Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 38 z 38

ČSÚ hledá nové logo

  1. Když jsem si přečetl cenu a pak spatřil ty tři obdélníky, tak jsem dostal záchvat smíchu. Ale nejsem grafik, tak tomu asi nerozumím.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nejde jen o provedení, postatný je nápad - na to nemusíš být grafik, u loga nerozhoduje v první řadě jak je komplikované/promakané, ale jak je originální a zapamatovatelné. Neviděl jsem loga, která nevyhrála, takže nemůžu říct jestli bych sám tohle označil za nejzdařilejší, ale osobně mi přijde dostatečně povedené - je to k věci, je to solidně promyšlené, ale strašně to kazí ty barvy.

  4. No podle mě to má evokovat sloupcový graf, ale na první pohled to jsou prostě tři obdélníky v hnusné barvě, které by dal každý v malování na tři tahy. Sám bych si to jako logo určitě nevybral.

  5. Souhlasím s Petrem... Logo má být jednoduché, zapamatovatelné. Ono se to mluví a snadno kritizuje, ale zkuste vymyslet něco originálního a jednoduchého vy... Po shlédnutí ukázek na propagačních věcech a na budově jsem si řekla: "Super!!" Téma sloupcového grafu jsem použila taky - holt to nestačilo :) Osobně jsem zvědavá ženská a zajímaly by mě ostatní návrhy, které postoupily do druhého kola.

  6. Obdivuji vaší snahu. ČSÚ statní tunýlek. Sem se krásně odlejvaj korunky na "neurčité položky". Vyhlášení soutěže na logo (jak už u velkých firem u nás je zvykem) se vyhlašuje na míru nejlepšího kámoše kterej potřebuje korunky, nebo pro potřebu ospravedlnit menší ulejvačku. Vyhlásí se zbytečná soutěž, na níž se musí vydat korunky a samozřejmě větší než je potřeba (pár set tisíc). Pak kamarád spíchne logo buď za výdělek, nebo z šábes a je jedno jak to logo vypadá. Tedy alespoň u vyšší odměny. U těch nižších se vybere náhodný (nejbližší) chodec a dostane za logo třeba 10.000, ale kamarád udělá z loga brand který neexistuje za 200 000 až 2 000 000. A bohužel je i normální (nejen u státních zakázek) že chceteli větší kšeft, musíte zaplatit a ne lepší ceny a jiné faktury (to je samozřejmost) ale hezky modráčky na prkno a pokud možno v hodnotě norkovýcho kožichu a výš. Je to smutný, ale je to bolševický zvyk ...

  7. Citace Původně odeslal kazaxx Zobrazit příspěvek
    Obdivuji vaší snahu. ČSÚ statní tunýlek. Sem se krásně odlejvaj korunky na "neurčité položky". Vyhlášení soutěže na logo (jak už u velkých firem u nás je zvykem) se vyhlašuje na míru nejlepšího kámoše kterej potřebuje korunky, nebo pro potřebu ospravedlnit menší ulejvačku. Vyhlásí se zbytečná soutěž, na níž se musí vydat korunky a samozřejmě větší než je potřeba (pár set tisíc). Pak kamarád spíchne logo buď za výdělek, nebo z šábes a je jedno jak to logo vypadá. Tedy alespoň u vyšší odměny. U těch nižších se vybere náhodný (nejbližší) chodec a dostane za logo třeba 10.000, ale kamarád udělá z loga brand který neexistuje za 200 000 až 2 000 000. A bohužel je i normální (nejen u státních zakázek) že chceteli větší kšeft, musíte zaplatit a ne lepší ceny a jiné faktury (to je samozřejmost) ale hezky modráčky na prkno a pokud možno v hodnotě norkovýcho kožichu a výš. Je to smutný, ale je to bolševický zvyk ...
    Vidím, že se zde objevil nějaký rozumbrada, ale budiž, je to tvůj názor. Co se týče výběrovek, je celkem důležité mít tam svého člověka (kamaráda, známého) protože kdyby tomu tak nebylo, byl by svět plný s*a*ek ;-)

  8. ono je častěji vhodnější místo redesignu loga předělat brand k logu. Notabene když je značka dlouho na trhu a to nemyslím teď jen ČSÚ. Tady logo sice není nic moc, ale v celkovém brandu je to povedené. Ale tím předchozím příspěvkem jsem chtěl jen naznačit že nemá smysl se takových soutěží zůčastnit. Buď je to podvod nebo to vyhraje prestižní reklamka, už jen pro to prestižní jméno.
    Prostě to jako mrakodrap. Od poloviny výš je to zde pro všechny webtržníky a reklamky nedostupný patro. Mezi čtvrtkou a půlkou se dostanou ty vyvolenější a významější co mají na ty místa kontakty (větší reklamky) a ta čtvrtka je pro ostatní (webtržníci, grafici, reklamky ...). Nahoře na patře jen osm kanceláří pro osm lidí a dole přes 80 kanceláří pro 300 lidí. A ne nejsem rozumbrada, jen jsem to již hodněkrát zažil a byl svědkem. Po těchto praktikách jsem se prostě rozhodl si v klídku makat svoje pro drobné podnikatele a menší firmy. Je to pohodová práce

  9. Aplikace dobré (na budově to podle mě vypadá přímo skvěle), ale nemůžu si pomoct, defaultní barevná varianta na mne nepůsobí dobře. Je to samozřejmě těmi barvami, inverzní už je zase super. Takže nad tím bych leda ještě zapřemýšlel. Ale jinak? Z loga je naprosto jasné vymezení značky, je v něm jasnou vizuální zkratkou skrytý význam.. z marketingového pohledu je to super, povedlo se.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.10.2011 v 22:20 ----------

    + ten "fuck" efekt po otočení o 90° ... povedlo se :-).

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3