1Presta: PrestaShop Programátor (i Junior)
Zobrazují se odpovědi 1 až 19 z 19

Provizní systém za zprostředkování návštěvnosti

  1. Jaká je složitost vytvoření systému, který má třeba huereka.cz. Tzn. zakazník z mého webu přijde třeba na mall.cz, zakoupí tam zboží a já jako prostředník obchodu dostanu provizi, že jsem tam přivedl zákazníka

    Tedy tvorba systému - slozitost? pripadna cena?
    Jaké jsou obvyklé procenta?
    Jak poznám, že zákazník nakoupil na webu? A né třeba, až při druhé náštěvě?
    Není lepší mít provizi pouz z prokliku?
    Mate nekdo zkusenost?

    Diky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nevím ,ale jestli máš desítky melounů k propagaci tak tě to nemusí zajímat :-)

  4. To, co tady popisuješ, není hlavně složité vývojem, ale propagací. Je samozřejmě potřeba integrace do samotných eshopů a ty eshopy ti do tohoto nepůjdou bez trafficu. A traffic nedostaneš pokud nebudeš mít eshopy. Vejce nebo slepice? Jestli se ptáš na takovéhle otázky, pak to není cesta pro tebe.

  5. Na rozdiel od odbornika dkoudelu ti dam nejake lepsie odpovede.
    1.Zlozitost systemu je postavena na pocte produktov ktore budu v porovnavaci a pocte eshopov ktore budu linkovat xml alebo csv. V pripade heureka.. je to akoze dost narocne na databazu a nacitavanie a sparovanie tych produktov.
    2.Percenta tam asi nie su ale su tam ceny za preklik ktore si heureka deli s afilantom.
    3. deje sa to na zaklade cookies, kotre maju zivotnost x dni a podla toho sa da identifikovat z akej stranky prisiel.
    4. Kedza ide o affil, je platba stanovena za uskutocneny obchod. Je to jedina meratelna velicina, ved napriklad nahodis websurf a prilakas x navstevnikov ale nie je ziadny biznis takze nie je co delit.
    5. Na rozbehnutie takeho webu potrebujes : -znalosti know how, ludi co to vedia vytvorit na mieru, vlastne servery, a potom nejake peniaze do reklamy.

  6. Samozřejmě že kolibřík si potřeboval vymastit ego a tak se tu rozepsal, ale v mojí odpovědi máš vše co potřebuješ vědět a trochu podobně akorát trochu obšírněji ti odpověděl i Pix

  7. Mylim si ze by sa to dalo rozbehnut aj za stotisice korun, desiatky milionov nedava ani heureka.

  8. Citace Původně odeslal skcolibri Zobrazit příspěvek
    Mylim si ze by sa to dalo rozbehnut aj za stotisice korun, desiatky milionov nedava ani heureka.
    Tak jestli to dokazete za statisice, hned Vam je dam a udelejte mi stejny traffic, jaky ma heureka. (dle NetMonitoru 165 tis. realnych uzivatelu denne!!)

  9. A heureka ma system, ze kdyz prijde zakaznik z heureky na web obchodnika a tam nakoupi, tak z toho ma provizi? Ja mam za to, ze tam obchodnik zaplati za klik z heureky na web obchodnika, nebo mi neco uniklo?

  10. Citace Původně odeslal skcolibri Zobrazit příspěvek
    Mylim si ze by sa to dalo rozbehnut aj za stotisice korun, desiatky milionov nedava ani heureka.

    Jj určitě...... jeden reklamní spot v relativně solidním čase stojí 200-300 litrů za 30 sekund. Heureka už je dávat nemusí, a asi ani nemusela protože když začínala nikdo jiný tu skoro nebyl, dneska má zboží a Heureka monopol a bez milionů na propagaci nemáš šanci. Pokud nechceš paběrkovat

    ---------- Příspěvek doplněn 14.12.2012 v 13:48 ----------

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    A heureka ma system, ze kdyz prijde zakaznik z heureky na web obchodnika a tam nakoupi, tak z toho ma provizi? Ja mam za to, ze tam obchodnik zaplati za klik z heureky na web obchodnika, nebo mi neco uniklo?
    Eshopy si nabíjí kredit a za kliky se jim odečítá a to si bere Heureka. Ale nedivil bych se kdyby s tímhle modelem Heureka přišla :-D

  11. [QUOTE=dkoudela;882403]Jj určitě...... jeden reklamní spot v relativně solidním čase stojí 200-300 litrů za 30 sekund. Heureka už je dávat nemusí, a asi ani nemusela protože když začínala nikdo jiný tu skoro nebyl, dneska má zboží a Heureka monopol a bez milionů na propagaci nemáš šanci. Pokud nechceš paběrkovat[COLOR="Silver"]

    Presne... navic nejlepsi medium na reklamu na netu (Seznam.cz) jej nepusti na sve weby.

  12. Heureka už v současné době dělá i to o čem píše "diego". V současné době může v některých kategoriích zákazník nakoupit a tváří se to jako nákup na heurece ale dodává to jeden z garantů kategorie. V současné době si bere provizi přibližně 4-5% dle kategorie

  13. pozicia Seznamu postupne padne lebo ju Google prevalcuje. Je kopu inych porovnavacov a napriklad v SK nemame zbozi a heureka nema taku poziciu oproti pricemaniia a najnakup ako v CR oproti konkurencii. Vsetko sa da riesit, ale nevidim dovod robit kopiu niecoho uspesneho a neponukat nejaku konkurencnu vyhodu. V CR by som skorej vytvoril MARKETPLACE , pretoze este ziadny funkcny nie je.

  14. Citace Původně odeslal skcolibri Zobrazit příspěvek
    pozicia Seznamu postupne padne lebo ju Google prevalcuje.
    Google Seznam nepřeválcuje, protože Seznam je lokální obsah, kdežto Google je globální a nemá ambice lokální obsah vytvářet (takže nikdy nebude lokálně tak dobrej jako firma která se na ten lokální obsah specializuje).

  15. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Google Seznam nepřeválcuje, protože Seznam je lokální obsah, kdežto Google je globální a nemá ambice lokální obsah vytvářet (takže nikdy nebude lokálně tak dobrej jako firma která se na ten lokální obsah specializuje).
    Zalezi, na co koukate.... ve vyhledavani je Google jiz jednicka, ale celkove v navstevnosti ne.

  16. Citace Původně odeslal Tomas Symersky Zobrazit příspěvek
    Zalezi, na co koukate.... ve vyhledavani je Google jiz jednicka, ale celkove v navstevnosti ne.
    Mluvím o návštěvnosti, nebo i o čístém zisku. Jedině to jsou směrodatná čísla, ne podíl ve vyhledávání.
    A v tom Google (ČR) Seznam jen tak nepřekoná, protože Seznam má výhodu v tom že je lokální a že generuje obsah. Seznam obsah vytváří, kdežto Google nic nevytváří, pouze vyhledává v obsahu druhých a prodává reklamu, jinak to ani dělat nemůže při jeho globálním byznys modelu.
    Proto není Google přímou konkurencí pro Seznam, Seznam je totiž daleko víc než vyhledávání.

  17. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Mluvím o návštěvnosti, nebo i o čístém zisku. Jedině to jsou směrodatná čísla, ne podíl ve vyhledávání.
    A v tom Google (ČR) Seznam jen tak nepřekoná.
    Jaky ma prosim CZ google cisky zisk a navstevnost? Diky za informaci.

  18. Diky za normalni a hodnotnou reakci.
    Nejde mi o prevalcovani heureky.. Jenom zkoumam teren..Diky

    Citace Původně odeslal skcolibri Zobrazit příspěvek
    Na rozdiel od odbornika dkoudelu ti dam nejake lepsie odpovede.
    1.Zlozitost systemu je postavena na pocte produktov ktore budu v porovnavaci a pocte eshopov ktore budu linkovat xml alebo csv. V pripade heureka.. je to akoze dost narocne na databazu a nacitavanie a sparovanie tych produktov.
    2.Percenta tam asi nie su ale su tam ceny za preklik ktore si heureka deli s afilantom.
    3. deje sa to na zaklade cookies, kotre maju zivotnost x dni a podla toho sa da identifikovat z akej stranky prisiel.
    4. Kedza ide o affil, je platba stanovena za uskutocneny obchod. Je to jedina meratelna velicina, ved napriklad nahodis websurf a prilakas x navstevnikov ale nie je ziadny biznis takze nie je co delit.
    5. Na rozbehnutie takeho webu potrebujes : -znalosti know how, ludi co to vedia vytvorit na mieru, vlastne servery, a potom nejake peniaze do reklamy.

  19. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Jaky ma prosim CZ google cisky zisk a navstevnost? Diky za informaci.
    Tržby 296 mil., čistý příjem 17 mil.

    Zdroj: vz.pdf - výroční zpráva společnosti Google Czech Republic, s.r.o. za rok 2011 uložená v Obchodním rejstříku (sbírce listin)

  20. To Registrace: Radim precitat knihu Co by udelal Google. Potom pochopite ze google indexuje a vyhladava, obsah tvoria ludia. Staci pozret na Yahoo a podobne tak skonci Seznam. Je to len otazka casu, ludia nechcu aby im pri hladani okolo okienka naskakovali reklamy ktore nechcu. Seznam na Google nema ani z Know.how, ani marketingovo ani ...

Hostujeme u Server powered by TELE3