Zadejte hledaný výraz...

Agentura h1.cz nebo jiná

Juliana
verified
rating uzivatele
26. 1. 2012 22:13:25
Zdravím všechny.
Sháníme novou mediální agenturu pro náš e-shop. Jednou z nejlepších, jak se v diskuzích jeví, se nabízí H1.cz. Nenacházím ale aktuální informace, všechny jsou zastaralé. Má někdo z Vás zkušenost, jak to s H1.cz vypadá po sloučení s Ataxem? Prosím o konkrétní zkušenosti se správou marketingu, nikoliv o zkušenosti s jejich školeními, protože prezentace se může od práce často lišit.
Aktuálně spolupracujeme s jinou agenturou a jen pro zajímavost, spolupráce vypadá následovně.
Máme dohodnutý fullservis a platíme hodinovku. Každý měsíc dostávám rozpis prací a ten se v průměru pohybuje takto:
- rozesílka jednoho emailingu včetně copywritingu: 10 hodin
- SEO, linkbuilding: 10 hodin
- Facebook: 2 hodiny
- PPC Adwords, sklik, facebook: 14 hodin
- mediální plánování: 2 hodiny
Toto je základ činností a když je za potřebí pracovat na dalších, opět se platí hodinovka. Částka za výše uvedený "základ" nás měsíčně stojí na cca 55 000 Kč bez DPH. O tom, kolik nás stály Vánoce se raději ani nebudu rozepisovat.
V agentuře ještě ke všemu, začíná váznout komunikace a termíny nedodržují včas. Proto chceme odejít a nabízí se otázka. Je v dnešní době vůbec rentabilní najímat si mediální agenturu nebo byste to raději řešili (nebo řešíte) jiným způsobem?
Nejsme žádný velký eshop, naše návštěvnost se pohybuje kolem 1500/den.
Děkuji za názory.
Juliana
26. 1. 2012 22:13:25
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723764
Zdravím,
zcela určitě se vyplatí najmout si pro marketingové záležitosti agenturu. Připadá mi však potrefené účtovat dle hodin. Efektivnější by, logicky, bylo účtování dle odvedené práce.
Účtování dle hodin se, za mého názoru, hodí tak u programátorů a podobných profesí, kteří si hodiny a hodiny lámou hlavu nad problematikou a skutečně přemýšlejí, tudíž Vám věnují čas. Nicméně u marketingové agentury je účtování dle hodin výhodné tak maximálně pro samotnou agenturu, což její představitelé dobře vědí. Pro Vás je takové účtování pochopitelně spíš ztrátné...agentura tohle ale zcela určitě dobře ví.
26. 1. 2012 22:17:50
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723763
Napsal INVENIO Media, s.r.o.;750473
Zdravím,
zcela určitě se vyplatí najmout si pro marketingové záležitosti agenturu. Připadá mi však potrefené účtovat dle hodin. Efektivnější by, logicky, bylo účtování dle odvedené práce.
Účtování dle hodin se, za mého názoru, hodí tak u programátorů a podobných profesí, kteří si hodiny a hodiny lámou hlavu nad problematikou a skutečně přemýšlejí, tudíž Vám věnují čas. Nicméně u marketingové agentury je účtování dle hodin výhodné tak maximálně pro samotnou agenturu, což její představitelé dobře vědí. Pro Vás je takové účtování pochopitelně spíš ztrátné...agentura tohle ale zcela určitě dobře ví.
proč by mělo být účtování dle hodin špatné? Snad nad těmi úkony stráví určitý čas, a ten naúčtují, ne (stejně jako například tebou zmíněný programátor)? Teď se nebavím o konkrétním příkladu a o tom, jestli nad tím čas skutečně tráví.
EDIT: a omlouvám se za OT, nedalo mi to...
26. 1. 2012 22:27:25
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723762
proč by mělo být účtování dle hodin špatné? Snad nad těmi úkony stráví určitý čas, a ten naúčtují, ne? Teď se nebavím o konkrétním příkladu a o tom, jestli nad tím čas skutečně tráví.
Právě proto, že někteří sedí, čumí, sedí, čumí a pak naúčtují 50 hodin - hotovo není skoro nic.
Z tohoto důvodu zastávám názor, že je pro klienta průhlednější a férovější účtovat skutečně odvedenou prokazatelnou práci.
Text copywritera, který píše rychleji, by podle metody účtování podle hodin ve finále stál méně peněz než text copywritera, který píše pomalu. Text rychle píšícího copywritera může být mnohem kvalitnější a měl by být odměněn nižší sazbou? Nesmysl.
26. 1. 2012 22:29:44
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723761
Napsal INVENIO Media, s.r.o.;750484
Právě proto, že někteří sedí, čumí, sedí, čumí a pak naúčtují 50 hodin - hotovo není skoro nic.
Z tohoto důvodu zastávám názor, že je pro klienta průhlednější a férovější účtovat skutečně odvedenou prokazatelnou práci.
tak to samé může udělat i programátor... Tu skutečně odvedenou a prokazatelnou práci ale snad také musíš nějak vyjádřit - třeba v hodinách.
No, to je jedno, končím OT a ještě jednou se omlouvám Julianě.
26. 1. 2012 22:31:59
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723760
Lukáš Král
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 1. 2012 22:32:41
Dobrý den Juliano,
celá situace se zdá být nešťastná z Vašeho pohledu.
Částka v mých očích spravedlivá těmto činnostem při Vaší návštěvnosti s maximální kvalitou (která možná teď chybí), je podle mě úměrná polovině. Jen si tak říkám, jestli v tomto případě není lepší kombinovat činnosti freelancery - profesionály na volné noze než agenturou, kde většinou chybí nadšení.
Myslím, že Webtrh.cz může zlepšit Vaši situaci a snížit náklady. Místní komunita to jistě dokáže.
26. 1. 2012 22:32:41
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723759
Ono za 55tis. si v pohodě najmete in house člověka se zkušenostma. Ono agentruy až na pár vyjímek jsou prašť jak uhoď. Než se uvážete hory doly a poté tvrdá realita. A ani to účtování není podstatné. Pokud prostě nad tím jejich lidi stráví nějaký čas, tak si za něj nechají zaplatit, zda to bude úkolem, který bude stát to, co hodiny je úplně jedno. Jen se to propočítá jinak. Pokud od vás chtějí mít za tu prací 55tis. měsíčně, tak je budou mít, ať v hodinové sazbě, nebo v úkolech.
Druhou věcí jsou reálné schopnosti agentur. Prostě na to, aby vám někdo pořádně věci naplánoval, vyznal se v oboru, zvládl to, poté to vyhodnotil, poučil se pro příště, dělal analýzy apod. tak na to prostě 55tis. nestačí. Dobří lidé chtějí být zaplaceni a pracovat s těmi "ne"dobrými je ztráta času. On jen takový lepší analytik bude stát více, než platíte nyní.
A ono ve finále ani marketingovou agenturu nehledáte, ale někoho na správu pár reklamních zdrojů ;)
Já bych H1 vynechal, už proto, že byť to je kvalitní agentura, tak dnes nabídnou jiné agentury lepší full servis s lepšími lidmi v týmu a za peníze, které budou v podstatě stejné. Případné reference pošlu přes PM - ne, nejsem z žádné agenruty, ja jsem jen zákazník agentur.
26. 1. 2012 22:34:43
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723758
James.pond
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
26. 1. 2012 22:39:20
Martin Kolčaba - chceš tady tvrdit, že zaplatíš 10 hodin práce člověku, který téměř nic neumí? A ve finále ti udělá stejnou práci jako člověk, který je v daném oboru profík a stejnou práci zvládne za hodinu?
Kde žiješ? Přece nebudeš platit za cizí neschopnost, pokud ano jsi blázen, nebo hrdina.
26. 1. 2012 22:39:20
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723757
Scar
verified
rating uzivatele
26. 1. 2012 22:49:13
Jen tak čistě pro zajímavost (pro laika), není lepší v takovém případě si najmout nějakého svého člověka, který za tu částku odpracuje minimálně 3x tolik hodin? Nebyl by efekt nakonec stejný nebo i lepší?
26. 1. 2012 22:49:13
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723756
Napsal James.pond;750492
Martin Kolčaba - chceš tady tvrdit, že zaplatíš 10 hodin práce člověku, který téměř nic neumí? A ve finále ti udělá stejnou práci jako člověk, který je v daném oboru profík a stejnou práci zvládne za hodinu?
Kde žiješ? Přece nebudeš platit za cizí neschopnost, pokud ano jsi blázen, nebo hrdina.
ale to určitě ne. Chtěl jsem jen říct, že hodinovka vždy nemusí být nutně špatná - pokud si někdo neúčtuje hodiny jen tak, za nic, ale skutečně dělá. To, že někdo umí a někdo ne je druhá věc. Já předpokládám, že platím tomu, kdo umí, jinak bych si ho nenajmul. Za své peníze pak chci vidět odpovídající výsledek. Co se týká bodů, které psala Juliana, tam bych chtěl vidět, že se mi ty peníze do toho vložené vrací (alespoň u SEO a PPC, tedy metod výkonnostího marketingu, které tvoří 24 z 28 hodin spolupráce). Pokud bych to neviděl, spolupráci končím.
Jinak se musím omluvit, dneska výjimečně celý den pracuji a jsem unavený, pokud jsem se opět nevyjádřil přesně, nechme to prosím pro dnešek být - lepší to už asi nebude.
26. 1. 2012 22:54:37
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723755
Doporučuji poskládat si svůj balíček potřeb a ten pokrýt službami freelancerů, kteří si dají hodně velký pozor, aby odvedli kvalitní práci a klient byl spokojen. Jde totiž o jejich pověst. Je to však jen můj osobní názor (ano, jsem freelancer, s agenturami mám jisté zkušenosti).
MaK.
26. 1. 2012 22:55:51
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723754
kvakito
verified
rating uzivatele
26. 1. 2012 22:57:11
Juliana: Poznat kvalitni firmu je dnes problem. Za sebe doporucuji dobryweb.cz.
26. 1. 2012 22:57:11
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723753
tak ono pokud klient konci u SEO/FB/PPC tak to jeste jde. jakmile ma zajem o cokoli narocneho, tak se musi pripravit, ze bez vyjimky bude jak pro freelancery tak pro medialky z pocatku zdrojem, za ktery se to oni nauci...
26. 1. 2012 23:05:19
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723752
Radku, co se například skrývá pod pojmem "cokoli náročného"?
MaK.
Napsal Radek O.;750506
tak ono pokud klient konci u SEO/FB/PPC tak to jeste jde. jakmile ma zajem o cokoli narocneho, tak se musi pripravit, ze bez vyjimky bude jak pro freelancery tak pro medialky z pocatku zdrojem, za ktery se to oni nauci...
26. 1. 2012 23:07:58
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723751
proste sestaveni funkcniho media mixu, reseni marektingu vice komplexne, nez si vypichnout dve-tri discipliny drive zminene apod. a to vse samozrejme na urovni toho, aby to bylo efektivni. To oni ve finale i neco slepi, ale aby to fungovalo? Ne, to by se to na vas museli nejdrive naucit, pak mozna.
26. 1. 2012 23:12:15
https://webtrh.cz/diskuse/agentura-h1-cz-nebo-jina/#reply723750
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit