Hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici: Vývojář (Zlín, HPP)
Zobrazují se odpovědi 1 až 18 z 18

Stane se Heuréka dalším obchodním domem?

  1. Dneska o tom krásně píšou na lupě kde se sice Heureka snazí tvrdit, že oni prodejci nikdy chtít být nebudou tak k tomu se každým krokem blíží.

    O tom, že přílišná spolupráce je ošemetná svědčí vyjádření jednoho zapojeného obchodníka v článku:

    Majiteli jednoho většího obchodu, který chtěl zůstat v anonymitě, změny na Heurece nepřijdou příliš šťastné: „Pro nás totiž znamenají ztrátu kontaktu se zákazníkem – ten se bude častěji vracet zpět na Heuréku (protože zde provedl nákup).

    Tím se defakto zapojený obchodník stává pouhým OEM dodavatelem bez přidané hodnoty. No a ten kdo nechce být partnerem (kterého si navíc nejšpíše Heureka vybírá sama a bude to "služba" jen pro největší hráče)a přesto chce být na Heurece tak je už nyní v některých kategoríích zobrazován podstatně níže.

    Otázka pro nás obchodníky je jak se do budoucna stavět k Heurece. Co se bohužel jí nedá upřít je kvalitní marketing a co tak pozorují tak pro spousty lidí se začíná stávat opravdu výchozí bod nakupování. Prostě jako je pro běžného BFU Seznam na vyhledávání tak nejspíše brzo bude i Heureka na nakupování.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. to si obchody delaji sami, ze jsou na heurece a plati jim, asi se jim to stale vyplati, jakmile z heureky odejde vetsina velkych obchodu, tak odejdou i lide... ja sam pouzivam heureka+zbozi, akorat heureka mi prijde prehlednejsi co mi vadi je ze nikde jsem nenasel funkce srovnavace to aby mi u konkretniho obchodu vypsal nejvyhodnejsi zbozi co dany obchod ze vsech nabizi, kdyz napriklad clovek by rad neco prikoupil napriklad kvuli postovnemu a uz nevi co

    a vetsina velkych obchodu nabizi affilate, tak kdyz maji prostor pro affil tak podil mohou dat i heurece a tak to bude fungovat porad

  4. Heuréka je hloupost největší kalibru, která je vhodná pouze pro giganty jako jsou mall, kasa, které na to mají finance. Smysl má pouze zboží.cz.
    Stačilo, že kradou emaily zákazníků teď budou mít kontrolu i nad objednávkovým procesem....

  5. Sorry ale tyhle debaty o heurece, oni si rozjeli úspěšný byznys v super prostředí, každým rokem dost rostou a samozřejmě mají databázi informací, o které sní nejeden eshop. Nutno dodat, že jste mohli před x-lety rozjet něco podobného, a pak byste se chovali úplně stejně. Takže mají právo na to klidně odříznout všechny eshopy a prodávat si zboží sami. To že jsou tisíce eshopů na heurece závisly je jejich problém. Navíc si myslím, že je tohle neustále velmi otevřený trh a že v budoucnu do hry vstoupí jiný hráč, který nabídne lepší podmínky než Heureka a většina eshopů se najednou přestěhuje jinam nebo bude využívat zbozi, heureku a další.

  6. Já určitě nezpochyňují úspěšnost Heureky, ale určitě bych si nedovolil tvrdit že Heureku mohl založit každý, respektive ano mohl, ten kdo měl stejné zázemí a peníze jako Miton který jí založil. Ze začátku byla Heureka co se týče funkcí stejná jako mraky jiných srovnávačů a právě velké peníze co měla k dispozici je to co z ní udělalo ideálního kandidáta na převzetí nadnárodní společnosti. Nicméně muj post nebyl o brečení nad tím že je tu velký hráč co pomalu dusí malé subjekty, ale jak se k jeho existenci postavit.

  7. Zrovna minulý týden jsme se bavili o lidech, kteří, když se jich zeptáte, kde si koupili tu novou věc, odpoví "Na Heuréce" a nechápou rozdíl mezi Heurékou a obchodem, který jim zboží dodal.

    Zajímalo by mě, jak jsou zúčastněné eshopy spokojené s rolí hloupého fulfillmentu bez přidané hodnoty výměnou za vyšší obrat.

  8. Taky se mi stalo, že když jsem se kamaráda ptal kde koupil nový mobil odpověděl na Heurece :-) ale vysvětlit mu že heureka jen ceny porovná a odkáže na daný obchod byl úkol nad mé síly.

    Heureka je v tomhle směru rozjetá a bude jen otázkou času kdy začne výrazně podporovat "svoje" e-shopy a konkurenci tlačit na spodek srovnávání a poté začnou pouze růst ceny za prokliky - zaplať vysokou částku nebo budeš dole. To je můj názor, proto se budeme snažit s e-shopem najít cestu mimo srovnávače, tedy dokud se nenajde nějaký kde budou podmínky lepší než jsou u Heureky a částečně i u Zboží

  9. Ad RK, s tím bych nesouhlasil. Když si vezmeš, že je v placeném režimu několik tisíc eshopů, tak že "vyexpedují" několik tisíc zásilek bude pořad v nepoměru, co jim přináší placená inzerce od eshopu. Přece si tuto větev nepodříznou? Mají to jen jako další možnost příjmů tak to využívají.

  10. Vy nechápete, že ne každej má eshop jakou svou srdeční záležitost na dosmrti, pro někoho je eshop prostě výdělek peněz, a jestli toho dosáhne díky Heurece, kde uspoří hromadu času, nemusí nastvaovat žádný kampaně, přemýšlet kam co umístí, kdy a kam... Tak prostě mu Heureka peníze přivede a když ne, tak se na to vykašle a pujde dělat něco jiného.
    V ČR je přes 35tis eshopů a to znamená, přesně to co popisuju. Eshop má každej jouda a o nějakou budoucnost jde pár z nich. Dokud to nese, tak to neřešej. Až to neponese, tak vymyslej něco jiného, nebo se zaměří na PPC reklamu. DO doby kdy heureka funguje je to pro ně ztráta času se zabývat něčím jiným a heureka ještě chvilku bude pro obchody přínosná.

  11. Citace Původně odeslal ltjd Zobrazit příspěvek
    Vy nechápete, že ne každej má eshop jakou svou srdeční záležitost na dosmrti, pro někoho je eshop prostě výdělek peněz, a jestli toho dosáhne díky Heurece, kde uspoří hromadu času, nemusí nastvaovat žádný kampaně, přemýšlet kam co umístí, kdy a kam... Tak prostě mu Heureka peníze přivede a když ne, tak se na to vykašle a pujde dělat něco jiného.
    V ČR je přes 35tis eshopů a to znamená, přesně to co popisuju. Eshop má každej jouda a o nějakou budoucnost jde pár z nich. Dokud to nese, tak to neřešej. Až to neponese, tak vymyslej něco jiného, nebo se zaměří na PPC reklamu. DO doby kdy heureka funguje je to pro ně ztráta času se zabývat něčím jiným a heureka ještě chvilku bude pro obchody přínosná.
    Ano s tímto se dá souhlasit, taky myslím že 80 % eshopů je jako přivýdělek či koníček a je jim jedno kde Heureka směřuje..... myslím že více k tomu není co říct, napsal jsi vše.

  12. Pokud se podíváte na shopy co prodávají pouze na nákupku a není jich zrovna málo mají pár korun na poštovném které mají předražené, tak pokud tedy nasypou peníze do Zboží a Heureky kde pokud chce být člověk vidět musí i přitlačit za proklik tak mě vysvětlete kde mají zisky? Nebo pokud mají 10,-/objednávka zisk, chcete mi řict že mají tisíce objednávek tak aby se dokázali uživit?

    Většina stejně časem přijde na to, že je lepší se věnovat obsahu, odkazům nějakému budování jména a srovnávače půjdou ****

  13. Já se divím tomu, že eshopy dobrovolně poskytují svá data skrz Heuréku konkurenční obchodní skupině (Mall.cz). Naspers koupil Mall.cz & ostatní za obrovskou sumu, která je mnohonásobkem jejich zisku. Aby se investované prostředky vrátily, musí nutně dojít k jeho razantnímu zvýšení a jedna z cest je právě využití synergií mezi Aukrem, Heurékou a Netdirectem.

    Majitel malého eshopu si vůbec nedokáže zřejmě představit jakou hodnotu agregovaná data za cca polovinu trhu mají. Od předpovídání sezónnosti po určení optimální cenové hladiny (kdy dosáhnete největšího zisku na počet prodaných položek), objevování nových výrobků atd. Super věc je to i pro cílenou reklamu - Heuréka bude mít data kdo co kde nakoupil a tak snadno může cílit reklamu pro jednotlivé uživatele.

    Je to zlatá cihla, kterou bude Allegro a Naspers pomalu ohlodávat.

  14. Citace Původně odeslal RK Zobrazit příspěvek
    Většina stejně časem přijde na to, že je lepší se věnovat obsahu, odkazům nějakému budování jména a srovnávače půjdou ****
    Tohle se dá předpokládat u větších eshopů. U těch, které stojí na jediném člověku bude z hlediska času stále výhodnější nasypat kredit do Heureky. A jak píše dkoudela, tito lidé to mají jako přivýdělek, takže až se mu to přestane vyplácet, skončí.

  15. Ano máš pravdu. Jelikož pokud má zisk 10,-/objednávka, a nasype 5,- za proklik tak je to pro něj cesta do pekla..i kdyby měl konverzní poměr 50% tak stále bude ztrátový.

  16. Až se někdy dopracujete k tomu, že budete také moct na heurece používat funkci Košík, tak bude mluvit jinak :)

  17. Jaké to má pro vás z vašeho pohledu klady a jaké zápory?

  18. Díky provozu jednoho takového malého vyhledávače, mohu jen potvrdit, že lidé si často myslí, že nakoupili zboží na heurece, zbozi.cz nebo v jiném vyhledávači a vůbec si neuvědomují, že je to jen vyhledávač, který je na konci přesměruje do konkrétního obchodu. Lidé nám pak píší emaily, že u nás nakoupili zboží a kdy jim přijde, ptají se jak mají provést reklamaci a jiné a pak jim musíme vysvětlovat, že my nejsme žádný obchod, ale jen vyhledávač a musejí tedy kontaktovat příslušný obchod, kde to zboží skutečně objednali, na což dostáváme odpověď, že nevědí kde to nakoupili, že to nakoupili u nás. To, že vy jste tady inteligentní, neznamená, že i běžní uživatelé jsou na tom podobně a zkrátka tyto vyhledávače berou jako obchody, stejně jako internet = seznam. Až tuto zkušenost získáte, tak se nebudete vůbec divit takovému kroku který heureka udělala. Pokud běžní lidé takto uvažují, tak proč jim rovnou neumožnit v kvalitních prověřených obchodech přes vyhledávač přímo nakoupit. Navíc po zakoupení vidí na heurece veškeré své objednávky, v jakém jsou stavu, mají tam informace a formuláře pro reklamace, odstoupení od smlouvy, ...

    Nedělejte si tak naivní představy o tom, že tím, že někdo přišel z vyhledávače do vašeho eshopu a tam nakoupil, že tím budujete u těchto běžných uživatelů povědomí o své značce a budou se k Vám vracet, to je jen Vaše toužebné přání, které ale neodpovídá realitě chování těchto lidí. Příště až budou chtít něco nakoupit, tak opět půjdou jako první na heureku nebo zbozi.cz a tam najdou zboží, které chtějí koupit a pokud tam bude košík, tak jej i rovnou objednají.

    Košík z heureky nám nyní tvoří takřka 20% všech objednávek.
    Snížil se počet prokliků a tím se snížila i cena kterou za ně měsíčně platíme. Z prokliků dříve mnoho objednávek nebylo a konverzní poměr nebyl žádná velká sláva.
    Samozřejmě nemůže nikdo brát tyto vyhledávače jako hlavní zdroj návštěvnosti a zdroj objednávek, to je hodně krátkozraké.

  19. Dnes mi Heureka nabídka jejich službu Košík. Je tady ještě někdo, kdo by k tomu mohl říct své zkušenosti? Pročetl jsem snad všechna vlákna, které se této problematice věnuje a tak z toho mám rozporuplné pocity...

Hostujeme u Server powered by TELE3