmejd z tržnice a prodejce nabídne 100 Kč slevy, když to není ani 10% z ceny a navíc to není cash, ale jenom sleva z dalšího nákupu, na kterém zase vydělá. Osobně jdu zákazníkům maximálně vstříc a klidně se vzdám i celého zisku, když nemusím řešit reklamace, vratky a podobné zdržující a nepříjemné věci. Často se stane, že zákazníkovi nabídnu zboží za nákupní cenu, když reklamuje zboží pár týdnu nebo měsíců po záruce a placená oprava by byla příliš drahá, popřípadě dokonce pod nákupní cenu, když je šance, že nějakou část z vadného zboží využiji v budoucnu.

    Osobně jsem si jako adekvátní náhradu představoval něco takového, jako byl kdysi kupón od Astratexu/Parfums na slevu 200 Kč na nákup v partnerském eshopu, samozřejmě využitelném u Notino a celý problém by byl vyřešen za 5 minut a se spokojeností na obou stranách.

    Soudit a dohadovat se kvůli stovce nebudu, taková částka je pod moji rozlišovací schopnost, mám za to, že ve výsledku na tom tratí Notino i já mnohem víc kvůli času investovanému do celé záležitosti, šlo mi spíše o obecný princip, jelikož příště to může být kompenzace za ochození bot, snížení kapacity akumulátorů, vypotřebování části toneru a pod. v případech, kdy zákazník nic nezavinil a podobný storno poplatek jej výrazně poškodí.

  21. Nechci se Vám do toho míchat, ale šikovný muž si s tím poradí a odstraní ten poškozený uzávěr, pokud vadí při používání (např. při povolení si skřípnete kůži a podobně). Tím, že Notino dá 200 - 300 Kč za uzávěr v ceně 0.0 něco je podle Vás řešení? Ne není,.. co by bylo řešení, je (v případě nekvalitních uzávěrů, které se rády lámou) říct výrobci: Takhle si my zákazníci nepředstavujeme výrobky, za které chcete tyto peníze. To se v tomto případě nestane, i kdyby Vám Notino vrátilo 500 Kč (uzávěr zůstane poškozený, pocit tržnicového zboží rovněž, výrobce bude dále vyrábět to samé,... jen přibude $ v peněžence a mám pocit, že o to tu jde. Máte nejlepší formu komunikace na kterou slyší výrobce velice dobře a to je své vlastní peníze. Hlasujte příště jinak.

    Výrobci moc dobře vědí kde jsou slabé stránky u jejich výrobku a vždy půjdou (nemějme jim to za zlé) za co nejmenšími náklady. Je na zákazníkovi, říct "tohle už je moc". Je jedno zda jde o párky ve kterých není maso, o auta, nebo občas praskající uzávěr.

    Chci jen říct, že peníze od prodejce nic nevyřeší.

  22. @AntiRadary
    jak na totok máš čas? Závidím ti.

  23. Tak to zase ne. Neni nic horsiho, nez to, kdyz clovek co dostane vadne zbozi mlci a prejde to. Protoze pokud bude takovych hodne, nebude tu tlak na prodejce, vyrobce apod. aby dodavali kvalitni zbozi apod.

  24. xunil: O to přece nejde, všechno jde nějak vyřešit a pokud bych neměl možnost reklamace nebo bych se na to vykašlal, tak samozřejmě to šlo nějak vyřešit samo doma. Šlo o to, že se to lámalo dál, nepůsobilo to hezky a u "voňavky" s cenou přes 1.000 Kč by, dle mého názoru, něco takového nemělo být. Výrobek nebyl 100%, takže i cena by neměla být 100%, takže jsem chtěl slevu z kupní ceny, což by bylo nejjednodušší jak pro prodejce, tak i pro mě. Dle mého názoru byla adekvátní sleva cca 200-300 Kč, 100 Kč mi přišlo trochu jako výsměch s ohledem na výše uvedené fakta (Notino běžně dává nebo dávalo 200 Kč kupón za nákup v partnerském eshopu, vada je asi neopravitelná a při výměně nebo vrácení ceny bude jejích finanční ztráta mnohem větší, ušetří čas svůj i můj, vydělají na další objednávce s kupónem aneb nechci slevu zadarmo :-) ). Osobně bych parfém s takovým poškozením a slevou 100 Kč nikdy nekoupil, při 300 Kč slevě bych o tom uvažoval, pokud by to nebyl dárek nebo bych to neměl vystaveno na viditelném místě, 200 Kč byl kompromis pro obě strany.

    Nepochopil jsem jak bych to mohl dát najevo výrobci, pokud bych danou závadu nereklamoval. Jako, že bych daný výrobek nebo dokonce značku ignoroval a nekupoval? Jak by v takovém případě výrobce věděl, co přesně zákazníkovi vadí a co by měl zlepšit? Vůni nebo balení? Osobně si myslím, že nešlo o systémovou vadu, spíše o vadu konkrétního kusu, např. kvůli nějakému nárazu při dopravě od výrobce k zákazníkovi nebo něco podobného.

    vikin: Když se člověk naštve a/nebo má pocit křivdy, tak si čas udělá, i kdyby kvůli tomu přišel o obchod s 10x vyšším ziskem. Kromě toho, taková informace se v budoucnu může hodit, jak z hlediska prodejce, tak i z hlediska kupujícího. Sám vycházím zákazníkům maximálně vstříc a nad rámec zákona, ale občas se najdou různí chytráci, proti kterým se hodí každý paragraf. :-)

  25. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Tak to zase ne. Neni nic horsiho, nez to, kdyz clovek co dostane vadne zbozi mlci a prejde to. Protoze pokud bude takovych hodne, nebude tu tlak na prodejce, vyrobce apod. aby dodavali kvalitni zbozi apod.
    Mlčet ne, ale dostane se tato informace do Hugo Boss?. Kluci dejte 1 dolar za lepší uzávěr (to už bude luxusní), máme zpětné reakce od zákazníku. To by bylo super.

    Konstruktivní kritika vždy vylepšuje službu / produkt. Pokud se jim ty uzávěry nedaří kvalitně vyrábět, či změnili dodavatele, měli by to vědět to ano.

  26. Pokud ta vada bude cetna tak dostane skrze prodejce. Pokud je to nahodna vada tak samozrejme ne.

  27. Citace Původně odeslal AntiRadary.cz Zobrazit příspěvek
    xunil: O to přece nejde, všechno jde nějak vyřešit a pokud bych neměl možnost reklamace nebo bych se na to vykašlal, tak samozřejmě to šlo nějak vyřešit samo doma. Šlo o to, že se to lámalo dál, nepůsobilo to hezky a u "voňavky" s cenou přes 1.000 Kč by, dle mého názoru, něco takového nemělo být. Výrobek nebyl 100%, takže i cena by neměla být 100%, takže jsem chtěl slevu z kupní ceny, což by bylo nejjednodušší jak pro prodejce, tak i pro mě. Dle mého názoru byla adekvátní sleva cca 200-300 Kč, 100 Kč mi přišlo trochu jako výsměch s ohledem na výše uvedené fakta (Notino běžně dává nebo dávalo 200 Kč kupón za nákup v partnerském eshopu, vada je asi neopravitelná a při výměně nebo vrácení ceny bude jejích finanční ztráta mnohem větší, ušetří čas svůj i můj, vydělají na další objednávce s kupónem aneb nechci slevu zadarmo :-) ). Osobně bych parfém s takovým poškozením a slevou 100 Kč nikdy nekoupil, při 300 Kč slevě bych o tom uvažoval, pokud by to nebyl dárek nebo bych to neměl vystaveno na viditelném místě, 200 Kč byl kompromis pro obě strany.
    Chápu.
    Nejsem úplně cílovka a chápu, že to na štve. Např. jako dárek je to nepoužitelné. Tohle se ale stalo až při běžném používáni. Někdy stačí trochu více utáhnout a víčko rupne. Pak je super když si toho člověk nevšimne a obsah při další manipulaci ukapává ven.

    Sám píšete, že se tak stalo až za nějakou dobu, tak přepravou to asi nebude.
    Nejlepší by bylo aby to "zaplatil" ten kdo za to může. Sranda je v tom, určit kdo za to může,.. zda výrobce při výrobě, prodejce při manipulaci, či děti doma při polštářové bitvě :)

    Přeji ať situace je pro obě strany win-win.

  28. xunil: Ano, klidně se to dalo uhrát na mechanické poškození zákazníkem a kromě naštvání bych s tím nemohl nic dělat, byť jsem to sám nepoškodil a nikdo jiný s tím nikdy nemanipuloval. Také šlo z výše uvedeného důvodu záruku odmítnout, ale v rámci dobrých vztahů nabídnout slevu z kupní ceny dle uvážení prodejce nebo vrácení kupní částky s odečtem spotřebovaného obsahu. Tady ale byla reklamace uznána s tím, že sleva je možná jenom taková a v případě, že nesouhlasím, mám to reklamovat normálně a bude mi vrácena kupní cena mínus stornopoplatek za spotřebovaný obsah.

    Ve finále je to sice jedno a výsledek je stejný, ale efekt jakým to působí na zákazníka stejný není. Buďto jsem v právu a na něco mám právo podle zákona, takže pokud mi to prodejce (dle mého názoru) upírá, tak to musí náležitě zdůvodnit nebo na něco právo nemám a splnění mých požadavků je jenom dobrá vůle prodejce, takže si nemohu moc vyskakovat.

    Uznávám, že daný konkrétní případ není až tak jednoznačný a správné řešení záleží na uhlu pohledu, zajímalo mě spíše, jestli mělo původně nabídnuté řešení oporu v zákoně nebo ne. Také došlo k určitému informačnímu šumu a částečnému nepochopení kvůli příliš stručným a nepřesným formulacím ve vzájemné komunikaci. Nyní mám v tom trochu víc jasno, byť si stále myslím, že řešení podobných případů nelze jednoznačně specifikovat a záleží hodně na konkrétních okolnostech, přístupu prodejce a vzájemné komunikaci.

  29. Podívej dost podstatné je to co jsi dosud neuvedl a to jak jsi požadoval vyřešit reklamaci a zda je to 6 měsíců od koupi.

  30. láďa: Primárně v emailu slevu z kupní ceny 1.079 Kč ve formě slevy z budoucího nákupy, nabídnuto 100 Kč, odmítnuto jako neadekvátní s tím, že má představa byla cca 200-300 Kč, při osobní reklamaci požadováno cokoliv ze zákonných možností - sleva z kupní ceny, oprava, výměna, vrácení kupní ceny, v reklamačním protokolu napsán jako způsob řešení zaslání nového kusu zboží a také požadavek na telefonické kontaktování kvůli domluvě na vyřešení, které se ale neuskutečnilo. Reklamace je cca 3 měsíce od zakoupení zboží.
    Naposledy upravil AntiRadary.cz : 15.02.2019 v 16:46

  31. Tak dnes mi dorazila na účet vratka za reklamované zboží v plné výši, t.j. původní nákupní cena. Jelikož mě reklamační oddělení několikrát kontaktovalo kvůli oznámení o vyřízení reklamace a zjištění čísla účtu pro vrácení nákupní ceny a přitom se mi pokaždé omlouvali za nepřesnou formulaci v předchozích emailech, tak je zřejmé, že Radek O. osobně zasáhl.

Hostujeme u Server powered by TELE3