Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Obecný návod na PPC reklamu ve vyhledávací síti

daviddda
verified
rating uzivatele
14. 6. 2012 12:42:47
Dobrý den,
prosím o obecné rady k vytváření PPC kampaní pro vyhledávací sít sKlik, nebo Adwords. Dotazy uvádím níže, uvítám ale i další rady:
1) doporučujete při vytváření kampaně např. na prodej fólií - (viz přehled kategorií pro prodej fólií níže) vytvořit sestavu pro každou podkategorii (např. bublinková fólie), nebo obecnou sestavu pro kategorii fólie?
Fólie
- bublinková fólie (5 produktů - např. bubl. fólie 1200 mm, bubl. fólie 1500 mm, bubl. fólie 1800 mm...)
- potravinářská fólie (5 produktů - např. potr. fólie 30 x 300 cm, potr. fólie 50 x 500 cm...)
- stretch fólie (15 produktů - např. stretch fólie RF10, stretch fólie RF25, stretch fólie RF55...)
- překrývací fólie (10 produktů)
2) související dotaz: nastavujete sestavy pro jednotlivé produkty (tedy např. bublinková fólie 1200 mm), produktovou podkategorii (tedy např. bublinková fólie), nebo hlavní kategorii (tedy např. fólie)?
3) doporučujete psát všechna klíčová slova ve volné, frázové i přesné shodě? - nestačí volná shoda?
4) doporučujete psát i vylučující slova ve všech třech shodách (volná, frázová i přesná shoda)? nebo jaká z těchto slov je nejvhodnější?
5) uvádíte různé variace klíčového slova se stejným základem - tedy např. bublinková fólie, bublinková fólie velkoobchod, bublinková fólie levně, bublinková fólie kvalitní...?
6) kolik klíčových slov u jednotlivých sestav doporučujete - spíše mnoho co nejvíce konkrétních, nebo méně obecných - např. pouze slovo - bublinková fólie.
7) když zadám v sKliku - pod bodem "Nástroje" - "Návrh klíčových slov" - slovo bublinková fólie a dám odhadnout pozici, tak až při výchozí ceně za proklik v hodnotě 480 Kč - se odhadovaná pozice umístí na 1-3 místě. Při výchozí ceně 15 Kč je uvedená pozice 13-18. Co si o tom myslíte?
8) budu rád za další tipy pro vytváření PPC kampaní do vyhledávacích sítí - třeba někoho napadnou i takové ty začátečnické chyby.
Děkuji moc.
14. 6. 2012 12:42:47
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774990
Dobry :)
Patrik
14. 6. 2012 12:56:19
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774989
Relaxační fólie? :-)
14. 6. 2012 12:56:51
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774988
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 6. 2012 12:59:02
Napsal Pavel Horelica;807929
Relaxační fólie? :-)
:) no červeny čtvereček s bublinkami :)
14. 6. 2012 12:59:02
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774987
daviddda
verified
rating uzivatele
14. 6. 2012 13:06:41
:) omlouvám se, příspěvek se odeslal ještě před dokončením - nyní jsem ho upravil - viz první příspěvek :)
14. 6. 2012 13:06:41
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774986
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 6. 2012 13:14:37
7) tento nástroj nežiká že tomu tak opravdu bude
Podle mě jsou lepší přené fráze na které se cilí. a vylučující slova - ano určitě, teda aspon já je ta mám, vylučuju svuj vlastní web.
14. 6. 2012 13:14:37
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774985
Zbytocne spamujes toto forum uz tu mas zalozenu jednu temu http://webtrh.cz/184597-zlepseni-pozic-ppc-reklamy-skliku kde sa riesi skoro to iste.
Obecne rady takehoto rozsahu ti nikto neda, teda cest vynimkam. Nie je to ani mozne, pretoze ak by si mal dostat kvalitne odpovede na tvoje otazky musel by niekto poznat tvoj biznis, cielovu skupinu a cielovy trh, minimalne. Poradim ti zopar moznosti.
1.) Zadaj si poptavku na vytvorenie kampane, kde ta bude prvy mesiac koucovat konzultant pre PPC, na konkretnom pripade sa naucis najlepsie
2.) Nakup si literaturu na zaciatok napriklad http://www.martinus.sk/?uItem=105383
3.) Skus pozuit internet a hladat blogy, pripadove studie, napovedy ta pre Sklik a Adwords je celkom hodnotna.
4.) Nechaj si urobit od Seznamu kampan zdarma, staci len nabit kredit za 10tis a sleduj ako sa to robi :)
14. 6. 2012 13:40:59
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774984
daviddda
verified
rating uzivatele
14. 6. 2012 15:42:24
pa3ick: kampaň vytvářím pouze na měsíc v rámci takového testování - rozpočet je 3000 Kč na sklik a 3000 na adwords. Kdybych si mohl zaplatit konzultanta na měsíc a profi kampaň, tak bych se neptal na fóru.
14. 6. 2012 15:42:24
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774983
Ja som nechcel aby to vyznelo nejak utocne, len odpoved na tvoje otazky aby davali zmysel by zabrala niekolko hodin prace.
Pokial nie su financie na efektivnu kampan zvaz moznost ci to pre teba ma vobec zmysel. Skus sa na to pozriet takto.
Miniem 6-tis za kampan, ktora bude stratova, alebo investujem 8tis do kampane, ktora bude mat navratnost.
Myslim ze odpoved je jasna :)
Poznamka na zaver, videl som len cast tvojej priprsvovanej kampane, ktoru si zverejnil v predchadzajucej teme. Pokial bude rozpocet na takto postavenu kampan 3tis na Sklik, nemas na uspech vzhladom k rozpoctu a trvaniu kampane velke sance, pokila nebude cielom kanpane barnding, alebo navstevnost.
14. 6. 2012 15:49:46
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774982
daviddda
verified
rating uzivatele
14. 6. 2012 16:00:11
cílem byly spíš nějaké konverze (prodeje), ale jde spíše o takové testování PPC systémů pro vyhledávací sítě, takže bych kampaně potřeboval nějak lépe odladit a pak je nechat ten měsíc běžet, pak se teprve uvidí, jestli by kampaně běžely i nadále. V nápovědách sKliku a adWords jsou jen takové obecné informace, ale nic konkrétního ze zkušeností z vlastního provozu kampaní..
14. 6. 2012 16:00:11
https://webtrh.cz/diskuse/obecny-navod-na-ppc-reklamu-ve-vyhledavaci-siti/#reply774981
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit