Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamace ? Ztratil jsem své zboží ? Alza.cz

THQL
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
7. 2. 2013 22:58:26
Dobrý den,
nejsem si jist zda můj problém patří na webtrh ,ale je to první místo které mě napadne když mám nějaký problém.Dne 19.12.2012 jsem donesl do alzy v mostě svá sluchátka k reklamaci a ke dnešnímu dni mi nedorazila žádná odpověď ohledně stavu reklamace.Psal jsem jim už párkrát email ale vždy mi odepsaly jen že musím čekat že je zboží u výrobce.Chtěl bych se tedy zeptat co je možné s tímto dělat ? Zda mohu jen do nekonečna čekat nebo jestli má prodejce nějakou maximální dobu pro vyřízení reklamace ?
Děkuji všem předem za rady.
7. 2. 2013 22:58:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863757
na vyřízení reklamace je státem určená lhůta max. 30 dnů od podání reklamace...Ano je možné že tvé zboží se stratilo na skladě. nebyl by to první ani poslední případ vnitřních krádeží .
7. 2. 2013 23:00:19
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863756
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 2. 2013 23:22:29
Napsal THQL;906409
Dobrý den,
nejsem si jist zda můj problém patří na webtrh ,ale je to první místo které mě napadne když mám nějaký problém.Dne 19.12.2012 jsem donesl do alzy v mostě svá sluchátka k reklamaci a ke dnešnímu dni mi nedorazila žádná odpověď ohledně stavu reklamace.Psal jsem jim už párkrát email ale vždy mi odepsaly jen že musím čekat že je zboží u výrobce.Chtěl bych se tedy zeptat co je možné s tímto dělat ? Zda mohu jen do nekonečna čekat nebo jestli má prodejce nějakou maximální dobu pro vyřízení reklamace ?
Děkuji všem předem za rady.
No vidíš tak jim zítra řekni že chceš vrátit love a kup si je hned znova, prošvihli lhůtu pro reklamaci.
7. 2. 2013 23:22:29
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863755
Mario
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
8. 2. 2013 01:16:11
Ja som do alzy ( v bratislave ) odniesol router na reklmaciu vypadlo vnom reset tlacitko nic mi k reklamacii nepovedal a dopisal tam ze som to sposobil ja a nato sa 30dnova lehota nevztahuje tak ze to mozu mat kludne aj pol roka
8. 2. 2013 01:16:11
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863754
THQL
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 2. 2013 01:30:31
Ja som do alzy ( v bratislave ) odniesol router na reklmaciu vypadlo vnom reset tlacitko nic mi k reklamacii nepovedal a dopisal tam ze som to sposobil ja a nato sa 30dnova lehota nevztahuje tak ze to mozu mat kludne aj pol roka
Tak jsem se koukal na jejich stránky k té mojí reklamaci a jedná se tedy nejspíš o ten samí případ :(
Zboží bylo otestováno na uvedenou závadu a odesláno dodavateli na vyřešení reklamace.
Reklamace nesplňuje záruční podmínky a byla zamítnuta. Zboží je na přání zákazníka zasláno dodavateli na posouzení oprávněnosti reklamace. Lhůta pro toto posouzení není nijak stanovena.
8. 2. 2013 01:30:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863753
Krivaq.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 2. 2013 07:57:16
Napsal NonVision;906411
na vyřízení reklamace je státem určená lhůta max. 30 dnů od podání reklamace...Ano je možné že tvé zboží se stratilo na skladě. nebyl by to první ani poslední případ vnitřních krádeží .
pozor lhuta 30 dnu se nevztahuje pokud zbozi kupujes na firmu!!
8. 2. 2013 07:57:16
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863752
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 2. 2013 07:59:55
Napsal Krivaq.cz;906477
pozor lhuta 30 dnu se nevztahuje pokud zbozi kupujes na firmu!!
sluchátka na firmu? :-)
8. 2. 2013 07:59:55
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863751
Martin
verified
rating uzivatele
8. 2. 2013 09:04:17
Já jsem do Alzy přinesl HDMI kabel a přejímací technik k tomu napsal poznámku "známky užívání", říkám si WTF? Jakoby byl problém s tím, že zboží používám, pak reklamaci nevyřešili za 30 dní, přijdu tam a ten technik na to nevěřícně koukal v počítači jako by tomu nemohl uvěřit, nakonec vrátili peníze, takže spokojenost.
8. 2. 2013 09:04:17
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863750
Přemek
verified
rating uzivatele
8. 2. 2013 09:21:44
Napsal markoniuss;906496
Já jsem do Alzy přinesl HDMI kabel a přejímací technik k tomu napsal poznámku "známky užívání", říkám si WTF?
To je přece běžná obrana proti vychcaným čecháčkům. Představ si, kdyby jsi jim dal na reklamaci použitý kabel, oni ti ho vrátili nějak opravený a ty na ně začal řvát, že jsi jim dával na reklamaci nový a vrátili ti nějaký moc opotřebovaný. Jsou tací lidé.
8. 2. 2013 09:21:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863749
Sed
verified
rating uzivatele
8. 2. 2013 09:22:52
@markoniuss to bude poznámka asi toho rázu (např.), že kdybys tam potom po "opravě" přišel a řekl, že tady je "to" poškrábané, tak by měl obranu, že to nezpůsobili oni, protože to už poškrábané bylo.
8. 2. 2013 09:22:52
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863748
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
8. 2. 2013 09:43:44
jo to mě vždycky pobaví u mironetu, jak si reklamovane zbozi prohlizi, a pak napise vse byt sebemensi poskozeni... napriklad nedavno me pobavilo u mysi kdy napsal zdeformovany kabel, a ten kabel byl malinko ohnutej... to mě vždycky dostane... asi mají takové nařízení
8. 2. 2013 09:43:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863747
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
8. 2. 2013 09:46:08
Napsal dkoudela;906479
sluchátka na firmu? :-)
V čem máš problém? V dnešní době sluchátka využiješ ke komunikaci, ke vzdělávání....
8. 2. 2013 09:46:08
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863746
THQL
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 2. 2013 14:03:07
Takže co mi doporučují zdejší moudré hlavy ? Zajít do alzy a požádat o vrácení peněz nebo čekat ?
8. 2. 2013 14:03:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863745
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
8. 2. 2013 14:05:28
pokud si nenakupoval na IČ a neřídí se tvůj nákup obchodním zákoníkem, tak jednoduše odstoupit od smlouvy.
8. 2. 2013 14:05:28
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863744
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 2. 2013 14:32:27
Napsal astrolog;906512
V čem máš problém? V dnešní době sluchátka využiješ ke komunikaci, ke vzdělávání....
Ale jo v ničem asi jej já jsem připo...ny tímhle prudit úředníky :)
8. 2. 2013 14:32:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-ztratil-jsem-sve-zbozi-alza-cz/#reply863743
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit