Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jeden eshop – různé jazkové mutace

Oleg
verified
rating uzivatele
24. 3. 2013 13:12:00
Dobrý den,
potřebuji eshop, který poskytne mým klientům možnost hledat a objednávat zboží v DE, CZ, PL a UA.
V poradenském centru shoptet.cz mi řekli, že multi-jazykové eshopy neexistují. Prý musím mít pro každou jazykovou mutaci jeden eshop zvlášť.
Možná, že Vy víte o něčem.
Předem děkuji za Vaše nápady a postřehy.
24. 3. 2013 13:12:00
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882044
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
24. 3. 2013 13:17:25
Prestashop ?
24. 3. 2013 13:17:25
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882043
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 3. 2013 13:19:06
V shoptet mají pravdu. Sémanticky správně by bylo mít každou jazykovou verzi na samostatném shopu, i když to může být v jedné administraci. Důvod je jednoduchý. Ne na každý trh se prodává stejný produkt, ne na každém trhu se komunikují stejné výhody, ne u všech trhů budou stejné produkty, ne na všech trzích se povede stejná optimalizace pro SE, ne na každém trhu se povede stejná kampaň PPC, ne na každém trhu budou stejné podmínky pro linkbuilding nebo internetový PR.
24. 3. 2013 13:19:06
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882042
Jednou jsme programovali takovýto eshop a udělali jsme to následovně:
Eshop měl x jazyků a x měn. Když se něco v administraci přidávalo nebo upravovalo, tak se udělaly okna pro vyplnění textu, nadpisu, meta tagů, seo adresu vždy pro každý jazyk zvlášť.
Nejlepší řešení je jak píše Bedříšek, ale toto není tak rozdílné a většinou to i vystačí.
PS: Jinak to zvládne i prestashop, joomla (virtuemart) a opencart ..etc.
24. 3. 2013 13:23:25
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882041
Oleg
verified
rating uzivatele
24. 3. 2013 13:57:31
správně Vás chápu, že jednotná administrace pro různé eshopy je možná také v shoptetu?
Napsal Bedříšek;927242
V shoptet mají pravdu. Sémanticky správně by bylo mít každou jazykovou verzi na samostatném shopu, i když to může být v jedné administraci. Důvod je jednoduchý. Ne na každý trh se prodává stejný produkt, ne na každém trhu se komunikují stejné výhody, ne u všech trhů budou stejné produkty, ne na všech trzích se povede stejná optimalizace pro SE, ne na každém trhu se povede stejná kampaň PPC, ne na každém trhu budou stejné podmínky pro linkbuilding nebo internetový PR.
24. 3. 2013 13:57:31
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882040
přesně tak, vykašlete se na přepínání jazyků, to budou vždy jen problémy. Ideální je co shop to doména
24. 3. 2013 13:58:51
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882039
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 3. 2013 15:40:03
Napsal Oleg_S;927256
správně Vás chápu, že jednotná administrace pro různé eshopy je možná také v shoptetu?
to nevím. my máme vlastní engine který to umožňuje a zřejmě by to neměl být problém doprogramovat to do jakéhokoliv systému. jen jsem psal, že by to mělo mít pro každou jazykovou verzi a měnu samotnou položku. jen tak lze operativně shop rozšiřovat pro každý jazyk. zkuste se podívat na amazon pro it, uk, de. úvod a menu kategorie.
24. 3. 2013 15:40:03
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882038
Meda190
verified
rating uzivatele
11. 6. 2013 15:06:06
Řeším stejnou záležitost. Hledám řešení, které mi umožní administraci z jednoho místa a budu moci prodávat do USA přes anglický eshop za dolary, po Evropě přes anglický, případně německý a francouzký za EUR, do Anglie přes jiný anglický, nebo ten stejný anglický, ale za GBP, Austrálie za AUD, po ČR za koruny. Teď jde o to, jestli mít jeden shop a přepínání do různých jazykových mutací, nebo mít více shopů na více doménách, ale to aby si k sobě člověk najal dalších 5 lidí, co mu budou pomáhat se o to všechno starat. Nyní fungujeme na systemu Evron.cz, tam mají nějakou funkci sesterský eshop, což by asi tak nějak fungovat umělo, ale problém je, že tu anglickou mutaci mají plnou chyb, polovina doplňkových modulů v anglické mutaci nefunguj vůbec, nebo špatně. A hlavní kámen úrazu je to, že Evron má naimplementovanou pouze platební bránu G
---------- Příspěvek doplněn 11.06.2013 v 15:09 ----------
Platební bránu GoPay, která ještě donedávna uměla přijímat platby jen v CZK, teď s velkou slávou umí i EUR. Ale implementaci EUR do Evronu už jsme si museli zaplatit sami!!!! Ostatním uživatelům to pak prodají také jako hroznou novinku ve funkčnosti. Takže Evron asi také nic. Odkoupil jsem si od nich řešení + úpravy nás to vyšlo na 25000,- a stejně teď hledáme něco jiného, protože to celé nějak upadá, mají hrozně pomalou podporu, člověk, když se něčeho chce domoci, tak jim musí tak 3x zavolat a ještě se tak 3x připomenout v emailu, což je v dnešní rychlé době trochu mimo.
11. 6. 2013 15:06:06
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882037
Oleg
verified
rating uzivatele
11. 6. 2013 15:43:03
no, i já stále hledám multi-eshop. Možná, že bychom měli napsat hromadný email všem poskytovatelům služby eshop. Třeba někdo z nich se touto záležitosti zabývá a možná, že i existuje konkretní produkt.
11. 6. 2013 15:43:03
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882036
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 6. 2013 15:54:32
Nas produkt www.hostshop.cz napriklad by mohl splnit urcita ocekavani.
11. 6. 2013 15:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882035
Oleg
verified
rating uzivatele
11. 6. 2013 16:03:51
Dobrý den,
se Savanou mám dobré zkušenosti. Mají tam velice vstřícný personál. Mám několik dotazů k Vašemu eshopu:
(1) umí Váš eshop česky a polsky jazyk nejednou, včetně veškerých podkladů pro účetnictví;
(2) je gramatický bezchybný;
(3) poskytujete slušnou technickou podporou aspoň na úrovni shoptetu;
(4) administrace v anglickém jazyce;
Pokud ano, rád vyzkouším Váš produkt.
11. 6. 2013 16:03:51
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882034
Meda190
verified
rating uzivatele
11. 6. 2013 16:12:47
Jedině hromadně zaútočit na ten Evron, protože tam už dobrý základ mají, jen nemají dostatek zákazníků, kteří prodávají do zahraničí, proto se orientují spíše na tu českou mutaci. U toho Evronu by stačilo, aby všechny moduly pořádně odladili pro anglickou mutaci, naimplementovali platební bránu PayU, doladili modul fakturace a je multiměnový a multidoménový eshop hotový.
11. 6. 2013 16:12:47
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882033
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 6. 2013 07:53:05
Napsal Oleg_S;960859
Dobrý den,
se Savanou mám dobré zkušenosti. Mají tam velice vstřícný personál. Mám několik dotazů k Vašemu eshopu:
(1) umí Váš eshop česky a polsky jazyk nejednou, včetně veškerých podkladů pro účetnictví;
(2) je gramatický bezchybný;
(3) poskytujete slušnou technickou podporou aspoň na úrovni shoptetu;
(4) administrace v anglickém jazyce;
Pokud ano, rád vyzkouším Váš produkt.
1. ano umi X jazyku najednou a podklady pro ucetnictvi je klasicka XML komunikace a jaka data si do ucetnictvi das, takove to mas (pohoda, s3 atd.)
2. jazykova mutace je pripravena a je plne v kompetenci kazdeho prodejce, jak si to pripadne upravi
3. mame velmi dobrou tech podporu, nevim jakou ma shoptete, ale my mame 7 dni v tydnu helpdesk. Vypadky 24/7 skrze SMS (resi se do 5-10 minut)
4. tady mame bolistku, to jeste neni, ale ted dokoncujeme uplne novou sablonu, je to cele prepracovane a pak se dame do administrace co bude i v ANG a DE.
12. 6. 2013 07:53:05
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882032
Oleg
verified
rating uzivatele
12. 6. 2013 08:11:47
dekuji, budu to mit na zreteli
Napsal hofy;961090
1. ano umi X jazyku najednou a podklady pro ucetnictvi je klasicka XML komunikace a jaka data si do ucetnictvi das, takove to mas (pohoda, s3 atd.)
2. jazykova mutace je pripravena a je plne v kompetenci kazdeho prodejce, jak si to pripadne upravi
3. mame velmi dobrou tech podporu, nevim jakou ma shoptete, ale my mame 7 dni v tydnu helpdesk. Vypadky 24/7 skrze SMS (resi se do 5-10 minut)
4. tady mame bolistku, to jeste neni, ale ted dokoncujeme uplne novou sablonu, je to cele prepracovane a pak se dame do administrace co bude i v ANG a DE.
12. 6. 2013 08:11:47
https://webtrh.cz/diskuse/jeden-eshop-ruzne-jazkove-mutace/#reply882031
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit