Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamné letáky IN alebo OUT ?

garfildik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2012 11:52:57
Dobrý deň,
zaujímalo by ma, čo si myslíte o reklame formou reklamných letákov. Skúsili by ste takúto formu reklamy? Určite si myslíte, že dnes reklamné letáky skoro nikto nečíta a zvyčajne skončia v koši na papier. Čo, ak by ste mali „ zaručené “, že 98 % ľudí, si určite prečíta Váš leták. Skúsili by ste potom takúto reklamu ?
19. 2. 2012 11:52:57
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732584
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2012 12:00:37
Napsal garfildik;760793
Dobrý deň,
zaujímalo by ma, čo si myslíte o reklame formou reklamných letákov. Skúsili by ste takúto formu reklamy? Určite si myslíte, že dnes reklamné letáky skoro nikto nečíta a zvyčajne skončia v koši na papier. Čo, ak by ste mali „ zaručené “, že 98 % ľudí, si určite prečíta Váš leták. Skúsili by ste potom takúto reklamu ?
out je dělat reklamu bez marketingu, pak je každý reklamní počin jen střelba do ticha.
19. 2. 2012 12:00:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732583
duben
verified
rating uzivatele
(50 hodnocení)
19. 2. 2012 12:03:01
Ptáš se myslím špatně. První dotaz by měl být ... je vaše cílení reklamy vhodné pro letákovou regionální reklamu? Nabídnout obecně letákovou reklamu není to pravé ořechové.
Příklad za mě:
- pokud půjde o letákovou reklamu na sportovní akci / kurzy bruslení, která je zaměřená na mojí spádovou oblast, může to být pro mě zajímavé
- pokud půjde o letákovou reklamu na web o focení nebo online hrách, pak je mi to nejspíš k ničemu. Pár lidí to přivede, ale jsou to vyhozené peníze z okna. Letáky se mi vyplatí na nějakém fotoveletrhu, nebo herním veletrhu, prostě aby ta reklama byla cílená a nekončila jen v koši
Mimochodem nabízet, že 98 procent lidí si leták přečte? Nenapadá mě, jak bys to chtěl zaručit, ale předem vě me takovéhle cifry budí hodně nedůvěry, že něco bude špatně (lidi budou placení že leták čtou = o takové nestojím), nebo je tam nějaký podfuk. Už číslo 25 procent bych považoval za hodně nadsazené a záleží na tom jak bude leták vypadat ve srovnání s tím s jakými letáky lidi přišli do styku za poslední období.
19. 2. 2012 12:03:01
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732582
garfildik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2012 12:14:58
Myslel som to skôr, tak, že aké máte vy skúsenosti s takouto formou reklamy. Tých " 98 % " to je len orientačne číslo, či by to nie jak zmenilo pohľad na vec. Je jasné, že presné % nikto nezaručí. Rozmýšľal som, o reklame v reštauráciách, baroch... Je na stole leták, dajme tomu s 10 reklamami a tam mi príde, že keď človek sedí s priateľmi na káve a je niečo na stole tak na 98 % ho to láka a pozrie si, čo to je. Plus ak by pri každej reklame bol QR kód, tak človek si ho jednoducho naskenuje mobilom a presmeruje ho to na danú stránku.
19. 2. 2012 12:14:58
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732581
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2012 12:43:31
tak jak bylo řečeno - pokud na tom stole bude leták na cheesburger zdarma - rád si ho vemu. Pokud tam bude leták na kurz angličtiny se slevou 10%, tak asi těžko. Obecně však dávání letáků do restaurací není dobrý nápad, protože bych byl spíš naštvanej na onu propagovanou značku, když bych šel s přítelkyní na večeři a na stole bych viděl nějaký leták. A těch 98% je z čeho ? Lidí ve schránek ? Oslovených na ulici ? Vždy záleží na službě či podniku, který propaguješ. Obecně bych mohl říct, že propagace online služby pomocí offline letáku není moc úspěšná a vyhodnocení takové kampaně je skoro nemožné. Snad jedině pomocí slevového kódu na tom letáku nebo formuláře. Jiná věc je, kdybys měl restauraci a dal tam třeba slevu 10 % na útratu nebo informoval o novém jídelním lístku společně s například fotkami interiéru a rozdával to v okolí restaurace. Zde jde konverze samozřejmě mnohem lépe sledovat.
19. 2. 2012 12:43:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732580
garfildik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2012 12:53:51
Tie % si nevšímajte, to bolo len tak odhadom, čo si myslím. Viem, že pre online službu to je ťažke, pre offline by to mohlo fungovať, ale zas v dnešnej dobe, je málo, čo offline, dnes žijeme vo svete Internetu.
19. 2. 2012 12:53:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732579
Michal Mrňa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
19. 2. 2012 13:00:09
Myslím, že do hospod by to nebyl špatný nápad. Když sedíme s přáteli na pivu tak si prohlédnu letáky co tam jsou píchnutý ve stojanu. Když mě něco zaujme napíšu si do telefonu www a mrknu na to za střízliva :-) Naopak když jsu po nákupním centru a nějaká ženská tam rozdává letáky a nacpe mi ho do ruky tak ho ani nečtu a vyhodím do nejbližšího koše.
19. 2. 2012 13:00:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732578
Oakley
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
19. 2. 2012 13:21:37
Pokud se tvůj leták hodí do čekáren ordinací, tak tam lidi z nudy přečtou úplně vše.
19. 2. 2012 13:21:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732577
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2012 14:42:37
Napsal Oakley;760838
Pokud se tvůj leták hodí do čekáren ordinací, tak tam lidi z nudy přečtou úplně vše.
Avšak záleží na obsahu - reklama na Bufet v čekárně u dietologa nebo adult reklama u rodinného doktora se asi nepotká s úspěchem. Důležitý je konverzní poměr - letáky taky sem tam čtu, ale to ještě neznamená, že informace využiju.
19. 2. 2012 14:42:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732576
garfildik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2012 16:03:28
Napsal Slater;760831
Myslím, že do hospod by to nebyl špatný nápad. Když sedíme s přáteli na pivu tak si prohlédnu letáky co tam jsou píchnutý ve stojanu. Když mě něco zaujme napíšu si do telefonu www a mrknu na to za střízliva :-) Naopak když jsu po nákupním centru a nějaká ženská tam rozdává letáky a nacpe mi ho do ruky tak ho ani nečtu a vyhodím do nejbližšího koše.
Presne takto nejako som to mysle. Namiesto toho aby si si napísal adresu do telefonu, naskenuješ QR kod a máš.
19. 2. 2012 16:03:28
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732575
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 2. 2012 00:04:45
In nebo Out? Podle mého je blbost řídit se takovou otázkou. Leták může být stejně účinný, jako libovolný jiný kanál. Záleží na kreativní myšlence. Ne na to, jestli je něco IN nebo OUT.
Nevyhazuju letáky, protože by byly OUT, ale protože nic zajímavého neříkají.
20. 2. 2012 00:04:45
https://webtrh.cz/diskuse/reklamne-letaky-in-alebo-out/#reply732574
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit