Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kritika obchodu www.KvalitniHoleni.cz

Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
30. 5. 2013 06:32:06
Dobrý den přeji,
rád bych získal zpětnou vazbu / znal Váš názor na jeden menší obchod:
www.kvalitniholeni.cz
- doména
- design
- sortiment
- použitelnost / orientace
Budu rád za konstruktivní názor, kritiku a doporučení.
Děkuji a přeji pěkný den.
Cass
30. 5. 2013 06:32:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906955
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 5. 2013 06:45:38
Zvoľ si lepšiu reklamu. O tom že náradie je kvalitné, klienta týmto nepresvedčíš.
Radšej použi slogany ako, pa predpokladu že sám si presvedčený o kvalite.
Holenie bez bolesti.
Holiť a neporezať sa.
Bezpečné holenie náročných časti.
Holenie na celý život.
30. 5. 2013 06:45:38
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906954
Marp
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 5. 2013 07:41:49
Mě se to líbí ;)
30. 5. 2013 07:41:49
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906953
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
30. 5. 2013 07:48:34
Rozhodně tam nepatří ta šílená lišta na hoře. Ta tam nemá co dělat, a nebo má být při nejmenším ve stylu eshopu. Jinak klasická šablona. Neurazí.
30. 5. 2013 07:48:34
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906952
Celkově tomu není asi co vytknout... jen si myslím, že na OpenCart byste sehnal lepší šablonu, nicméně to je můj subjektivní názor - nemám rád 3-sloupcový layout.
30. 5. 2013 07:53:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906951
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
30. 5. 2013 07:57:05
Hm, celkově tomu je co vytknout :D
1) Na můj vkus moc drobné písmo - kdo hůř vidí, bude mu to nepříjemné a půjde jinam
2) Hlavní horní lišta je absolutně strašná :)
3) Nesnáším weby, kde musím pracně hledat cenu za dopravu - to by se mělo určitě vypilovat
4) Můj subjektivní dojem je, že web na mě působí trošku jako monolit textu, ale to je asi věc vkusu.
5) Sice chápu záměr, ale podle mě je to proti byznysu - mluvím o omezení akčního zboží na možnost nákupu nad 5ks
Edit: ještě doplním, že celkový dojem je, že je to takové nezáživné, nudné - ale to je zase subjektivní pocit a jak řeknou místní webdesignéři, hlavní je, aby web prodával :)
30. 5. 2013 07:57:05
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906950
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 5. 2013 09:52:20
Jestli Vás zajímá ženský pohled - a já jsem potenciální zákaznice, protože jsem tohle už několikrát zvažovala koupit jako dárek.
Ocením v eshopu články, ale naopak nemusím texty na homepage, tam potřebuju rychle vidět, kde jsem a co tam najdu - asi bych např. přehlédla, že máte vše skladem - což je velmi důležité zrovna při koupi dárku na poslední chvíli. Měně textu větším písmem - i ty kategorie, je toho hrozně moc.
Ta horní lišta je taková prázdná, nezaujme - buď bych ji tam nemusela mít vůbec, nebo trošku atraktivnější obrázek
Prodáváte luxusní zboží, ale vzhled eshopu tomu moc neodpovídá, na můj vkus příliš mnoho textu a málo nálady/ atmosféry. Na to bych se zaměřila - ale celkově je to dobré, zaujalo mě to hlavně produktem a i název webu si budu pamatovat, čili účel splněn. Držím palce!
30. 5. 2013 09:52:20
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906949
Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
30. 5. 2013 09:58:51
Díky za feedback!
Lišta OK
xzaje01: Snaha byla hodně prezentovat že je vše skladem! Proto je to napsané na hlavní straně, v kategoriích i v popisu produktu a barevně (zelené).
Jak jinak prezentovat 100% dostupnost tak aby to bylo jasné hned jak příjde zákazník na stránky? Na 100% dostupnosti a okamžitém odesílání zboží si zakládáme, jsou to většinou dárky.
PS: ženský pohled nás vždy zajímá :-)
PS: Ještě někdo přehlédl že je vše skladem a okamžitě vše odesíláme?
30. 5. 2013 09:58:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906948
Napsal casshern;955417
Díky za feedback!
Lišta OK
xzaje01: Snaha byla hodně prezentovat že je vše skladem! Proto je to napsané na hlavní straně, v kategoriích i v popisu produktu a barevně (zelené).
Jak jinak prezentovat 100% dostupnost tak aby to bylo jasné hned jak příjde zákazník na stránky? Na 100% dostupnosti a okamžitém odesílání zboží si zakládáme, jsou to většinou dárky.
PS: ženský pohled nás vždy zajímá :-)
PS: Ještě někdo přehlédl že je vše skladem a okamžitě vše odesíláme?
Vidíte.... to jsem přehlédl a v tom případě je co vytknout :-)
Jen ještě upřesním svou předchozí reakci.... líbí se mi snaha mít čistý a nepřeplácaný design... ale rozmístění některých prvků bych tedy změnil...
30. 5. 2013 10:09:56
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906947
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 5. 2013 10:10:45
Když otevřu homepage a vidím tam ten odstavec, tak úvodní text vůbec nečtu a jedu očima jinam (fotky, kategorie). Číst začnu až když se proklikám na produkt a zajímá mě, co kupuju. Na informaci o zboží skladem jsem se zasekla právě proto, že byla zelená - ale přijde mi škoda to tam mít tak schované, když je to pro začátek návštěvy něco, co mě zaujme víc, než "Dopřejte si ten nejlepší dárek pro muže!" (Text uvítání je milý a potěší). Navíc to zvýrazňování tučně - evokuje to ve mě amatérismus, když se někdo naučí formátovat text a má potřebu vše podrthávat/ ztučňovat/ kurzívovat, že z toho akorát bolí oči. (Ale tady jsem fakt přísná - předpokládám že když chcete kritiku, tak chcete kritiku :-)
Kdyby tam byly 3 věty, tak si je se zájmem přečtu, protože mi to nezabere 5 minut.
30. 5. 2013 10:10:45
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906946
Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
30. 5. 2013 10:30:34
Děkuji, budeme s tím pracovat!
Takže třeba tu zelenou větu dát nad úvodní text?
Redukovat množství textu - OK
Záměr byl lidem napsat např. že jsou tam klasické hlavice (žiletky) aby se někdo nebál kde na to bude shánět speciální žiletky.
Ano, přísná žena je dobrý tester :-) za názory jsem rád děkuji.
30. 5. 2013 10:30:34
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906945
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 5. 2013 10:56:04
No - a to jsem si taky říkala, že zrovna výraz Gilette Mach 3 jste nechali netučný, když pořád tučníte Muhle :-) Já jsem už věděla že to je na klasické žiletky z drogerie, otázka je, kdo jsou návštěvníci vašich stránek - jestli někdo tématem nepolíbený, nebo někdo, kdo už ví, co hledá.
Můžete zkusit překopat ty kategorie - místo 12 jich mít třeba 5 (poslední 4 lze např. shrnout do jedné - Manikúra), rozdělit to na kompatibilní s Gilette, nebo na klasickou žiletku. Já čím víc se v tom vrtám, tím víc se dostávám k schématu mého eshopu, což je jasná deformace z mé strany, protože i tam je plno much, takže už raději dál nebudu elaborovat.
Já bych ten úvodní text postavila na 3 krátkých sděleních. Příklad - Vítejte v obchodě s kvalitním holením. Nalezntete u nás strojky a holítka kompatibilní s žiletkami Gillette Mach 3 i klasickými žiletkami. Vše máme skladem a odesíláme rychle. Hezký nákup a máucta.
Pak tam nemusíte nic zelenit ani tučnit, protože tohle je minimum informací, které jsou zřetelné, jasné, rychlé. To, že se jedná o futuristický design z města nožířů Stützengrün v Německu je omáčka, kterou si dám až při tom nákupu.
30. 5. 2013 10:56:04
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906944
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
30. 5. 2013 12:04:48
Napsal inet-creative;955377
Celkově tomu není asi co vytknout...
Doufám že jde pouze o rafinovaný způsob jak některé lidi motivovat, aby k tomu napsali něco relevantního a nemyslíš to vážně :P
Jde toho vytknout opravdu mnoho, tím spíš pokud jde o luxusní zboží. Tam už by měl být design jak efektivní, tak stylový. Grafika se ani moc nemusí přidávat, stavěl bych to na jednoduché a čisté konstrukci, kde bych maximálně zvýraznil produkty - tedy větší obrázky, zbavit se nesmyslných sloupců, zjednodušovat. Problémem podobných laciných šablon je spousta balastu, co tam nemá co dělat.
Pár rad zdarma: Řádek nad hlavičkou odstranit, jde buď o duplicitní odkazy k obsahu, který je níže prezentován lépe, nebo o zastaralé a pro lidi bezcenné odkazy jako přidat do oblíbených apod. Do hlavičky bych nedával obrázky produktů, je to úplně zbytečné, když mají zaujmout přímo v obsahu - proč nafukovat prostor nad ním, obrázky v hlavičce nemají žádný užitek. Přepínání mezi jazykem se určitě dá v šabloně vypnout. Na první pohled není pořádně vidět košík a vyhledávání, v hlavičce je na to místo a tam patří.
S texty nad produkty souhlasím - jde o seo text? Do patičky s ním? Chceš komunikovat se zákazníky a prezentovat jim výhody? Několik krátkých sdělení s ikonkami, třeba "Vše skladem k odeslání", "Německá kvalita", "Nejlepší dárek pro muže" a "Jak na správné holení", které dál odkazují na jednotlivé podstránky, na kterých pod textem můžou být odkazy na jednotlivé produkty.
Nevím jestli se kategorie dají zjednodušit, pokud ano, tak by se mohl oddělit i levý sloupec (na hlavní straně, v kategoriích je obvykle třeba), jinak ho tedy asi zachovat i na úvodní straně. Pravý sloupec kompletně oddělat, věci v něm přirozeně rozdělit do hlavního obsahu (třeba články můžou být tři poslední jako magazín na tohle e-shopu). Se sloupci se to má tak, že každý tříští obsah na samostatnou část a dělí pozornost zákazníka. Je mnohem snažší pod sebe dát na celou šířku několik sdělení, lidé je snáz zachytí. To je důvod proč se od sloupců upouští, zbytečný sloupec navíc je neefektivní a škodí, protože pak lidé snáz přehlédnou jinak potenciálně zajímavý obsah. A méně zboží na jeden řádek, čtyři i se sloupci jsou šíleně moc, obrázky zanikají.
Detail jsem jen prolétl, tak aspoň tři rady - opět oddělat pravý sloupec, zvětšit obrázek (luxusní zboží, obrázky prodávají víc než hromada položek nakupená na sobě) a zvýraznit cenu, vůbec jsem ji nejprve neviděl. U výrobce přidat podtržení, odkaz musí jako odkaz vypadat, když je to jako obyčejný text, jak má člověk poznat že na to jde kliknout? Najel jsem na něj náhodou.
30. 5. 2013 12:04:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906943
Michal
verified
rating uzivatele
8. 6. 2013 16:28:29
mi se líbí
Napsal casshern;955369
Dobrý den přeji,
rád bych získal zpětnou vazbu / znal Váš názor na jeden menší obchod:
www.kvalitniholeni.cz
- doména
- design
- sortiment
- použitelnost / orientace
Budu rád za konstruktivní názor, kritiku a doporučení.
Děkuji a přeji pěkný den.
Cass
8. 6. 2013 16:28:29
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu-www-kvalitniholeni-cz/#reply906942
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit