Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Opuštění z nákupního koše

Tomas Loukota
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 9. 2013 11:56:34
Zdravím,
potřebuji trochu poradit:
Když se koukám na návštěvnost našeho eshopu www.zdrojkrmiv.cz, tak se všímám, že spousta zákazníku opustí stránku po vložení produktu do nákupního koše... Proč?
Děkuji za názory
10. 9. 2013 11:56:34
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943137
Podle mě je to celkem normální. Hodně lidí si nakliká různé věci do košíku, pak se podívá kolik to vše stojí s poštovným, nakonec si to rozmyslí při pohledu na cenu celého nákupu a raději zavřou okno prohlížeče :)
10. 9. 2013 12:05:46
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943136
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
10. 9. 2013 12:08:19
Používáte Google analytics? Nemají třeba uživatelé některého prohlížeče problém s vaším košíkem?
10. 9. 2013 12:08:19
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943135
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 9. 2013 12:08:27
Po vlozeni do kosika by som prepisal text z "dokoncit objednavku" na "prejit do pokladny".
Na prvom kroku objednavky je tlacidko "OBJEDNAT", to by som dal az na uplne posledny krok objednavky. Ja som zvyknuty ze toto znamena naozaj objednat, tzn. zavezne poslat objednavku. Este som ani adresu nezadal a uz mam dokoncit objednavku? Je to divne.
Skus sa s tym pohrat, podla mna to moze pomoct.
A ked je nejake pole zle vyplnene tak informuj zakaznika co moze byt zle namiesto len suchej hlasky "vyplnte vsechna povinna policka".
10. 9. 2013 12:08:27
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943134
Ja340
verified
rating uzivatele
10. 9. 2013 12:14:08
líbí se mi že máte v košíku přehledně a ihned cenu poštovného, jenom mi tam chybí součet všeho dohromady. A jak už bylo psáno změnit ten špatný popisek dokončit objednávku, když tam má být vložit do košíku.
10. 9. 2013 12:14:08
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943133
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 9. 2013 13:22:01
Napsal node;996520
Po vlozeni do kosika by som prepisal text z "dokoncit objednavku" na "prejit do pokladny".
Na prvom kroku objednavky je tlacidko "OBJEDNAT", to by som dal az na uplne posledny krok objednavky. Ja som zvyknuty ze toto znamena naozaj objednat, tzn. zavezne poslat objednavku. Este som ani adresu nezadal a uz mam dokoncit objednavku? Je to divne.
Skus sa s tym pohrat, podla mna to moze pomoct.
A ked je nejake pole zle vyplnene tak informuj zakaznika co moze byt zle namiesto len suchej hlasky "vyplnte vsechna povinna policka".
Pokud neumí ani trochu programovat, tak s tou informací pro zákazníka to bude horší, shop je na pronájmu eshop-rychle. Ale pár scriptů je možné najít na diskuzním fóru BS http://www.diskuze.bohemiasoft.com/
a od včera se rozbíhá další možnost poradenství a vzájemné pomoci na http://webcart.cz/. Některé dodělávky je možné !obšlehnout" aa poupravit si k obrazu svému i z http://www.drogerieuhoubicek.cz/.
"íbí se mi že máte v košíku přehledně a ihned cenu poštovného, jenom mi tam chybí součet všeho dohromady. A jak už bylo psáno změnit ten špatný popisek dokončit objednávku, když tam má být vložit do košíku."
Součet je až na další straně. Určitě by šel dodělat i na tuto stránku, ale osobně jsem to nezkoušel a BS to individuálně neuděla, systémově nevím.
10. 9. 2013 13:22:01
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943132
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
10. 9. 2013 14:09:39
já to dělám běžně když scháním pneumatiky tak tam se hodně machruje s cenami za poštovné nebo poštovné zdarma, je to nejrychlejší způsob jak nejrychleji zjistit poštovné / celkovou cenu (to samý u elektroniky některé obchody si až na konci objednávky připočítají recyklaci a autorské poplatky) pokud není viditelně na stránce a není schované někde v obchodních podmínkách...
10. 9. 2013 14:09:39
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943131
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 9. 2013 14:46:40
Jaký máte konverzni poměr košíku? Tedy z kolika zákazníků, kteří vstoupili do košíku, jich objednávku dokončí?
10. 9. 2013 14:46:40
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943130
Tomas Loukota
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 9. 2013 15:14:05
Napsal w3Dominik;996518
Podle mě je to celkem normální. Hodně lidí si nakliká různé věci do košíku, pak se podívá kolik to vše stojí s poštovným, nakonec si to rozmyslí při pohledu na cenu celého nákupu a raději zavřou okno prohlížeče :)
Je to i u zboží, kde je jasně dáno Doprava zdarma.
10. 9. 2013 15:14:05
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943129
Rado_
verified
rating uzivatele
10. 9. 2013 15:19:21
U nás se to děje taky, lidi to prostě dělaj, aby rychle zjistili cenu za dopravu nebo porovnali zboží a třeba vůbec nemají v úmyslu utratit peníze na Vašich stránkách, jen prostě hledají.
10. 9. 2013 15:19:21
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943128
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
10. 9. 2013 15:23:02
To ano, ale pokud je u vašeho sortimentu typické objednávat několik položek, může být, že zákazník porovnává celkovou cenu u vás a konkurence, protože něco máte levnější, něco dražší, ale nevyplatí se vzít od každého něco. Zrovna minulý týden jsem jednu takovou objednávku naklikal na třech shopech.
10. 9. 2013 15:23:02
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943127
martinmasor
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 9. 2013 19:54:02
Todle je typický pro většinu eshopů je množství opuštění webu na košíku cca 50%
11. 9. 2013 19:54:02
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943126
PourFem
verified
rating uzivatele
12. 9. 2013 13:28:59
Běžné chování, navíc spousta lidí se pak ještě vrátí.
12. 9. 2013 13:28:59
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943125
Specimen24
verified
rating uzivatele
12. 9. 2013 16:45:15
Presne tak, kedysi som si z toho robil stres, dnes viem že to je normálne, my máme objednávkový proces z dvoch krokov, časť ľudí odchádza z košíka, časť po kroku 1... Stane sa že dokonca odíde z kroku 2 a vráti sa o pár hodín objednávku potvrdiť :) Cestičky zákazníkov sú niekedy nevyspitateľné
12. 9. 2013 16:45:15
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943124
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
12. 9. 2013 18:13:20
Nedělal jsem průzkum, nejsem odborník, ale i podle svého chování bych si tipnul, že u nemalého množství lidí supluje nákupní košík chybějící "wishlist". Lidé zboží později nechtějí znovu hledat, chtějí to mít po ruce k porovnání, tak to šoupnou do košíku.
12. 9. 2013 18:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/#reply943123
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit