Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Tvojelekarna.cz – redesign e-shopu s přírodními léčivy – kritizujte, hodnoťte

Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
12. 3. 2011 16:18:00
Můj první seriózní pokus o e-shop - vzhledem k tomu jsem s ním spokojený, asi až nekriticky :) Je to klasický e-shop, ne jeden z těch moderněji podaných, které už nemají na hlavní straně výpis produktů, nebo ho mají až níže.
Protože jde o přírodní produkty, je design zelený a jsou tam ony lístky na doplnění. Slyšel jsem spíš pozitivní kritiku, ale i pár negativněji laděných názorů (kterým jsem popravdě příliš nerozuměl - nemyslím si že je to nějak špatné), tak jsem zvědav co tady.
Návrh
http://www.lefiath.cz/portfolio/105.png
Připravuji si nové portfolio, takže doufám že ho zde v dohledné době ukážu - moje staré budilo dost rozporuplné reakce, tak to nové snad bude lepší.
// Pokud má někdo zájem, hledám nové zákazníky na duben :)
12. 3. 2011 16:18:00
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618284
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
12. 3. 2011 17:18:47
Z pohledu běžného uživatele na mě web působí velice hezky, jen se mi osobně zdá celé to záhlaví včetně menu až moc zelené.
12. 3. 2011 17:18:47
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618283
TheIsslander
verified
rating uzivatele
12. 3. 2011 17:49:39
Jediná vada, modrounké pozadí pod produkty, chápu že šlo o to, opticky oddělit ty části, ale nesedí mi ta barva k barevnosti zbytku, no ony celkově ty barvy jsou hodně mdlé.
12. 3. 2011 17:49:39
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618282
dappa
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
12. 3. 2011 18:19:07
Nazdar, mne sa to páči, je tam ten tvoj "štýl" robenia designov... lebo keď sa pozriem aj na ostatné veci ktoré si robil, proste má to ten svoj vlastný štýl...
12. 3. 2011 18:19:07
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618281
Grafiku hodnotit nema vyznam, tam sa neda skoro nic kritizovat. Je to daleko za hranicou beznych "sablonovych" e-shopov. Snad len v headri mi vadi ze to posobi trochu rozhadzane, ja by som vymenil ten login s kosikom a dal im rovnake zaoblenie rohov. Farby su skoro dokonale, ak nie uplne a presne vystihuju atmosferu.
Skor by som mal zopar vyhrad k funkcnosti, tak skusim rozpisat a aj zdovodnit.
Nerozumiem preco je tam hore ten uzivatel. Po prihlaseni mam napr. meno a odhlasit. Co to znazornuje teraz ? BTW ja by som to spojil s tym modulom kosika, napriklad dal tam odkaz Prihlasit/Registrovat a po prihlaseni Meno uzivatela a link Moj profil/odhlasit.
Pouzitie kategorii produktov v hlavnom menu by som dokladne zvazil a to z niekolkych dovodov. Ono to ma svoje opodstatnenie preco je to v postrannom panely. Vysvetlim...Nikdy nevies kolko tych kategorii bude to za prve, pretoze pri kazdej Open source ale urcite aj komercnej CMS shopu mas moznost tie kategorie vytvarat, editovat doplnat a rusit. Nevies odhadnut aku sirku bude mat nazov kategorie ci to bude jedno slovo alebo cela veta, nevies ich pocet do buducna, ale si limitovany sirkou layoutu 960px cize ked to presiahnes sa ti ten layout v HTML rozpadne pripadne sa to nezobrazi dobre. Za dalsie ked ich tam bude menej co je mensi pruser to tiez nebude vyzerat vabne.
Cize ja by som hlavne menu vyuzil na to na co je primarne pri shopoch urcene a to informovat. Proste by som ho prehodil napriklad s tym lavym panelom co tam mas teraz a doplnil o info Kontakt a bla...bla.
Lavy panel by som vyuzil ked uz sme pri sablonovom shope:) na filtrovanie v kategoriach. teraz ti tam chybaju nejake aspon zakladne voditka v produktoch. Bud podkategorie hlavnej kategorie zvolenej v menu. V prvom rade som prisiel nakupovat cize chcem prezerat tovar a poskulovat po cenach, az potom ked nebudem vediet kam s konopi sa zacnem rozhliadat po faq a pomoc.
Takze lavy panel by som vyuzil na filtrovanie a vyhladavanie v produktoch.Ppodporovane platby je tiez info ktoru by som hladal niekde v paticke, zbytocne zabera miesto v postrannom panely.
Odber novinek je tiez menej podstatna malo vyuzivana zalezitost, ktoru mas aj v pokladni. Ten drop predpokladam bude sluzit na prihlasit, alebo odhlasit. Odhlasit by som daval ako chceck box do paticky kazdeho newsletteru, tu je to zbytocne. Button potvrdit by som zmenil na prihlasit alebo odoslat.
Pri produktoch mas pri cene vcetne DPH ja by som to urobil niekde globalne uvedene ceny su vcetne DPH ako to davat ku kazdej cene je to taky opakujuci sa rovnaky element navyse :) Moznost volby poctu kusov je na vypise produktov tiez zbytocna zo statistik viem ze to vyuziva asi 0,7% navstevnikov to by som presunul do detailu. Velmi male precento ludi nakupuje z vypisu priamou volbou do kosika drviva vacsina to urobi az po detaile a tam ma moznost zvolit si aj pocet kusov. Coraz castejsie vidat shopy ktore ani nemaju vo vypise button do kosika ale len detail produktu alebo nakupovat, a hodi ta to na detail.
Pri detaile produktu je trosku chaoticky ten vyber balenia. Cvilu mi trvalo pokial som pochopil ako to funguje a to som zoapr tych shopov uz videl. Jednoznacne to spoj s tym produktom mas to oddelene tymi facebook,email blbostami od toho produktu. Logicke poradie akcie nakupujuceho cloveka je Vyberem si produkt, precitam si k nemu pokec, zvolim balenie (na to by sa zisla interakcia zmeni sa mi cena) zvolim mnozstvo a az potom pridam do kosika.
Diskusia a detailny popis je od toho tiez odtrhnute akoby to k tomu nepatrilo, urob to jednoznacne, ze to patri k tomu prduktu.
Pokladnu som az tak hlbkovo nestudoval, ale ja tak ma tam zarazila jedna vec :) Fakturacna adresa je primarny udaj a len ak sa nezhoduje, doplnam adresu pre dorucenie mas to opacne. Co sa v tvojom pripade udeje ked nezakliknem pouzit ako fakturacnu adresu ?
Pokial tovar dojde na fakturacnu adresu je to pre majitela shopu menej papierovania ako ked pride nespravne faktura.
No som sa nejako rozpisal dufam ze to bude pre teba prinosom. Na prvy pokus o e-shop je to parada(co sa grafiky tyka), dokonca aj na 2,3,4.....10:)
12. 3. 2011 22:02:41
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618280
Nevím, jak to nazvat konstruktivně, ale na takovém eshopu by se mi hezky nenakupovalo, mně se to moc nelíbí.
Asi jsou na vině barvy a takový zvláštní neustálenost prvků.
13. 3. 2011 10:24:39
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618279
Benjamin
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 3. 2011 10:34:09
Urcite jdes spravnym smerem, ale:
Polozek v hornim menu jsem si vsiml az tak po minute, je to nevyrazne a zanika to.
To leve svisle menu je taky dost odflaknute, opet nevyrazne, maly text.
Jinak: vypis produktu, i samostatneho produktu a registrace je bomba, prehledne, velmi hezke.
13. 3. 2011 10:34:09
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618278
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
13. 3. 2011 10:48:46
Asi ta zelená v hlavičce nebyla nejlepší nápad (k tomu jsem došel, protože mi to ladilo s menu, ale už jsem opomenul to, že potom s tím to menu moc splývá).
@Patrik: Ten uživatel mělo být prostě označení toho bloku - asi jsem to měl lépe zvýraznit. Ber to spíš jako takový doplněk. Ad kategorie, podívej se třeba na takový mall.cz, kde prostě přidají druhou řádku - tak to původně mělo být i zde, ale zákazník se rozhodl že to mám udělat takhle na jednu řádku s tím, že se ten obsah uskromní. A info, kontakt a další byly předtím na místě, kde je teď FB ikonka, zákazníkovi to nepřišlo důležité. Co se týče těch nápadů v levém panelu - myslím že v tomhle případě to nebude nutné - pokud to tam v původním návrhu nebylo, tak mě to ani nenapadlo a nevím zda zrovna návštěvníci obchodu s léčivy jako první budou porovnávat ceny, to se mi nezdá. (I tak by to bylo něco, co bych musel konzultovat s klientem, nemyslím si že je to špatný nápad.)
To dph je maličkost, ale důležitá maličkost - osobně to tam raději doplním u všeho, než to dávat někam dolů. Ten počet kusů asi je zbytečný i to tlačítko, tam jsem to tak dal protože se to tak prostě dělá, zřejmě by stačil detail. S tím že ten výběr typu produktu patří pod popis souhlasím - asi to ještě dodatečně opravím a pošlu klientovi.
// Příště tu kritiku odděluj do odstavců, když je to delší, tak se to strašně špatně čte.
13. 3. 2011 10:48:46
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618277
Odstavce tam nejake su ale vdaka elastickemu layoutu fora a mojmu 27'' monitoru su asi nepatrne to mi nedoslo :D
13. 3. 2011 11:14:42
https://webtrh.cz/diskuse/tvojelekarna-cz-redesign-e-shopu-s-prirodnimi-lecivy-kritizujte-hodnotte/#reply618276
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit