Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

hry na mobil

bea
verified
rating uzivatele
6. 8. 2010 21:08:24
Ahojte, čo sa týka programovania, som laik, tak dúfam, že moja otázka bude zrozumiteľná. Chcela by som vedieť, či sa bežne programujú hry na mobil vo flashi a či sú kvalitatívne takéto aplikácie porovnateľné s java hrami. Ak áno, tak naprogramovanie hry v java má nejaké výhody oproti vývoju vo flashi. (napr. možnosť využitia na viacerých platformách a pod.). Ak sa nájde dobrá duša, čo mi to nejako objasní, budem jej povďačná :)
6. 8. 2010 21:08:24
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539506
pes502
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 8. 2010 23:29:15
Možná by ti mohlo trošku pomoci tohle: http://home.zcu.cz/~mcermak/nastroje.html
6. 8. 2010 23:29:15
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539505
bea
verified
rating uzivatele
7. 8. 2010 01:20:01
Díky za typ, ale čo Flas ? Uvažujem totiž nad tým, že by som si rozšírila vedomosti z tejto oblasti, ale neviem či sa pustiť do Javy, alebo sa viac oplatí Flash. Flash mi pripadá perspektívny, že sa dá uplatniť na internete, ale ja by som chcela tieto vedomosti využiť aj pri tvorbe hier na mobil, tak mám teraz dilemu...
7. 8. 2010 01:20:01
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539504
Pavel Mička
verified
rating uzivatele
7. 8. 2010 20:26:35
Co se tyce Javy, tak to ma tu nespornou vyhodu, ze Java pro mobily je ta mensi cast vyuzitelnosti Javy... v Jave muzes psat i desktopovy aplikace a jeji hlavni vyuziti je na internetu (a intranetu) u velkych serverovych aplikaci a portalu (a pripadne i webovych stranek)...zatimco flash je proste "jenom" na klikaci grafiku (cimz tuhle technologii nechci nijak snizovat, protoze je taky dobra :-))
proste abych rekl hlavni myslenku: pokud ti jde o znovupouziti znalosti, tak zalezi na tom, kam se chces profilovat...protoze na 2D programovatelnou grafiku je lepsi flash, na skutecny programovani je lepsi java...
7. 8. 2010 20:26:35
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539503
Napsal malejpavouk;549926
Co se tyce Javy, tak to ma tu nespornou vyhodu, ze Java pro mobily je ta mensi cast vyuzitelnosti Javy... v Jave muzes psat i desktopovy aplikace a jeji hlavni vyuziti je na internetu (a intranetu) u velkych serverovych aplikaci a portalu (a pripadne i webovych stranek)...zatimco flash je proste "jenom" na klikaci grafiku (cimz tuhle technologii nechci nijak snizovat, protoze je taky dobra :-))
proste abych rekl hlavni myslenku: pokud ti jde o znovupouziti znalosti, tak zalezi na tom, kam se chces profilovat...protoze na 2D programovatelnou grafiku je lepsi flash, na skutecny programovani je lepsi java...
spatne - JavaSE, JavaSE+JavaEE a JavaME maji spolecnou tak maximalne syntaxi, pokud neveris, muzes se presvedcit :-)
jinak pro me je java na mobilech mrtvej format, proste to prokaucovali, drz se toho, co delaji velka studia - gameloft.com apod.
tzn. iphone, ipad - to tedka leti, svez se s americkym trhem a neco vydelas, v cesku to zas tak moc nefrci
8. 8. 2010 13:41:21
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539502
Pavel Mička
verified
rating uzivatele
8. 8. 2010 13:53:29
Tak java ME je vyrazne osekana, to uznavam...ale mezi SE a EE neexistuje zadnej rozdil (rozdil je pouze v pouzivanych knihovnach)...priznavam, ze ME jsem videl jenom z rychliku, ale v SE a EE jsem toho pomerne dost napsal...
8. 8. 2010 13:53:29
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539501
rozdily tam jsou - jednak knihovny tzn. zdrojakova kompatibilita a druhak binarni kompatibilita - VM pro mobily je odvozenina tzv. KVM - kilobyte virtual machine (to vm je implementovane na jednom kilobytu, proto ten nazev)
no a ten jazyk uplne jinej - copak bys chtel programovat v J2SE 1.2? asi ne, ze? protoze to je asi tak ta posledni verze, kdy se ty 2 jazyky podobaly - pribyly dynamicke proxyny, lepsi api pro io, kolekce se nepodobaji vubec, a to vubec nemluvim o tak samozrejme veci jako je automaticky boxing a outboxing primitivnich typu (nechme stranou, ze sme si dlouho museli poradit i bez toho, jde o to, ze TED jsou ty jazyky UPLNE jine), reflekce, classloadery, atd. tech veci je moc - znas snad nejaky IoC kontejner pro mobil? myslis, ze by se ti tam nehodil? ja myslim, ze by se pro nej urcite nejake uplatneni naslo - jenze jelikoz tam neni reflekce, a classloading ani zadna podpora pro weaving, tak mas smulu.
a to uz vubec nemluvim o tom, ze i to gui je odlisne - proste pokud budes psat app v jave, tak spolecna bude mozna nejaka uplne zadkladni cast (osekana tak, aby slapala i na mobilu) - JENZE: proc to tak delat? pokud chces mobilni verzi nejake webove aplikace, tak proste udelas sluzbu a na mobil napises jenom tenkeho klienta - a pak uz je jedno, jestli bude v jave a nebo flashi a nebo treba javascriptu
a server cast muze profitovat ze vseho, co mame po ruce - treba ze seamu :-)
8. 8. 2010 15:12:45
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539500
Pavel Mička
verified
rating uzivatele
8. 8. 2010 23:14:37
Vedouci: no...mas pravdu :-)...v jave 1.2 bych fakt programovat nic nechtel...precijenom vyvoj sel kupredu, jak jsi sam jmenoval :-)...a s tim tenkym klientem mas vesmes taky pravdu :-)
8. 8. 2010 23:14:37
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539499
Napsal malejpavouk;550479
Vedouci: no...mas pravdu :-)...v jave 1.2 bych fakt programovat nic nechtel...precijenom vyvoj sel kupredu, jak jsi sam jmenoval :-)...a s tim tenkym klientem mas vesmes taky pravdu :-)
tak to sem rad, ze sme se nakonec shodli :-)
9. 8. 2010 01:59:03
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539498
christian
verified
rating uzivatele
9. 8. 2010 02:16:35
Napsal vedouci;550188
jinak pro me je java na mobilech mrtvej format, proste to prokaucovali, drz se toho, co delaji velka studia - gameloft.com apod.
tzn. iphone, ipad - to tedka leti, svez se s americkym trhem a neco vydelas, v cesku to zas tak moc nefrci
A co Android? :)
9. 8. 2010 02:16:35
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539497
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 8. 2010 21:50:04
vsude se vyvyji jinak - ale flash asi na zadnem mobilu nefunguje pro vyvoj her... ale... do iúhonu pry flash zkompilovat jde - mozna by stalo za to o tom neco nastudovat :)
10. 8. 2010 21:50:04
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539496
bea
verified
rating uzivatele
11. 8. 2010 20:20:19
Aj, keď mi táto diskusia moje rozhodovanie určite neuľahčuje, ale určite mi rozšírila v tomto smere môj obzor, tak sa chcem sa za ňu poďakovať všetkým doterajším (aj prípadným budúcim:)) zúčastneným.
11. 8. 2010 20:20:19
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539495
Kamil Tomšík
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 8. 2010 22:58:49
ja ti poradim - kup si iphone, stahni si ten jejich developer kit a zacni delat pro iphone a americky trh - a na ceskou republiku se vykasli :-)
11. 8. 2010 22:58:49
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539494
Fautzi
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 8. 2010 15:46:45
Jo a nezapomen si k tomu iphone koupit Mac. Protoze iphone SDK je dostupne pouze pro mac os x
BTW inspiraci bych hledal spis tady - http://mobile.tutsplus.com/
12. 8. 2010 15:46:45
https://webtrh.cz/diskuse/hry-na-mobil/#reply539493
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit