Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vyhoda pro zakaznika eshopu

MyNameIsJAck
verified
rating uzivatele
23. 8. 2012 16:28:46
nedavno jsem upravoval ceny zbozi abych se drzel ve srovanacich do prvnich 3 mist. obavam se ale do budoucna cenove valky protoze je hodne konkurence. nektera navic neumi pocitat a zacina prodava zbozi temer za nakupku. takove snizovani marze samozrejme poskodi vsechny (krome zakaznika)...
hledam proto nejaky napad co nabidnout lidem navic, vyhodu pouze pro zakazniky... mam vernostni program ale obavam se ze vetsina populace neumi pocitat a reaguje jen na okamzitou vyhodu.. napadla me poradna. pohybuji se v oblasti zahradních potřeb..
díky za kreativní názory
23. 8. 2012 16:28:46
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799854
janr
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 8. 2012 16:32:56
Levnější doprava, jasná volba.
23. 8. 2012 16:32:56
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799853
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
23. 8. 2012 16:35:03
Nehrát si na nejnižší ceny, ale na kvalitu - jak zboží tak komunikace, služeb atd. lidé si časem uvědomí, že pokud koupí věc za velmi nízkou cenu tak ztratí v budoucnu víc - možnost snadné reklamace, kvalitu atd. atd.
23. 8. 2012 16:35:03
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799852
MyNameIsJAck
verified
rating uzivatele
23. 8. 2012 16:40:28
iluzi o kvalite nad cenou jsem v cesku ztratil..
problem navic je, ze podrazi ceny stejneho zbozi..
23. 8. 2012 16:40:28
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799851
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
23. 8. 2012 16:45:45
Tak pokud chceš nabídnout něco víc než jen nejnižší cenu a vydělat peníze tak se zaměř na odesílání zboží (lidé nechtějí čekat), možnosti platby (dobírka, online, paypal,...), dobré skladové zásoby (= rychlé odeslání), komunikaci se zákazníky (rychlé odpovídání na e-maily, popř. chat pro reg. uživatele), dárky k objednávkám,... jde toho vymyslet opravdu hodně, stačí se jen porozhlédnout po internetu a u těch velkých hráčů na něco přijdeš.
23. 8. 2012 16:45:45
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799850
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 8. 2012 16:56:54
No já si dovolím trochu oponovat předchozím příspěvkům a potvrdím tu původní myšlenku - ano, většina kupujících neumí nebo prostě nechce nic složitě počítat. Proč taky dávat někde peníze navíc, když to můžu mít jinde levnější? Jako kupující to chápu a jako prodávající se s tím musím vyrovnat a nastavit svoje podnikání tak, abych zákazníkům vyhověl a zároveň měl slušný zisk. Hold aktuální výdaj z peněženky rozhoduje a nějaké budoucí přísliby čehokoliv jsou lidem šumák, bohužel. Stačí se i podívat na to, jak lidé v průběhu měsíce v eshopu nakupují - před výplatami velká čumenda, po výplatě velké objednávání.
23. 8. 2012 16:56:54
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799849
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 8. 2012 16:58:19
Včesku už asi nic vymyslet nejde, rozhodující je cena.
23. 8. 2012 16:58:19
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799848
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 8. 2012 17:38:36
Parkrat uz jsem se divil, za mesic provozu eshopu jsme meli vetsinou objednavky na to co bylo u nas nejlevnejsi, ale potom prislo i par objednavek, kde jsme ve vsech polozkach byli vys nez konkurence a to daleko vehlasnejsi konkurence, ktera distribuuje narozdil od nas hned duhy den..... obcas je chovani zakazniku zvlastni. Ale cena jednoznacne vede, to je jasne.
23. 8. 2012 17:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799847
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 8. 2012 17:44:01
Cena je rozhodující pouze v případě levných věcí ( dejem tomu do 1000 kč) Když budu kupovat sekačku za 7 000 už mě zajímá i spousta jiných věcí než jen cena - hlavně reference, možnost reklamace, přístup obchodu atd... pokud kupuju něco do 1000 jdu většinou jen po ceně. Proč... protože je vše stejně čína a je buřt od koho to koupím, vydrží to stejně... a když se to podělá no tak se z té tisícovky nepo.....
Takže cena hraje prim pouze v některých případech.
23. 8. 2012 17:44:01
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799846
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 8. 2012 17:51:06
poštovné napálit, drobnosti napálit, hledat dodavatele na zboží, které konkurence nemá a to také napálit a pokud budu držet i zboží které mi konkurence podráží, tak buďto znepříjemnit srovnání a nebo přistoupit na jejich strategii, ale na poštovným si tu slevu vybrat.
Výhody, které nic nestojí: široký sortiment (díky němu jsou zákazníci ochotni nakoupit i za mírně vyšší ceny), rychlé dodání a dárek (i drobnost v řádu pár korun a nějaké pěkné propagační letáčky od dodavatelů potěší, zákazníci občas píšou, že si v tom čtou)
23. 8. 2012 17:51:06
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799845
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 8. 2012 17:55:12
Napsal beraniste;835555
poštovné napálit, drobnosti napálit, hledat dodavatele na zboží, které konkurence nemá a to také napálit a pokud budu držet i zboží které mi konkurence podráží, tak buďto znepříjemnit srovnání a nebo přistoupit na jejich strategii, ale na poštovným si tu slevu vybrat.
Nemyslím si že přepálit poštovné je dobrá strategie, klidně si nákup rozmyslím, když je zjevné že se mnou chce být vydrbáno.
23. 8. 2012 17:55:12
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799844
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 8. 2012 18:02:08
Neříkám vydrbat. Poštovné se nastaví paušálně a žádné smlouvání. např. ČP: 80-90Kč, PPL 120Kč ... a žádné slevy od vyšších odběrů. Podle mě to nemá takový efekt, jaký by mělo. Pokud se zákazník rozhodne, že bude chtít nějakou drobnost, tak ať si ji koupí, ale on a já vím, že se mu to nevyplatí. Většinou ho to bude tlačit k větším nákupům a pokud se rozhodne nakoupit nějakou drobnost, jeho škoda. Prodejce za tu zbytečnou práci bude mít alespoň nějakou kačku na poštovném navíc.
Klidně se dá zákazníkovi na férovku říci: "To se Vám nevyplatí, buďto si jich vemte víc, nebo se podívejte jinde" Je zajímavé, že někteří lidé mají svojí hlavu a u těchto drobotin to neřeší a vůbec jim nevadí, že přeplácí o stovky procent ... prostě si to koupí.
A pokud poštovné stojí obvykle kolem 120Kč a já nabídnu od tisícovky dopravu zdarma, tak to může být právě ta věc, která mě stála zákazníka ... zejména proto, že existují SROVNÁVAČE (jak já je nemám rád).
Lidé spíše reagují na konečnou cenu produktu, než na slevu na poštovném. Řeknou si, hele, ale ta cena, levněji to nikde neseženu. Pak se podívají na poštovné a pokračují "aha, ale s poštovným už to tak levné není" A mají jen dvě možnosti, buď hledat dál a nebo toho nakoupit mnohem víc a cenu poštovného si tím snížit (čímž se nakonec uspokojí a mohou sobě i ostatním říkat jak perfektně nakoupili a to, že si k hrábím koupili deset pánviček, vytěsní).
23. 8. 2012 18:02:08
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799843
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
23. 8. 2012 18:10:07
Poradna je dobrý nápad pro získání zákazníků. Neumím si představit, kolik lidí může chtít poradit v Tvém oboru. My jsme svého času provozovali poradnu zdarma. Přitáhlo to lidi, měli zájem a ještě jsme dělali dobrou věc. Ale pak toho bylo nějak moc a ubíjelo to a efektivita nebyla úměrná vynaložené práci. Tak jsme zavedli SMS poradnu. Dotazů ubylo, ale s tím, jak se navalovala ostatní práce jsme je nakonec zrušili taky. Takže na začátek to může být dobrý, časem Tě to ale začně štvát. Ale to už třeba nebudeš tuto podporu potřebovat....
23. 8. 2012 18:10:07
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799842
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 8. 2012 18:48:15
Napsal dkoudela;835552
Cena je rozhodující pouze v případě levných věcí ( dejem tomu do 1000 kč) Když budu kupovat sekačku za 7 000 už mě zajímá i spousta jiných věcí než jen cena - hlavně reference, možnost reklamace, přístup obchodu atd... pokud kupuju něco do 1000 jdu většinou jen po ceně. Proč... protože je vše stejně čína a je buřt od koho to koupím, vydrží to stejně... a když se to podělá no tak se z té tisícovky nepo.....
Takže cena hraje prim pouze v některých případech.
není pravda, vždy zákazníci porovnávají cenu!
Vždy!
Nikdo nedá o 2000kč za sekačku víc než u jiného prodejce.
Lidi jsou schopný nakoupit většinu v kauflandu a pro mlíko přejet do tesca, jen proto, že je to o dvě kč míň(a vemou deset mlík...)
23. 8. 2012 18:48:15
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799841
Replay
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 8. 2012 21:14:01
Kdyby to bylo pouze o cene, tak my, kteri nemame nejlevnejsi zbozi nic neprodame.
Ne vsichni zakaznici prichazeji pres srovnavace.
Ne vsichni uzivatele prepinaji ve srovnavacich razeni na "od nejlevnejsiho" (at se nam to muze zdat jakkoli nemozne).
23. 8. 2012 21:14:01
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/#reply799840
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit