Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Co s takovým zákazníkem? E-shop

flotil
verified
rating uzivatele
10. 2. 2013 16:49:16
Dobrý den,
zákazník mi vrátil zboží na dobírku - chtěl za něho peníze, aniž by mne nějak informoval. (Zboží chtěl vyměnit, ale nejdříve chtěl "asi" peníze zpět, nechápu to..).
Na dobírku zboží nepřebirám..reklamace se na dobírku nezasílají. Po 3 týdnech mi napsal proč se mu zboží vrátilo zpět a zaslal ho opět už normálně, ikdyž jsem mu napsal, že nemůžu jeho zboží vzít více než po měsíci.
V obchodních podmínkách mám, že zboží musí zaslat zpět a kontaktovat mne.
Vrácené zboží jsme teď zkoumal a je navíc vyprané.
Co mám dělat s takovým člověkem? Můžu mu ho vrátit a učtovat si i poplatek za újmu, kterou mi způsobil? :D ..jsem z něho fakt nasraný, tou újmou myslím poštovné a balné na zpětné vrácení. Evidentně totiž zákazník nedodržel zákony.
Děkuji.
10. 2. 2013 16:49:16
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864717
Hodně eshopů má napsáno, že neodebírá dobírky, nevím, jak je to v rozporu s ochranou spotřebitele, ale to, že tě předem neinformoval o vrácení zboží je určitě jeho chyba. Pokud zboží vracel a vypral, tak ho neprodáš jako nové, tudíž vznikne i škoda, o kterou můžeš ponížit vrácenou částku (vrácení do původního stavu zboží). Otázka je, kolik tě to bude celý stát a zda to za případný negativní ohlas od zákazníka stojí.
10. 2. 2013 16:53:30
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864716
flotil
verified
rating uzivatele
10. 2. 2013 16:57:48
Jasný no. Několikrát jsem už obdržel prané prádlo, ale nikdy jsem ho nevzal. Zaslal jsem ho zpět. Přece toto je od zákazníka totální výsměch.
Já neprodávám nošené prádlo, ale nové.
10. 2. 2013 16:57:48
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864715
Vaclav Balak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 2. 2013 16:59:40
Spousta zakazniku podminky necte a i kdyz jsi v pravu, tak to bude brat jako utok na jeho osobu, podvod z tve strany...a bude prskat, nadavat, pomlouvat... Pokud mas nejaky firemni blog, tak bych tam tuto zkusenost detailne popsal a zakaznika poslal do haje s odkazem na dany clanek, kde se bude moct vybourit v diskuzi :)
10. 2. 2013 16:59:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864714
flotil
verified
rating uzivatele
10. 2. 2013 17:14:52
Jasný, chlapi díky moc alespoň za podporu.
---------- Příspěvek doplněn 10.02.2013 v 17:15 ----------
Někdy je to vážně na palici.
10. 2. 2013 17:14:52
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864713
Ja340
verified
rating uzivatele
10. 2. 2013 17:34:48
Osobně bych mu zboží vrátil, s vysvětlením proč nemá právo ho vrátit. Žádnou platbu bych po něm ovšem rozhodně nechtěl. Stejně ti to nezaplatí a těch 37kč tě nezrujnuje
10. 2. 2013 17:34:48
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864712
Luděk Cína
verified
rating uzivatele
10. 2. 2013 19:01:56
stačí pokud zákazník oznámí úmysl vrátit zboží do 14 dnů................může ho vrátit i po měsíci (mezi tím třeba jen zkusit na dobírku).......nevím jestli ti to oznámil nebo přímo vrátil na tu dobírku...............jinak má zkušenost je s jednou poradnou pro spotřebitele....ANO ZAKAZNIK MUZE VRATIT DO 14 DNU I VYPRANE ZBOZI, MUZE SI PRECE VYZKOUSET JAKE BUDE PO VYPRANI..............to je odpověď z poradny ne můj názor.
10. 2. 2013 19:01:56
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864711
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 2. 2013 19:38:40
sice to meleš všechno dohromady, ale někteří šmejdi si eshopy pletou s půjčovnou.Pokud ti ve lhůtě 14 dnů neoznámil odstoupení od smlouvy, tak se na něho vykašli. Použité a přeprané zboží bych taky nevzal a už vůbec ne na dobírku
10. 2. 2013 19:38:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864710
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
11. 2. 2013 13:41:27
Vyprané prádlo je docela v pohodě. Nám se vrátil evidentně použitý gril ....
11. 2. 2013 13:41:27
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864709
Ja340
verified
rating uzivatele
11. 2. 2013 13:42:20
Napsal Martin_H;907956
Vyprané prádlo je docela v pohodě. Nám se vrátil evidentně použitý gril ....
A kolik peněz jste mu za to vrátili? bratrovi takhle chtěli vrátit motorovou pilu a byla použitá opravdu hodně a tak nechali nacenit v servisu kolik by vyšlo ji dát do původního stavu a chlapovi ze 4000 kč vrátili 500Kč. Za chvílu tam měli čoi a ti zhodnotili že to proběhlo vše OK.
11. 2. 2013 13:42:20
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864708
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
11. 2. 2013 13:51:40
Nebyl to úplně nejlevnější gril http://www.grilykrby.cz/products/gril-weber-performer-touch-and-go-/ , po dlouhém dohadování jsme mu ho nakonec vyměnili za levnější, a doplatili mu rozdíl v ceně. Tehdy jsme potřebovali gril pro firemní akci, a tak jsme ho použili.
Když nad tím přemýšlím, tak vrátit ten gril do původního stavu prostě nejde
11. 2. 2013 13:51:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864707
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
11. 2. 2013 13:53:30
Napsal Já;907957
A kolik peněz jste mu za to vrátili? bratrovi takhle chtěli vrátit motorovou pilu a byla použitá opravdu hodně a tak nechali nacenit v servisu kolik by vyšlo ji dát do původního stavu a chlapovi ze 4000 kč vrátili 500Kč. Za chvílu tam měli čoi a ti zhodnotili že to proběhlo vše OK.
:D to ho určitě naučilo, příště nic vracet nebude :D
11. 2. 2013 13:53:30
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864706
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
11. 2. 2013 13:56:14
Nemám ambice vychovávat zákazníky :)
11. 2. 2013 13:56:14
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864705
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
11. 2. 2013 13:59:09
No Martine, ono to asi ani moc nejde. Ale spíš jde o to, že případů, kdy si zákazník něco půjčí, protože to krátkodobě potřebuje a pak vrátí ojeté, je docela hodně. Tak pak mi přijde, že podobný přístup je správný. Ovšem pravdou zůstává, že je velkou otázkou, zda se to v konečném důsledku provozovateli nevrátí v negativní reklamě, jako že je to zloděj apod.. Ale o tom tu již bylo hodně vláken. Faktem ale je, že pokud se jedná o malého obchodníčka, tak pár takových zákazníků a mohl by vrátit krám. Je to prostě složité...
11. 2. 2013 13:59:09
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864704
Ja340
verified
rating uzivatele
11. 2. 2013 13:59:28
Napsal astrolog;907965
:D to ho určitě naučilo, příště nic vracet nebude :D
Jako ono je to sporné, zákazník má právo si zboží vyzkoušet, takže použitý gril je podle mě OK, Pokud bych si vyzkoušel pilu tak by to asi taky vzali, přesto že bez výměny lišty a řetězu jako nová nikdy nebude. jiné je to když si člověk nařeže na zimu 3m3 dřeva a chce ji potom vrátit , nebo když bude před obchoďákem grilovat párky a po 14dnech chce vrátit gril. Je to vše tak strašně nejednoznačné že to dělá problémy jak zákazníkům tak prodajcům.
Já všem zákazníkům říkám ať si kočárek vyzkouší, projedou a když jim nebude sedět nebo líbít tak ho prostě vrátí. Vím že ho vždy prodám i jako použitý a se ziskem. Bohužel toto u většiny oborů neplatí.
11. 2. 2013 13:59:28
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/#reply864703
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit