IZMIRUS l Kreativní logo na míru
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

Košík Heureka

  1. zdravím,
    máte někdo nebo uvažujete o aplikace Košík Heuréka.
    Rád bych znal názor zda se vyplatí investovat do modulu nebo se spíše bát o ztrátu zákazníka, který nenakoupí u mně v e-shopu, ale na Heurece - a ke mně se tedy nevrátí.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal NV Zobrazit příspěvek
    zdravím,
    máte někdo nebo uvažujete o aplikace Košík Heuréka.
    Rád bych znal názor zda se vyplatí investovat do modulu nebo se spíše bát o ztrátu zákazníka, který nenakoupí u mně v e-shopu, ale na Heurece - a ke mně se tedy nevrátí.

    Odkazovat ze svého eshopu na stránky kde to co ty nabízí dalších x desítek prodejců je nesmysl ! Zákazník se již nevrátí.

    toť můj názor

  4. Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Odkazovat ze svého eshopu na stránky kde to co ty nabízí dalších x desítek prodejců je nesmysl ! Zákazník se již nevrátí.
    toť můj názor
    přesně tak. Za mne v žádném případě, nevidím v tom jediné pozitivum.

  5. košík od heuréky je zlo, nebrat ;)

  6. :))) našemu zákazníkoj to tedy jako zlo nepřijde, protože mu to rozhodně dává dost objednávek

  7. To bych rád viděl. O jakou skupinu zboží se jedná ?

  8. my košík máme

  9. Citace Původně odeslal upir_spike Zobrazit příspěvek
    my košík máme
    a jak jste s tím spokojení ? Pocítili jste nějaký nárůst ? Pokud bys byl ochotný napsat něco více...
    Pro mne osobně je velmi důležité, abych zákazníky přitáhla k sobě na e-shop, kde uvidí i ostatní mou nabídku (99 % objednávek u mne se skládá z vícero položek) a ne aby si koupili jednu věc (u níž samozřejmě bude cena nejdůležitějším kritériem zákazníka při výběru) aniž by se vůbec dostali ke mně na e-shop... Ale uvítám pro zajímavost i zkušenost někoho jiného.

  10. Citace Původně odeslal Táňa Svobodová Zobrazit příspěvek
    a jak jste s tím spokojení ? Pocítili jste nějaký nárůst ? Pokud bys byl ochotný napsat něco více...
    Pro mne osobně je velmi důležité, abych zákazníky přitáhla k sobě na e-shop, kde uvidí i ostatní mou nabídku (99 % objednávek u mne se skládá z vícero položek) a ne aby si koupili jednu věc (u níž samozřejmě bude cena nejdůležitějším kritériem zákazníka při výběru) aniž by se vůbec dostali ke mně na e-shop... Ale uvítám pro zajímavost i zkušenost někoho jiného.
    napište mi PM v jakém oboru podnikáte a pokud to nebude ten samý, tak vám řeknu rád více

  11. Citace Původně odeslal upir_spike Zobrazit příspěvek
    napište mi PM v jakém oboru podnikáte a pokud to nebude ten samý, tak vám řeknu rád více
    a zas taková odpověď. To se opravdu všichni bojíte napsat jak to je?!
    stačí napsat celkový počet objednávek za týden 150, z toho košík heureka 20 a je jedno co prodávám.

  12. Konečný důsledek produktu Košík Heureka je ten, že zákazník bude spokojeně rozhlašovat, že nakoupil na Heurece a přestane rozlišovat shopy. Pokud budujete značku, spíš nebrat.

  13. Citace Původně odeslal mmm.edia Zobrazit příspěvek
    Konečný důsledek produktu Košík Heureka je ten, že zákazník bude spokojeně rozhlašovat, že nakoupil na Heurece a přestane rozlišovat shopy. Pokud budujete značku, spíš nebrat.
    a ještě konečnější důsledek je cenová válka shopů

  14. Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    a ještě konečnější důsledek je cenová válka shopů
    Cenová válka shopů existuje už teď. Napříč sortimentem je vždy tak 80% prodeje na krev, jen pár značek, které si hlídají doporučené koncové ceny i u internetových prodejců, obchodníkům vydělá. Jinak se pohybují někde mezi 5-15% a živí provozní náklady. Odráží se to pak v nevalné kvalitě služeb, neochotě vyřizovat reklamace a brát zpět zboží vrácené v zákonné lhůtě, neboť každý takový počin vrhá obchodníka do mínusu. Faktické likvidace trhu se nejčastěji dopouštějí dropshippingoví překupníci a také shopy, které mají sortiment typu smíšené zboží od erotiky po sport, aniž by pořádně věděly, co prodávají. Jedou na obrat v naději, že jednoho krásného dne zruinují veškerou konkurenci a budou moci zvednout ceny, což je poněkud naivní představa, ale kdo chce kam, pomozme mu tam :)
    Důsledkem minimalizace marží na e-shopech je také absence některých značek na kamenných prodejnách, neboť kamenný obchod prostě takto naceněné zboží prodávat nebude, neb by přišel na buben.
    Nicméně toto je už mimo téma :)
    Faktem zůstává, že mí klienti se občas i bez Heureka košíku setkávají s tím, že jejich zákazníci ani neví, kde nakoupili a tvrdí jim "nakoupil jsem si u Vás na Heurece". Obvykle se jedná o stejnou skupinu zákazníků, která neví, jaký je rozdíl mezi fakturační a doručovací adresou.

  15. Osobně si myslím, že převážná většina zákazníků neví, kde výrobek koupili a jak se daný e-shop vůbec jmenuje, proto si myslím, že uzavírat si prodejní kanál je trochu sebevražda a nejde vůbec o to jestli je to heureka nebo zbozi či google nákupy. Tím, že je tady přes 20 tisíc e-shopů a většinou nevalné kvality, lidi potřebují nějaké ujištění o kvalitě a proto se naučili heureku používat.

  16. stejně by si Heureka měla hledět srovnávání cen a ne se montovat do e-shopů a koncového prodeje. Dopadne to jak u Seznamu Zboží, kde nejdříve naučily chodit zákazníky a e-shopy zdarma a pak to pro e-shopy zpoplatnily.
    Aby jsme se pak nedivili ...

Hostujeme u Server powered by TELE3