Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Polemika nad Vodafonem

soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
26. 9. 2011 19:12:09
zdar trznici,
jelikoz jsem nenalezl vhodnejsi tema (napr. v sekci technika) zkusil bych "zapatrat" zde
o co jde
kolega mel dlouha leta tarif u vodafone, jeden z nejvyssich
pocatkem leta chtel tarif zmenit na jiny/novejsi presto ne nizsi
vodafone mu nauctoval pausaly oba, takze "vyhodil z okna" neco pres litr penez za 3-4 dny puv obdobi predchoziho pausalu - uz to je samo o sobe s podivem, protoze u firemnich cisel se sluzby meni az v dalsim fakturacnim obdobi
ale aby toho nebylo malo, krom neutralnich odpovedi na "vesele lince" i pisemne reklamaci se dozvedel, ze nema narok jak na vraceni, tak na discount a co vic - ani prevod nevycerpanych minut do dalsiho obdobi
= toto byl duvod (ne jediny, ale posledni) k ukonceni sluzeb / nikoliv vsak moje "polemika"
jelikoz mel cislo opravdu dlouho, rozhodl se prejit k jinemu poskytovateli
a ted :-)
od doby finalniho provedeni migrace ma neustale problemy s volanim od lidi, kteri jsou na siti vodafone
tj. hovor se spoji, ale neni nic slyset, volani hlasi ton "ty-dy-dy cislo neexistuje", pripadne ton obsazeno i kdyz telefon zjevne nic nedela
jelikoz jsme objevili tyto problemy pouze ze site vodafonu, zajimalo by mne zda ma nekdo obdobne zkusenosti po prenosu cisla nebo pri volani na prenesene cislo a muze jit o "konkurencni tah"
/ nebo je to proste jen souhra vetsiho mnozstvi nahod a s pribyvajicim vekem zaciname byt deformovani technikou a paranoidni :-)
predem diky za jakekoliv reakce
26. 9. 2011 19:12:09
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680928
Ja myslím že Happy robot na to odpověděl dostatečně, řekl všechno co je třeba :)
26. 9. 2011 19:16:08
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680927
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
26. 9. 2011 19:25:15
Bohužel je vše možné.. s Vodafone to jde od deseti ku pěti. Měl jsem křížové přesměrování - zrušili ho bez náhrady ( pardón, poslali mi šunku foun na omluvu) po přechodu na nový systém se mi samovolně aktivovaly služby, které jsem aktivní neměl, naúčtovali mi pro jistotu i dva paušály naráz atd,. Nyní zrušili písemné faktury, emailem také žádné nepřijdou, takže hůra do " samoobsluhy " kde s odezvou webu mám vždy obavu, že mi opojili internet. Za měsíc mi s nimi končí smlouva a zvažuji, že také přenesu všechna čtyři čísla k jinému operátorovi.. ideálně asi tak do Rakouska.
Dodám, že poslední tři měsíce mají problém ze sítí a když vytáčím číslo, ozve se jen píp.píp a nic a to i několikrát po sobě...
26. 9. 2011 19:25:15
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680926
Petr
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
26. 9. 2011 19:32:58
kluci.. nezanevirejte na vodafone :-) prechazi tedka z jednoho systemu na druhy a opravdu to neni sranda.. navic se resi stehovani cele firmy do stodulek, takze starosti je nad hlavu.. lidi delaj co muzou.. chapu ze jsou problemy ale daj se snad nejak resit :-)
to s tim "nevracenim" penez je mi nejaky divny :-) zkusil bych to jeste obvolat ;-)
P
26. 9. 2011 19:32:58
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680925
Vodafone jsou diletantni první třídy, nyni jsem řesil 55minut prenos dvou čísel k jinemu operátorovi s tim ze me jedna operátorka tam bezduvodne i vypla, dalsi me neustale posillal na prodejnu atd. Byl jsem u nich jeden z prvnich /zakaznik číslo 12/ ale jak vidno ani po tolika letech se u nich nic nezmenilo. Po zkusenostech: Prodavaci na prodejnach jsou nejmene "vyskoleni", na infolinku neni mozno se i 25minut i dele dovolat, velice často nepodaji informace-přepojuji jinde občas i drze vypnou volajícího toto se mi stalo několikrát, zaroven srovnavam z o2 a tmobile.
Celkove co vim jde vodafone hodně dolu co se tyče prumeru pribavajicich uzivatelu oproti konkurentum + firem jsou na tom uplně ze tři operátoru nejhůř/vzdy byli ae meli i lepší období/ a maji nyní dlouhodobě stale klesající tendenci
26. 9. 2011 19:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680924
sysline
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 9. 2011 19:37:50
Moje zkusenost s vodafone je asi takova. Kdyz jsem si tam udelal smlouvu, tak jsem tam musel slozit pomerne velkou jistinu ( roaming ) kdyz mi ji meli vracet, tak mi porad posilali penize, az jsem se po nekolika mesicich nasral, dojel jsem si na centralu vodafone, tam udelal bordel a za dva dny jsem mel penize na ucte. Nicmene po nejakem case jsem ja debil presel k jinemu operatorovi a do ted toho lituju a hodlam se v nejblizsi dobe vratit zpatky k vodafone. Uroven operatoru v CR je naprosto otresna. t-mobile bezostysne okrada zakazniky kde muze, O2 neustale spamuje telefon reklamama a jeho sluzby celkove jsou na nic. Zaver je takovej, ze pres vsechny nedostatky co vodafone ma, to je asi jedinej trochu pouzitelnej a akceptovatelnej operator v CR.
26. 9. 2011 19:37:50
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680923
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 9. 2011 19:44:28
vodafone ma slozitou migraci ze starych systemu na nove. stim jde spousta problemu. Za nas jako velkeho uzivatele ktery ma pomerne dost pevnych linek a mobilnich telefonu muzu rict ze vse funguje v poradku.. rychla odezva a VIP support se ozyva behem par minut.
26. 9. 2011 19:44:28
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680922
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
26. 9. 2011 19:51:09
hexa:
my take proti behu nic nemame, jde spis o zkusenosti "po prechodu"
mineno od vodafone smerem ke konkurenci, nikoliv jine typy prechodu :-)
to, ze jim pres den uz nekolik mesicu prakticky nejde samoobsluha, nebo tel. support koncici ve chvili kdy mu dojdou FAQ fakt neresim...
26. 9. 2011 19:51:09
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680921
migrace, nemigrace ... u vodafone se da zridit smlouva na libovolne zivnostenske IC a volat o sto sest zadarmo ... on to ten chudak s danym IC zaplati ... a to jen diky tomu ze pro uzavreni smlouvy na IC nechteji zadny doklady totoznosti ... :-/ osobni zkusenost - budu se ted kvuli tomu tahat po policajtech
26. 9. 2011 19:52:49
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680920
manul
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 9. 2011 19:56:11
Já osobně řeším také problémy s Vodafonem od jejich převodu na nový systém. Neměli to vůbec připřavené...osobně již tři měsíce čekám na schválení smlouvy...všechny problémy proč to ještě nemám plynou stále a pořád z technických problémů u nich. Nejdříve nebyli měsíc schopni převádět čísla v rámci vlastní sítě, pak zase měnili podmínky atd atd.
Dnes jsem byl opět se smlouvou na pobočce s 10 reklamacema a 13 požadavkama a ultimátem týdne na převod na novou smlouvu + refundace za minulé měsíce. Uvidíme, jestli se něco stane. Každopádně jsem zavolal známému od O2, poslal mu podklady smlouvy co mám u Vodafone - jaké tarify za kolik a jestli je schopen mi něco takového sestavit i u nich....Celkem jsem už Vodafonu za ty tři měsíce nastrkal okolo 10 000 navíc a teď přijde další faktura, zase vyšší než má již dlouho být.
26. 9. 2011 19:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680919
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 9. 2011 20:02:04
no my jsme zatim od vodafone neodchazeli a ani to neplanujeme. HEXAGEEK ma pod sebou nekolik s.r.o. v CR a u vsech jsme migrovali pod jednotny vodafone onenet a vschno bez problemu a to z klasickych tarifu,karet,jinych onenet u vodafone a i cisel od o2 a Tmobile. vse bez problemu. A defakto bez vypadku..
26. 9. 2011 20:02:04
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680918
manul
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 9. 2011 20:13:05
Asi mají také různé priority...holt já jakožto někdo se 13 čísly nemám takovou váhu, jako několik s.r.o.:)
26. 9. 2011 20:13:05
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680917
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 9. 2011 20:20:01
za mě: strašný signál, změny všeho možného bez souhlasu a založení paušálu bez vědomí vlastníka čísla...
26. 9. 2011 20:20:01
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680916
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
27. 9. 2011 09:30:48
Napsal manul;705231
Asi mají také různé priority...holt já jakožto někdo se 13 čísly nemám takovou váhu, jako několik s.r.o.:)
Podobná zkušenost, převod 25 čísel od O2 k Vodafone řešíme už druhý měsíc, zatím bezvýsledně. Jejich technická podpora je sice velmi ochotná, ale to je asi tak všechno. Momentálně voláme s O2 ( za draho) a čekáme, až nás Vodafone milostivě přebere :(
27. 9. 2011 09:30:48
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680915
manul
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 9. 2011 09:34:47
Mám další bonus...dnes mi přišlo nové vyúčtování...částka 2 x vyšší než normálně...a na vyúčtování je, že jsem poslední nezaplatil...můj účet - se všemi v.s., s.s. a č.ú říká něco jiného.....
27. 9. 2011 09:34:47
https://webtrh.cz/diskuse/polemika-nad-vodafonem/#reply680914
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit