Zadejte hledaný výraz...

Jaké typy propagačních soutěží jsou v dnešní době oblíbené?

Luboš Lerch
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
1. 11. 2011 11:46:12
Ahoj,
ze zvědavosti a také s cílem posbírat postřehy z praxe by mě zajímalo, zda existuje nějaká statistika oblíbenosti soutěží, které mívají za úkol představit novou službu, eshop či portál a zároveň krom kontaktů získat i vracející se návštěvníky (po skončení soutěže)?
V čem může tkvět dobrý výsledek především?
  • Pouze nechám návštěvníka vyplnit kontaktní formulář a čekat?
  • Nechám jej odpovídat na různě náročné otázky spojené s daným oborem?
  • Podmíním účast uživatele například registrací v eshopu?
  • Donutím jej procházet web a hledat na něm informace?
  • Flashovka o body (pří cílení na mladší návštěvníky)?
  • A atd...
Zajímá mě co byste volili a nebo jaký je vámi ověřený a nejúčinnější způsob propagace pomocí soutěží...
Za veškeré podměty samozřejmě děkuji. ;-)
1. 11. 2011 11:46:12
https://webtrh.cz/diskuse/jake-typy-propagacnich-soutezi-jsou-v-dnesni-dobe-oblibene/#reply693476
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
1. 11. 2011 12:16:16
Propagace pomocí soutěží je absolutně k ničemu. Získáš nárazově více návštěv, kteří jdou za jediným účelem, účast v soutěži. Nic víc, nic míň a hlavně rychle.
A jelikož jsme v Čechách, spousta lidí má několik mailových účtů, aby své šance na výhru samozřejmě zvýšila.
Pokud se vydáš tímto směrem, určitě bych podmínil účast registrací + se souhlas se zasláním newsletteru. Možná se ti v budoucnu podaří někoho newsletterem oslovit.
1. 11. 2011 12:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/jake-typy-propagacnich-soutezi-jsou-v-dnesni-dobe-oblibene/#reply693475
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit