Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Řecké vězení

saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 12. 2012 18:34:29
Ahoj,
říkám si, že v těchto dnech musí být Martinovi a Ivanovi zavřených přes tři měsíce v řeckém vězení dost těžko.
Podpořte je - pošlete jim pohlednici přes http://postcard.helpivanmartin.org/ nebo tweetněte řeckému ministerskému předsedovi na @primeministerGR
Nějaké nápady jak jim může webtrh komunita pomoct než jen podpis petice?
13. 12. 2012 18:34:29
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841776
o co jde?
13. 12. 2012 18:43:44
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841775
pat_seller
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
13. 12. 2012 19:29:45
Napsal Re4DeR;882016
o co jde?
Taky si říkám WTF? Kdo jsou nějací Martin a Ivan
13. 12. 2012 19:29:45
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841774
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 12. 2012 20:08:56
Je tak trochu naivní si myslet, že pokud vyjedu do ciziny a budu fotit vojenské základny, tak se mi nic nestane. To, že tady u nás se na to kašle, neznamená, že jinde je to stejné. Obecně vzato je jakýkoli vojenský objekt brán jako strategický a tudíž to je ošetřeno zákonem.
Ti dva jsou buď ignoranti, nebo si mysleli, že je to free jako tady. Bohužel se spletli a mám pocit, že jim nic nepomůže. Porušili zákon dané země a zřejmě si to odsedí. Bohužel!
Ale můžou si za to sami, neboť neznalost zákona neomlouvá.
14. 12. 2012 20:08:56
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841772
Petr Špetla
verified
rating uzivatele
14. 12. 2012 21:40:34
JerryBestie: Zkuste si o tom něco přečíst a pak teprve přemýšlet a psát :) Proč něco fotit, když to je krásně vidět z google maps? http://i.imgur.com/qnCGH.jpg
14. 12. 2012 21:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841771
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 12. 2012 22:19:55
Napsal petrspetla;882583
JerryBestie: Zkuste si o tom něco přečíst a pak teprve přemýšlet a psát :) Proč něco fotit, když to je krásně vidět z google maps? http://i.imgur.com/qnCGH.jpg
Souhlasím, proč si tohle neuvědomili ti dva? To, že je to vidět na Googlu ještě neznamená, že si můžu nakráčet k vojenské základně a fotit.
Navíc je hromada vojenských zařízení, které i na Google maps jsou skryté.
Ale to nic nemění na tom, že ti dva porušili zákon. A o tom, že za porušení zákona (lhostejno o jakou zemi jde) následuje trest, asi diskutovat nebudeme. :)
Můj osobní názor je, že to jsou pitomci. Ještě můžou být rádi, že totéž neudělali třeba v Turecku, nebo v Iráku.
A k osobnímu doporučení, abych si něco četl a pak přemýšlel.... Kloučku, mám za sebou několik voj. nasazení včetně zemí jako je Afghanistán. Ty mě nepoučuj. :D Na to fakt nemáš!!!
14. 12. 2012 22:19:55
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841770
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2012 22:38:48
Napsal JerryBestie;882589
A k osobnímu doporučení, abych si něco četl a pak přemýšlel.... Kloučku, mám za sebou několik voj. nasazení včetně zemí jako je Afghanistán. Ty mě nepoučuj. :D Na to fakt nemáš!!!
Jak to souvisí s tím, že ti doporučil, aby sis o dané situaci něco přečetl? Než začneš své chování řeznického psa předvádět i na mě, mlčeti zlato. Svůj názor jsi řekl, já s tím v podstatě souhlasím, nicméně právě to, že jsem si o tom něco přečetl, mě nutí se k tomu nestavět tak jednoznačně jako to děláš ty (možná je to i tím, že za sebou nemám několik vojenských nasazení). Číst tě nikdo nenutí, ale pak ani není důvod, abys rozvíjel nějaké zbytečné spory.
14. 12. 2012 22:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841769
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 12. 2012 22:44:38
Situace je daná - fotil jsem něco, co jsem neměl. A teď za to nesu následky.
Co je na tom k nepochopení, nebo k případné diskuzi? Nebo zkusíš chytračit, tak jak to máš ve zvyku?
Jinak ze zkušenosti - americkým MP vadí i pokud si pouze nakreslíš Hummera (voj. verzi). To, že je jich plno ve všech filmech je nezajímá.
14. 12. 2012 22:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841768
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2012 22:57:13
Napsal JerryBestie;882594
Nebo zkusíš chytračit, tak jak to máš ve zvyku?
Myslíš používat argumenty? Jo, tohle chytračení mám docela rád, zkus to tak, nic to nestojí a diskuze může zůstat civilizovaná. Pokud je takové právo, tak se proti tomu nedá nic namítat, ale mě přijde poněkud přitažené za vlasy že čelí obvinění ze špionáže. V tomhle případě se rád nechám poučit od povolanějšího, nafocení vojenského objektu se automaticky jedná špionáž? Protože to mi přijde jako paranoia nejvyšší úrovně, zvlášť když bylo víc než dobře prokázáno, že o nic takového nešlo. Pokud jde o to, že v případě kdy z jakýchkoliv důvodů nafotím vojeský objekt = jdu bručet, tak je to hnus, ale rozhodně bych to pak nedělal, nebo si zjistil co se mi může stát, když to udělám. Je to skutečně tak extrémní a jednoduché, jak říkáš?
A nevidím nic špatného na tom, že se jim někdo snaží pomoct, když z výše zmíněných důvodů je dobře známo, že se nejedná o žádné špióny. Zda jde o nějaké přibarvení novinářů, to už nevím.
14. 12. 2012 22:57:13
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841767
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 12. 2012 23:09:22
Napsal JerryBestie;882536
Je tak trochu naivní si myslet, že pokud vyjedu do ciziny a budu fotit vojenské základny, tak se mi nic nestane. To, že tady u nás se na to kašle, neznamená, že jinde je to stejné. Obecně vzato je jakýkoli vojenský objekt brán jako strategický a tudíž to je ošetřeno zákonem.
Ti dva jsou buď ignoranti, nebo si mysleli, že je to free jako tady. Bohužel se spletli a mám pocit, že jim nic nepomůže. Porušili zákon dané země a zřejmě si to odsedí. Bohužel!
Ale můžou si za to sami, neboť neznalost zákona neomlouvá.
Než příště vyneseš takové nesmyslné soudy, tak si zjisti informace.
Oni tam v žádným případě nejeli točit vojenský základny.
jediná známá oficiální informace je, že kolegové z Bohemia Interactive cestou z letiště natáčeli z autobusu cestu na hotel, a když viděli ceduli netočit, tak přestali točit a na jejich záznamu je zachyceno přesně 14 snímků vzdáleného objektu, viditelného každým ze silnice - tedy přesně PŮL SEKUNDY.
http://games.tiscali.cz/tema/pripad-reflex-aneb-lzi-o-zadrzeni-vyvojaru-arma-3-v-recku-60821
Ano, samozřejmě, je to sice napsáno v podstatě "od kolegy", ale nikdo tuto informaci nevyvrátil.
No ale jinak je opravdu velmi vtipný fakt, že občané státu který je členem NATO jedou do dalšího státu který je členem NATO a natáčí tam informace pro "nepřátelský stát", který je taktéž členem NATO. A ještě ke všemu ani nemůžou natočit nic nového, protože všechno je to dávno natočeno a nafoceno, podrobné mapové podklady těch míst se dají jednoduše za pár korun koupit od společností které se na to specializují,... za těchto okolností zadržovat čechy, kteří pravděpodobně vůbec nic neudělali je do nebe volající stupidita.
A pokud tady žvatláš takové nesmysly, tak bych ti přál aby se ti stalo něco podobného - tedy že budeš z autobusu natáčet, nebo uděláš pár fotek něčeho naprosto nevinného a následně tě přijedou zabásnout a díky stávce soudců a kdečeho jinýho budeš X měsíců trčet v base bez možnosti cokoliv dělat. Protože tohle se ti naprosto klidně může taky stát a pak tady na fóru po tobě budou plivat pitomci s tím že seš blbej, když děláš něco co dělat nemáš :-)
14. 12. 2012 23:09:22
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841766
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 12. 2012 23:13:42
1. Ano. ve většině států je svévolné focení voj. objektů je zákonem zakázáno.
2. Špionáž to hned není, záleží jak to podá místní prokurátor (státní zástupce)
3. Ano, nafotíš voj. objekt = trest. Bez diskuze. (Kde ti to projde je ČR, možná i na Slovensku (jen tipuju)
Nemusí se ti to líbit, ale tak to je. V otázce národní bezpečností jsou všude na světě všichni zajedno. Myslím, že ti dva vánoce letos doma neoslaví a budou hodně rádi, když je v průběhu příštího roku pustí. Osobně si myslím, že ne (v jejich prospěch intervenoval Klaus i min. zahraničí), ale šanci mají.
---------- Příspěvek doplněn 14.12.2012 v 23:15 ----------
Napsal Registrace;882597
na jejich záznamu je zachyceno přesně 14 snímků vzdáleného objektu, viditelného každým ze silnice -
Je úplně jedno, jestli jeden nebo 14. Prostě fotili něco, co neměli. Pochopte to, tady nejste v ČR, kde lze v klidu poslat policajta do pr---le.
Jinak vzhledem ke tvé polemice a chytrým názorům - jeď do Německa a a začni fotit třeba leteckou základnu Ramstein - http://cs.wikipedia.org/wiki/Leteck%C3%A1_z%C3%A1kladna_Ramstein
Pak pochopíš, hned jak tě chytí, že tady meleš kraviny. Ale zkus to. Třeba se pletu a projde ti to.
14. 12. 2012 23:13:42
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841765
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 12. 2012 23:28:38
Napsal JerryBestie;882598
1. Ano. ve většině států je svévolné focení voj. objektů je zákonem zakázáno.
2. Špionáž to hned není, záleží jak to podá místní prokurátor (státní zástupce)
3. Ano, nafotíš voj. objekt = trest. Bez diskuze. (Kde ti to projde je ČR, možná i na Slovensku (jen tipuju)
Nemusí se ti to líbit, ale tak to je. V otázce národní bezpečností jsou všude na světě všichni zajedno. Myslím, že ti dva vánoce letos doma neoslaví a budou hodně rádi, když je v průběhu příštího roku pustí. Osobně si myslím, že ne (v jejich prospěch intervenoval Klaus i min. zahraničí), ale šanci mají.
Jinak vzhledem ke tvé polemice a chytrým názorům - jeď do Německa a a začni fotit třeba leteckou základnu Ramstein - http://cs.wikipedia.org/wiki/Leteck%C3%A1_z%C3%A1kladna_Ramstein
Pak pochopíš, hned jak tě chytí, že tady meleš kraviny. Ale zkus to. Třeba se pletu a projde ti to.
Je úplně jedno, jestli jeden nebo 14. Prostě fotili něco, co neměli. Pochopte to, tady nejste v ČR, kde lze v klidu poslat policajta do pr---le.
Jenže oni to nefotili a už vůbec ne schválně (dle veřejně dostupných informací), prostě to stopli, když si všimli že tohle natáčet nemají. Chtěl bych vidět tvoje pohotové reakce.
Je naposto něco jinýho přijít před budovu s foťákem a začít fotit a něco jinýho je natáčet cestu (kterou neznáš) a dostane se ti tam náhodou nějaká vojenská základna, předpokládám sklad hajzlpapírů, nebo podobná veledůležitá budova, protože skutečně strategický vojenský objekty nejsou běžně viditelné z veřejných komunikací.
Ne, to co oni "udělali" nemá vůbec, vůbec nic společnýho s "jeď do Německa a a začni fotit třeba leteckou základnu Ramstein". Jinak, nepotřebuju ho fotit, mám ho dávno nafocenej a to nejen ze satelitu :-)
https://www.google.cz/maps?ll=49.437045,7.591166&spn=0.022298,0.038581&t=h&z=15&lci=com.panoramio.all&brcurrent=5,0,0
14. 12. 2012 23:28:38
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841764
Petr Špetla
verified
rating uzivatele
14. 12. 2012 23:29:44
JerryBestie raději ignorujte, protože si o tom nepřečetl nic a s takovým člověkem nemá smysl jednat, protože si ignorantsky bude stát neustále za svým.
Mimochodem ta základna je vidět z civilního letiště a u těch dvou jediné co našli bylo video, ve kterém bylo několik framů s vojenským objektem v dáli. Natočili to v autobuse když jeli na hotel.
14. 12. 2012 23:29:44
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841763
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 12. 2012 23:37:33
Jistě, nevím o tom nic. Promiňte! Omlouvám se. Vy jste tady ti borci, kteří rozumí řeckému právu.
14. 12. 2012 23:37:33
https://webtrh.cz/diskuse/recke-vezeni/#reply841762
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit