Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Trouble tickety trochu jinak a s androidem

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 3. 2013 09:27:26
Zdravim,
potreboval bych idealne v PHP programek, ktery nainstaluji na web a dokazu se k nemu pripojit z webu a androida. Vyuziti : zavola zakaznik, kolegyne zapise ticket a ja jej uvidim jako nevyreseny. Ve volne chvili odpovim a odkliknu. Kolegyne to uvidi na webu nebo mobilu a zavola zakaznikovi, ze uz vi, jak se dana vec ma.
napada vas nejake hezke reseni?
kdyby byla moznost vkladat dotazy i pres web, primo zakazniky, bylo by to fajn, mel bych takovou centralizovanou podporu. Primarne mi ale jde o tu podporu po telefonu, pac ja nestiham hovory zvedat a emaily, nebo papirkova metoda je k nicemu.
diky, P.
24. 3. 2013 09:27:26
https://webtrh.cz/diskuse/trouble-tickety-trochu-jinak-a-s-androidem/#reply881949
Blackheadman
verified
rating uzivatele
24. 3. 2013 19:42:23
Napadá mě Asana.com, řešíme přes to firemní záležitosti, včetně "ticketů" v jednoduché formě. Jde spíš o TODOcko, ale založíte si project a nazvete ho třeba tickety. Tam kolegyně zapíše všechny věci z telefonátu, streamuje se to v reálném čase. Já to mám třeba i jako appku na iphone, takže je to stejný případ co potřebujes. Po tom co připojíš poznámku a máš to vyřešené, odtrhneš vyřešeno a kolegyně vidí okamžitý stav. Chodí i notifikace do emailu.
24. 3. 2013 19:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/trouble-tickety-trochu-jinak-a-s-androidem/#reply881948
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 3. 2013 23:10:21
Diky za tip... umi to predavat ty ukoly osobam? Proste prepinkavat z kolegyne na mne a naopak.. Pac jinak muzu pouzivat klidne google todo, bez nutnosti cokoliv dalsiho registrovat, ten uz v mobilu mam.
Kdybych uz mel pouzivat cloudove reseni, ktere mmj nesnasim a vyhybam se tomu, kde muzu, tak by to chtelo neco, co uz je trochu sofistikovanejsi, nez obycejne todo. Hledal jsem hledal a nenasel, vsechny helpdesky, nebo ticket systemy jsou jednak hostovane a druhak bud zbytecne slozite, coz otravi, nebo naopak jsou to obycejne todolisty...
Skoda, asi se jednoho dne nas-ru a zainvestuju do komplexniho informacniho systemu na miru, nebo mi z toho opensource klepne.
24. 3. 2013 23:10:21
https://webtrh.cz/diskuse/trouble-tickety-trochu-jinak-a-s-androidem/#reply881947
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2013 11:29:10
napr. http://www.zendesk.com/product/mobile#android
urcite ich je vela len treba hladat
25. 3. 2013 11:29:10
https://webtrh.cz/diskuse/trouble-tickety-trochu-jinak-a-s-androidem/#reply881946
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit