Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Nový reklamní systém Adwave.cz

Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 9. 2011 23:02:04
Dobrý den,
rád bych vás informoval o spuštění nového reklamního systému www.adwave.cz. Doufám, že by mohl být přínosem jak pro inzerenty, tak pro majitele webů, kteří hledají větší zisky z reklamních ploch, než jim nabízí příjmy například z reklamních systémů Adsense, Sklik, Etarget, Potenza a jiné podobné.
Ačkoliv jsem si vědom, že bannerová reklama, na kterou je Adwave zaměřený, není zrovna na vrcholu slávy, věřím, že existuje ještě dost inzerentů, pro které je bannerová reklama (za rozumnou cenu) zajímavá a budou ji chtít využívat.
Jestli dovolíte, ve stručnosti bych představil pár základních vlastností Adwave.cz
Výhody pro inzerenty:
  • Cílení na konkrétní web dává možnost zvolit vhodný tématický okruh či demografickou skupinu.
  • Cílení na regiony zvyšuje efektivitu kampaně a dává šanci i firmám s lokální působností.
  • Díky možnosti zacílení na region dosáhnete vysoké efektivity a zároveň nízké ceny.
  • Rychlá a snadná platba pomocí předplacených kreditů umožňuje flexibilní ovládání kampaní.
  • Administrace nabízí přehledné a intuitivní ovládání, která zvládne i laik.
  • Multiuživatelské řešení přináší vhodnou správu kampaní i pro reklamní agentury a velké zadavatele reklamy.
Výhody pro publishery/majitele webů
  • Zapojením do partnerského programu nic neriskujete. Vaše reklamní plochy Vám zůstanou i nadále k dispozici, pokud se nám je nepodaří prodat. Naopak....
  • ...naopak získáte kvalitní reklamní nástroj pro správu vašich reklamních ploch. Jeho prostřednictvím si na své plochy budete moci nasadit vlastní reklamu (např. Adsense, Sklik partner apod. nebo prostě reklamu na jiný váš web). Na jedné pozici si budete moci střídat až tři různé reklamy a procentuálně u nich měnit intenzitu nasazení.
  • Pokud Váš reklamní prostor prodáme (samozřejmě za víc než jsou vaše stávající příjmy), získáváte provizi 60% z prodané ceny, zbylých 40% inkasujeme my za zprostředkování a za provoz systému.
Co požadujeme
  • tématicky zajímavé weby s unikátním obsahem
  • minimální návštěvnost webu 300 lidí denně
  • jasně definované reklamní plochy odpovídající zaběhlým standardům
  • základní znalosti pro správu webu kvůli vložení reklamního kódu
  • ověřitelný údaj o návštěvnosti webu z nezávislého auditního systému (Google Analytics, Toplist, Navrcholu atd.)
  • živnostenský list
Co můžeme nabídnout
  • dlouholeté zkušenosti s prodejem bannerové reklamy
  • praktické zkušenosti s naším reklamním systémem Backlink.cz na prodej zpětných odkazů
  • tým lidí připravený pomoci řešit Vaše dotazy a technické problémy
  • férový a vstřícný přístup
Pokud by Vás systém www.adwave.cz zajímal a chtěli byste si ho vyzkoušet, budeme určitě rádi. Vítáme jak inzerenty, tak publishery a budeme vděčni za každý názor či připomínku, byť by byly kritické.
Jarda F.
www.adwave.cz
16. 9. 2011 23:02:04
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677978
chaves
verified
rating uzivatele
(95 hodnocení)
17. 9. 2011 00:50:58
Hodne stesti, vzhledem k pomeru zisku deleneho mezi majitele stranek a vasim systemem (60 - 40) konkurenci asi nepredbehnete. Treba ale dokazete presvedcit jinak.
17. 9. 2011 00:50:58
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677977
Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 9. 2011 01:15:17
Díky za připomínku. Rozdělení provize jsme samozřejmě pečlivě zvažovali a myslím, že toto není až tak neobvyklé rozmezí. Například eTarget dává provizi 50%, google adsense 68%, Sklik 70% (podrobněji např. na našem blogu http://www.blabol.cz/zjistili-jsme-vysi-provize-sklik-partner/). Takže nejsme daleko od konkurence. Problém je v tom, že tyto systémy dávají cenu za realizovaný proklik, ale Adwave.cz není PPC systém. My platíme za zobrazování reklamy. Kampaně se objednávají nejméně na týden. A hlavně nespoléháme jen na to, že se někdo ozve sám a reklamu si koupí. Máme vlastní obchodní zástupce, reklamní prostor aktivně nabízíme sami. Snažíme se jít trochu jinou cestou než konkurenční systémy, za systémem stojí firma s poměrně stabilním zázemím.
17. 9. 2011 01:15:17
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677976
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 9. 2011 01:32:10
docela se mi libi ze to neni ppc, mohlo by to tedy slusne vydelavat napriklad na webech s nizkou proklikovosti kde maji uzivatele proste uz reklamni slepotu - klasicky treba u magazinu... Otazka je zda tam dokazete sehnat inzerenty :) drzim palce, mohlo by to byt zajimave. Ovsem systemu tu bylo uz mnoho a mnoho jich take prilis neuspelo, tak snad bude u vas neco jinak.
17. 9. 2011 01:32:10
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677975
Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 9. 2011 01:49:56
Napsal Aleš Jiříček;702026
Otazka je zda tam dokazete sehnat inzerenty :) ...... Ovsem systemu tu bylo uz mnoho a mnoho jich take prilis neuspelo, tak snad bude u vas neco jinak.
Souhlasím, to je samozřejmě vždy nejtěžší úkol. Na druhou stranu dosud se nám to (sice převážně regionálně) dařilo poměrně úspěšně, tak doufáme, že to bude fungovat i nadále. Vlastně jsme systém vyvíjeli proto, že v některých obdobích byl trochu i přetlak... A přes regiony na to chceme jít i nadále, protože v nich je síla. Víme, že spousta malých lokálních firem investuje ročně desítky až stovky tisíc do pochybných regionálních inzertních plátků, které se dávají zdarma do schránek a které čte jen minimum lidí. Nikdy je nenapadlo investovat do internetové reklamy, protože to regionálně bylo obtížné. Chceme tudíž konkurovat hlavně tomuto segmentu. Cenově to asi nebude problém, uvádím pro zajímavost ukázku reklamní kampaně:
Zadavatel: Regionální truhlářství z Hradce Králové nabízejí mimo jiné prodej palivového dřeva na zimu
Cíl: Upozornit na zahájení podzimní sezóny a prodej dřeva
Cílová skupina: převážně muži 25+ v dosahu 50 km od sídla firmy
Termín: 2 týdny na přelomu září a října
Rozpočet: do 3000 Kč + DPH
Realizace kampaně: vzhledem k cílové skupině byly vybrány z portfolia jako odpovídající tyto weby:
Chcizit.cz, Megacars.cz, Pejskar.cz, Policie-cr.cz, RCbazar.cz, Trestni-rizeni.com.
V kampani byly použity formáty leaderboard, fullbanner, skyscraper 120x600 a wideskyscraper 160x600, všechny viditelné bez rolování stránky. Na každý web byl nasazen vždy jen jeden reklamní banner. Reklamní bannery si dodal inzerent sám, respektive je měl vytvořené z předchozí kampaně. Náklady na výrobu série těchto bannerů byly cca 1400 Kč bez DPH
regionální cílení: Hradec Králové a Pardubice
intenzita nasazení: 50% (využití poloviny prostoru, tedy průměrně každé druhé načtení)
předpokládaný rozsah: cca 40.000 zobrazení při nasazení 50% a 2 regiony
náklady na kampaň bez výroby bannerů: 776 kreditů, což může být 620 - 776 Kč bez DPH v závislosti na množstevních slevách
při vytváření modelové kampaně byly použity údaje odpovídající reálnému počtu zobrazení a skutečným ceníkovým cenám v době sestavení.
Myslím, že při těchto cenách nebude až tak složité reklamu prodat. Navíc inzerntům umožňujeme v případě dlouhodobých kampaní storno v průběhu kampaně, pokud budou mít pocit, že nepřináší takový efekt, jaký od ní čekali. Vrácené kredity budou moci použít na reklamu na jiném webu.
Velkou výhodou je, že u těchto regionálních klientů se bannerová reklama nebere jen na klik, ale prostě na brand. Máme zkušenosti s realizací kampaní u některých klientů, kteří dokonce ani nepožadovali proklik z banneru na svůj web, protože tam stejně neměli aktuální informace a nebyli schopni si je zaktualizovat (je to samozřejmě výjimečná situace, ale už jsem ji zažil). Prostě na tu reklamu pohlížejí stejně jako na tištěnou reklamu v novinách nebo na reklamní ceduli na nároží. Na ně nelze taky kliknout a přesto fungují.
17. 9. 2011 01:49:56
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677974
Kolik mel ten vas truhlar realne z kampane pristupu na web a potazmo objednavek, jakou ma marzi?
17. 9. 2011 09:25:25
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677973
Saman
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
17. 9. 2011 09:37:07
za 3000Kč 40.000 zobrazení mi přijde docela málo
17. 9. 2011 09:37:07
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677972
Martin Sokol
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 9. 2011 09:50:25
To je hodně málo :D
Na RSko.cz prodáváme reklamu za 1300kč na měsíc a 650 000 zobrazení a 55 000 UIP :) Zaberte trochu, jste moc drazí.
17. 9. 2011 09:50:25
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677971
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
17. 9. 2011 09:52:40
koľko z tých 20 webov je vašich?
17. 9. 2011 09:52:40
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677970
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
17. 9. 2011 10:06:20
Napsal Šaman;702054
za 3000Kč 40.000 zobrazení mi přijde docela málo
Pokud to jsou za ty peníze schopný prodat, tak proč ne. Momentálně máte asi inzeretny převážně z řad svých zákazníků na tvorbu webu, že ? Hodláte reklamu aktivně prodávat celorepublikově nebo jen Hradec Králové a okolí? Chtělo by to trochu zapracovat na grafice. Např. ten banner na ty garážová vrata je příšerněj. To si nikdo na nějaký lepší web nedá a na http://www.autadoterenu.cz/ je banner, na který nejde kliknou.
17. 9. 2011 10:06:20
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677969
Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 9. 2011 10:40:43
Michal Kubíček: Kolik mel ten vas truhlar realne z kampane pristupu na web a potazmo objednavek, jakou ma marzi?
nevím, tak kampaň teprve poběží :-). Ale nějaké kampaně jsme již realizovali a CTR se pohybuje klasicky mezi 0,02 - 0,2. Záleží hodně na provedení banneru a jeho sdělení, tzn. zda je spíše na brand nebo na výkon, případně co je předmětem reklamy. Dělali jsme kdysi kampaň, kde běžel pouze buton 120x60 px a měl CTR 7%. Bylo na něm napsáno, že gynekolog XY otevírá novou ordinaci a nabírá nové pacientky. Každopádně je potřeba přestat na bannerovou reklamu pojatou regionálně nahlížet jako na online reklamu, jde o reklamu na úrovni cedule na nároží frekventované ulice, inzerátu v novinách apod. Ta reklama taky funguje i když na ni nikdo nekliká
Šaman, Martin Sokol: za 3000Kč 40.000 zobrazení mi přijde docela málo
pánové, zkuste si to přečíst pořádně, ta kampaň stála čtvrtinu toho, co píšete. 3000 Kč bylo zadání, 776 byla výsledná cena.
Martin Sokol ještě jednou: Na RSko.cz prodáváme reklamu za 1300kč na měsíc a 650 000 zobrazení a 55 000 UIP :) Zaberte trochu, jste moc drazí.
Teď si polož otázku, kdo je na tom líp? Ty nechceš prodávat dráž? Teď to nevztahuj na sebe, opravdu to tak nemyslím, ale jeden můj známý mi v době, když jsem začal podnikat řekl, že "lacino dokáže prodávat každý blbec". A to opravdu nemyslím na tebe. Mimochodem (a teď to myslím jako rýpnutí) - minimálně třetina našich webů vydělává při podobné návštěvnosti a impresích podstatně víc už jen přes Adsense. Ty na svém webu zobrazuješ reklamu Skliku. Výhodou Adwave je, že budeš dál na svém webu zobrazovat reklamu z Skliku u které budeš mít příjem v lepším případě v řádu stokorun měsíčně (odhaduju), ale pokud se zobrazí reklama placená, bude to za více peněz, takže ti nebude vadit, když Sklik vypadne (koukni sem: http://www.adwave.cz/partner-f-a-q/)
FAKAM: koľko z tých 20 webov je vašich?
V současné chvíli jen 3 nejsou naše, ale v systému už jsou další tři ve schvalovacím procesu, které naše nejsou.
KejliCZ: Hodláte reklamu aktivně prodávat celorepublikově nebo jen Hradec Králové a okolí? Chtělo by to trochu zapracovat na grafice. Např. ten banner na ty garážová vrata je příšerněj. To si nikdo na nějaký lepší web nedá.
Dobrý postřeh. Opravdu jsme z HK a tam v současné chvíli máme poměrně dobrou "výtěžnost". Reklamu ale určitě budeme prodávat celorepublikově, aspoň to je náš cíl. Co se grafiky banneru týká, tak ta je vždy subjektivní. Tu jsme sice dělali my, ale víceméně na přání klienta. Navíc nemyslím, že by byla až tak hrozná, víděl jsem i výrazně horší :-). Koukal jsem na CTR banneru a je 0,04%, což je na relativně brandový banner normální hodnota... Ale nepřu se, určitě se někomu líbit nemusí.
17. 9. 2011 10:40:43
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-adwave-cz/#reply677968
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit