Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jaké máte CTR u PPC?

Chtěl bych se zeptat, v jakých cca intervalech se vám pohybuje CTR u PPC kampaní. U nás máme většinou někde mezi 4-8%. Myslím, že to není špatné, ale rád bych měl srovnání.
21. 5. 2013 22:56:42
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903927
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 5. 2013 23:03:50
8-15% na zboží. Klasickou PPC u seznamu nepoužívám, to raději ty prachy utratím za BL
21. 5. 2013 23:03:50
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903926
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 5. 2013 06:57:55
Co je bo BL?
22. 5. 2013 06:57:55
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903925
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 5. 2013 07:06:50
backlink :)
22. 5. 2013 07:06:50
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903924
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
22. 5. 2013 07:16:13
já mám CTR mezi 18 - 25%. Ale ona taky zážeí co tím chcete dosáhnout. Jestli je to jen o přivedení návštěvnosti. Nebo Vám stačí 1 proklik týdně a máte vyděláno :)
22. 5. 2013 07:16:13
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903923
Tak ono asi záleží o jaké zboží nebo službu jde. Bez tohoto údaje si myslím, že CTR nemá žádnou vypovídací hodnotu.
22. 5. 2013 07:19:46
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903922
pterodon
verified
rating uzivatele
22. 5. 2013 08:03:02
za posledních 12 měs je CTR 0,88 % a i přesto mi to po odečtení nákladů přináší okolo 40 000Kč měsíčně.
22. 5. 2013 08:03:02
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903921
Souhlasim se siderasem. Navic tam hraje roli umisteni. Top stranky, vpravo, obsahova sit...
22. 5. 2013 08:11:15
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903920
Zaujimalo by ma co za poznatky sa daju takymto porovnanim ziskat. Ked opomeniem fakt, ze CTR je este stale len naklad. Miera preklikov len generuje navstevnost, platenu navstevnost co v pripade vykonu kampani z pohladu e-commerce o nicom nevypoveda len ze ste zaplatili za navstevy - menej/viac.
Nam sa CTR pohybuje od 0.89%-47% napriek tomu ceny za konverize pri nizkom CTR su pri niektorych specifickych zostavach velmi nizke v porovnani s marzou produktu.
Okrem toho v systemoch PPC sa daju viest kampane v obsahovej a partnerskej sieti kde sa CTR media v zavislosti na hned niekolkych faktoroch diametralne odlisuje a to radovo, nie o percenta. Za dalsie CTR kampane sa bude lisit od CTR sestavy, konkretneho klucoveho slova a to este dokonca aj v zavislosti od typu, formy alebo obsahu reklamy. Cize zrovnavat to bez takejto segmentacie vam to opat k nicomu nebude.
Ovela dolzeitejsie najma pre biznis je analyzovat nielen spravanie sa navstevnikov do prekliku, ale pre identifikaciu dobre fungujucich Kampani, sestav, KW, reklam hlavne po prekliku samotnom.
22. 5. 2013 09:06:09
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903919
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 5. 2013 09:20:00
Já mám CTR 2, cenu konverze stále mezi 150-200 Kč a potřeboval bych ji srazit na polovinu. Stále se však nedaří.
22. 5. 2013 09:20:00
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903918
8-15% na zboží. Klasickou PPC u seznamu nepoužívám, to raději ty prachy utratím za BL
Tak to je podla mna velka chyba, pretoze Sklik vdaka vyuzitiu urcitych "nedokonalosti" seznamackeho PPC systemu oproti Adwords umoznuje velmi efektivnu inzerciu na longtailove frazy aj s nizkym objemeom vyhladavania, ktore sa vdaka zvyhodnovaniu presnejsiej zhody pri rovnakej cenovej ponuke stavaju lacnym zdrojom konverzii.
Staci len postavit dobru strukturu uctu a zabezpecit meranie. Velmi pri optimalizacii pomaha aj nastroj, ktory vam uzmonuje analyzovat KW zadane do vyhladavania, ktore spustaju reklamy este pred samotmym preklikom.
V praxi to znamena, ze mozete optimalizovat vykon jedotlivych zostav, reklam v zavislosti od KWa poctu zobrazeni este pred tym ako sa na ne kliklo, cize "zdarma" :)
22. 5. 2013 09:30:33
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903917
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 5. 2013 09:40:48
jojo, Sklik dokáže za stejnou cenu vygenerovat až 10x tolik objednávek co Adwords (u mě)
22. 5. 2013 09:40:48
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903916
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 5. 2013 11:36:30
Napsal Patrik Štefko;952075
Tak to je podla mna velka chyba, pretoze Sklik vdaka vyuzitiu urcitych "nedokonalosti" seznamackeho PPC systemu oproti Adwords umoznuje velmi efektivnu inzerciu na longtailove frazy aj s nizkym objemeom vyhladavania, ktore sa vdaka zvyhodnovaniu presnejsiej zhody pri rovnakej cenovej ponuke stavaju lacnym zdrojom konverzii.
Staci len postavit dobru strukturu uctu a zabezpecit meranie. Velmi pri optimalizacii pomaha aj nastroj, ktory vam uzmonuje analyzovat KW zadane do vyhladavania, ktore spustaju reklamy este pred samotmym preklikom.
V praxi to znamena, ze mozete optimalizovat vykon jedotlivych zostav, reklam v zavislosti od KWa poctu zobrazeni este pred tym ako sa na ne kliklo, cize "zdarma" :)
Patriku když to říkáš ty asi to chyba bude( ne není v tom žádná ironie) žel asi tu PPC neumím.
22. 5. 2013 11:36:30
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903915
Neformuloval jsem otázku moc přesně... Konkrétně jsem měl na mysli Sklik a Adwords ve vyhledávání. Míra konverze je samozřejmě nejdůležitější parametr. V CTR vidím kvalitu napsání a zacílení inzerátu. U některých sestav máme CTR pod procento, někde přes 30%, v průměru nám to vychází ale na těch cca 4-8%. Samozřejmě když dám do inzerátu nějaký super buzzwordy, tak na to klikne každý druhý... Spíš mě zajímalo, kdy si řeknete "dobrý, kampaň funguje jak tak jak má". Pokud je CTR nízké, tak lidé inzeráty vidí, ale neosloví je, což je podle mě důvod buď vylepšit text inzerátu, nebo více zkonkretizovat klíčová slova.
22. 5. 2013 14:45:37
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903914
Ja340
verified
rating uzivatele
22. 5. 2013 15:17:38
Napsal smitka;952253
Neformuloval jsem otázku moc přesně... Konkrétně jsem měl na mysli Sklik a Adwords ve vyhledávání. Míra konverze je samozřejmě nejdůležitější parametr. V CTR vidím kvalitu napsání a zacílení inzerátu. U některých sestav máme CTR pod procento, někde přes 30%, v průměru nám to vychází ale na těch cca 4-8%. Samozřejmě když dám do inzerátu nějaký super buzzwordy, tak na to klikne každý druhý... Spíš mě zajímalo, kdy si řeknete "dobrý, kampaň funguje jak tak jak má". Pokud je CTR nízké, tak lidé inzeráty vidí, ale neosloví je, což je podle mě důvod buď vylepšit text inzerátu, nebo více zkonkretizovat klíčová slova.
Noo mám jednu kampaň kde je CTR okolo 10%, ale ještě ani jedna konverze
a potom další kde 0,59% a konverzí desítky. Také ale záleží který měsíc, u mého nesezonního zboží je jeden měsíc 2,8% a druhý 0,41.... při stejném inzerátu na stejné kampani .... V poslední době se mi hodně snížilo CTR, cena prokliku ( asi konkurence neinzeruje) a objednávek je stále stejně.
22. 5. 2013 15:17:38
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-ctr-u-ppc/#reply903913
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit