Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Nejlepší Live chat pro zákaznický support?

Jan Hora
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2011 15:17:14
Ahoj, řeším jaký live chat bude nejlepší pro implementaci do ne-opensource shopu. Nejlépe zdarma, ale pár desítek dolarů nás nezabije :-). Díky
19. 12. 2011 15:17:14
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708804
Radek Hrnčíř
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
19. 12. 2011 15:25:05
Mě by se také líbilo něco jako má wedos ... například zopim, ale levnější ... nejlíp úpně zdarma.
19. 12. 2011 15:25:05
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708803
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
19. 12. 2011 15:27:12
ten zopim se mi libi, ulozim si do zalozek, cena privetiva
19. 12. 2011 15:27:12
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708802
Pavel Horelica
verified
rating uzivatele
(54 hodnocení)
19. 12. 2011 15:29:29
taky doporučuji zopim, sam pouzivam a je to v poho
19. 12. 2011 15:29:29
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708801
Radek Hrnčíř
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
19. 12. 2011 15:30:53
dá se tam nastavit například, že napíšete /dd a ono to napíše Dobrý den, můžu Vám nějak poradit atd.
Vidíte odkud návštěvník je, kolikrát měl Vaší stránku zobrazenou, prohlížeš, ip adresu, dokonce i OS atd. :)
19. 12. 2011 15:30:53
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708800
Jan Hora
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2011 15:59:56
Koukám na zopim, ale tam to vypadá že to je bez CZ?
---------- Příspěvek doplněn 19.12.2011 v 16:00 ----------
a shortcuts jako /dd tam jdou. Vypadá to dobře
19. 12. 2011 15:59:56
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708799
Radek Hrnčíř
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
19. 12. 2011 16:04:52
Nejsem si už 100% jistý, ale myslím, že vše si jde v administraci přeložit ...
19. 12. 2011 16:04:52
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708798
jj Zopim je pecka. Má to propojení na jabber, takže stačí být normálně online a chaty se otvírají jako komunikace přes ICQ. Já mám Zopim zdarma, nevím ani o tom, že se něco platí :-D, zatím mi to funguje.
19. 12. 2011 16:08:35
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708797
Radek Hrnčíř
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
19. 12. 2011 16:10:38
Jenom na 14 dní, ne?
19. 12. 2011 16:10:38
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708796
Jiří Mareš
verified
rating uzivatele
19. 12. 2011 16:12:50
Dobrou volbou je i LiveZilla, je zdarma.
19. 12. 2011 16:12:50
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708795
Pavel Horelica
verified
rating uzivatele
(54 hodnocení)
19. 12. 2011 16:15:07
zopim je zdarma pořád, ale jen v základní verzi, pokud chceš rozšíření, nějakou kačku to stojí..
19. 12. 2011 16:15:07
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708794
Jan Hora
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2011 16:19:36
U základní verze píšou Only two concurrent chats - to znamená že naráz můžu chatovat jen se dvěma lidmi a ostatní stojí ve frontě? Nebo jak je to myšleno?
19. 12. 2011 16:19:36
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708793
DanielMacek
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 12. 2011 16:20:00
https://www.plupper.com/
19. 12. 2011 16:20:00
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708792
Pavel Horelica
verified
rating uzivatele
(54 hodnocení)
19. 12. 2011 16:26:34
Napsal Kenas;734983
U základní verze píšou Only two concurrent chats - to znamená že naráz můžu chatovat jen se dvěma lidmi a ostatní stojí ve frontě? Nebo jak je to myšleno?
přesně tak :-) max se dvěma uživateli najednou, další čekají ve frontě dokud mají trpělivost :-) dále nejde banovat usery, graficky to na frontendu vypadá hůř, atd, atd..
19. 12. 2011 16:26:34
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708791
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
19. 12. 2011 16:30:45
Napsal Kenas;734983
U základní verze píšou Only two concurrent chats - to znamená že naráz můžu chatovat jen se dvěma lidmi a ostatní stojí ve frontě? Nebo jak je to myšleno?
kdybys jim napsal na podporu co maj na webu tak bys to uz vedel :D horel byl rychlejsi, ale je to tak jak rika, ostatni zustavaji ve fronte
19. 12. 2011 16:30:45
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-live-chat-pro-zakaznicky-support/#reply708790
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit