Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

V jakých případech nedojde k předání referreru?

Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 8. 2011 00:02:00
Ahoj, trochu podrobněji jsem se pustil do zkoumání statistik některých mých webů a zdá se mi, že některé mají až příliš vysoký počet nezjištěných referrerů. V jakých případech se referrer nepředá/nezaznamená? A jak často k tomu dochází?
Rád bych vyfiltroval, kolik návštěvníků opravdu zadá adresu do adresního řádku napřímo a nejde z nějakého jiného zdroje.
dík moc za tipy
Jarda
2. 8. 2011 00:02:00
https://webtrh.cz/diskuse/v-jakych-pripadech-nedojde-k-predani-referreru/#reply661940
Tom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 8. 2011 00:13:58
Ahoj,
nevím, jak často k tomu dochází, ale může to být z těchto důvodů:
1) zadá adresu přímo
2) surfuje v anonymním režimu, anonymizéry, TOR..
3) odmazává to třeba firewall
4) web navštěvuje BOT, který nemá referrer nastavený
Našlo by se toho víc, tohle je co mě teď napadlo.
2. 8. 2011 00:13:58
https://webtrh.cz/diskuse/v-jakych-pripadech-nedojde-k-predani-referreru/#reply661939
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
2. 8. 2011 21:29:48
Já bych ještě doplnil několik případů:
5) uživatel proklikne třeba z emailu (z Outlooku, Thunderbirdu apod.), v takovém případě ani referrer neexistuje,
6) podobná situace je s programy jako ICQ, Skype, hry, ...
7) uživatel proklikne na web z HTTPS. Mezi HTTPS a HTTP se nepřenáší referrer (psal jsem o tom na blogu)
8) uživatel proklikává z intranetů, které záměrně odmazají referrer, aby se o intranetu nevědělo (různé knowledge base firem, interní firemní katalogy apod.)
Z mého pohledu, když sleduji dost reklamních kampaní, tak problém dělá zejména #5 a #7.
2. 8. 2011 21:29:48
https://webtrh.cz/diskuse/v-jakych-pripadech-nedojde-k-predani-referreru/#reply661938
Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 8. 2011 10:41:00
Napsal pavel jašek;684682
Já bych ještě doplnil několik případů:
5) uživatel proklikne třeba z emailu (z Outlooku, Thunderbirdu apod.), v takovém případě ani referrer neexistuje,
Z mého pohledu, když sleduji dost reklamních kampaní, tak problém dělá zejména #5 a #7.
jo, tak tou pětkou to asi bude. Nabízíme pravidelně službu zasílání novinek do e-mailu. dík moc za tip...
3. 8. 2011 10:41:00
https://webtrh.cz/diskuse/v-jakych-pripadech-nedojde-k-predani-referreru/#reply661937
pokud posilate novinky emailem, proc to netagujete GA tagem, abyste si to pak analyzoval v kampanich, urcite to tak bude lepsi a prehlednejsi.
3. 8. 2011 10:50:57
https://webtrh.cz/diskuse/v-jakych-pripadech-nedojde-k-predani-referreru/#reply661936
Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 8. 2011 09:28:28
Napsal Radek O.;684873
pokud posilate novinky emailem, proc to netagujete GA tagem, abyste si to pak analyzoval v kampanich, urcite to tak bude lepsi a prehlednejsi.
zatím to nebylo potřeba, ale už jsme začali :-)
4. 8. 2011 09:28:28
https://webtrh.cz/diskuse/v-jakych-pripadech-nedojde-k-predani-referreru/#reply661935
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit