Zadejte hledaný výraz...

Označení reklamy „Reklama“ a vliv na návštěvníka

smrtka.smety
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
2. 2. 2012 16:43:56
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zdali má někdo zkušenosti s označení PPC reklamy (blok) nápisem „Reklama“. Jde mi o to, jestli to má na návštěvníky a prokliky nějaký vliv. Např. Centrum, Okoun.cz atd. mají reklamy takto označené.
Cílová skupina je víceméně mimo obor IT.
Díky.
2. 2. 2012 16:43:56
https://webtrh.cz/diskuse/oznaceni-reklamy-reklama-a-vliv-na-navstevnika/#reply726619
Tomáš Zíma
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 2. 2012 16:45:07
Obávám se, že je to spíše odradí. Reklama bývá nejúčinnější, když lidi nepoznají, že se jedná o reklamu.
2. 2. 2012 16:45:07
https://webtrh.cz/diskuse/oznaceni-reklamy-reklama-a-vliv-na-navstevnika/#reply726618
wt
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
2. 2. 2012 16:50:17
neni nahodou povinnost oznacit reklamu (v urcitych pripadech)?
2. 2. 2012 16:50:17
https://webtrh.cz/diskuse/oznaceni-reklamy-reklama-a-vliv-na-navstevnika/#reply726617
smrtka.smety
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
2. 2. 2012 17:02:26
PPC reklama je jiz od provozovatele oznacena, o to nejde. Jde o ten psychologicky vjem.
2. 2. 2012 17:02:26
https://webtrh.cz/diskuse/oznaceni-reklamy-reklama-a-vliv-na-navstevnika/#reply726616
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit