Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak se počítá cena z impresí

Ahoj jak prosím lze spočítat cenu když mám počet impresí a celkovou cenu. Chtěl bych z toho spočítat ctr?
10. 1. 2012 10:00:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716736
mate 100 000 impresi = 100 CPT (1CPT = 1000 impresi). CTR - Click Through Rates - podil kliku a impresi. Máte-li 1000 kliků a 100 000 impresí pak je to 1000/100000*100 = 1%
Celková cena je pak třeba 2000 Kč za 100 CPT = za 1CPT platíte 120 Kč. Tedy za 1000 impresí zaplatíte 20 Kč. Jelikož máte CTR 1% pak získáte 10 kliků za 20 Kč a tedy 2Kč/klik.
10. 1. 2012 10:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716734
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
10. 1. 2012 10:10:24
řekl bych, že na tohle se neptal - k počtu kliknutí nepadla zmínka - tedy kromě onoho CTR, což chápu jako špatně zvolenou zkratku a na mysli měl cenu za 1000 impresí.
10. 1. 2012 10:10:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716733
freez
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 1. 2012 10:31:09
Tady se asi omylem zaměňují dva termíny resp, dvě zkratky CTR a CMP to je rozdíl.
Tohle by mohlo pomoct:
http://www.symbio.cz/slovnik/imprese.html
http://www.symbio.cz/slovnik/mira-prokliku-ctr.html
No a tohle je pěkný čtení:
http://404m.com/2011/04/04/cena-reklamy-za-tisic-zobrazeni/
Takže podle mě z počtu impresí a celkové ceny spočítáš CMP (cenu za 1000 impresí) a ne CTR (míru prokliku)
10. 1. 2012 10:31:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716732
No spíš jsem myslel jak bych spočetl když znám počet impresí za týden a cenu za týden, tak jak spočítám jeli pro mě tato kampaň výhodná?
10. 1. 2012 10:31:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716731
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
10. 1. 2012 10:40:51
Vy si určujete výhodnost kampaně podle počtu impresí (zobrazení) ?
10. 1. 2012 10:40:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716730
freez
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 1. 2012 10:43:38
Napsal tobi;742562
No spíš jsem myslel jak bych spočetl když znám počet impresí za týden a cenu za týden, tak jak spočítám jeli pro mě tato kampaň výhodná?
Nijak, na to abyste posoudil jestli pro vás výhodná byste musel znát taky míru prokliku tedy CTR abyste věděl, že když zaplatíte za 1000 zobrazení například 100 korun, a z 1000 zobrazení proklikne 10 lidí, bude vás tedy stát jeden potenciální zákazník 10 korun, jestli se vám to vyplatí to už záleží na vás.
10. 1. 2012 10:43:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716729
Napsal freez;742573
Nijak, na to abyste posoudil jestli pro vás výhodná byste musel znát taky míru prokliku tedy CTR abyste věděl, že když zaplatíte za 1000 zobrazení například 100 korun, a z 1000 zobrazení proklikne 10 lidí, bude vás tedy stát jeden potenciální zákazník 10 korun, jestli se vám to vyplatí to už záleží na vás.
Děkuji
10. 1. 2012 10:50:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716728
Napsal tobi;742562
No spíš jsem myslel jak bych spočetl když znám počet impresí za týden a cenu za týden, tak jak spočítám jeli pro mě tato kampaň výhodná?
Takže koupíte si 1 000 000 impresí za 50 000 Kč. CTR máte třeba 1%. Tedy získáte 10 000 kliků. Konverzní poměr z této kampaně máte třeba na webu 5%. Získáte tedy 500 objednávek. Vaše průměrná hodnota objednávky je 1000 Kč. Získal jste tedy 500 000 Kč obrat. Průměrná marže je 20%. Získal jste tedy 100 000 na marži. Půrměrné náklady na jednu objednávku jsou třeba 50 Kč. Máte tedy 75000 Kč marži po odečtení nákladů. Náklady na kampaň byly 50 000 Kč. Jste tedy 25 000 Kč v plusu.
10. 1. 2012 11:03:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-pocita-cena-z-impresi/#reply716727
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit