Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 3 z 4 PrvníPrvní 1234 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 61 až 90 z 101

Zkušenosti se Zasilkovna.cz?

  1. ono je to jak kdy, někdy podáme zásilku do Brna a druhej den je na výdejním místě - tahle situace bych řekl, že je tak u 95% zásilek. Pak se ale občas stane, že někdy nějaká zásilka na výdejní místo jede trošku pomaleji, ale to se stane jak zasilkovně, tak i daleko větším, jako pošta atd...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zasilkovna od května zdražuje a už to začíná být dost drahá služba. Přes 70 Kč za osobní odběr. Depo odstěhovali za Brno do polí tam se jezdit nevyplatí, takže tam zbývají pobočky za tu cenu. Hlavně že pobockam dají směšné 4 Kč. Takže s vyrazenim Ulozenky ještě počkám...

    ---------- Příspěvek doplněn 15.04.2016 v 14:42 ----------

    Hlavně že jsem je tu pochválil, tak to mám asi za to...

  4. Já teda o zdražení zatím nic nevím, ale pokud je to pravda, a bude to stát 70kč při podaní mimo depo, tak to ztrácí význam, zatím jsem si to jen pochvaloval

  5. jakých 70 korun? já vidím 48 plus DPH při podání mimo depo

  6. Citace Původně odeslal TDS Zobrazit příspěvek
    Zasilkovna od května zdražuje a už to začíná být dost drahá služba. Přes 70 Kč za osobní odběr. Depo odstěhovali za Brno do polí tam se jezdit nevyplatí, takže tam zbývají pobočky za tu cenu. Hlavně že pobockam dají směšné 4 Kč. Takže s vyrazenim Ulozenky ještě počkám...

    ---------- Příspěvek doplněn 15.04.2016 v 14:42 ----------

    Hlavně že jsem je tu pochválil, tak to mám asi za to...
    Kde si vzal těch 70Kč?????

    Nejvýraznější změnou v doručování v rámci České republiky je rozšíření služby "Doručení na adresu ČR", kterou nahradí ne jedna, ale rovnou dvě služby. Nově tak budete moci své zásilky posílat prostřednictvím DPD (od 69 Kč bez DPH) a České pošty (od 72 Kč bez DPH).

    Druhou změnou v rámci České republiky je změna ceníku u doručení na výdejní místa. Od 1. 5. 2016 tak budete moci posílat své zásilky na více jak 480 českých výdejních míst od 38 Kč bez DPH s jednotnou cenou doběrečného 12 Kč bez DPH.

    Od 1. 5. 2016 se stane součástí standardního ceníku také současná akční cena Expresního večerního doručení 59 Kč bez DPH. Výše doběrečného se sjednotí s výdejními místy a klesne na hodnotu 12 Kč bez DPH.

  7. Myslíte, že ty ceny jsou reálné nebo se pokouší o konkurenční boj s Heurékou?
    Podací místo Zásilkovny mám 6km, tak pořád váhám, jestli je přidat do eshopu. Nerad bych pak přišel o peníze z dobírek při finančních problémech.
    Naposledy upravil marat : 15.04.2016 v 19:47

  8. Citace Původně odeslal ixemin Zobrazit příspěvek
    jakých 70 korun? já vidím 48 plus DPH při podání mimo depo
    Moje chybka, bouchal jsem to narychlo z mobilu, myslím samozřejmě s dobírkou, jelikož takových zásilek je (u mě) naprostá většina.

    48 + 12 dobírka + DPH je 72,60.

    To už opravdu ztrácí smysl aspoň pro nás, minimálně u menších objednávek a je to nezajímavé pro mě i jako pro kupujícího na eshopu, platit za osobní odběr 70 Kč (za předpokladu že shop to promítne do ceny, což většinou ano)

  9. Dnes jsem se zaradoval, že Zásilkovna vyslyšela stížnosti eshopů poté, co odsunula depo v Brně někam do pole do Modřic a otevřela opět pobočku v centru na prakticky stejném místě, kde to dosud provozoval partner (a nedaleko předchozích dep). Radost ovšem byla předčasná, ceny tam jsou jako za podání na cizích pobočkách, proč na to odpověď neměli. Pravděpodobně asi zjistili, že k partnerovi chodilo pro zásilky hodně zákazníků, tak mu to sebrali a hned vedle otevřeli sami na sebe.

    Mimochodem, řešili jste tam již někdo reklamaci ztracené poškozené zásilky? Jejich obchodní podmínky jsou v tomto naprosto perfektní. Uhradí jen to, co sami uznají za vhodné (v nákupních cenách bez DPH) a ještě díky jejich pochybení já musím dokládat fakturami hodnotu zboží. Že je zásilka pojištěna na nějakou hodnotu je vůbec nezajímá. Že se ztracenou zásilkou přijde eshop o zisk je nezajímá. Že na Zásilkovně něco není v pořádku, o tom ostatně svědčí i ty časté změny v pobočkové síti.

  10. S tou náhradou škody je to zcela běžná záležitost. Mají to tak jak u PPL tak u DPD.

  11. Zcela běžný výdrb to tedy je? Paráda. Pak že špatná je pošta. Když už došlo k reklamaci, tak pak proplatili co bylo na udané ceně / pojištění.

    Jen aby to nebylo běžné pouze na tom našem "specifickém" trhu. Neví někdo jak to řeší cizí přepravky jinde? Pro zajímavost.

  12. Zato ale pošta je cenově za dopravu někde úplně jinde. Po 1.5. se mi vyplatí posílat zásilky doručované českou poštou přes zásilkovnu než přes on-line podání. :-) takže bych to tak černě neviděl.

  13. Citace Původně odeslal TDS Zobrazit příspěvek
    Zcela běžný výdrb to tedy je? Paráda. Pak že špatná je pošta. Když už došlo k reklamaci, tak pak proplatili co bylo na udané ceně / pojištění.

    Jen aby to nebylo běžné pouze na tom našem "specifickém" trhu. Neví někdo jak to řeší cizí přepravky jinde? Pro zajímavost.
    To samé jsem chtěl napsat já. Mě by zajímalo, jestli to není porušení obchodního práva (nerovné postavení) nebo jak se ten termín jmenuje. Je naprosto nepochopitelné, že někdo vyzradí nějakému obejdovi z přepravky to úplně základní obchodní tajemství. Se mnou by si užili.

    ---------- Příspěvek doplněn 25.04.2016 v 19:24 ----------

    Citace Původně odeslal Sanami Zobrazit příspěvek
    Zato ale pošta je cenově za dopravu někde úplně jinde. Po 1.5. se mi vyplatí posílat zásilky doručované českou poštou přes zásilkovnu než přes on-line podání. :-) takže bych to tak černě neviděl.
    A má to i další "výhody", jako zadržování dobírek dva týdny, doručení druhý den (plus-mínus týden), neproplacení plné ceny balíku při ztrátě (ikdyž sami zinkasují full od ČP)....samá výhoda...:D

    Jeden maník tu prodává jednoproduktové eshopy, kde za dopravu chtěl 99Kč i u laserového ukazovátka a sypalo mu to miliony. V ceně dopravy to nebude. Zvlášť, když velké firmy chtějí dvacku a za převoz na pobočku o 2km vedle.

  14. Citace Původně odeslal TDS Zobrazit příspěvek
    Zcela běžný výdrb to tedy je? Paráda. Pak že špatná je pošta. Když už došlo k reklamaci, tak pak proplatili co bylo na udané ceně / pojištění.

    Jen aby to nebylo běžné pouze na tom našem "specifickém" trhu. Neví někdo jak to řeší cizí přepravky jinde? Pro zajímavost.
    tak na postu taky pozor. neni to pojisteni. pri poskozeni zasilky (ja zasilku odeslal, zakaznik nevyzvedl a zpet prisla znicena) nechteli uhradit cenu, na kterou jsem to "pojistil". tvrdili, ze je to jen cena pri ztrate a nikoliv pojisteni a nekolikrat mi to opakovali. dokladal jsem jak baleni (lepe nez posila vyrobce), tak slozeni produktu (udajne nerozbitny plast :), tak cenu. reklamaci neuznali, odvolani neuznali. nic nevyplatili. produkt v nakupu za 500 na vyhozeni. znicila to rozhodne posta, nikdo jiny to nemel v ruce. takze ta cena, co se udava na baliku je vyplacena pouze a jenom pri ztrate. jinak klasicke handrkovani s reklamaci, kde muze byt vysledek ruzny.

    To u PPL rozbili, co slo, ale vzdy uhradili celou skodu.

  15. Chlapi vy mě bavíte :-) máte představu za jak dlouho připisují platby jiné společnosti :-) a jak dlouho je schopna doručovat pošta:-). Nakonec nikdo vás nenutí je používat. Pro mne to je jen další způsob dopravy v chvíli kdy zákazníkovy vyhovuje. Obvzláště na Slovensko. A pokud náš tak málo peněz že ti záleží na rychlosti připsání na účet co se dá dělat, prostě zásilkovnu nepoužívej.

  16. Já jí nepoužívám....zvlášť po tom, co se tu o nich člověk dočte. Stačí mi ČP a GLS.

  17. Vidíš a já používám a tím co se tu píše se bavím :-) Nejraději bych se zbavil ČP jenže ji zákazníci vyžadují.

  18. Citace Původně odeslal Sanami Zobrazit příspěvek
    Zato ale pošta je cenově za dopravu někde úplně jinde. Po 1.5. se mi vyplatí posílat zásilky doručované českou poštou přes zásilkovnu než přes on-line podání. :-) takže bych to tak černě neviděl.
    Záleží jaké máte zásilky. Bohužel u balíků jsem na tom stejně, když mi zrušili zvýhodněnou cenu, tak se vyplatí to poslat "oklikou".

    Na menší věci, co vlezou jako RR nikdo lepší cenu nedá.

  19. Pokud je Vám jedno, že zásilku předá e-shop této povedené společnosti řekněme ve středu, v pondělí zavoláte na help desk, kde Vám slečna milým hlasem oznámí, že je NAPROSTO NORMÁLNÍ doručit ji na výdejní místo dnes, tedy v pátém!!! kalendářním a třetím pracovním dni, klidně služby zásilkovny využijte. Na mě je to v roce 2016 pomalé (to ještě pořád nevím, jestli ji dnes předají na výdejní místo v nějakou rozumnou hodinu a bude se dát vyzvednout) a proto služeb zásilkovny využívat nebudu. To samé radím i Vám, možností na výběr, lepších možností, máme přece dost.

  20. čím více bude zásilek, tím pomalejší a horší služby budou přepravní společnosti v ČR poskytovat. Nepomůže ani navýšení ceny. Logistika v balíkovce
    narazila na strop. Jako autodopravce bych mohl s klidem nasadit na balíkovky třeba 20 aut, ale neudělám to, neboť hodně práce a málo muziky a nejsou lidi.
    Kdo z vás by jedil např. u zásilkovny skoro zadarmo? Nebo u ČP by jste dělali za 40 Kč/hod? Takže doručení v třetím prac. dni? Brzy to bude běžná záležitost.

  21. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    čím více bude zásilek, tím pomalejší a horší služby budou přepravní společnosti v ČR poskytovat. Nepomůže ani navýšení ceny. Logistika v balíkovce
    narazila na strop. Jako autodopravce bych mohl s klidem nasadit na balíkovky třeba 20 aut, ale neudělám to, neboť hodně práce a málo muziky a nejsou lidi.
    Kdo z vás by jedil např. u zásilkovny skoro zadarmo? Nebo u ČP by jste dělali za 40 Kč/hod? Takže doručení v třetím prac. dni? Brzy to bude běžná záležitost.
    Tak ono na to ani není čas ne, když 24 hodin denně vesměs blábolíš na webtrhu :-D

  22. Citace Původně odeslal asd Zobrazit příspěvek
    Tak ono na to ani není čas ne, když 24 hodin denně vesměs blábolíš na webtrhu :-D
    1:0 pro tebe, raději posunu 10 t pneumatik ze Slovenska 2 x týdně ( a to to auto ani neřídím), než se obsírat s balíkam za 0 nic.

  23. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    1:0 pro tebe, raději posunu 10 t pneumatik ze Slovenska 2 x týdně ( a to to auto ani neřídím), než se obsírat s balíkam za 0 nic.
    A jak pak se "jmenujete"? Dobré vědět, že to někdo umí frčet od čobolů.

  24. Citace Původně odeslal asd Zobrazit příspěvek
    A jak pak se "jmenujete"? Dobré vědět, že to někdo umí frčet od čobolů.
    co znamená "umět frčet od čobolů", zřejmě nerozumím řeči indiánského kmenu

  25. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    co znamená "umět frčet od čobolů", zřejmě nerozumím řeči indiánského kmenu
    Jen to, že jako každej chytrák neodkryješ karty. Protože pravděpodobně žádný nejsou.

  26. Citace Původně odeslal asd Zobrazit příspěvek
    Jen to, že jako každej chytrák neodkryješ karty. Protože pravděpodobně žádný nejsou.
    máš pravdu a já mám klid:-) Jinak jsem z party Jardy Konráda, tak bacha

  27. Vždy sme zásilkovnu chválili, ale poslední dobou se dost zhoršili ale hlavně se u nich často ztrácejí zásilky a zasilkovna se pořad na něco vymlouvá

  28. My mame zasilkovnu a super pouziva ji 40%nasich zakazniku , doruceni mame na druhy den ale to je tim ze mame i vydejni misto na obchode a rovnou odveze nase zasilky.

  29. my mame svoz každý den, ale téměř každý týden nyní ztráta jedné zásilky

  30. Využíváte někdo u zásilkovny podání na českou poštu? Nějak jsem nepochopila že se generuje standardní štítek zásilkovny a oni na depu asi přelepují štítkem pošty?
    Zvládnou předat na poštu, aby se doručovalo zákazníkovi následující den? (pokud stihnu předat na zásilkovnu před svozem)
    Nyní občas využívám uloženku, ale mají málo podacích míst a strašně často sice na poštu ten den předají, ale pošta na ně asi kašle a další den balíček stejně nedoručuje...)

  31. dělají jen balík do ruky a většinou to na poštou vezou ten samý den a jakmile to podají, tak to i pošta odešle. Teď, ale začně období, kdy to asi bude vše pomalejší, díky tomu, že se blíží vánoce a lidi teď po výplatě už začínají utrácet

Hostujeme u Server powered by TELE3